Ainakin 10 maanjäristystä kolmella eri tektonisella alueella viimeisen vuorokauden aikana
Kommentit (11)
Se on kuulkaas ylöstempauksen aika nyt.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaas ylöstempauksen aika nyt.
Minut tempaistiin taivaan porteille jo pitkän aikaa sitten. Mitä te muut vielä odottelette?
So what?..nehän on jossakin kaukana ulkomailla,mitä v i t t u a se tänne Suomeen kuuluu?...vai maksaako Suomi ja suomalaiset taas korjauksia ja avustuksia ko.maihin?...rahaa kuulemma on..
Vierailija kirjoitti:
Lopunaikoja elämme.
Tämä, Jeesus varoitti että tulee olemaan sotia, maanjäristyksiä ja nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunaikoja elämme.
Tämä, Jeesus varoitti että tulee olemaan sotia, maanjäristyksiä ja nälkää.
Ai vähän niin kuin 1900-luvun alkupuolella? Maailma ei jännä kyllä silti loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunaikoja elämme.
Tämä, Jeesus varoitti että tulee olemaan sotia, maanjäristyksiä ja nälkää.
Ai vähän niin kuin 1900-luvun alkupuolella? Maailma ei jännä kyllä silti loppunut.
Ovat merkkejä että loppu lähestyy, eikä hän sillä tarkoittanut maailmanloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunaikoja elämme.
Tämä, Jeesus varoitti että tulee olemaan sotia, maanjäristyksiä ja nälkää.
Siinä se nähdään...Jeesus tiesi mitä oli tulossa..viisas ja kaukokatseinen oli/on..
Kaliforniaan ja los anglesiin on povattu jo kauan sitä suurta jytinää. Onko seuraava?
PRIDE ?
En alkaisi julkisesti pervoilemaan, siitä ei hyvä heilu, ( kirjaimellisesti ) Tuossa Pridessä pilkataan perinteisiä perhearvoja, ja miehen ja naisen välistä liittoa. Kyllähän tollasesta rienauksesta jotain seuraa.
Toi on sama, kun näyttäs jumalalle persettä. Siinä kisassa on kyllä vaan hopeaa tiedossa, kuten nyt nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunaikoja elämme.
Tämä, Jeesus varoitti että tulee olemaan sotia, maanjäristyksiä ja nälkää.
Heh, noita on ollut jo miljoona vuotta.
Lopunaikoja elämme.