Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?

Vierailija
05.08.2025 |

Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nuoruusvuosien poikaystävä, tai juttu lopahti alkuunsa. Tässä kuitenkin hänen ajatuksenjuoksuaan: Hän halusi ajeluttaa minua autollaan, lähinnä että muut näkisivät että hänellä on tyttöystävä. Sitten hän alkoi puhumaan, että kuskillehan on tapana tarjota grilliruuat. En tarjonnut. Aluksikin hän itse halusi näytellä minua ja toisekseen kuskina olo tarkoittaa hieman muuta kuin kaupungilla ympäriinsä ajoa.

Vierailija
22/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikinä näen naisen tarjoamassa miehelle mitään missään, iskee kova pisto sydämeen. Tulee paha olla sen naisen puolesta, että joutuu tarjoamaan miehelle. Miehen kuuluu tarjota, se on miehekästä ja kohteliasta. Ei miehet ole naisia

Sama juttu. Rintaan pistää ja sukat haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei maksa ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule.

Noloa , ja varsinkin jos sillä ei ole kansainvälistä luottokorttia..   ei siis  mikää visa tai master  

Vierailija
24/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että naisia pidetään hankalina ihmisinä.

Miten se liittyy tähän aiheeseen?

Vierailija
26/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niitä ensimmäisiäkään on vielä tullut.

Onneksi deittailin ysärillä. Olisi ollut ennenkuulumatonta, jos nainen olisi tarjonnut. Niinpä olen opettanut saman myös pojalleni. Annoin hänelle jo teininä rahaa ensitreffeille, jotta hänellä oli varaa tarjota myös tyttöystävälleen vaikkapa elokuvaliput tai hampurilainen. Niinpä hänestä ei kasvanut pihiä mököttäjää, vaan vanhanajan herrasmies. Arvatkaapa, onko hän incel?

Vierailija
27/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.

M41

Joopa joo. "Laatumies" tapaa "laatunaisia" :D

No siitähän sinä et tiedä mitään.

Vierailija
28/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi deittailin ysärillä. Olisi ollut ennenkuulumatonta, jos nainen olisi tarjonnut. Niinpä olen opettanut saman myös pojalleni. Annoin hänelle jo teininä rahaa ensitreffeille, jotta hänellä oli varaa tarjota myös tyttöystävälleen vaikkapa elokuvaliput tai hampurilainen. Niinpä hänestä ei kasvanut pihiä mököttäjää, vaan vanhanajan herrasmies. Arvatkaapa, onko hän incel?

On.

Vierailija
29/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei hassumpi provo. Ilman tuota 140km matkaa olisi voinut jopa mennä läpi.

Tämä on totta. Olen tarjonnut kolmelle miehelle ensitreffeillä.

Ap

Vierailija
30/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi lanttia likoon miehelle treffeillä. Maksan korkeintaan oman. 

Vierailija
31/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei hassumpi provo. Ilman tuota 140km matkaa olisi voinut jopa mennä läpi.

Tämä on totta. Olen tarjonnut kolmelle miehelle ensitreffeillä.

Ap

Tarjositko mulle kerran vihreää chilikanaa sun luona?

Vierailija
32/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo sex slingin bonuksena

Vierailija
33/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi lanttia likoon miehelle treffeillä. Maksan korkeintaan oman. 

Mitä jos ultimate jännis astuisi suoraan vankilan porteilta vapaana miehenä syliisi ja se olisi rahaton ja nälkäinen?

Vierailija
34/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan vain jos tiedän, että nainen nielee.

Vierailija
35/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi ravintolaan ekoilla treffeillä. Aivan järjetön ajatus yrittää keskustella syödessä ventovieraan kanssa ja sit kiistellä laskusta sen mukaan miten kemiat menee. Ulos kävelylle ja sitten jomman kumman luo panemaan, että tietää kannattaako siihen suhteeseen panostaa aikaa ja rahaa.

M41

Joopa joo. "Laatumies" tapaa "laatunaisia" :D

No siitähän sinä et tiedä mitään.

Näkyyhän tuo asenteesi. Panemaan mahdollisimman halvalla halpaa naista. Laatua kerrakseen ja oivia parisuhteeseen. Not.

Vierailija
36/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. Nainenkin saa joskus palvella miestä.

Tuo on nolo ajattelutapa. Naisen ei tarvitse palvella tai hemmotella miestä.

Mielipiteesi kiinnostaa kuule aivan vi tusti.

Vierailija
37/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Saat arvata vielä kerran. :D

Vierailija
38/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.

Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.

Aika naurettava tuo viimeinen kommenttisi kestämisestä, koska mies ei synnytä eikä siten koe synnytyskipua eikä myöskään kärsi kuukautisista eikä niiden aiheuttamista kivuista. Taidat olla sellainen kaikki mulle ja vain mulle rusinat pullasta tyyppi. Inseli olet.

Vierailija
39/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee muunlaisia palveluksia, jos tekee, mut mies maksaa. 

Vierailija
40/209 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan vain jos tiedän, että nainen nielee.

Kyllä minä ruoan olen tähänkin asti niellyt. Mihin sinä pistät sen? Taskuusi pahan päivän varalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän