Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?

Vierailija
05.08.2025 |

Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se tasa-arvo.

Tasa-arvo kelpaa teille miehille aina kun on teidän rahoista kyse. Muutoin naiset ovat sitä alempaa kastia työpaikoilla ja muuten. 

Ylempään kastiin pääsee ihan vain suoriutumalla tehtävistään ja olemalla draamailematta.  

N34

Ylempi kasti 🤭 nyt ei ole Intiassa. 

Vierailija
122/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se tasa-arvo.

Tasa-arvo kelpaa teille miehille aina kun on teidän rahoista kyse. Muutoin naiset ovat sitä alempaa kastia työpaikoilla ja muuten. 

Ylempään kastiin pääsee ihan vain suoriutumalla tehtävistään ja olemalla draamailematta.  

N34

Valitettavasti kyllä ollaan, suomaliset ovat ihan yhtä juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.

M41

Enemmän kuin täydellisesti kuvailtu, lisäisin vielä että itse ainakin sellaisessa tilanteessa odotan kokoajan milloin lähdetään ja pääsisi paikkaan jossa voisi jutella ja tutustua, ns katsoo onko tyyppi itselleni ollenkaan sopiva. M40

Miksi ravintolassa ei voi jutella? Siellähän on mitä parhaimmat puitteet jutteluun. 

Vierailija
124/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni. Lähtökohtana se, että mies joka on kiinnostunut minusta, tekee ensitreffeillä parhaansa. Jossei, tuskin jatkossakaan. Jos häntä ei kiinnosta, on helppo tapa ilmaista antamalla 0 0nothing. Eli nämä 50/50 - miehet ja suoranaiset hyötyjät, jotka söivät ap:n piikkiin.

Low effort- ensitreffit ovat ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos ne treffit menevät puihin, niin silloin harmittaa vähemmän kun menetykset ovat pienempiä.

Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä nauti treffailusta ja ulkona käymisestä, miksi treffailet?

Laita ilmoitukseen suoraan mitä haet: low effot, much pussy, low cost, low commitment. Älä esitä parempaa kuin olet, niin säästyy kaikkien aika!

Low effort koskee ainoastaan ensitreffejä. Myöhemmin voi tarjota avokätisesti ja osoittaa sitoutumista. Ensitreffit menevät sen verran usein puihin tilastollisesti, ettei niihin kannatta panostaa minimiä enemmän.

Vierailija
125/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se tasa-arvo.

N34

Ei muuten pidä paikkansa. Olen todistanut itse aivan muuta. Joskus alkanut jo esittelytilanteessa. Ei nainen siinä ole ehtinyt mitään draamailla. Eduskunnan naiset valittivat samasta, mutta etenkin EU:n miesedustajien kanssa oli hankalaa. 

Vierailija
126/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se tasa-arvo.

N34

Valitettavasti kyllä ollaan, suomaliset ovat ihan yhtä juntteja.

No se on totta. Yhtä juntteja kuin Intiassa. 

Vierailija
127/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni. Lähtökohtana se, että mies joka on kiinnostunut minusta, tekee ensitreffeillä parhaansa. Jossei, tuskin jatkossakaan. Jos häntä ei kiinnosta, on helppo tapa ilmaista antamalla 0 0nothing. Eli nämä 50/50 - miehet ja suoranaiset hyötyjät, jotka söivät ap:n piikkiin.

Low effort- ensitreffit ovat ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos ne treffit menevät puihin, niin silloin harmittaa vähemmän kun menetykset ovat pienempiä.

Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä nauti treffailusta ja ulkona käymisestä, miksi treff

En ikinä lähtisi millekään low effort -treffeille, joten saat sillä vain low level -naisia.

Vierailija
128/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä nauti treffailusta ja ulkona käymisestä, miksi treff

Niin ja jokaiset treffit ovat sinun käyntikorttisi: jos tarjoat systemaattista paskaa, maineestasi tulee paska. Etkä saa kuin paskoja naisia. Sinun täytyy edustaa itseäsi hyvin tai sitten on parempi olla edustamatta ollenkaan. Ja ehkä miettiä pikkuisen tarkemmin kenen kanssa lähdet treffeille, jos ei ole varaa edustaa hyvin kuin silloin tällöin.

Ja ylipäätään, treffailu on tarkoitettu tähtäävän naimisiin menemiseen ja perheen perustamiseen, joka on erittäin kallista. Jos jo parinvalintavaihesssa olet ongelmissa ja konkurssissa, niin ehkäpä olisi syytä suunnata prostituutteihin ja maksaa satunnaiskäytöstä.

Vierailija
129/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä na

En ikinä lähtisi millekään low effort -treffeille, joten saat sillä vain low level -naisia.

En ole koskaan ollut kalleilla ensitreffeillä. Silti olen treffannut noin 50 osa naista low effort- ensitreffeillä hyvällä menestyksellä. Osa heistä on ollut todella kauniita.

Vierailija
130/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit kunniaan. AP:kin tietysti vaatii tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta, mutta kuitenkin miehen pitää maksaa treffeillä. 

Tasa arvoa on se, että kenenkään ei ole pakko maksaa toisen ruokia treffeillä. Jokainen saa itse päättää maksaako toisen ruokia vai ei, ja jokainen saa myös valita että haluaako kumppania joka maksaa tai ei maksa. 

Jokainen saa itse valita. Sinäkin saat halukkaista valita itsellesi mieluisan kumppanin, tietysti ap:lla tulee tasa-arvon nimissä olla sama mahdollisuus. 

Vierailija
131/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu nololta. Päinvastoin, tunnen itseni alfaksi kun nainen haluaa minua niin paljon että hän on valmis jopa tarjoamaan treffeillä. 

Joskus olen safkat tarjonnut, mutta se on lähinnä ollut säälistä jollekin täysreppanalle. 

Vierailija
132/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä na

Oletko kiinnostunut vain miehen tarjoiluista ja rahoista ensitreffeillä? Sitten vain sanot, että et tunne kemiaa. Sama kuvio taas toistuu seuraavan miehen kanssa?

Vierailija
133/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi iehen tehtävä olisi tarjota naisille?

Naiset ovat arvokkaita yksilöitä, joita miehet himoitsevat enemmän kuin naiset miehiä. Näin ollen se on vaan sellainen kysynnän ja tarjonnan laki. 

Kummasti minua halutaan enemmän kuin minä naisia, aika monet pakit olen antanut tällekkin kesälle, ainakin neljälle naiselle ja yhden kanssa olen suostunut treffailemaan.

Sulla on sit vaan alhainen libido. Se on ihan ok.

Tai nuo naiset eivät saaneet sitä jököttämään. 

Sit varmaan pyörinyt jotain Kallen Baarin 60v pubiruusuja ympärillä... 

Vierailija
134/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni. 

No kaikki nämä kolme miestä olisivat halunneet tavata minut uudelleen, mutta minä en halunnut tavata heitä. Yksi heistä ehdotti, että tavataanko toisilla treffeillä keskustassa hänen liiketilassaan (hän on yrittäjä), että hän voi siellä tarjota kahvit. Siis miksei hän voinut ehdottaa, että hän vie minut vuorostaan syömään ravintolaan?

ap

Vierailija
135/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tarjoaminen on nykypäivänä naisen tehtävä, miestä pitää hoivata ja hänet voi myös parantaa. 

Vierailija
136/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu nololta. Päinvastoin, tunnen itseni alfaksi kun nainen haluaa minua niin paljon että hän on valmis jopa tarjoamaan treffeillä. 

Ensitreffit vielä kestää, mutta jos suhteessa olet jatkuvasti naisen rahan armoilla, niin se on nöyryyttävää.

Mun kanssa ei edes pysty olemaan mun rahan armoilla. Sulla on oltava ne omat rahat. Piste. 

Mitä jos mies elää omilla vähillä rahalla vaatimatonta elämää?

No sitten hänellä ei ole varaa elättää naista tai lapsia, joten voi jättää sukuelinjutut sivuun ja ryhtyä vaikka munkiksi? Munkit elävät aina vaatimatonta elämää

Tarkoitushan ei liene elättää aikuista naista, ellet kirjoittele jostain viime vuosisadan 30-luvulta.

Vierailija
137/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.

Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.

Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ainakin oman syömisensä jos ei niin parin kerran jälkeen ehdotan, että maksatko sinä vai jaammeko lask

Höpsis. Minä sanon miehelle että menemme hienoon ravintolaan ja sinä maksat, jos mies yrittää jotakin muuta. Jos tämä ei miehelle sovi niin suhde oli siinä. Ei elatusvelvollisuus mihinkään muutu sillä, että mes on nössö tai tyylitön. 

Hienoa. Mies pääsee nopeasti eroon lokkeilijasta ja etsimään normaaleja täyspäisiä naisia.

Vierailija
138/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tarjoaminen on nykypäivänä naisen tehtävä, miestä pitää hoivata ja hänet voi myös parantaa. 

Tasa-arvoa on, että jokainen saa itse päättää tarjoaako vai ei. Ja jokainen saa myös päättää haluaako tarjoavan vai ei-tarjoavan puolison. 

Vierailija
139/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää varmistua, että jatkoa seuraa ja molemmat tuntee kipinää. Vasta sen jälkeen voi alkaa tarjota ja käyttää rahaa naiseen.

Sun pitää ensin tehdä vaikutus siihen naiseen, jotta sitä jatkoa seuraa. Pihistelyllä et vaikutusta tee, ainakaan erityisen hyvää.

Vierailija
140/209 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies ole niin hyvä mies, että ansaitsisi tarjoamisen treffeillö tai illallisella tms. Kyllä se on aina herrasmiehen velvollisuus tarjota, muuten ei tule mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi