Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen, joka treffailee kymmenien kanssa ei varmasti ole kovin hyvä kumppani, kaikki kelpuuttava ei viehätä. On tärkeää tietää että se toinen haluaa juuri minut eikä vain jotain ketä vaan.
No minä olen tosi usein saanut pakkeja miehiltä, jotka ainakin itse väittävät, että eivät ole suosittuja TInderissä eikä IRL. ELi toisin sanoen, heillä ei ole valinnanvaraa naisissa, silti minä en kelpaa heille.
ap
No nyt voitkin miettiä mikä siinä on ettei miehet maksa ja miksi olet edelleen sinkkuna
Mies voi maksaa omansa kun päästään hotellihuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pancho Villa on kyllä niin nolo että arvelen että treffikumppanini ei halunnut jatkoa? 😂
Sen, että nainen tarjoaa vielä kestää, mutta Pancho Villa on alinta pskaa mitä löytyy.
vain kaksi miestä kieltäytynyt lähtemästä ensitreffeille Pancho Villaan. Toinen vastasi, ettei pidä heidän ruuistaan ja toinen sanoi, että se ei ole riittävän hieno ravintola hänelle.
ap
Jollakin on kyllä loistava kirjanpito kaikista treffeistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen joka vaatii mieheltä efforttia ja herrasmiesmäisyyttä pitää kaikkien naisten puolia.
Jokainen nainen joka ei itse käyttäydy kuin herrasnainen, pukeudu naisellisesti ja meikkaa kunnolla on säälittävä tomboy joka ei ansaitse mitään miehiltä.
Kuka sinä olet määräämään minkälaisiin naisiin muut miehet saavat rakastua? Heh, puhu itsestäsi vaan.
Niin no, kukas sinä olitkaan määräämään millaisiin miehiin muut naiset saavat rakastua? Heh, puhu itestäs vaan.
En kukaan, tietenkään. En ole mitään sellaista määrännytkään. Päin vastoin usein palstalla sanonkin että ihmiset ihastuvat ja rakastuvat keihin ihastuvat ja rakastuvat, sellaiseen ei voi järjellä vaikuttaa. Eikä millään tasoasteikoilla myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että jos mies kunnolla panostaa ensitreffeihin niin se tarkoittaa sitä että on kunnolla kiinnostunut eikä vain reiän perässä.
Ja sellainen, joka treffailee kymmenien kanssa ei varmasti ole kovin hyvä kumppani, kaikki kelpuuttava ei viehätä. On tärkeää tietää että se toinen haluaa juuri minut eikä vain jotain ketä vaan.
Mies panostaa, nainen ei.
Tässähän se on se juttu. Palvokaa miehet Vulvaa jotta pääsette Sirkus Parisuhteeseen.
On se hei sen arvoista, saatte osaksenne halveksuntaa, miesvihaa ja kiukuttelua.
Mies saa palvoa vulvaa jos haluaa, ja myös tehdä sirkustemppuja ja tarjota, aivan heidän oma valintansa. . Moni myös pääsee hyvään parisuhteeseen, jossa on rakkautta ja hyväksyntää.
Sinä voit toimia kuten haluat.
Mulle mies on tarjonnut 100%. Koskaan ei ole asiasta keskusteltu.
Kukaan nainen ei ole koskaan tarjonnut joten en tiedä olisiko, mutta luulen että menisin hämilleni ja tietenkin kiittäisin jos tälläinen ihme tapahtuisi.
Mies panostaa, nainen ei.
Tässähän se on se juttu. Palvokaa miehet Vulvaa jotta pääsette Sirkus Parisuhteeseen.
On se hei sen arvoista, saatte osaksenne halveksuntaa, miesvihaa ja kiukuttelua.