Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu nololta. Päinvastoin, tunnen itseni alfaksi kun nainen haluaa minua niin paljon että hän on valmis jopa tarjoamaan treffeillä.
Ensitreffit vielä kestää, mutta jos suhteessa olet jatkuvasti naisen rahan armoilla, niin se on nöyryyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule.
Se mies sitten etsii toisen naisen ja sinä toisen miehen.
Voivoi ihan kamalaa kyllä, jos lapanen etsii toisen naisen 😱🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu nololta. Päinvastoin, tunnen itseni alfaksi kun nainen haluaa minua niin paljon että hän on valmis jopa tarjoamaan treffeillä.
Ensitreffit vielä kestää, mutta jos suhteessa olet jatkuvasti naisen rahan armoilla, niin se on nöyryyttävää.
Mun kanssa ei edes pysty olemaan mun rahan armoilla. Sulla on oltava ne omat rahat. Piste.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tuntuuko naisista sit nololta, jos mies tarjoaa ensitreffeillä?
Jos ei tunnu, niin miksi miehistä tuntuisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se tasa-arvo.
Tasa-arvo kelpaa teille miehille aina kun on teidän rahoista kyse. Muutoin naiset ovat sitä alempaa kastia työpaikoilla ja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei edes pysty olemaan mun rahan armoilla. Sulla on oltava ne omat rahat. Piste.
Mitä jos mies elää omilla vähillä rahalla vaatimatonta elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi iehen tehtävä olisi tarjota naisille?
Naiset ovat arvokkaita yksilöitä, joita miehet himoitsevat enemmän kuin naiset miehiä. Näin ollen se on vaan sellainen kysynnän ja tarjonnan laki.
Kummasti minua halutaan enemmän kuin minä naisia, aika monet pakit olen antanut tällekkin kesälle, ainakin neljälle naiselle ja yhden kanssa olen suostunut treffailemaan.
Sulla on sit vaan alhainen libido. Se on ihan ok.
Tai nuo naiset eivät saaneet sitä jököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu se, että on vähän rahaa?
kerran kutsuin erään 45-vuotiaan miehen treffeille Pancho Villaan. Siellä lkun tuli laskun tilaamisen aika, kysyin mieheltä, että saanko tarjota hänelle, meni hänellä pasmat ihan sekaisin ja hän sanoi, etttä ei missään nimessä, että hän maksaa itse omat safkansa. Hän oli aivan äimän käkenä, kun minä tarjouduin tarjoamaan hänelle. Sitten hän ei halunnut tavata minua uudelleen.
Sitten kerran eräs itseäni 10 v vanhempi mies, siis lähes 5-kymppinen mies, kutsui minut kävelytreffeille, vaikka oli sadepäivä just silloin. Ehdotin, että mentäisiinkö mieluumin aasialaiseen lounasbuffetiin ja että minä voin tarjota. Mies suostui tähän! Sitten hän vielä sanoi, että eipä ole koskaan aiemmin nainen tarjonnut hänelle ensitreffeillä. Minun teki mieli vastata, että "tämä on minullekin erka kerta kun tarjoan miehelle ensitreffeillä,kun yleensä miehet ovat halunneet tarjota minulle".
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija.
Puhutaanko tässä ruoasta, römpsästä vai takarömpsästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on silloin se joka määrää. Ymmärrän kyllä pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei hassumpi provo. Ilman tuota 140km matkaa olisi voinut jopa mennä läpi.
Kyllä minä ajaisin vaikka 240km perseen perässä.
Okei, eli toista miestä kun perseen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija.
Aa, no mutta se kestää vain aikansa. Hienoa jos mies opiskelee!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko naisista sit nololta, jos mies tarjoaa ensitreffeillä?
Jos ei tunnu, niin miksi miehistä tuntuisi?
eRi AsiA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule.
Se mies sitten etsii toisen naisen ja sinä toisen miehen.
Tosiasiassa mies päätyy nakkibileisiin ja nainen itsekseen tai tyttökavereidensa kanssa. Nämä suhteet ovat 50/50
Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.
Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.
Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ainakin oman syömisensä jos ei niin parin kerran jälkeen ehdotan, että maksatko sinä vai jaammeko laskun.
Eli tilanteen mukaan ja kaikki käy, myös se että nainen haluaa maksaa on OK. Ei terveen itsetunnon omaavalle sellainen voi oikein ongelma olla.
Sulla on sit vaan alhainen libido. Se on ihan ok.