Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2348)

Vierailija
461/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko idiootti, että kysymys ja keskustelu on ensitreffeistä. Ensitreffeiksi kahvilat on monen miehen mielestä paskoja paikkoja. Ei kukaan ole väittänyt että eivät voi koskaan käydä kahvilassa tai ravintolassa. Tuskin kotitreffejä välttelevät naisetkaan ole täysin kykenemättömiä ikinä astumaan miehen asuntoon. Ihan naurettavia nämä sinun yleistyksesi. 

Mutta sitä en kyllä ymmärrä, mikä siinä kahvilassa aiheuttaa niin älytöntä ahdistusta, kun se on kuitenkin varsin neutraali ympäristö. Eikö ensitreffeillä ole nimenomaan tarkoitus keskittyä tutustumaan siihen toiseen ihmiseen? Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei pysty viihtymään ihan tavallisessa keskustelutilanteessa ilman että täytyy olla koko ajan liikkeessä tai jotain virikettä ympärillä. Silloin he

Koska se on pelkureiden tapa treffata. Ilmassa on siellä kyräilyn ja epäluulon ilmapiiri.

Sinähän se tässä olet epäluuloinen ja pelkuri kun et edes kahvilaan uskalla mennä...

Vierailija
462/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitkä on sellaisia jutunjuutia, joita ei kahvilassa voi puhua?"

Oma suhdehistoria, politiikka, tarkemmat työkuviot, vähänkään seksuaalisempi flirtti, vakavat tulevaisuudensuunnitelmat, muiden ihmisten asiat (jos tulee mieleen joku esimerkki), "syvällisemmät" teemat (esim. pelot, ym).

T. Se N32

Kuka ylipäätään alkaa käymään koko suhdehistoriaansa, traumataustaansa tai muiden ihmisten asioita läpi ekoilla treffeillä oli paikka mikä hyvänsä? 😅 Politiikka ei ehkä ole se ihan yleisin small talk -aihe, mutta en oikein ymmärrä miksei vaikka tulevaisuudensuunnitelmista, työkuvioista tai vaikka arvoista voisi keskustella ihan normaalisti myös julkisella paikalla. Eihän kahvila ole mikään hiljaisuuden pyhäkkö. Seksuaalisempi flirtti taas on toki kontekstikysymys kahvilassa ehkä vähemmän luontevaa, mutta ei se nyt kävelylenkillekään erityise

Olen eri, mutta kyllä treffeillä voi suhdehistoriasta kertoa tyyliin "olen ollut nyt sinkku kolme vuotta, aiempi suhde kesti 10 vuotta". Tietenkään suhteen sisäisiä asioita ei ole korrektia kertoilla. Ja treffeillä ei ole pakko puhua samll talkia, joten jos politiikasta tulee puhetta, en pidä sitä mahdottomana aiheena - sinänsä pelkästä puoluepolitiikasta jauhaminen treffeillä on yleensä aika huono idea, mutta toisaalta kyllä yhteinen arvomaailma on hyvin tärkeä asia. Ilahtuisin ainakin itse, jos treffeillä kävisi ilmi, että toinen on poliittisesti samoilla linjoilla itseni kanssa - sitten taas jos käy ilmi, että hän edustaa täysin päinvastaista laitaa, sekin olisi tärkeä tieto ja mielenkiintoni loppuisi heti. En vaan pystyisi olemaan kovien arvojen ihmisen kanssa, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaan Ikeaan on ilmainen bussikuljetus Helsingistä.

Ok, mutta menee silti niin omituiseksi säätämiseksi, että jättäisin väliin. Helpompaa mennä bussilla keskustaan ja valita kiva kahvila, kuin ajaa bussilla keskustaan ja mennä ilmaisbussilla Ikeaan muiden Ikea-asiakkaiden kanssa. Ei itselläni olisi niin valtavaa innostusta tällaisille treffeille, että jaksaisin nähdä vaivaa. Minulla kun ei ole ongelmia käydä tavallisessa kahvilassa. Enkä jaksa mitään ylimääräistä typerää säätöä.

Entä jos se toinen ehdottaa sitä siksi, että asuu Ikean naapurissa. Tai on siellä töissä tms.

Ei se Ikea itselleni sen helpommin saavutettavaksi paikaksi muutu, vaikka se toiselle olisi kuinka kätevä. Ärsyttäisi tuossa kuviossa tuokin, että kuvitellaan toisen näkevän hirveän vaivan sinne Ikeaan päästäkseen vain siksi, että itse sattuu olemaan siellä valmiiksi.

Vierailija
464/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaan Ikeaan on ilmainen bussikuljetus Helsingistä.

Ok, mutta menee silti niin omituiseksi säätämiseksi, että jättäisin väliin. Helpompaa mennä bussilla keskustaan ja valita kiva kahvila, kuin ajaa bussilla keskustaan ja mennä ilmaisbussilla Ikeaan muiden Ikea-asiakkaiden kanssa. Ei itselläni olisi niin valtavaa innostusta tällaisille treffeille, että jaksaisin nähdä vaivaa. Minulla kun ei ole ongelmia käydä tavallisessa kahvilassa. Enkä jaksa mitään ylimääräistä typerää säätöä.

Entä jos se toinen ehdottaa sitä siksi, että asuu Ikean naapurissa. Tai on siellä töissä tms.

Ei se Ikea itselleni sen helpommin saavutettavaksi paikaksi muutu, vaikka se toiselle olisi kuinka kätevä. Ärsyttäisi tuossa kuv

Mutta toisinpäin tämä ei olisi ärsyttävää koska?

Vierailija
465/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suhdehistoria, politiikka, tarkemmat työkuviot, vähänkään seksuaalisempi flirtti, vakavat tulevaisuudensuunnitelmat, muiden ihmisten asiat (jos tulee mieleen joku esimerkki), "syvällisemmät" teemat (esim. pelot, ym).

T. Se N32

Siis sun kanssa treffit menevät jokseenkin näin: Mulla on kolme edellistä poikakaveria, mutta olen harrastanut seksiä kolmenkymmenenviiden kanssa. Poliittisesti olen konservatiivi, mutta makuuhuoneessa en. Työkuvani on salainen agentti, mutta pliis älä kerro kellekään. Ompas sulla kivat farkut, haluaisin nähdä ne muuten mun makkarin lattialla. Meidän naapuri osti muuten just uuden kalliin auton. Mua pelottaa hirveästi käärmeet ja hämähäkit.

Nuo olivat vain esimerkkejä, höpsö! Tuskin ne kaikki tulevat puheeksi samalla kertaa - tai vaihtoehtoisesti aiheita on vieläkin enemmän, jos tarpeeksi hyvin mätsää ja jutun juurta riittää jopa tuntikausiksi.

Oli palstaraati siitä mitä mieltä tahansa, niin itse en vain tykkää sensuroida itseäni, ainakaan mitä ystävyyssuhteisiin tai potentiaaliseen elämänkumppaniin tulee. Joten kyllä, sitä sitten käydään myös ne nuoruuden kiusaamiset, makuuhuonemieltymykset, sukulaisen itsemurhat, pettymyksen kokemukset ja palkkakuitit läpi jos niikseen tulee.

Vierailija
466/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se N32

En näe syytä, miksei näitä juttuja voisi puhua kahvilassa - noh, ehkä "vähänkään seksuaalisempaa flirttiä" lukuunottamatta, riippuen toki siitä, mitä se tarkoittaa. Tosin kahviloitakin on erilaisia. Itse olen ollut sellaisissakin kahviloissa, joissa oli hyvin tilaa ja yksityisyyttä. Mikään ei varmaan estä valitsematta kahvilaa sillä perusteella, jos kerran huolestuttaa, että joku ulkopuolinen saattaa kuulla, kun mainitset poliittisen kantasi tai että kuinka kauan olet ollut sinkkuna.

Vierailija
467/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N32

Siis sun kanssa treffit menevät jokseenkin näin: Mulla on kolme edellistä poikakaveria, mutta olen harrastanut seksiä kolmenkymmenenviiden kanssa. Poliittisesti olen konservatiivi, mutta makuuhuoneessa en. Työkuvani on salainen agentti, mutta pliis älä kerro kellekään. Ompas sulla kivat farkut, haluaisin nähdä ne muuten mun makkarin lattialla. Meidän naapuri osti muuten just uuden kalliin auton. Mua pelottaa hirveästi käärmeet ja hämähäkit.

Nuo olivat vain esimerkkejä, höpsö! Tuskin ne kaikki

Joka tapauksessa liikaa informaatiota ensimmäisille treffeille. Mutta taas yksi hyvä puoli vaatia treffit kahvilaan, jäävät koko elämänsä heti alkuun toiselle oksentavat tulematta. 

Vierailija
468/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N32

Nuo olivat vain esimerkkejä, höpsö! Tuskin ne kaikki

Sori, mutta ekoilla treffeillä tällaiset puheenaiheet ovat osoitus pikemminkin rajattomuudesta. Ainoa, minkä ymmärrän, on seksuaaliset mieltymykset, etenkin siinä tapauksessa, jos tykkää jostain muusta kuin perusvaniljasta. Itsekin kinkynä juttelen sellaiset kyllä hyvissä ajoin - joskaan en vielä ekoilla treffeillä. Mutta se, että vuodattaa tuntemattomalle ihmiselle jotkut kouluaikaiset kiusaamiskokemukset, sukulaisen itsemurhat, tms. on kyllä pikemminkin aika iso red flag. Miksi tällaisia asioita edes pitäisi käydä läpi ekoilla treffeillä? Tuo lähinnä vaikuttaa siltä, että ei ole mitään suodatinta, ja yleensäkin kaikki lörösuut, jotka kertoilevat asioitaan liian avoimesti kenelle tahansa, vaikuttavat lähinnä vähän tasapainottomilta. Kyse ei ole itsensä sensuroimisesta, vaan kyse on omista rajoista - kun et vielä tunne toista etkä tiedä, jatkatteko tutustumista, niin MIKSI kertoisit kaikkea tuollaista?

Vierailija
469/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N32

Kuka ylipäätään alkaa käymään koko suhdehistoriaansa, traumataustaansa tai muiden ihmisten asioita läpi ekoilla treffeillä oli paikka mikä hyvänsä? 😅 Politiikka ei ehkä ole se ihan yleisin small talk -aihe, mutta en oikein ymmärrä miksei vaikka tulevaisuudensuunnitelmista, työkuvioista tai vaikka arvoista voisi keskustella ihan normaalisti myös julkisella paikalla. Eihän kahvila ole mikään hiljaisuuden pyhäkkö. Seksuaalisempi flirtti taas on toki kontekstikysymys kahvilassa ehkä vähemmän luonte

Olen eri, mutta kyllä treffeillä voi suhdehistoriasta kertoa tyyliin "olen ollut nyt sinkku kolme vuotta, aiempi suhde kesti 10 vuotta". Tietenkään suhteen sisäisiä asioita ei ole korrektia kertoilla. Ja treffeillä ei ole pakko puhua samll talkia, joten jos politiikasta tulee puhetta, en pidä sitä mahdottomana aiheena - sinänsä pelkästä puoluepolitiikasta jauhaminen treffeillä on yleensä aika huono idea, mutta toisaalta kyllä yhteinen arvomaailma on hyvin tärkeä asia. Ilahtuisin ainakin itse, jos treffeillä kävisi ilmi, että toinen on poliittisesti samoilla linjoilla itseni kanssa - sitten taas jos käy ilmi, että hän edustaa täysin päinvastaista laitaa, sekin olisi tärkeä tieto ja mielenkiintoni loppuisi heti. En vaan pystyisi olemaan kovien arvojen ihmisen kanssa, sori siitä.

"olen ollut nyt sinkku kolme vuotta, aiempi suhde kesti 10 vuotta". 

Mutta miksi et voi sanoa tuota kahvilassa?

Vierailija
470/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olen ollut nyt sinkku kolme vuotta, aiempi suhde kesti 10 vuotta". 

Mutta miksi et voi sanoa tuota kahvilassa?

Siis en ole se, joka sanoi, ettei kahvilassa voisi tavata tai puhua. Kommentoin vain noita kahta puheenaihetta, että ihan hyvin niistäKIN voi puhua kahvilassa. Ja minä nimenomaan tykkään tavata kahvilassa tai baarissa.

Vierailija
471/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisinpäin tämä ei olisi ärsyttävää koska?

Miten niin toisinpäin? En minä ehdottaisi kenellekään treffejä Ikeaan tai muuallekaan hankalasti saavutettavaan paikkaan. Enkä todellakaan ehdottaisi treffejä omalle työpaikalleni, jo senkään vuoksi, että tiedostan, miten typerältä ja junttimaiselta se vaikuttaa. Ehdottaisin treffejä keskustassa sijaitsevaan kahvilaan.

Vierailija
472/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, mutta ekoilla treffeillä tällaiset puheenaiheet ovat osoitus pikemminkin rajattomuudesta. Ainoa, minkä ymmärrän, on seksuaaliset mieltymykset, etenkin siinä tapauksessa, jos tykkää jostain muusta kuin perusvaniljasta. Itsekin kinkynä juttelen sellaiset kyllä hyvissä ajoin - joskaan en vielä ekoilla treffeillä. Mutta se, että vuodattaa tuntemattomalle ihmiselle jotkut kouluaikaiset kiusaamiskokemukset, sukulaisen itsemurhat, tms. on kyllä pikemminkin aika iso red flag. Miksi tällaisia asioita edes pitäisi käydä läpi ekoilla treffeillä? Tuo lähinnä vaikuttaa siltä, että ei ole mitään suodatinta, ja yleensäkin kaikki lörösuut, jotka kertoilevat asioitaan liian avoimesti kenelle tahansa, vaikuttavat lähinnä vähän tasapainottomilta. Kyse ei ole itsensä sensuroimisesta, vaan kyse on omista rajoista - kun et vielä tunne toista etkä tiedä, jatkatteko tutustumista, niin MIKSI kertoisit kaikkea tuollaista?"

Pointti olikin siinä, JOS nuo asiat tulevat puheeksi. En tietenkään mene treffeille ajatuksella "tänään aion paljastaa itsestäni kaiken", mutta jos keskustelu luonnostaan ajautuu sellaisille urille, niin tottakai haluan kertoa asioista mahdollisimman rehellisesti.

Vierailija
473/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N32

Nuo olivat vain esimerkkejä, höpsö! Tuskin ne kaikki tulevat puheeksi samalla kertaa - tai vaihtoehtoisesti aiheita on vieläkin enemmän, jos tarpeeksi hyvin mätsää ja jutun juurta riittää jopa tuntikausiksi.

Oli palstaraati siitä mitä mieltä tahansa, niin itse en vain tykkää sensuroida itseäni, ainakaan mitä ystävyyssuhteisiin tai potentiaaliseen elämänkumppaniin tulee. Joten kyllä, sitä sitten käydään myös ne nuoruuden kiusaamiset, makuuhuonemieltymykset, sukulaisen itsemurhat, pettymyksen kokemukset ja palkkakuitit läpi jos niikseen tulee.

Jos joku alkaa purkaa koko elämänsä traumahistorian ja seksuaalimieltymykset heti ekalla tapaamisella, se ei herätä luottamusta vaan lähinnä huolta. Toki nuo asiat ovat tärkeitä käydä läpi jossain vaiheessa, etenkin jos suhde alkaa syventyä mutta ei todellakaan ekoilla treffeillä. Siinä ei ole kyse aitoudesta vaan huonosta ajoituksesta ja siitä, ettei osaa kunnioittaa tilanteen luonnetta. Laitat vain sen treffikumppanin kiusalliseen tilanteeseen kun et yhtään filtteröi sanomiasi, yleensä ihmiset odottavat ekoilta treffeiltä kevyttä tutustumista eikä mitään terapiasessiota tai koko elämäntarinaa.

Vierailija
474/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sori, mutta ekoilla treffeillä tällaiset puheenaiheet ovat osoitus pikemminkin rajattomuudesta. Ainoa, minkä ymmärrän, on seksuaaliset mieltymykset, etenkin siinä tapauksessa, jos tykkää jostain muusta kuin perusvaniljasta. Itsekin kinkynä juttelen sellaiset kyllä hyvissä ajoin - joskaan en vielä ekoilla treffeillä. Mutta se, että vuodattaa tuntemattomalle ihmiselle jotkut kouluaikaiset kiusaamiskokemukset, sukulaisen itsemurhat, tms. on kyllä pikemminkin aika iso red flag. Miksi tällaisia asioita edes pitäisi käydä läpi ekoilla treffeillä? Tuo lähinnä vaikuttaa siltä, että ei ole mitään suodatinta, ja yleensäkin kaikki lörösuut, jotka kertoilevat asioitaan liian avoimesti kenelle tahansa, vaikuttavat lähinnä vähän tasapainottomilta. Kyse ei ole itsensä sensuroimisesta, vaan kyse on omista rajoista - kun et vielä tunne toista etkä tiedä, jatkatteko tutustumista, niin MIKSI kertoisit kaikkea tuollaista?"

Pointti olikin siinä, JOS nuo

Eivät ne asiat tule puheeksi, jos ei ota niitä puheeksi. Miten esimerkiksi sukulaisen itsemurha noin vaan tulisi puheeksi? Normaalisti ihmiset osaavat kyllä suodattaa sen, mitä kertovat ja säädellä sitä, missä vaiheessa kertovat mitäkin. Ei ole kysymys siitä, että olisi epärehellinen, jos ei heti kerro kaikkea. Edelleen tuollainen suodattamattomuus kuulostaa lähinnä rajattomuudelta.

Vierailija
475/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin siinä, JOS nuo asiat tulevat puheeksi. En tietenkään mene treffeille ajatuksella "tänään aion paljastaa itsestäni kaiken", mutta jos keskustelu luonnostaan ajautuu sellaisille urille, niin tottakai haluan kertoa asioista mahdollisimman rehellisesti.

Ne voi ohittaa kevyesti vastaamalla jotain suurpiirteistä ja vaihtaa puheenaiheen johonkin muuhun. 

Vierailija
476/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku alkaa purkaa koko elämänsä traumahistorian ja seksuaalimieltymykset heti ekalla tapaamisella, se ei herätä luottamusta vaan lähinnä huolta. Toki nuo asiat ovat tärkeitä käydä läpi jossain vaiheessa, etenkin jos suhde alkaa syventyä mutta ei todellakaan ekoilla treffeillä. Siinä ei ole kyse aitoudesta vaan huonosta ajoituksesta ja siitä, ettei osaa kunnioittaa tilanteen luonnetta. Laitat vain sen treffikumppanin kiusalliseen tilanteeseen kun et yhtään filtteröi sanomiasi, yleensä ihmiset odottavat ekoilta treffeiltä kevyttä tutustumista eikä mitään terapiasessiota tai koko elämäntarinaa.

Seksuaalimieltymyksistä kertominen ekoilla treffeillä on kyllä niin iso turn off, että poistuisin saman tien, jos toinen sellaista alkaisi selvittää. En myöskään kokisi mahdolliseksi jatkaa iltaa, jos joku uhriutuu siinä jostain koulukiusaamiskokemuksistaan. Todella vastenmielistä käytöstä. 

Vierailija
477/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palstatätien kannattaa mennä sinne ostarin helmeen valitsemaan itselleen mies. Sieltä löytyy vasemmistolaisia pubeissa ja kahviloissa viihtyviä miehiä. 

Vierailija
478/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilaiseen elämänmenoon kuuluu se, että kotiin ei oikeistaan kutsuta vieraita, vaan vasta sitten kun tunnetaan. Ihan umpioudot tavataan jossain korttelikapakassa tai kahvilassa. Näissä pistäydytään monesti ihan arjessakin, jos ei muuten nii lehdet lukemassa. Siksi on luontevaa sopia ne treffitkin sinne korttelipaikkaan ja jos juttu ei luista, siinä ei hävinnyt paljoa. Saihan ainakin sen kupin kahvia tai tuopin olutta. Ilmeisesti maalaiset eivät kykene tällaiseen elämään lainkaan. 

No kyllä se tosiaan vähän moista elämää suitsii, kun lähin kahvila ja korttelikapakka sijaitsevat 23 km päässä.

Vierailija
479/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! 

No sen tästä oppi, että jos nainen ehdottaa kahvilaa treffipaikaksi, ei missään nimessä saa ehdottaa: "mites olisi kävelytreffit", ainakaan jos on käynyt huono säkä ja av-palstanainen on osunut kohdalle. 

Minä olen aina ehdottanut jotain aktiviteettia ja jos empii niin tiedän että sohvaperuna syöttöporsas ja parempi että tulee tässä vaiheessa ilmi

Anna kun arvaan, ne ehdottamasi aktiviteetit ovat miesten suosimia juttuja kuten keilaaminen, tai sitten sellaisia, mitä itse harrastat, mutta mahdolliselle treffiseuralaiselle laji olisi uusi, kuten seinäkiipeily. Mutta joka tapauksessa liikuntaa, eikö? Tai sitten jotain pakohuonepelleilyjä. Menikö arvaus oikein? Yllätyn, jos kerrot, että olet ehdottanut vaikka taidemuseossa käymistä.

Jos taidemuseossa käynti on sinulle aktiviteetti niin en tiedä mitä sanoa. Sitäpaitsi taitaa nuo sinun luettelemat asiat olla enemmän naisten suosimia juttuja, mikä logiikka tässä oli? Ja väitätkö että sellaisia urheilevia naisia ei ole ketä ei kiinnostaisi seinäkiipeily? Itse ainakin etsin samantyyppistä naista joka on kiinnostunut juuri niistä asioista joista minäkin olen. Esim. Lenkkeily, patikointi, kuntosali ja kaikki muu liikunta

Vierailija
480/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos taidemuseossa käynti on sinulle aktiviteetti niin en tiedä mitä sanoa. Sitäpaitsi taitaa nuo sinun luettelemat asiat olla enemmän naisten suosimia juttuja, mikä logiikka tässä oli? Ja väitätkö että sellaisia urheilevia naisia ei ole ketä ei kiinnostaisi seinäkiipeily? Itse ainakin etsin samantyyppistä naista joka on kiinnostunut juuri niistä asioista joista minäkin olen. Esim. Lenkkeily, patikointi, kuntosali ja kaikki muu liikunta"

Pointtini oli, että ehdotatko omia lempijuttujasi, ja tarkoittaako aktiviteetti sinulle nimenomaan liikuntaa? Ilmeisesti, kun menit sanattomaksi taidemuseosta. Mikä siinä sinut sai sanattomaksi? Vai koetko, että mikään muu ei ole tekemistä paitsi liikunta?

Kiva, jos löytyy treffiseuralaisia kuntosalille, patikoimaan tai lenkille. Moni vaan taitaa tykätä siitä, että treffeillä voi jutella, vaihtaa ajatuksia ja tutustua, ja sen vuoksi moni ei tykkää tämäntyyppisestä treffikonseptista. Mutta ei se tietenkään sitä tarkoita, etteikö tuollaisia treffejä saisi ehdottaa - tarkoitushan onkin löytää itselle sopiva kumppani. Tinderissä tuli vastaan paljon miesten profiileita, jotka olivat täynnä pelkkää urheilua - kuvissa pelkkiä hikisiä treenivaatteita ja erilaisia urheilu- ja kuntoilutilanteita. Jos urheilu on koko elämä, silloin toki varmasti on luontevaa, että treffitkin ovat urheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä