Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2348)

Vierailija
481/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja te itkette kun ne mikkihiiret käsilaukku kainalossa vie teidän naiset 🐁"

Tuossahan tuo vaimo vieressä istuu. Meillä mikki hiiret katotaan telkkarista lasten kanssa, mutta onhan siinä oma hauskuus kun näkee noita hiiriä siellä kaupungissakin teidän käsipuolessa menemättä Disney Worldiin eikä maksa mitään

Ajat muuttuvat. Tähän vaikuuttaa varmasti myös ikä ja asuinpaikka. Modernit nuoret/keski/ikäiset miehet etenkin suuremmissa kaupungeissa kiinnittävät huomiota pukeutumiseensa ja tykkäävät kyllä yleensä ravintoloista ja matkusteluista ja nämä miehet ovat yleensä myös suosituimpia myös naisten keskuudessa. 

Niin just. Ja naiset ovat myös hulluina kilttimiehiin. Ajat voivat muuttua, mutta biologia ei

Vierailija
482/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuli vastaan paljon miesten profiileita, jotka olivat täynnä pelkkää urheilua - kuvissa pelkkiä hikisiä treenivaatteita ja erilaisia urheilu- ja kuntoilutilanteita. Jos urheilu on koko elämä, silloin toki varmasti on luontevaa, että treffitkin ovat urheilua.

Mutta voidaan miettiä jääkö parisuhteelle aikaa. Itse en haluaisi suhdetta, jossa en näe kumppaniani, koska tämä on joko töissä tai urheilemassa kaiket aikansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tuli kyllä yllätyksenä kuinka voimakkaita tunteita niinkin arkinen asia kuin kahvila voi jollekin herättää ja kuinka pieni mukavuusalue joillakin ihmisillä on. Ymmärrän jos treffikumppani olisi ehdottanut jotain benjihyppyä niin se voisi tuntua pelottavalta, mutta että jopa rento juttelu kahvittelun lomassa tuntuu tuottavan monelle valtavaa ahdistusta.

Eiköhän se kerro siitä, että nämä miehet ovat heikon koulutuksen ja köyhyyden piiristä ponnistavia mieheiä, joille jo kahvila nostaa tuskin hien otsalle. Kuitenkin valtaosa sinkkunaisista on kaupunkilaisia ja koulutettuja on paljon joukossa, käyttävät paljon ja luontevasti palveluja.  Eiväthän nämä ihmiset pariudu, eivät  edes kohtaa arjessa. 

Kokeile opetella ensin kirjoittamaan ennen kuin tulet heikosta koulutuksesta parkumaan

Vierailija
484/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuli vastaan paljon miesten profiileita, jotka olivat täynnä pelkkää urheilua - kuvissa pelkkiä hikisiä treenivaatteita ja erilaisia urheilu- ja kuntoilutilanteita. Jos urheilu on koko elämä, silloin toki varmasti on luontevaa, että treffitkin ovat urheilua.

Mutta voidaan miettiä jääkö parisuhteelle aikaa. Itse en haluaisi suhdetta, jossa en näe kumppaniani, koska tämä on joko töissä tai urheilemassa kaiket aikansa. 

Niillä lähiräkälän terassilla päivät pitkät istuvilla miehillä on sinulle aikaa. Ei muuta kuin sinne muiden hengenheimolaisten seuraan.

Vierailija
485/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.

Eli suoraan aktiin heti!

Vierailija
486/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä todellisuudessa kiinnostaa joku kahvila? Mieluummin keskustelee samalla kun harrastaa jotain aktiviviteettia. Eikö suomalaiset akat osaa muuta kun kahvilassa istua läskine perseineen ja ahtaa pullaa suuhun?

No mies voi sitten etsiä harrastuskaverin, jonka kanssa harrastaa aktiviteettia. Miten tässä ketjussa miehet saadaan vaikuttamaan ihan lapsilta, joilla pitää koko ajan olla jotain "liikunnallista aktiviteettia" ja jotka eivät viihdy siellä tai eivät viihdy täällä, ja joiden mukavuuden pitäisi olla ensisijainen asia jopa treffeillä?

Mutta se naisen mukavuus on sitten tärkeämpää? Ootko sinä sitten lapsen tasolla jos et osaa katsoa tätä toisesta suunnasta? Ja "kärsimäänkö" sinne treffeille pitää tulla? Jos et osaa asettua toisen ihmisen asemaan niin olet itsekäs ihminen enkä halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
487/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! 

No sen tästä oppi, että jos nainen ehdottaa kahvilaa treffipaikaksi, ei missään nimessä saa ehdottaa: "mites olisi kävelytreffit", ainakaan jos on käynyt huono säkä ja av-palstanainen on osunut kohdalle. 

Minä olen aina ehdottanut jotain aktiviteettia ja jos empii niin tiedän että sohvaperuna syöttöporsas ja parempi että tulee tässä vaiheessa ilmi

Minä voisin ottaa treffeille mukaan oman aktiviteettini eli keskeneräisen neuleen. Jutellaan siinä samalla kun minä neulon. Niin taitava en ole, että osaisin neuloa kävellessä, joten kävelytreffit jää. Mies voi vaikka punnertaa siinä vieressä.

Paljon paino?

Vierailija
488/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä lähiräkälän terassilla päivät pitkät istuvilla miehillä on sinulle aikaa. Ei muuta kuin sinne muiden hengenheimolaisten seuraan.

Tyypillinen "sporttisen" ihmisen mielipide - on olemassa vain urheilullisia ihmisiä ja sitten rappiolla olevia päihdeongelmaisia. Mm. tuollaisen aivottomuuden takia skippaan kaikki sporttiset miehet. Heillä tuntuu muuten olevan omituisen lyhyt pinna ja hermot menee helposti - sen huomaa tästäkin ketjusta. Eikö se yltiöpäinen treenaaminen teekään hyvää, vai onko alkanut harmittaa, kun ei matcheja tule, vaikka kuinka esittelee painonnostoaan treenivaatteet päällä?

Vierailija
489/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä mielelläni juttelisin vaikka kirjallisuudesta tai maailman politiikasta teekupposen äärellä. 

Vierailija
490/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä todellisuudessa kiinnostaa joku kahvila? Mieluummin keskustelee samalla kun harrastaa jotain aktiviviteettia. Eikö suomalaiset akat osaa muuta kun kahvilassa istua läskine perseineen ja ahtaa pullaa suuhun?

Monia miehiä kiinnostavat kahvilat ja ravintolat. Hyvät leivonnaiset, ruoka, viini, mukava seura ja mielenkiintoiset keskustelut.... mikäs sen parempaa tapaa viettää aikaa? Ei elämän tarvitse olla jatkuvaa aktiviteettia, kuin päiväkodissa ikään.

Olet varmasti ikäluokaltasi vanhempaa sorttia. Ketään urheilevaa miestä kiinnosta mitkään marttakerhon "olipas mustikkaa tänään metässä kun Ilpon kanssa käytiin" -keskustelut

Kävin tänään lenkillä pururadalla. Katselin välillä metsään ja huomasin,

Huomasin. Siitä minulle tulikin mieleen, en minä siitä vain keksi puhuttavaa

Vierailija
491/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos taidemuseossa käynti on sinulle aktiviteetti niin en tiedä mitä sanoa. Sitäpaitsi taitaa nuo sinun luettelemat asiat olla enemmän naisten suosimia juttuja, mikä logiikka tässä oli? Ja väitätkö että sellaisia urheilevia naisia ei ole ketä ei kiinnostaisi seinäkiipeily? Itse ainakin etsin samantyyppistä naista joka on kiinnostunut juuri niistä asioista joista minäkin olen. Esim. Lenkkeily, patikointi, kuntosali ja kaikki muu liikunta"

Pointtini oli, että ehdotatko omia lempijuttujasi, ja tarkoittaako aktiviteetti sinulle nimenomaan liikuntaa? Ilmeisesti, kun menit sanattomaksi taidemuseosta. Mikä siinä sinut sai sanattomaksi? Vai koetko, että mikään muu ei ole tekemistä paitsi liikunta?

Kiva, jos löytyy treffiseuralaisia kuntosalille, patikoimaan tai lenkille. Moni vaan taitaa tykätä siitä, että treffeillä voi jutella, vaihtaa ajatuksia ja tutustua, ja sen vuoksi moni ei tykkää tämäntyyppisestä treffikonseptista. Mutta ei se

No siis ehkä sanoin tylysti mutta tarkoitin että aktiviteetti sanana ei tuo minulle ensimmäisenä mieleen sitä, että tuijottaisin tauluja museossa monta tuntia. Enemmänkin sitä että kroppa aktivoituu ja on liikkeessä, esim. keilaaminenkin tai jopa minigolf käy. Mutta jos tarkkoja ollaan niin olin siinä mielessä väärässä että tuo aktiviteetti on paljon laajempi käsite miten minä olen sitä normaalisti käyttänyt.

Vierailija
492/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen "sporttisen" ihmisen mielipide - on olemassa vain urheilullisia ihmisiä ja sitten rappiolla olevia päihdeongelmaisia. Mm. tuollaisen aivottomuuden takia skippaan kaikki sporttiset miehet. Heillä tuntu

Paljon paino?

Vierailija
493/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen "sporttisen" ihmisen mielipide - on olemassa vain urheilullisia ihmisiä ja sitten rappiolla olevia päihdeongelmaisia. Mm. tuollaisen aivottomuuden takia skippaan kaikki sporttiset miehet. Heillä tuntu

Olet loistava esimerkki ap:lle syistä, miksi monet miehet eivät pidä kahvilatreffeistä. Siellä vastassa on sun kaltainen ankeuttaja. Oletko koskaan koittanut iskeä sitä palstan työtöntä jankkaajaa. Teillä voisi ajatukset natsata.

Vierailija
494/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon paino?

En kauheesti nostele painoja.

Vierailija
495/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet loistava esimerkki ap:lle syistä, miksi monet miehet eivät pidä kahvilatreffeistä. Siellä vastassa on sun kaltainen ankeuttaja. Oletko koskaan koittanut iskeä sitä palstan työtöntä jankkaajaa. Teillä voisi ajatukset natsata.

Ei mun kaltainen ankeuttaja ole vastassa siellä kahvilassa. Hyväksyn treffiseuraksi niin harvan, että valtaosa miehistä ei pääse edes viestittelyvaiheeseen. Joten todennäköisesti en ole siellä kahvilassa vastassa.

Vierailija
496/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä siitä juuri ole puhuttu, että ne naiset, jotka haluavat kahvilatreffit, eivät ole sopivia kahvilatreffejä inhoaville miehille ja toisinpäin. Naisille tämä on ok. Miehet voivat ähistä salilla rauhassa joko yksin tai jonkun toisen naisen kanssa, mutta miehille tämä ei kelpaa. Naisten pitäisi väkisin suostua, ilmeisesti tustustumatta ihmiseen lainkaan, suoraan seksiin.  

Vierailija
497/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon paino?

En kauheesti nostele painoja.

Se kyllä tulikin tuossa aiemmassa tekstissä selväksi

Vierailija
498/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi saada lokkeilla miehen lompakolla jo ensi treffeillä? Ensi treffien lopputulos on arvoitus niin ei ole mitään syytä investoida naiseen.

Vierailija
499/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä sinusta. Etpä taida sohvalta paljon nousta. 

Vierailija
500/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kaltainen ankeuttaja ole vastassa siellä kahvilassa. Hyväksyn treffiseuraksi niin harvan, että valtaosa miehistä ei pääse edes viestittelyvaiheeseen. Joten todennäköisesti en ole siellä kahvilassa vastassa.

No huh. Siellähän varmasti kirjoittelee ihka oikea Pamela ihan mammapalstalle 🥵

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi