Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.
Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.
Aika naurettava tuo viimeinen kommenttisi kestämisestä, koska mies ei synnytä eikä siten koe synnytyskipua eikä myöskään kärsi kuukautisista eikä niiden aiheuttamista kivuista. Taidat olla sellainen kaikki mulle ja vain mulle rusinat pullasta tyyppi. Inseli olet.
Oletko itse synnyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.
M41
Joopa joo. "Laatumies" tapaa "laatunaisia" :D
No siitähän sinä et tiedä mitään.
Näkyyhän tuo asenteesi. Panemaan mahdollisimman halvalla halpaa naista. Laatua kerrakseen ja oivia parisuhteeseen. Not.
Olet todella tyhmä otus, koska vetelet omia johtopäätöksiäsi. Tiedän että yrität nyt esittää kaikki naiset huo rina, mutta en yhdestäkään en ole maksanut ja olen saanut valita parhaat päältä. Ymmärrän että 0/10 palstamammaa kiukuttaa, kun itse saa vain omantasoisiaan ja ehkä joku perämetsän pilotti-incel voi vielä pari kymppiä maksaakin ekasta seksikokemuksestaan.
Kyllä mun itsetunto sen kestää. Mä voin sitten tarjota toisilla treffeillä, jos sellaisiin edetään.
Miksi iehen tehtävä olisi tarjota naisille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun itsetunto sen kestää. Mä voin sitten tarjota toisilla treffeillä, jos sellaisiin edetään.
Sinulla on aika heikko itsetunto, jos et koe epämiellyttävänä sitä, että nainen tarjoaa. Mutta hyvä asia toki, että kestät sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.
Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.
Aika naurettava tuo viimeinen kommenttisi kestämisestä, koska mies ei synnytä eikä siten koe synnytyskipua eikä myöskään kärsi kuukautisista eikä niiden aiheuttamista kivuista. Taidat olla sellainen kaikki mulle ja vain mulle rusinat pullasta tyyppi. Inseli olet.
Oletko itse synnyttänyt?
Olen. Mieheni ei edes ajatusleikkinä olisi halunnut kokea samaa. Hän oli mukana synnytyksissä ja näki kaiken. Myöskään ei kuukautisia haluaisi mistään hinnasta. Miehelleni muutenkin miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Mies maksaa ja minä, jos näin ajatellaan, hyvitän muuten.
Ihmettelisin. Et pitääkö se mua sen gigolona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse synnyttänyt?
Sai varmaan traumoja ku näki sen vauvan pään tulevan sieltä reiästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse synnyttänyt?
Eikä kyse edes ole siitä, että sinun tarvitsisi hyvittää asiaa miehellesi mitenkään. Et sinä ole miehelle mitään velkaa
49: En tiedä saiko traumoja, mutta kyllä pimpsa kelpasi senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos edetään. Suurella todennäköisyydellä ei ja naiselle jää susta huono kuva syötettävänä prinsessana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.
M41
Joopa joo. "Laatumies" tapaa "laatunaisia" :D
No siitähän sinä et tiedä mitään.
Näkyyhän tuo asenteesi. Panemaan mahdollisimman halvalla halpaa naista. Laatua kerrakseen ja oivia parisuhteeseen. Not.
Olet todella tyhmä otus, koska vetelet omia johtopäätöksiäsi. Tiedän että yrität nyt esittää kaikki naiset huo rina, mutta en yhdestäkään en ol
En minä ole ketään esittänyt hu o rina. Sanoinpahan vaan, että jos mies vie naisen kävelylle ja pyrkii mahdollisimman nopeasti panemaan, johon vieläpä nainen suostuu, kyseessä ei ole laatumies eikä laatunainen. Mutta hyvä että vakka löytää kantensa. You do you.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat arvokkaita yksilöitä, joita miehet himoitsevat enemmän kuin naiset miehiä. Näin ollen se on vaan sellainen kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat arvokkaita yksilöitä, joita miehet himoitsevat enemmän kuin naiset miehiä. Näin ollen se on vaan sellainen kysynnän ja tarjonnan laki.
:DDDD
Kumpikin maksaa omansa. Tai treffejä/ravintolaa ehdottanut maksaa. Lähinnä väsyttäviä nuo epäautenttiset sosiaaliset pelit, joissa toinen esimerkiksi ehdottaa tarjoavansa muka-niin-kohteliaasti, mutta se pitääkin ymmärtää tilaisuudeksi osoittaa oma herrasmiesmäisyytensä kieltäytymällä ehdotuksesta ja tarjoamalla itse. Kaikki tuollainen keinotekoinen pelleily vie huomiota toiseen ihmiseen tutustumisesta aidosti, omana itsenään.
53. sinä et ymmärrä laadusta mitään, koska olet 0/10, etkä tiedä paremmasta
itselle seksi on suhteen tärkein asia, kuten kaikille laatunaisille, jotka eivät tyydy nysvääjiin
Voi naisestakin tuntua nololta, jos hänelle tarjotaan ensitreffeillä. Naiset ovat nykyään tottuneet niin itsenäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule.
Tuskin niitä ensimmäisiäkään on vielä tullut.
Onneksi deittailin ysärillä. Olisi ollut ennenkuulumatonta, jos nainen olisi tarjonnut. Niinpä olen opettanut saman myös pojalleni. Annoin hänelle jo teininä rahaa ensitreffeille, jotta hänellä oli varaa tarjota myös tyttöystävälleen vaikkapa elokuvaliput tai hampurilainen. Niinpä hänestä ei kasvanut pihiä mököttäjää, vaan vanhanajan herrasmies. Arvatkaapa, onko hän incel?
On, se maksaa seksistä kuten isänsä
"Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?"
En pystyisi tuohon. Käyn yleensä kahvilla ekoilla treffeillä ja siinä usein on helpompaa vain maksaa omat.
Mutta että nainen maksaisi? Ei kyll
Minä yritän pitää miehet miehinä ja naiset naisina. Ei miehelle kuulu antaa hemmotteluja tai palveluja, miehellä on se velvollisuus olla parisuhteen kivijalka ja vakaa tuki, eikä mikään lahjoja vastaanottava prinsessa