Milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?
Mieti hetki. Rakastatko häntä ja haluat hyvän suhteen?
Niinpä. Tee yllätys.
Kommentit (42)
Tuossa on tärkeää että antaa ensin kakkoseen ja sieltä suoraan suuhun ja nielee myös. Se on tosi rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on tärkeää että antaa ensin kakkoseen ja sieltä suoraan suuhun ja nielee myös. Se on tosi rakkautta.
Se on tosi raikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta ja suihin on ottanut kaksi kertaa. Ei todellakaan lasti lähtenyt. Enpä minäkään hänen römpsäänsä jaksa enää lipittää kun tämä on tämmöistä. Kerran kuussa velvoite panot ja se on siinä.
Haaveilen koko ajan seksistä, runkkausta ja maksullisia pahimpaan tuskaan
Kaksi kertaa? Yleensähän sentään edes seurusteluaikana sentään imeskellään innolla ja imut loppuu sitten siihen kun pappi on sanonut aamen, asuntolainapaperit allekirjoitettu ja lapset puskettu maailmaan.
- - -
Tutkijat ja tiedemiehet ovat löytäneet ravintoaineen, joka aika lailla sammuttaa useimpien naisten libidon.
En muista sen aineen nimeä, mutta sitä on runsaasti mm. hääkakuissa!
Kerran pari muistelisin. Pitkä suhde ja imen munaa joka kerta ns. esileikkinä. Häneltä ei vaan tule tai on jotain estoja. Pitää imutella lähemmäs tunti. Ihan mielelläni otan suihin kyllä.
Kyllä joo mutkatonta seksiä kuten aamuerektioiden huomioimista oraalisesti ihan ilman sen kummepia kikkailuja (kuten vaatimuksia parisuhdekeskusteluista tai ostosreissuista) kuuluu rakkaudelliseen ja välittävään suhteeseen. Kuten myös hellyydenosoituksia ilman seksiaktia usein toivotaan ja saadaankin.
Jos noita ei ole tai joutuu huomauttamaan, on ihan ok ja luonnollista hakea asioita muualta. :***
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rakastaminen mällin nielemisestä kiinni.
Saa myös sylkäistä pois tai sitten mikäs sen parempaa kuin unenpöpperöinen spermakielari ja sitten kahvinkeittoo! <3
Mutta aamuerektion huomioiminen suihinotolla ilman mitään on kyllä suurimpia rakkaudenosoituksia, mitä kumppanille voi antaa. Voi vielä jättää sen torkuille orkkuhuuruissan ja herättää sitten, kun kahvi on valmista!
Vierailija kirjoitti:
Millos ap itse viimeksi imaisit kullia?
Tämä.
Turha kysellä muilta ilman omakohtaista kokemusta ja tilitystä.
Kyllä nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millos ap itse viimeksi imaisit kullia?
Tämä.
Turha kysellä muilta ilman omakohtaista kokemusta ja tilitystä.
Kyllä nauratti.
Itse kyllä otan toisinaan suihin myös miehiltä (olen siis itse aviomies) ja tiedän, miten paljon mutkatonta hommaa kaivataan ja arvostetaan! <3
Yllättävän monikin ukkomies näin tekee, eikä ihme. Monet tyytyvät aika huonoihin suhteisiin naistensa kanssa.
Voisin ottaa. Se vaan alkaa aina vaatimaan pillua aika nopsaan. En kieltäytydy jos oon saamassa, joten..
Ei ole suuseksiä nykyisessä suhteessa. Mies on vähän ehkä poikkeuksellinen siinä mielessä ettei halua suihinottoa. Eikä oikein halua nuollakaan, on siis varovaisesti kerran kysynyt haluaisinko että hän nuolee ja sanoin että en, mutta haluaisin ottaa suihin. Asiasta on puhuttu mutta hän ei välitä suuseksistä, ei vain pidä siitä.
On kyllä tosi paljon kaikkea muuta seksiä ja käsihoitoa ja panoa tuo on kinuamassa kaiken aikaa ja tykkää sormettaa ja katsella minua<3 ..Saan säännöllisesti myös kunnolla piiskaa.
Ei vain tosiaan välitä yhtään esimerkiksi suuseksistä tai anaalista vaikka palstan mukaan se on joka miehen ykkösunelma :D
Mutta tykkäisin kyllä antaa suuseksiä ja niellä (kiihottavaa ja myös siistein ratkaisu), aiemmassa suhteessa oli ainakin viikoittain suuseksiä miehelle.
Ei ole ikinä tullut mitään pyytämättä, aina täytyy ehdotella itse jos meinaa jotain saada.
Ex-vaimo ei ottanut milloinkaan loppuun asti ja ihan puhtaasti hänen aloituksestaan noin kerran vuodessa. Onneksi nyt on täydellinen naisystävä, joka on erittäin innokas suihinottaja.
En koskaan koska hän ei halua sitä.
En juuri koskaan nykyisen kanssa loppuun asti, syynä se että ehkä ympärileikkauksen takia hän ei tule siinä kovin herkästi vaikka nauttii kyllä kovasti ja halutaan molemmat panoa ja muuta touhua ennenpitkää 😀 Muna on suussa kyllä ihan joka seksikerralla ja tykkään kovasti imeä, aikaisemmassa pitkässä suhteessa otin varmaan pari kertaa per viikko suihin loppuun asti ja usein yllättäen miehen missä ikinä oltiin, mökkimatkalla autossa tai ihan vaan kotona yllättäen. Nykyinen tullut vain kerran suuhun ja tykkäisin kyllä useamminkin sitä hänelle tehdä. En usko et hän kärsii kun pyytää mua lopettaan ennenkun alkaa tuntua liian hyvältä ettei koko homma lopu ennenaikaisesti.
Naisystäväni ottaa suihin joka kerta pyytämättäkin. Loppuun asti myös, mutta haluamme tietenkin myös panna. Samoin minä nuolen aina pyytämättäkin ja niin kauan kuin nainen pystyy vastaanottamaan. Parasta. Tämän suhteen toivon kestävän loppuun saakka.
ei tule tapahtumaan, vaikka kuinka kerjäisi. tykkään keskittyä enemminkin omaan nautintooni ja tähän kehotan muitakin naisia, koska naisen on vaikeampi kiihottua ja laueta kuin miesten
Milloin itse nuolit naista saamatta, tai vaatimatta mitään takaisin?
Miksi on niin yleistä, että nainen ottaa suihin eikä saa mitään itselleen, mutta toisinpäin tällaista ei vain tapahdu?
Itse otin suihin viikonloppuna saamatta mitään takaisin, kun oli menkat. Suoraan sanoen tuo on vähän ärsyttävää, kun kiihotun suihinotosta ja sitten jään kiihottuneena hoitelematta. Mutta rakkaudesta sen kuitenkin voin joskus tehdä yksipuolisestikin.
Ottaisin heti, jos mies vastaavasti noin minulle. Rakastan yli kaiken nuolentaa. Mutta ei ole tapahtunut.
Ei ole rakastaminen mällin nielemisestä kiinni.