Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?

Vierailija
05.08.2025 |

Mieti hetki. Rakastatko häntä ja haluat hyvän suhteen?

Niinpä. Tee yllätys.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin itse nuolit naista saamatta, tai vaatimatta mitään takaisin?

Miksi on niin yleistä, että nainen ottaa suihin eikä saa mitään itselleen, mutta toisinpäin tällaista ei vain tapahdu?

Itse otin suihin viikonloppuna saamatta mitään takaisin, kun oli menkat. Suoraan sanoen tuo on vähän ärsyttävää, kun kiihotun suihinotosta ja sitten jään kiihottuneena hoitelematta. Mutta rakkaudesta sen kuitenkin voin joskus tehdä yksipuolisestikin.

Itse olen innokas nuolija. Ex-vaimo tykkäsi kyllä siitä, mutta oli erittäin vastahakoinen ottamaan suihin. Joten moneen junaan löytyy väkeä.

Sanoisin kuitenkin että useampi mies haluaa nuolla pillua kuin mitä naiset oikeasti haluaa ottaa suihin. Ei vain velvollisuudesta.

Vierailija
42/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jotain 3-4v edellisestä kerrasta kun vaimoni otti suihin. Eikä ole koskaan tehnyt sitä loppuun asti. Mukavaa jos muilla edes joskus. Vaimoni on monessa asiassa parasta ikinä mutta pakko myöntää että seksissä sain pettyä. Lähinnä siinä miten vähän se häntä on kiinnostanut ensimmäisen kahden vuoden jälkeen. 15v yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla