Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
401/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs iloa sellaisesta seurustelukumppanista on, jonka kanssa ei voi tehdä mitään? Minä tykkään käydä kahviloissa, ulkona syömässä, teatterissa, konserteissa, museoissa, näyttelyissä jne. En olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tykkäisi käydä noissa mun kanssa. Mitä järkeä siinä olisi?

Minä minä minä. Normaali mies ei tykkää tollasissa käydä, poikkeuksena konsertit

Höpöhöpö. Ihan normaalit kaupunkilaismiehet käy näissä samoissa paikoissa aivan oma-aloitteisesti. Jännästi on riittänyt kumppaniehdokkaita, joita kiinnostaa nämä samat asiat. Toista se lienee siellä pönkeröperällä.

Vierailija
402/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä todellisuudessa kiinnostaa joku kahvila? Mieluummin keskustelee samalla kun harrastaa jotain aktiviviteettia. Eikö suomalaiset akat osaa muuta kun kahvilassa istua läskine perseineen ja ahtaa pullaa suuhun?

Tarkoitus olisi olla kiinnostava sitten treffikumppanille ja viihtyminen tulee sitä kautta. Ihan sama mikä se paikka on, Bilteman kahvila käy mulle hyvin. Voidaan samalla käydä stekkaamaan uutuus Ryobit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Juu, älkää lähtekö kenekään kotiin ekoille treffeille. Kahvilassa maksetaan siitä että saadaan turvallisesti tutustua toiseen neutraalilla maaperällä.

Hei pappa. Niitä on muitakin paikkoja missä tutustua kun se hikinen kahvila, nyt ei olla enää 60-luvulla

Vierailija
404/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä todellisuudessa kiinnostaa joku kahvila? Mieluummin keskustelee samalla kun harrastaa jotain aktiviviteettia. Eikö suomalaiset akat osaa muuta kun kahvilassa istua läskine perseineen ja ahtaa pullaa suuhun?

Monia miehiä kiinnostavat kahvilat ja ravintolat. Hyvät leivonnaiset, ruoka, viini, mukava seura ja mielenkiintoiset keskustelut.... mikäs sen parempaa tapaa viettää aikaa? Ei elämän tarvitse olla jatkuvaa aktiviteettia, kuin päiväkodissa ikään.

Vierailija
405/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs iloa sellaisesta seurustelukumppanista on, jonka kanssa ei voi tehdä mitään? Minä tykkään käydä kahviloissa, ulkona syömässä, teatterissa, konserteissa, museoissa, näyttelyissä jne. En olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tykkäisi käydä noissa mun kanssa. Mitä järkeä siinä olisi?

Minä minä minä. Normaali mies ei tykkää tollasissa käydä, poikkeuksena konsertit

Höpöhöpö. Ihan normaalit kaupunkilaismiehet käy näissä samoissa paikoissa aivan oma-aloitteisesti. Jännästi on riittänyt kumppaniehdokkaita, joita kiinnostaa nämä samat asiat. Toista se lienee siellä pönkeröperällä.

Täälläpä asuu miehiä eikä mitään mikkihiirejä jotka kulkee käsilaukku kainalossa

Vierailija
406/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, kyllä tuollaisilla treffeillä mies on hienotunteinen, ja odottaa naisen tekevän aloitteen. Jos niin ei tapahdu, on treffeillä kuitenkin ollut hyvä fiilis sen takia, nainen luotti mieheen, ja mies haluaa olla luottamuksen arvoinen. Tämä kyllä heijastuu naiseenkin positiivisella tavalla."

Luulet olevasi joku palkinto. 😂 Tykkään sinusta nainen jos tulet asunnolleni, uuh mieti nyt! 

Vierailija
407/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tuli kyllä yllätyksenä kuinka voimakkaita tunteita niinkin arkinen asia kuin kahvila voi jollekin herättää ja kuinka pieni mukavuusalue joillakin ihmisillä on. Ymmärrän jos treffikumppani olisi ehdottanut jotain benjihyppyä niin se voisi tuntua pelottavalta, mutta että jopa rento juttelu kahvittelun lomassa tuntuu tuottavan monelle valtavaa ahdistusta.

Kuten totesin: ahdistuvat kaikesta

Vierailija
408/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan se ja sama mikä se treffipaikka on, kunhan on julkinen paikka. Mutta jos joku raivoisasti vastustaa kahvilaa, niin onhan se outoa

Vierailija
409/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Fiksu nainen ei tule kotiisi ekoilla treffeillä -turvallisuussyistä.

Vierailija
410/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua riskeerata elämääni menemällä vieraan miehen juomaan olettavasti pas"" aa kahvia ja torjumaan pusuja/kopelointeja. Sanokaa mitä sanotte miehet,mutta jos nainen lupaa tulla luoksenne niin ostatte kondomeja silmät innosta kiiluen. 

Olen varma, että lämpenisit noilla treffeillä. Mies ei suinkaan ala kopeloimaan kotonaan naista vaan mies tulee iloiseksi ja avoimeksi kun nainen luottaa mieheen. Tämä iloisuus ja avoimuus tarttuvat sinuunkin, ja tulet itsekin hyvällä päälle. Se lopulta lopulta johtaa positiiviseen lopputulokseen molempien kannalta.

Elät ihan omissa maailmoissasi, koska tuossa tekstissäsi ei ole hivenen järkeä.

Puhun kokemuksesta.

Äitiskö sulle suostui vihdon tulemaan kahville?

Vierailija
411/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! 

No sen tästä oppi, että jos nainen ehdottaa kahvilaa treffipaikaksi, ei missään nimessä saa ehdottaa: "mites olisi kävelytreffit", ainakaan jos on käynyt huono säkä ja av-palstanainen on osunut kohdalle. 

Vierailija
412/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä kiinnostavat kahvilat ja ravintolat. Hyvät leivonnaiset, ruoka, viini, mukava seura ja mielenkiintoiset keskustelut.... mikäs sen parempaa tapaa viettää aikaa? Ei elämän tarvitse olla jatkuvaa aktiviteettia, kuin päiväkodissa ikään.

Olet varmasti ikäluokaltasi vanhempaa sorttia. Ketään urheilevaa miestä kiinnosta mitkään marttakerhon "olipas mustikkaa tänään metässä kun Ilpon kanssa käytiin" -keskustelut

Vierailija
413/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä asuu miehiä eikä mitään mikkihiirejä jotka kulkee käsilaukku kainalossa

Ja te itkette kun ne mikkihiiret käsilaukku kainalossa vie teidän naiset 🐁

Vierailija
414/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan se ja sama mikä se treffipaikka on, kunhan on julkinen paikka. Mutta jos joku raivoisasti vastustaa kahvilaa, niin onhan se outoa

Näin se todellakin on, palstatodellisuus on kummallinen.

Vierailija
415/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! 

No sen tästä oppi, että jos nainen ehdottaa kahvilaa treffipaikaksi, ei missään nimessä saa ehdottaa: "mites olisi kävelytreffit", ainakaan jos on käynyt huono säkä ja av-palstanainen on osunut kohdalle. 

Tältä palstalta lähinnä oppii lähinnä välttämään kaikenlaista kanssakäymistä naisten kanssa.

Vierailija
416/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! 

Minä olen aina ehdottanut jotain aktiviteettia ja jos empii niin tiedän että sohvaperuna syöttöporsas ja parempi että tulee tässä vaiheessa ilmi

Vierailija
417/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti ikäluokaltasi vanhempaa sorttia. Ketään urheilevaa miestä kiinnosta mitkään marttakerhon "olipas mustikkaa tänään metässä kun Ilpon kanssa käytiin" -keskustelut

Kolmekymppinen olen. Asun miljoonakaupungissa ulkomailla. Täällä ainakin aivan normisettiä että ikäiseni miehet käyvät noissa paikoissa. Harvinaisempia ovat melkein ne miehet, jotka eivät ole kiinnostuneita tämmöisistä asioista. 

Vierailija
418/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Fiksu nainen ei tule kotiisi ekoilla treffeillä -turvallisuussyistä.

Fiksu mies kiertää nykynaiset kaukaa...

Just sayin'

Vierailija
419/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! 

Tältä palstalta lähinnä oppii lähinnä välttämään kaikenlaista kanssakäymistä naisten kanssa.

Prkleen näppäimistö...

Vierailija
420/2349 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja te itkette kun ne mikkihiiret käsilaukku kainalossa vie teidän naiset 🐁"

Tuossahan tuo vaimo vieressä istuu. Meillä mikki hiiret katotaan telkkarista lasten kanssa, mutta onhan siinä oma hauskuus kun näkee noita hiiriä siellä kaupungissakin teidän käsipuolessa menemättä Disney Worldiin eikä maksa mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi