Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
501/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainakin on kyseessä sellainen ihminen joka arvostaa terveellisiä elämäntapoja. Mikä ihme siinä lasissa viiniä on? Tinderi täynnä naisia joilla on pakonomainen tarve esitellä aina se viinilasi ja varmistaa sillä tavalla että varmasti saa ruksin itsestään huoltapitävältä mieheltä? Kahvila vielä jotenkin päin menee, vaikka sekin on treffipaikkana verrattain huono jos ajatellaan että kumppanin kanssa haluaa jutella ja ottaa vähän asioita selvää. Mutta tämä pakollinen viinilasikuva, on kymmenen kertaa yleisempi kuin se paljon puhuttu miesten kalastuskuva.

Vierailija
502/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet loistava esimerkki ap:lle syistä, miksi monet miehet eivät pidä kahvilatreffeistä. Siellä vastassa on sun kaltainen ankeuttaja. Oletko koskaan koittanut iskeä sitä palstan työtöntä jankkaajaa. Teillä voisi ajatukset natsata.

Ei mun kaltainen ankeuttaja ole vastassa siellä kahvilassa. Hyväksyn treffiseuraksi niin harvan, että valtaosa miehistä ei pääse edes viestittelyvaiheeseen. Joten todennäköisesti en ole siellä kahvilassa vastassa.

Korkeat kriteerit mutta itse näyttää joltain Pienen Merenneidon Ursulalta 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet loistava esimerkki ap:lle syistä, miksi monet miehet eivät pidä kahvilatreffeistä. Siellä vastassa on sun kaltainen ankeuttaja. Oletko koskaan koittanut iskeä sitä palstan työtöntä jankkaajaa. Teillä voisi ajatukset natsata.

Ei mun kaltainen ankeuttaja ole vastassa siellä kahvilassa. Hyväksyn treffiseuraksi niin harvan, että valtaosa miehistä ei pääse edes viestittelyvaiheeseen. Joten todennäköisesti en ole siellä kahvilassa vastassa.

Ja sekös sua harmittaa, eikö?

Vierailija
504/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Olihan se toiseksi paras hahmo

Vierailija
505/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuli vastaan paljon miesten profiileita, jotka olivat täynnä pelkkää urheilua - kuvissa pelkkiä hikisiä treenivaatteita ja erilaisia urheilu- ja kuntoilutilanteita. Jos urheilu on koko elämä, silloin toki varmasti on luontevaa, että treffitkin ovat urheilua.

Mutta voidaan miettiä jääkö parisuhteelle aikaa. Itse en haluaisi suhdetta, jossa en näe kumppaniani, koska tämä on joko töissä tai urheilemassa kaiket aikansa. 

Tällaisia monet avioliitot ovat olleet. Nainen hoitaa kotia ja lapsia ja mies omaa kuntoaan. Ilmankos perheitä ei tahdo enää syntyä, kun nuoremmat naiset eivät siihen enää tyydy.

Vierailija
506/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymys oli että miksi miehet eivät halua ensitreffeille kahvilaan ja moni on koittanut siihen vastata. En käsitä mikä sinun funktio tässä keskustelussa on? Kukaan ei ole kysynyt sinulta mitään ja ei ole myöskään kiinnostunut sinun mielipiteistä. Etkö osaa olla hiljaa vai etkö kestä kuin yhden mielipiteen?

Vierailija
507/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymys oli että miksi miehet eivät halua ensitreffeille kahvilaan ja moni on koittanu

Aika moni on viesteihini tässä ketjussa vastannut, joten tuntui kiinnostavan.

Vierailija
508/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisinpäin tämä ei olisi ärsyttävää koska?

Miten niin toisinpäin? En minä ehdottaisi kenellekään treffejä Ikeaan tai muuallekaan hankalasti saavutettavaan paikkaan. Enkä todellakaan ehdottaisi treffejä omalle työpaikalleni, jo senkään vuoksi, että tiedostan, miten typerältä ja junttimaiselta se vaikuttaa. Ehdottaisin treffejä keskustassa sijaitsevaan kahvilaan.

Miksi kukaan lähtisi keskustaan treffeille kun etukäteen tietää, että ne treffit menevät kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä puihin. Sinun pitää olla nuori ja todella kaunis nainen, jotta miehen kannattaisi ryhtyä sellaiseen.

Vierailija
509/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin toisinpäin? En minä ehdottaisi kenellekään treffejä Ikeaan tai muuallekaan hankalasti saavutettavaan paikkaan. Enkä todellakaan ehdottaisi treffejä omalle työpaikalleni, jo senkään vuoksi, että tiedostan, miten typerältä ja junttimaiselta se vaikuttaa. Ehdottaisin treffejä keskustassa sijaitsevaan kahvilaan.

Miksi kukaan lähtisi keskustaan treffeille kun etukäteen tietää, että ne treffit menevät kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä puihin. Sinun pitää olla nuori ja todella kaunis nainen, jotta miehen kannattaisi ryhtyä sellaiseen.

Treffeille lähteminen on AINA vapaaehtoista. Jos nainen ei kiinnosta, ei tietenkään kannata lähteä treffeille. Ei sen enempää keskustaan kuin Ikeaankaan.

Vierailija
510/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Siitä kertyy iso raha, jos käy usein kahvilassa. Ne rahat käyttää paljon järkevämminkin. Ostaa vaikka terveellisempää ruokaa kaupasta. 

Osa meistä käy töissä, joista maksetaan oikeaa palkkaa. Ei tarvitse jokaista vitosta laskea. 

Mutta sitten on nää herkkukaakao/panini tyypit. Osa muistaa kilometrin pituisen ketjun kun piti vain kahvit ottaa mutta tytsy tilasi 14,70€ kaakaon ja paninin. Köyhät opiskelijat kyseessä joten neitiltä puuttui käytöstavat ja tilannetaju. Kuka muistaa? 

Vierailija
511/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaisi kävelytreffejä niin kiinnostus kyllä loppuisi siihen. En halua sekä tylsää että pihiä puolisoa.

Kahvilatreffit kelpaisi, tai vaikkapa juoksulenkkitreffit. Mielelläni mahdollisimman aikaisin näen että ehdokkaan rahankäyttö on saman tyylistä kuin omani, eli ei laske jokaista penniä ja valita jostain teatterilipun tai juoksutapahtuman hinnasta. 

Miten juoksulenkkitreffit on parempi kuin kävelylenkkitreffit?

Vierailija
512/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella sä yleensä pyydät treffikumppania ulos kun treffit niin pieleen menee?

Vierailija
513/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä muutoinkin käyn kahvilassa ja lounaalla ja illalla ravintolassa syömässä, niin kyllä mä voin mielelläni mennä sinne treffeillekin tuntemattoman miehen kanssa.

Samoin voin sanoa, että kun itse inhoan talvipakkasilla kävelyä, niin miksi mä menisin treffeille kävelylle talvella?

Vierailija
514/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa lukea kun vartuneemmat naiset käy sadoilla treffeillä miesten kanssa. Mies maksaa aina ekoilla treffeillä? Aikamoinen Win-Win tilanne naiselle. Miehellä jää vaan luu käteen.

Vierailija
515/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Kukaan järkevä ei lähde ainakaan ekoille treffeille  kenenkään kotiin. Ekoilla treffeillä pysytään ihmisten ilmoilla, jos toista ei siis ennestään tunneta ja kahvila on silloin oikein hyvä paikka.

Vierailija
516/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeille lähteminen on AINA vapaaehtoista. Jos nainen ei kiinnosta, ei tietenkään kannata lähteä treffeille. Ei sen enempää keskustaan kuin Ikeaankaan.

Kyllä nainen monesti kiinnostaa, mutta nainen voi olla niin nirso, että treffien onnistumisen mahdollisuudet ovat niin pienet ettei treffeille välttämättä kannata lähteä ollenkaan. Jokainen tapaus pitää arvioida erikseen.

Vierailija
517/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa lukea kun vartuneemmat naiset käy sadoilla treffeillä miesten kanssa. Mies maksaa aina ekoilla treffeillä? Aikamoinen Win-Win tilanne naiselle. Miehellä jää vaan luu käteen.

Minulla on ainakin niin, että mies ei halua tavata uudelleen vaikka minä haluaisin .

Vierailija
518/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä ei lähde ainakaan ekoille treffeille  kenenkään kotiin. Ekoilla treffeillä pysytään ihmisten ilmoilla, jos toista ei siis ennestään tunneta ja kahvila on silloin oikein hyvä paikka.

Tutustuminen kannattaa tehdä WhatsAppissa pitkän aikaa. Ei kannata olla liian kärsimätön ennen tapaamista.

Vierailija
519/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen ravintolassa kysynyt treffimieheltä, että saanko tarjota hänelle, niin hänellä on mennyt ihan pasmat sekaisin ja kieltäytynyt siitä.

Vierailija
520/2349 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehille ja rumille miehille jää luu käteen. Komeimmat miehet saavat rämemajavaa melkein joka kerta.