Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Puolisokandidaatille täytyy asettaa monenlaisia kriteereitä. Jos ei kykene kahvilassa olemaan/viihtymään, niin se kertoo jo riittävästi. Ainakin mulle.
Mutta kahvilakammoisia tuntuu olevan paljon paikalla, joten toivottavasti löytävät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Kannattaa myös keittää omat kiljut ja juoda ne kotona tynnyrissä istuen. Eiköhän näillä ohjeilla se oma Justiina jostain löydy
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miksi kahvilatreffit eivät onnistu juuri koskaan. Kahvilaan ehdottomasti haluavat naiset pelkäävät yleisesti miehiä ja todennäköisesti paljon muitakin asioita elämässä. Kahvilatreffeillä nainen miettii koko ajan, että onkohan tuo mies raizgari tai joku hyväksikäyttäjä. Tuo naisen negatiivinen asenne tarttuu mieheen, ja keskustelu jää siitä syystä väkinäiseksi ja pinnalliseksi. Lopputuloksena ei ole kemiaa. Tämä sama kaava tapahtuu kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen.
Siis etkö sinä nyyhkyttäjä ymmärrä, että niitä raiskareita on ihan oikeasti olemassa vai mistä kiikastaa? T. kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua riskeerata elämääni menemällä vieraan miehen juomaan olettavasti pas"" aa kahvia ja torjumaan pusuja/kopelointeja. Sanokaa mitä sanotte miehet,mutta jos nainen lupaa tulla luoksenne niin ostatte kondomeja silmät innosta kiiluen.
Olen varma, että lämpenisit noilla treffeillä. Mies ei suinkaan ala kopeloimaan kotonaan naista vaan mies tulee iloiseksi ja avoimeksi kun nainen luottaa mieheen. Tämä iloisuus ja avoimuus tarttuvat sinuunkin, ja tulet itsekin hyvällä päälle. Se lopulta lopulta johtaa positiiviseen lopputulokseen molempien kannalta.
Ja sit jos ei johda, niin mies hiljaa mielessään päättää, että kyllä nainen viimeistään nyt on "iloinen ja avoin" joten sitä voi kopeloida.
Sitten jälkeenpäin ihmettelee, miksi nainen muutti mieltään jälkeenpäin ilman mit
Ei, kyllä tuollaisilla treffeillä mies on hienotunteinen, ja odottaa naisen tekevän aloitteen. Jos niin ei tapahdu, on treffeillä kuitenkin ollut hyvä fiilis sen takia, nainen luotti mieheen, ja mies haluaa olla luottamuksen arvoinen. Tämä kyllä heijastuu naiseenkin positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miksi kahvilatreffit eivät onnistu juuri koskaan. Kahvilaan ehdottomasti haluavat naiset pelkäävät yleisesti miehiä ja todennäköisesti paljon muitakin asioita elämässä. Kahvilatreffeillä nainen miettii koko ajan, että onkohan tuo mies raizgari tai joku hyväksikäyttäjä. Tuo naisen negatiivinen asenne tarttuu mieheen, ja keskustelu jää siitä syystä väkinäiseksi ja pinnalliseksi. Lopputuloksena ei ole kemiaa. Tämä sama kaava tapahtuu kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen.
Ja leviää kuin kulovalkea...
Kyllä nykymiehet tarjoaa liian helpolla kilpailuetuja toisilleen. Riittää, kun kykenee käymään kiukuttelematta kahvilassa! :D
Vierailija kirjoitti:
En halua riskeerata elämääni menemällä vieraan miehen juomaan olettavasti pas"" aa kahvia ja torjumaan pusuja/kopelointeja. Sanokaa mitä sanotte miehet,mutta jos nainen lupaa tulla luoksenne niin ostatte kondomeja silmät innosta kiiluen.
Ei kiitos. Ette ole sen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies ahdistuu niinkin normaalista asiasta kuin kahvilassa käynti niin ei taideta kyllä olla sopivia kumppaneita toisillemme."
Jälleen kerran, kyse ei ole ahdistumisesta, vaan siitä missä ympäristössä viihtyy. Onko tosiaan niin, että et halua miehen vuoksi tehdä minkäänlaista myönnytystä, vaan miehen on suostuttava kahvilaan, vaikka viihtyisi paremmin jossain muualla? Joo, ette ole sitten sopivia, mutta et ole sopiva kyllä sitten kellekään, jos et tällaisessa helpossakaan asiassa pysty tulemaan toista vastaan.
Olen eri, mutta tuollainen ei vaan ole normaalia, että aikuisen ihmisen "viihtyminen" nousee tuolla lailla keskiöön ja sen "viihtymisen" vuoksi muut joutuvat tulemaan vastaan ja tekemään myönnytyksiä. Normaalisti aikuisella ei ole noin pahoja vaikeuksia, eikä normaalisti aikuinen ihminen edes mieti jotain viihtymistään. Normaalisti aikuinen tulee treffeille tu
Mitäs ihmettä tämä nyt on? Kyllähän nyt parisuhteessa pitää ottaa toisen ihmisen viihtyminen huomioon. Joo, ja kyllä myönnytyksiä tehdään tietysti molemmin puolin.
"Normaalisti aikuinen ihminen ei edes mieti jotain viihtymistä." Siis täh? No sittenhän sä voitkin tiskata, siivota, tehdä kaikki kotityöt, jos sulle se viihtyminen ei ole niin tärkeää. Miehesi on tosi onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä outoja ihmisiä, jos ei muuten tiennyt niin nyt tietää, voi jessus sentään.
Maailman on seonnut. Sano mun sanoneen.
Mitäs iloa sellaisesta seurustelukumppanista on, jonka kanssa ei voi tehdä mitään? Minä tykkään käydä kahviloissa, ulkona syömässä, teatterissa, konserteissa, museoissa, näyttelyissä jne. En olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tykkäisi käydä noissa mun kanssa. Mitä järkeä siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että lämpenisit noilla treffeillä. Mies ei suinkaan ala kopeloimaan kotonaan naista vaan mies tulee iloiseksi ja avoimeksi kun nainen luottaa mieheen. Tämä iloisuus ja avoimuus tarttuvat sinuunkin, ja tulet itsekin hyvällä päälle. Se lopulta lopulta johtaa positiiviseen lopputulokseen molempien kannalta.
Elät ihan omissa maailmoissasi, koska tuossa tekstissäsi ei ole hivenen järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät ihan omissa maailmoissasi, koska tuossa tekstissäsi ei ole hivenen järkeä.
Puhun kokemuksesta.
Aina treffeille julkisille paikoille. Jos mies ei siihen suostu, niin on todennäköisesti pahat mielessä.
Ketä miestä todellisuudessa kiinnostaa joku kahvila? Mieluummin keskustelee samalla kun harrastaa jotain aktiviviteettia. Eikö suomalaiset akat osaa muuta kun kahvilassa istua läskine perseineen ja ahtaa pullaa suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista sinun jutuista saa sellaisen käsityksen, että jokainen nainen suostuu seksiin kanssasi, koska epäilee, että muuten ei pääse luotasi pois. Tottakai ne tulee sinun sänkyyn, kun se toinen sänky on kusenpolttama patja homeisessa kellaris
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisokandidaatille täytyy asettaa monenlaisia kriteereitä. Jos ei kykene kahvilassa olemaan/viihtymään, niin se kertoo jo riittävästi. Ainakin mulle.
Mutta kahvilakammoisia tuntuu olevan paljon paikalla, joten toivottavasti löytävät toisensa.
Minusta taas kahvilassa ramppaaminen kertoo huomattavasta ylipainosta ja epäterveellisistä elämän tavoista ja kierrän nämä martat suosiolla kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Mitäs iloa sellaisesta seurustelukumppanista on, jonka kanssa ei voi tehdä mitään? Minä tykkään käydä kahviloissa, ulkona syömässä, teatterissa, konserteissa, museoissa, näyttelyissä jne. En olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tykkäisi käydä noissa mun kanssa. Mitä järkeä siinä olisi?
Minä minä minä. Normaali mies ei tykkää tollasissa käydä, poikkeuksena konsertit
Ketjua lukiessa tuli kyllä yllätyksenä kuinka voimakkaita tunteita niinkin arkinen asia kuin kahvila voi jollekin herättää ja kuinka pieni mukavuusalue joillakin ihmisillä on. Ymmärrän jos treffikumppani olisi ehdottanut jotain benjihyppyä niin se voisi tuntua pelottavalta, mutta että jopa rento juttelu kahvittelun lomassa tuntuu tuottavan monelle valtavaa ahdistusta.
Mukava huomata, että sama sekopäinen meno jatkuu vuodesta toiseen.
Kyllä, tässä saattaa olla hieman sarkasmia höysteenä.
👨🏼🔊VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII