Aikuiset ihmiset lähettelee ääniviestejä whatsappissa
Siis että mua rasittaa kuunnella sitä Öö ää niin tota Hmm. Pitää keskeyttää musat, asettaa puhelin korvalle tai kuunnella kajarilla. Pitkistä viesteistä ei enää muista mihin kaikkeen piti vastata enkä jaksa kuunnella uudelleen. Jos et ehdi tai pysty kirjoittaa, niin tee se sitten kun ehdit. Tosi paljon vaivalloisempi tapa kommunikoida varsinkin vastaanottajan näkökulmasta.
Mikä teitä vaivaa?
Kommentit (14)
En ikinä kuuntele äänivistejä paitsi jos sellainen on tullut 7v lapseltani. Ja yleensä viestin sisältö on luokkaa "moi äiti, tulin kotiin ja teen nyt läksyt, saanko sen jälkeen mennä roosan kanssa ulos?"
Vierailija kirjoitti:
V*tut ole, ku paljon helpompi tapa. Minkä minä sille voin, että sulla on kultakalan muisti.
Sun viesti on ilmeisesti niin tärkeä, että vastaanottajan on aiheellista keskeyttää video/musiikki/muu tekeminen jotta voisi kuunnella sen. Oletko jo saanut apua narsismiisi?
Vierailija kirjoitti:
V*tut ole, ku paljon helpompi tapa. Minkä minä sille voin, että sulla on kultakalan muisti.
Nyt puhuttiin aikuisista eikä kakaroista
VOI EI! Voieivoieivoieivoiei!!!!!!!!
Puhuminen on helpompaa. Näpyttely tällä arkaaisella qwerty näppiksellä puhelimessa on jo 90lukua.
Sueraava iso läpimurto matkapuhelin alalla tulee olemaan joku helpompi ja intuitiivinen kirjoitustapa.
Siihen asti pitkiin sepustuksiin ääniviestit.
Noin mä ajattelin ensin. Mut nykyään mulla on ääniviestiystävyys erään vanhan kaverini kanssa, koska hänen elämä on niin kiireistä, niin viestittelemme näin päivittäin. Sama erään toisen kaverini kanssa, jota näen kyllä usein, laitamme ääniviestejä. Muiden kanssa en ole tätä tapaa omaksunut, mutta huomaan jääneeni vähän koukkuun. Samalla kun vaikka viikkaa pyykkejä, on mukava kuunnella pitkiä viestejä.
Ymmärrän yskän. Itselläni on ADD ja saan lähes aina mielenterveysoireita, kun tulee pitempi tyyliin 1-2 minuutin ääniviesti, jossa on useita ns. kommentoitavia asioita. Saatan normaalistikin muistaa monitehtävisistä tehtävänannoista vain ekan tai viimeisen tehtävän. En muista pitemmän ääniviestin jälkeen todellakaan kaikkia asioita, joihin "pitäisi" vastata. Itse en kiusaa ihmisiä ääniviesteillä.
M37
Itse lähetän ääniviestejä ainoastaan silloin, jos ajan autolla ja minulle tulee joku tärkeä asia mieleen, jonka tiedän satavarmasti unohtavani, jos en hoida sitä heti.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähetän ääniviestejä ainoastaan silloin, jos ajan autolla ja minulle tulee joku tärkeä asia mieleen, jonka tiedän satavarmasti unohtavani, jos en hoida sitä heti.
Räpellätkö puhelinta ajaessasi autoa?
Minulle saa lähetellä niin pitkiä ääniviestejä kuin lähettäjä vain haluaa.
En tosin kuuntele niitä, sillä jos on niin laiska ettei jaksa kirjoittaa tai niin saamaton, ettei osaa soittaa, niin se ei ole minun ongelmani.
Minä laitan peukun enkä kuuntele. Jos olisi pitänyt vastata tms johonkin kysymykseen, sanon että unohdin
Siis eikö voi sanoa: laita mieluummin txt, en pysty kuuntelemaan?