Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun itsetunto sen kestää. Mä voin sitten tarjota toisilla treffeillä, jos sellaisiin edetään.
Niin jos edetään. Suurella todennäköisyydellä ei ja naiselle jää susta huono kuva syötettävänä prinsessana.
No oma moka, jos tarjoutui maksamaan. Olisinhan minä muutoin maksanut, mutta en ala asiasta vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs miehille tuollainen "tehtävä" on siunattu? Toki jos kyseessä alaikäinen ja isän kanssa liikkeellä, niin toki, muuten ovat vapaita valitsemaan mitä maksavat ja kenelle.
Ei kukaan pakota, mutta se määrittelee aika lailla tarkkaan, että kuka on oikea mies ja kuka on "maksetaan erikseen" -neiteilijä. Naiset haluavat nimen omaan miestä, eikä mitään jälkimmäiseen viittaavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule.
Tuskin niitä ensimmäisiäkään on vielä tullut.
Onneksi deittailin ysärillä. Olisi ollut ennenkuulumatonta, jos nainen olisi tarjonnut. Niinpä olen opettanut saman myös pojalleni. Annoin hänelle jo teininä rahaa ensitreffeille, jotta hänellä oli varaa tarjota myös tyttöystävälleen vaikkapa elokuvaliput tai hampurilainen. Niinpä hänestä ei kasvanut pihiä mököttäjää, vaan vanhanajan herrasmies. Arvatkaapa, onko hän incel?
On, se maksaa seksistä kuten isänsä
Isänsä tarjosi minulle Veuve Clicquotit ja punaiset ruusut ennen yhtäkään panemista. Ja hän oli köyhä tuohon aikaan. Siinä on laatua ja panostamista siihen, että haluan juuri TUON naisen. Otapa opiksesi, poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi deittailin ysärillä. Olisi ollut ennenkuulumatonta, jos nainen olisi tarjonnut. Niinpä olen opettanut saman myös pojalleni. Annoin hänelle jo teininä rahaa ensitreffeille, jotta hänellä oli varaa tarjota myös tyttöystävälleen vaikkapa elokuvaliput tai hampurilainen. Niinpä hänestä ei kasvanut pihiä mököttäjää, vaan vanhanajan herrasmies. Arvatkaapa, onko hän incel?
Isänsä tarjosi minulle Veuve Clicquotit ja punaiset ruusut ennen yhtäkään panemista. Ja hän oli köyhä tuohon aikaan. Siinä on
Toivottavasti opetit myös, ettei poikasi tule ottaa mitään vastaan tyttöystävältään: ei illallisia, ei synttärilahjoja yms, vaan pystyy herrasmiehenä. Hairahtavat miehet on pahimpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänsä tarjosi minulle Veuve Clicquotit ja punaiset ruusut ennen yhtäkään panemista. Ja hän oli köyhä tuohon aikaan. Siinä on
Hupsu, tietysti maksu ennen aktia. Ei mäkkärissäkään saa ruokaa ennen kuin on maksanut.
Vierailija kirjoitti: Ei hassumpi provo. Ilman tuota 140km matkaa olisi voinut jopa mennä läpi.
Kyllä minä ajaisin vaikka 240km perseen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä toisia yleensä muutenkaan tule vaikka mies maksaisi. Onneksi ongelman voi kiertää järjestämällä low effort- ensitreffit.
Kaksoisstandardit kunniaan. AP:kin tietysti vaatii tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta, mutta kuitenkin miehen pitää maksaa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä näen naisen tarjoamassa miehelle mitään missään, iskee kova pisto sydämeen. Tulee paha olla sen naisen puolesta, että joutuu tarjoamaan miehelle. Miehen kuuluu tarjota, se on miehekästä ja kohteliasta. Ei miehet ole naisia
Eikö kaikki olekaan samalla viivalla? Koittakaa nyt päättää.
Ei tunnu nololta. Päinvastoin, tunnen itseni alfaksi kun nainen haluaa minua niin paljon että hän on valmis jopa tarjoamaan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi iehen tehtävä olisi tarjota naisille?
Naiset ovat arvokkaita yksilöitä, joita miehet himoitsevat enemmän kuin naiset miehiä. Näin ollen se on vaan sellainen kysynnän ja tarjonnan laki.
Kummasti minua halutaan enemmän kuin minä naisia, aika monet pakit olen antanut tällekkin kesälle, ainakin neljälle naiselle ja yhden kanssa olen suostunut treffailemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.
M41
Sua treffaa varmaan vain todelliset laatunaiset, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.
M41
Sua treffaa varmaan vain todelliset laatunaiset, not.
Luultavasti joo. Naisten laatu yleensä on sitä huonompi mitä enemmän ravintolat mielessä. Olen eri, mutta minäkin olen antanut tällekkin kesälle ainakin neljälle naiselle pakit juuri tuon takia että on yritetty päästä sinne ravintolaan. Näitä hyväuskoisia naisia kun riittää pelinappuloiksi niin ei tarvitse alistua kenenkään tahtoon. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs miehille tuollainen "tehtävä" on siunattu? Toki jos kyseessä alaikäinen ja isän kanssa liikkeellä, niin toki, muuten ovat vapaita valitsemaan mitä maksavat ja kenelle.
Ei kukaan pakota, mutta se määrittelee aika lailla tarkkaan, että kuka on oikea mies ja kuka on "maksetaan erikseen" -neiteilijä. Naiset haluavat nimen omaan miestä, eikä mitään jälkimmäiseen viittaavaa
Naiset haluaa "oikean miehen" tasan tarkkaan siihen asti, kunnes aletaan siivoamaan tms. Turha se on jeesustella mistään perinteistä yms, kun oikeasti te haluatte vain ne omalta kannalta hyvät asiat niistä perinteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardit kunniaan. AP:kin tietysti vaatii tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta, mutta kuitenkin miehen pitää maksaa treffeillä.
sellaista se vaan on, että kohtelias kiinnostunut mies tarjoaa.
ap
Oletuksena jokainen maksaa omansa jos ei ole muuta sovittu. Ei kukaan voi tilailla lupaa kysymättä toisen laskuun. Sehän on petos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olis. Ja kun fiksu poika osaa valita seuransa arvoisen treffikumppanin, niin molemmat voittavat.
Oma poika on myös tällainen perinteinen herrasmies. Nyt naimisissa pienen lapsen isä. On käsittämättömän huomaavainen vaimoansa kohtaan, ja kaikkia muita myös. Nykyään, kun menemme minne tahansa syömään tai kahville ym. hän tarjoaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Niin, paitsi että ap on maksanut. Useamman kerran.