Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Maailma on täynnä outoja ihmisiä, jos ei muuten tiennyt niin nyt tietää, voi jessus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.
Sehän se maksaisikin. Halpaa noilla haetaan.
Nuorempana tapasin miehen nelosen tekstiviesti chatin kautta ja lupasin tulla kahville sekä syömään tekemäänsä pitsaa. Joo olin nuori,tyhmä ja mulla oli nälkä ja tylsää. Olin parikymppinen,miehen piti olla 26. Ja hitot,sellainen viisikymppinen haisuli karvaturpa ilman paitaa. Kahvi oli niin laihaa lirua että tuli huono olo,pitsaa ei ollutkaan jaksanut leipoa ja kahvin jälkeen haisuli ehdotti pötköttelyä makuuhuoneessa. Kun en lämmennyt,suuteli vielä väkisin ennenkuin pääsin pakoon rappuun. Myöhemmin vasta tajusin miten pahasti siinä olisi voinut käydä!
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies ahdistuu niinkin normaalista asiasta kuin kahvilassa käynti niin ei taideta kyllä olla sopivia kumppaneita toisillemme."
Jälleen kerran, kyse ei ole ahdistumisesta, vaan siitä missä ympäristössä viihtyy. Onko tosiaan niin, että et halua miehen vuoksi tehdä minkäänlaista myönnytystä, vaan miehen on suostuttava kahvilaan, vaikka viihtyisi paremmin jossain muualla? Joo, ette ole sitten sopivia, mutta et ole sopiva kyllä sitten kellekään, jos et tällaisessa helpossakaan asiassa pysty tulemaan toista vastaan.
No jos käy selville, että viihdymme täysin erilaisissa ympäristöissä niin mitä pointtia sitä on edes tavata, tästähän seuraisi vain suuria ongelmia suhteessakin. Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua riskeerata elämääni menemällä vieraan miehen juomaan olettavasti pas"" aa kahvia ja torjumaan pusuja/kopelointeja. Sanokaa mitä sanotte miehet,mutta jos nainen lupaa tulla luoksenne niin ostatte kondomeja silmät innosta kiiluen.
Olen varma, että lämpenisit noilla treffeillä. Mies ei suinkaan ala kopeloimaan kotonaan naista vaan mies tulee iloiseksi ja avoimeksi kun nainen luottaa mieheen. Tämä iloisuus ja avoimuus tarttuvat sinuunkin, ja tulet itsekin hyvällä päälle. Se lopulta lopulta johtaa positiiviseen lopputulokseen molempien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miksi kahvilatreffit eivät onnistu juuri koskaan. Kahvilaan ehdottomasti haluavat naiset pelkäävät yleisesti miehiä ja todennäköisesti paljon muitakin asioita elämässä. Kahvilatreffeillä nainen miettii koko ajan, että onkohan tuo mies raizgari tai joku hyväksikäyttäjä. Tuo naisen negatiivinen asenne tarttuu mieheen, ja keskustelu jää siitä syystä väkinäiseksi ja pinnalliseksi. Lopputuloksena ei ole kemiaa. Tämä sama kaava tapahtuu kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen.
Kannattaa ehdottomasti muistaa tämä ja jättää väliin jokainen sellainen nainen, joka haluaa tavata julkisella paikalla. Oikeassa taidat olla, että ovat varmasti aivan vainoharhaisia. Mutta ethän sä sellaista ongelmatapausta haluakaan - pyydä reippaasti misua luoksesi kylään, niin saat seulottua helmet sakan joukosta, eikö.
Muistan sellaisetkin treffit että käytiin ihan sinänsä ok tuntuisen miehen kanssa illallisella ravintolassa, ja itselläni on tapana aina ottaa hyvän ruoan kanssa siihen sopiva viinilasillinen. kuten otinkin .Alunperin oli sovittu että molemmat maksaa joka tapauksessa omat ruokansa ja juomansa. Mies otti ruokajuomaksi vain vettä , ei siinä mitään, mutta syyksi sanoi sen että hänellä on tapana juoda ne ruokaviinit aina vasta sitten illalla kotona. Sanoi että viinit maistuu kotona aina niin paljon paremmalta. Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että hyvät low effort -treffit ovat sellaiset, jossa käydään ulkoiluttamassa naisen koiraa. Eihän sellaista tapahdu ikinä, kun kaikki miehet vihaavat koiria ja sitäkin enemmän naisia, joilla on koira.
Tiedäthän, että osalla miehiä on omakin koira?
Mä oon koko elämässäni tavannut yhden sinkkumiehen, jolla oli koira ja olen 57v. Ko mies asui naapurissa. Yleensä pariskunnilla tai naisilla on koirat.
Miehillä on useammin kissa kuin koira.
Miten joku voi luulla kissan olevan miehekäs 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies ahdistuu niinkin normaalista asiasta kuin kahvilassa käynti niin ei taideta kyllä olla sopivia kumppaneita toisillemme."
Jälleen kerran, kyse ei ole ahdistumisesta, vaan siitä missä ympäristössä viihtyy. Onko tosiaan niin, että et halua miehen vuoksi tehdä minkäänlaista myönnytystä, vaan miehen on suostuttava kahvilaan, vaikka viihtyisi paremmin jossain muualla? Joo, ette ole sitten sopivia, mutta et ole sopiva kyllä sitten kellekään, jos et tällaisessa helpossakaan asiassa pysty tulemaan toista vastaan.
Oma mieheni osaa olla kahvilassa ihan normaalisti. Ei tuollaiset sinunkaltaiset metsäläiset ole mikään normi.
Epäilyttää jos mies ei halua julkisille paikoille vaan lymyilee pimeimmissä metsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Ikeaan on ilmainen bussikuljetus Helsingistä.
Ok, mutta menee silti niin omituiseksi säätämiseksi, että jättäisin väliin. Helpompaa mennä bussilla keskustaan ja valita kiva kahvila, kuin ajaa bussilla keskustaan ja mennä ilmaisbussilla Ikeaan muiden Ikea-asiakkaiden kanssa. Ei itselläni olisi niin valtavaa innostusta tällaisille treffeille, että jaksaisin nähdä vaivaa. Minulla kun ei ole ongelmia käydä tavallisessa kahvilassa. Enkä jaksa mitään ylimääräistä typerää säätöä.
Vantaan Ikea sijaitsee lähellä Helsingin rajaa, joten voit mennä bussilla AB-lipulla lähelle rajaa, ja kävellä noin 500m bussipysäkiltä Ikeaan.
Hirveää säätöä, että toinen säästäisi pari euroa, kun itse voisi maksaa vitosen taikka kympin keskustassa. Tuollainen säätö sopinee työttömälle, jonka pitää keksiä päiviinsä ajankulua, mutta ei työssäkäyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta menee silti niin omituiseksi säätämiseksi, että jättäisin väliin. Helpompaa mennä bussilla keskustaan ja valita kiva kahvila, kuin ajaa bussilla keskustaan ja mennä ilmaisbussilla Ikeaan muiden Ikea-asiakkaiden kanssa. Ei itselläni olisi niin valtavaa innostusta tällaisille treffeille, että jaksaisin nähdä vaivaa. Minulla kun ei ole ongelmia käydä tavallisessa kahvilassa. Enkä jaksa mitään ylimääräistä typerää säätöä.
Vantaan Ikea sijaitsee lähellä Helsingin rajaa, joten voit mennä bussilla AB-lipulla lähelle rajaa, ja kävellä noin 500m bussipysäkiltä Ikeaan.
Hirveää säätöä, että toinen säästäisi pari euroa, kun itse voisi maksa
En todellakaan lähtisi tollaiseen säätöön, etenkään treffeillä.
T. Työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että hyvät low effort -treffit ovat sellaiset, jossa käydään ulkoiluttamassa naisen koiraa. Eihän sellaista tapahdu ikinä, kun kaikki miehet vihaavat koiria ja sitäkin enemmän naisia, joilla on koira.
Mä oon koko elämässäni tavannut yhden sinkkumiehen, jolla oli koira ja olen 57v. Ko mies asui naapurissa. Yleensä pariskunnilla tai naisilla on koirat.
Mulle kelpaisi mies, jolla on kissa. Siis jos se kissa tulisi toimeen oman kissani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua riskeerata elämääni menemällä vieraan miehen juomaan olettavasti pas"" aa kahvia ja torjumaan pusuja/kopelointeja. Sanokaa mitä sanotte miehet,mutta jos nainen lupaa tulla luoksenne niin ostatte kondomeja silmät innosta kiiluen.
Olen varma, että lämpenisit noilla treffeillä. Mies ei suinkaan ala kopeloimaan kotonaan naista vaan mies tulee iloiseksi ja avoimeksi kun nainen luottaa mieheen. Tämä iloisuus ja avoimuus tarttuvat sinuunkin, ja tulet itsekin hyvällä päälle. Se lopulta lopulta johtaa positiiviseen lopputulokseen molempien kannalta.
Noista sinun jutuista saa sellaisen käsityksen, että jokainen nainen suostuu seksiin kanssasi, koska epäilee, että muuten ei pääse luotasi pois. Tottakai ne tulee sinun sänkyyn, kun se toinen sänky on kusenpolttama patja homeisessa kellarissa.
Itse en ikinä koskaan missään maailmassa harrastaisi seksiä ensitreffeillä, joten siksi en ikinä menisi kenenkään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys kahvilassa jännittäisi vaan siitä, että ne kahvilatreffit epäonnistuvat niin usein. Tavoite on, että yhtään turhaa treffejä ei olisi. Suhteen pitäisi syntyä jo ensimmäisellä kerralla.
Siinä tapauksessa suosittelen sinulle treffipaikan pohtimisen sijaan tarkempaa seulaa sen suhteen, ketä lähdet tapaamaan. Sinänsä ajattelen itsekin vähän samoin, että haluan mahdollisimman vähän turhia tapaamisia. Olenkin sen vuoksi tehnyt huolellisen deittiprofiilin ja VARSINKIN luen erittäin tarkkaan miesten deittiprofiilit. Lähden tapaamaan vain sellaisia, jotka vaikuttavat OIKEASTI siltä, että he ovat samanhenkisiä ja että meillä on yhteisiä asioita - minulle tärkeää on samansuuntainen arvomaailma, samansuuntainen elämäntyyli ja kiinnostuksenkohteet. Ajattelen, että vaikka romanttista kemiaa ei olisikaan, on toinen varmasti hyvä tyyppi. Tämä on ollut
Surkea taktiikka. Sinä voit toimia noin, mutta useimmat naiset ei. Ensiarvoisen tärkeää on, että nainen viihtyy ekoilla treffeillä. Naisen ehdoilla mennään. Miehen havainto, että kahvilatreffit useammin epäonnistuu, on oikea. Ehkä susta tuntuu hassulta, että suhde voi kaatua siihen, missä ensitreffit pidetään, mutta kyllä, tällaista se nykyään on. Useimmilla naisilla ei riitä mielenkiinto oikeasti tutustua mieheen, jos ekoilla treffeillä ei kaikki osu kohdilleen, liian pitkä hiljainen hetki, pientä epäröintiä, ujoutta miehen puolelta ja se on siinä. Suurimmalla osalla naisista kriteereinä on itsevarma mies, mies, joka tietää mitä haluaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäällä miehellä itsetunto on sen verran korkea, että kissan omistaminen ei vie hänen miehekkyyttään.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää säätöä, että toinen säästäisi pari euroa, kun itse voisi maksa
Helsingin Biltemaan pääsee bussilla ihan viereen 73:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se toinen ehdottaa sitä siksi, että asuu Ikean naapurissa. Tai on siellä töissä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit jos ei johda, niin mies hiljaa mielessään päättää, että kyllä nainen viimeistään nyt on "iloinen ja avoin" joten sitä voi kopeloida.
Sitten jälkeenpäin ihmettelee, miksi nainen muutti mieltään jälkeenpäin ilman mitään syytä ja teki "perättömän" ilmiannon ahdistelusta.
👨🏼🔊ViiViiViuViuNyyhNyyh
👨🏼🔊Tahdon, että nainen tulee luokseni. Nyyh.
👨🏼🔊En tahdo mennä kahvilaan. UliUli.
👨🏼🔊ViiViiViuViuNyyhNyyh
👨🏼🔊ViiViiViuViuNyyhNyyh
...
Olen eri, mutta tuollainen ei vaan ole normaalia, että aikuisen ihmisen "viihtyminen" nousee tuolla lailla keskiöön ja sen "viihtymisen" vuoksi muut joutuvat tulemaan vastaan ja tekemään myönnytyksiä. Normaalisti aikuisella ei ole noin pahoja vaikeuksia, eikä normaalisti aikuinen ihminen edes mieti jotain viihtymistään. Normaalisti aikuinen tulee treffeille tutustumaan, eikä mieti sitä, viihtyykö, pärjääkö tai pystyykö olemaan paikassa X, Y tai Z. Normaalisti aikuiset eivät vaivaa muita viihtymisillään tai viihtymättömyyksillään, etenkään tuntemattomia, mutta eivät kyllä tuttujakaan.
Pikkulasten kohdalla joudutaan välillä miettimään, että "viihtyykö se meidän Taneli kahvilassa", mutta tällainen ei ole normaalia aikuisen kohdalla. Aikuisen ei kuulu olla kuin taapero.