Onko se väärin
Että haluaisi sellaisen asunnon jossa olisi helppo liikkua?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi väärin?
No en tiedä. Ajattelin, jos olen liian vaativa. Miehen mielestä olen.
Uhriutuva asenne sulla ongelmana on, jos luulet ettet saisi haaveilla... Jos haluut jotain, päätä että sen saat. Sillä asenteella on mahdollisuuksia vaikka onnistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuva asenne sulla ongelmana on, jos luulet ettet saisi haaveilla... Jos haluut jotain, päätä että sen saat. Sillä asenteella on mahdollisuuksia vaikka onnistuakin.
Mä olen monta kertaa päättänyt, mutta eipä se taida vaan onnistua. Mies ei ainakaan muuta ajatuksiaan. Hän haluaa asua tässä.
Miten tällaisen ongelman selvittää? Mies ei aio muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen monta kertaa päättänyt, mutta eipä se taida vaan onnistua. Mies ei ainakaan muuta ajatuksiaan. Hän haluaa asua tässä.
Vtttuako sitä äijältä kysyt. Muuta.
Todellakin on. Muuta välittömästi halvempaan, hissittömään, ankeaan ja ahtaaseen asuntoon syrjäseudulle huonojen kulkuyhteyksien päähän.
T. Kela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtttuako sitä äijältä kysyt. Muuta.
En halua jättää työtäni. Työkkärikään ei siitä tykkää.
Miksi se olisi väärin?