Kumppanin ärsyttävät tavat - onko vain minulla näin?! 😤
Tarvitsen nyt vähän purkamista ja haluan kuulla, että en ole ainoa.
Mieheni jättää AINA likaiset sukat keittiön tuolille! Siis miksi?? Meillä on pyykkikori kylpyhuoneessa, mutta EI - keittiön tuoli on ilmeisesti se paras paikka märille ja hikisille sukille! 🤢
Ja tämä ei ole ainoa juttu WC-paperi loppu? Ei vaihdeta uutta rullaa. Astiat tiskiin? Jätetään tiskipöydälle likoamaan viikoksi. Roskat täynnä? En huomannut.
Nyt kun vauva on syntynyt, nämä pienet asiat tuntuvat vielä isommilta. Kun olen yöllä imettänyt ja nukkunut 3 tuntia, ja sitten näen ne saatanan sukat tuolilla, tekisi mieli itkeä ja huutaa samaan aikaan! 😭
Kertokaas, mitä TEIDÄN kumppaneillanne on näitä ihania tapoja? Ja miksi he eivät vain OSA laittaa asioita oikeille paikoilleen?!
Vai olenko minä vain liian nirso? (Ei ole btw, kyse on ihan perus siisteydestä!!)
Kommentit (170)
Kyllä minä heittäisin sukat roskikseen, jos joku keittiöni tuolille sellaiset likaisina jättäisi.
Pyykkivuoro ylettyy kattoon - mies ei ole huomannut asiaa ja ihmettelee, kun puhtaat kalsarit on loppu.
OLETKO JOSKUS SITTEN TAVANNUT FIKSUA MIESTÄ, MINÄ EN OLE, RIITELIN LÄHES PÄIVITTÄIN OMANI KANSSA JA PASSITIN LOPULTA LÄHTEMÄÄN. SIKOJA SUURIN OSA TAI OIKEASTAAN KAIKKI. HELPOTTIKO ?
Minun mies ei tyhjennä ennen tiskausta astioiden kuivaushyllyä, laittaa/ tunkee märät tiskit kuivien päälle. Samoin se ruokailuväline kori, ei ikinä tyhjennä sitä, märät aterimet kuivien sekaan. Ei millään mene sana perille...
Olet itse virheetön ja voit vaatia muilta täydellisyyttä? Jos sen kumppanin siihen rinnallesi haluat joudut jonkun verran sietämään myös epätäydellisyyttä. Kenessäkään meissä ei ole vain niitä rakastettavia piirteitä.
Kyllä sitä pitää kunnioittaa, että se on myös sen kumppanin koti, eli jos ei halua mätiä sukkia keittiöön niin ei pitäisi olla kovin vaikea asia toteuttaa.
Sinulla oli unelma perheestä ja nyt se unelma on täytetty ja miehestä tuli tarpeeton ja hänessä ei muuta olekaan kuin vikoja ja puutteita.
Ei kiinnosta v i t t u a k a a n sun ulina miksi kuvittelet että jotakuta kiinnostaisi? Se on sinun ongelma, tee asialle jotain ja lopeta valitus saatanan naislapsi.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla ei ole. Lähes kaikilla meillä on paskaukot, olen eronnut jo kolmesta. Nykyinenkin osoittautui paskaksi, eikä läheskään kaikki kutsutut sukulaiset edes vaivautunut häihimme.
Paska vetää paskaa puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei tyhjennä ennen tiskausta astioiden kuivaushyllyä, laittaa/ tunkee märät tiskit kuivien päälle. Samoin se ruokailuväline kori, ei ikinä tyhjennä sitä, märät aterimet kuivien sekaan. Ei millään mene sana perille...
Nalkutahan vähän lisää niin ei oo enää miestä 😁
Kokemukseni mukaan yliopiston käynyt mies pystyy aika hyvin sisäistämään näitä uusia asioita, esim. ei enää jätetä likaisia sukkia keittiöön. Lyhyen koulutuksen käyneelle ei enää aikuisena meinaa näinkään simppelit asiat jäädä mieleen ilmeisesti.
Kengät riisuttu satunnaiseen huoneeseen.
Laukkuja/reppuja/pussukoita kaikissa huoneissa siinä kohtaa missä sattui putoamaan.
Astiat siinä missä kädestä irtosivat, olkkarissa, keittiön pöydällä, missä milloinkin.
Kierrätettävät roskat pitkin tiskipöytää (meillä olisi asiallinen astia joka laadulle).
Likaiset sukat tai milloin mitkäkin riisutut likaiset vaatteet olkkarin sohvalla.
Käytettyjä nenäliinoja ympäriinsä asunnossa.
Pyykkikorissa housut+pikkarit yhdistelmiä mytyssä, kaikki tavarat ja roskat taskuissa.
(Liian täydessä koneessa pyykätyt) pyykit mytättyinä tiukkaan ruttuun naruille.
Kylpyhuoneen ja kaikkien vessojen _kaikki_ tasot täynnä avonaisia kemikaalipurkkeja, meikkikasoja, fööni, käytettyjä vanulappuja jne.jne.
Jos on laittanut ruokaa (harvinaista) niin keittiö on pommin jäljiltä mausteita, likaisia valmistusastioita, roskaa. Mitään ei ole laitettu takaisin paikalleen.
Nämä nyt ekana tulivat mieleen vaimon siisteysstandardeista.
Mene hoitoon jos märät ja hikiset sukat aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Vika on sun päässä.
Mulla vaimo jättää paskaset kalsarinsakin minne sattuu. En näe ongelmaa, siirrän ne pyykkikoriin. Parisuhde on tiimityötä, meillä ainakin molemmilla omat huonot tapansa joiden kanssa luovitaan.
Miten nämä teidän uuvattimiehet sitten selviää töissä? Ei ole tullut huomautuksia pomolta tai potkuja? Eivät osaa muuttaa käyttäytymistään, jos pomo sanoo, että näin toimitaan jatkossa?
Eli osaavat kyllä. Eivät vaan kotona viitsi, kun on kivempaa jättää naiselle ne hommat. Joka taas kertoo kunnioituksen puutteesta ja mies joka ei kunnioita, ei rakasta.
Tekisin itse omat johtopäätökset.
Mitä fiksumpi kumppani, sen helpompi elämä. Ja toisin päin.
Kata kauniisti ja asettele ne likaiset sukat lautaselle, ehkä sitten oppii. Ja aina uusi sama kattaus, kunnes tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Kengät riisuttu satunnaiseen huoneeseen.
Laukkuja/reppuja/pussukoita kaikissa huoneissa siinä kohtaa missä sattui putoamaan.
Astiat siinä missä kädestä irtosivat, olkkarissa, keittiön pöydällä, missä milloinkin.
Kierrätettävät roskat pitkin tiskipöytää (meillä olisi asiallinen astia joka laadulle).
Likaiset sukat tai milloin mitkäkin riisutut likaiset vaatteet olkkarin sohvalla.
Käytettyjä nenäliinoja ympäriinsä asunnossa.
Pyykkikorissa housut+pikkarit yhdistelmiä mytyssä, kaikki tavarat ja roskat taskuissa.
(Liian täydessä koneessa pyykätyt) pyykit mytättyinä tiukkaan ruttuun naruille.
Kylpyhuoneen ja kaikkien vessojen _kaikki_ tasot täynnä avonaisia kemikaalipurkkeja, meikkikasoja, fööni, käytettyjä vanulappuja jne.jne.
Jos on laittanut ruokaa (harvinaista) niin keittiö on pommin jäljiltä mausteita, likaisia valmistusastioita, roskaa. Mitään ei ole l
Aivan kuin lista mun vaimon tavoista 😂 ihan pelottavan tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon jos märät ja hikiset sukat aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Vika on sun päässä.
Mulla vaimo jättää paskaset kalsarinsakin minne sattuu. En näe ongelmaa, siirrän ne pyykkikoriin. Parisuhde on tiimityötä, meillä ainakin molemmilla omat huonot tapansa joiden kanssa luovitaan.
Totta kai jättää, kun sinä siirrät ne pyykkikoriin. Jättikö hän sinkkuna ollessaan ja yksin asuessaan kalsarinsa aina lattialle eikä saanut niitä koskaan itse pesukoneeseen?
Muutamalla ei ole. Lähes kaikilla meillä on paskaukot, olen eronnut jo kolmesta. Nykyinenkin osoittautui paskaksi, eikä läheskään kaikki kutsutut sukulaiset edes vaivautunut häihimme.