Miten joku kykenee asumaan Helsingin ulkopuolella?
Kommentit (27)
Mitä pitäisi olla? Asun Pohjois-Pohjanmaalla 15 000 asukkaan kunnassa ja täällä ainakin on kaikki mitä tarvitsee. Ainoastaan joskus harmittaa kun risteilylle lähtö ei ole niin helppoa, kun asuu kaukana Turusta/Helsingistä.
Eli kerro siis mitä oleellista Helsingissä on mitä pitäisi tarvita?
N38
Monesti mietin miksi jotkut asuvat sielä sisäpuolella tai sinne hinkuvat.
T. Ex-helsinkiläinen
Ei ole mun paikka hälinä ja vilinä.
Asun kaupunkini laidalla. Ohi ajaa 27 minuutissa motaria.
Pyörällä keskustaan 30 minuuttia.
Vois vaihtaa vaihtelun vuoksi kaupunkia. 20 vuotta tätä. 20 vuotta edellistä.
Mitä jos muuttaa vaikka Forssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi olla? Asun Pohjois-Pohjanmaalla 15 000 asukkaan kunnassa ja täällä ainakin on kaikki mitä tarvitsee. Ainoastaan joskus harmittaa kun risteilylle lähtö ei ole niin helppoa, kun asuu kaukana Turusta/Helsingistä.
N38
Esim teatteri, stadion, elokuva teatteri, kauppoja, merenranta
Nautin suuresti, kun pääsin pois Helsingistä. Ei juurikaan neg, ei tarranliimailijoita, ei nark joka kadunkulmassa. Kaikki löytyy mitä tarvii.
66 vuotta olen asunut Kainuussa. Vaikea sanoa miten olen onnistunut kyseisessä asiassa.
Helsinkiin pääsee kyllä käymään jos siitä helvetinkolosta jotain kaipaa.
No mikäs täällä kehä kolmosen ulkopuolella asuessa. Asutaan luolissa ja metsästetään hirviä, sudet syö lapset kun ne hiihtää sen 50 kilsaa kouluun kesät talvet. Sähköä ei ole ja sisävessatkaan ei ole tänne asti tullut. Hevoskyydillä joskus tullaan sinne Helsinkiin pällistelemään ja seisomaan keskelle katua kun kaikki on niin suurta ja ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Joita ei muualla ole? 🤭
Tampere on Helsingin ulkopuolelle, jos et ole huomannut.
Enemmän sitä ihmettelen miten joku kykenee asumaan Helsingissä?!!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Noita nyt löytyy maailmalta paljonkin, ja paaaaljon parempia.
Helsingin ulkopuolella asuu yli 8 miljardia ihmistä.
Veikkaan, että aika huonosti.
Aina, kun olen ollut junalla reissussa Helsingistä, joku hyppää maalla raiteille. Viimeksi tänään :(
Asun Pariisisissa. T. Aito luomu klassinen , eikä mikään tuunattu helppotyrkky
Ainakin Helsinkiläisten käyttämä vesi tulee sieltä.