Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ärsyttävät tavat - onko vain minulla näin?! 😤

Vierailija
07.08.2025 |

Tarvitsen nyt vähän purkamista ja haluan kuulla, että en ole ainoa.

Mieheni jättää AINA likaiset sukat keittiön tuolille! Siis miksi?? Meillä on pyykkikori kylpyhuoneessa, mutta EI - keittiön tuoli on ilmeisesti se paras paikka märille ja hikisille sukille! 🤢

Ja tämä ei ole ainoa juttu WC-paperi loppu? Ei vaihdeta uutta rullaa. Astiat tiskiin? Jätetään tiskipöydälle likoamaan viikoksi. Roskat täynnä? En huomannut.

Nyt kun vauva on syntynyt, nämä pienet asiat tuntuvat vielä isommilta. Kun olen yöllä imettänyt ja nukkunut 3 tuntia, ja sitten näen ne saatanan sukat tuolilla, tekisi mieli itkeä ja huutaa samaan aikaan! 😭

Kertokaas, mitä TEIDÄN kumppaneillanne on näitä ihania tapoja? Ja miksi he eivät vain OSA laittaa asioita oikeille paikoilleen?!

Vai olenko minä vain liian nirso? (Ei ole btw, kyse on ihan perus siisteydestä!!)

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt tuttua, mutta minkä sille voi, kun kaikki miehet ovat tuollaisia.

Eivät ole ja kyllä voi. Ollaanhan me tähänkin asti päästy luolamies ajoista.

Vierailija
102/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni kansaa vttuaa siivota miehen sotkuja päivittäin. Kalsarit ja sukat löytyy aina ties mistä... ja mies vielä kehtaa valittaa asiasta ja arvostella minua.

Onko sulla käynyt mielessä, et voi ottaa ja erota miehestä. En ymmärrä miksi te naiset oikein siedätte tuollaista käytöstä. Suomessa nainen on vapaa lähtemään menemään suhteesta! Ihan omaa tyhmyyttä kärvistelet.

Sitten yhärinä, joka ei kelpaa kenellekään.

Lapset seilaavat kahden kodin väliä, eikä ole rahaa mihinkään.

Sitten vingutaan täällä.

Tämä onkin paras vaihtoehto vs. pari sukkaa jossain.

Kyllä näyttää kelpaavan. Miehet voisivat katsoa peiliin. Miten yh mutsi on yhtään sen huonompi kuin yh isä? Sellaiseksi sinkkuvanhemmaksi se mieskin joutuu eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme valintojen maailmassa.

Vierailija
104/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin miehen tapoihin vaan tottuu ja turtuu vuosien mittaan, eikä välitä enää edes huomautella. Esim. partakonetta säilyttää kirjahyllyssä ja ajelee partansa sokkona, jälki sitten sen mukaista. Aamupalan syö sohvalla ja mökeltää sieltä kommenttejaan uutisista suu täynnä leipää. 

Kyllä on hirveetä shaibaa! Yökkäilen ajatuksesta.

Vierailija
105/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni kansaa vttuaa siivota miehen sotkuja päivittäin. Kalsarit ja sukat löytyy aina ties mistä... ja mies vielä kehtaa valittaa asiasta ja arvostella minua.

Mälliset kalsarit, paljonkohan niissä on bakteereja. Mun ex mies pisti kalsarit astianpesukoneeseen - kyllä astioiden lomaan.

Vierailija
106/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miserystä tuttu jalkaterien poisto-operaatio? 🤨

Vierailija
107/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla käynyt mielessä, et voi ottaa ja erota miehestä. En ymmärrä miksi te naiset oikein siedätte tuollaista käytöstä. Suomessa nainen on vapaa lähtemään menemään suhteesta! Ihan omaa tyhmyyttä kärvistelet.

Ei eroaminen ole helppoa. Sitä vaan pitkittää, kärsii ja kestää. Mietin, voiko mies muuttua? Jos koulutan muistuttamalla ja mököttämällä. Pisin mykkäkoulu oli 3 päivää ja selibaatti jatkuu.

Vierailija
108/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei tästä unelmien avioliittoa saa.

Vierailija
109/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei tästä unelmien avioliittoa saa.

Ehkä avioliitto ei ole edes unelma?

Vierailija
110/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miserystä tuttu jalkaterien poisto-operaatio? 🤨

Sitten ei roskienvienti onnistu. Valintojen maailma.

Vierailija
111/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan paskaukko. Kotonani on hirveää, enkä pysty tekemään mitään. Keittiön tuolilla on kilo hikisiä sukkia. Olen vaan niin pohjattoman paska mies.

Uli uli luuseri

Vierailija
112/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle syntyi siis toinen vauva? Ensimmäinen syntyi silloin kun tapasit miehesi.

Vierailija
113/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa ja tekee työt, jota asoa häiritsee. Minkä takia miehen pitäisi tehdä ne, jos hän ei näe tai koe siitä haittaa itselleen.

Minkä takia naisen pitäisi asua miehen kanssa jos miehestä on hänelle haittaa?

Mies vaan kuvittelee ettei hänen äitihahmonsa häntä ikinä jättäisi. Ero tulee ihan puskista. 

Vierailija
114/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä miehen pyykit pesemättä. Itse heittäisin sukat roskiin jos ne eivät siirry pyykkikoriin asiasta kertomisesta huolimatta. Sulla on ihan tarpeeksi tekemistä jo siinä että huolehdit itsestäsi ja vauvasta. Aikuista miesvauvaa ei tarvitse hoivata. Jos miesvauva ei kasva aikuiseksi mieheksi niin miesvauva päästetään vapauteen etsimään uutta äitiä.

Jos lapsenne on tyttö on mahdollista että tulevaisuudessa miesvauva olettaa tyttärensä hoitavan miesvauvan asioita kuten pyykinpesua. Jos lapsi on poika niin miesvauva kasvattaa tästä uuden miesvauvan seuraavan naisen ongelmaksi.

Mistä ihmeestä niitä miesvauvoja oikein tulee? Eikös naiset yleensä ole yksinhuoltajia? Naiset kasvattavat aina poikansa hyville tavoille.

Anopitko ne poikansa pilaa? Ilmeisesti, koska appikaan ei jaksanut anoppia ja erosi.

Vierailija
115/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en asu kenenkään kanssa enää yhdessä. Koskaan.

Vierailija
116/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aihe saa paljon vastakaikua, kuten yleensäkin tämänkaltaiset aiheet.

Vierailija
117/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät riisuttu satunnaiseen huoneeseen.

Laukkuja/reppuja/pussukoita kaikissa huoneissa siinä kohtaa missä sattui putoamaan.

Astiat siinä missä kädestä irtosivat, olkkarissa, keittiön pöydällä, missä milloinkin.

Kierrätettävät roskat pitkin tiskipöytää (meillä olisi asiallinen astia joka laadulle).

Likaiset sukat tai milloin mitkäkin riisutut likaiset vaatteet olkkarin sohvalla.

Käytettyjä nenäliinoja ympäriinsä asunnossa.

Pyykkikorissa housut+pikkarit yhdistelmiä mytyssä, kaikki tavarat ja roskat taskuissa.

(Liian täydessä koneessa pyykätyt) pyykit mytättyinä tiukkaan ruttuun naruille.

Kylpyhuoneen ja kaikkien vessojen _kaikki_ tasot täynnä avonaisia kemikaalipurkkeja, meikkikasoja, fööni, käytettyjä vanulappuja jne.jne.

Jos on laittanut ruokaa (harvinaista) niin keittiö on pommin jäljiltä mausteita, likaisia valmistusastioita, roskaa. Mitään ei ole l

Paljonko näin herttaisella pariskunnalla onkaan ikää?

Vierailija
118/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin miehen tapoihin vaan tottuu ja turtuu vuosien mittaan, eikä välitä enää edes huomautella. Esim. partakonetta säilyttää kirjahyllyssä ja ajelee partansa sokkona, jälki sitten sen mukaista. Aamupalan syö sohvalla ja mökeltää sieltä kommenttejaan uutisista suu täynnä leipää. 

Kyllä on hirveetä shaibaa! Yökkäilen ajatuksesta.

Joskus sanottiin, että vakka kantensa valitsee. Ehkäpä se todentuisi paremmin, jos kuulisi vastapuolen kommentit puoliskostaan.

Minkähän takia sellaista sarjaa ei ole vielä tehty? 

Vierailija
119/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä miehen pyykit pesemättä. Itse heittäisin sukat roskiin jos ne eivät siirry pyykkikoriin asiasta kertomisesta huolimatta. Sulla on ihan tarpeeksi tekemistä jo siinä että huolehdit itsestäsi ja vauvasta. Aikuista miesvauvaa ei tarvitse hoivata. Jos miesvauva ei kasva aikuiseksi mieheksi niin miesvauva päästetään vapauteen etsimään uutta äitiä.

Jos lapsenne on tyttö on mahdollista että tulevaisuudessa miesvauva olettaa tyttärensä hoitavan miesvauvan asioita kuten pyykinpesua. Jos lapsi on poika niin miesvauva kasvattaa tästä uuden miesvauvan seuraavan naisen ongelmaksi.

Mistä ihmeestä niitä miesvauvoja oikein tulee? Eikös naiset yleensä ole yksinhuoltajia? Naiset kasvattavat aina poikansa hyville tavoille.

Anopitko ne poikansa pilaa? Ilmeisesti, koska appikaan ei jaksanut anoppia ja erosi.

Siis miten yh:lla edes olisi anoppi? Kaikilla lapsilla on isät.

Vierailija
120/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki naiset ovat mielestäsi hyvätapaisia? Eikä kukaan mies ole kenenkään perheenisä? Mikä rinnakkaistodellisuus nyt on kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi