Milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?
Mieti hetki. Rakastatko häntä ja haluat hyvän suhteen?
Niinpä. Tee yllätys.
Kommentit (42)
Just äsken imaisin aamukankeudet pois.
M43
Millos ap itse viimeksi imaisit kullia?
Vierailija kirjoitti:
M43
Aika homoo
Eilen. Teen sen aina kun mies haluaa, itse haluaisin useamminkin.
Suihin ottaminen = aito rakkaus? Kiitos, mutta ei kiitos, en määrittele rakkauta wt-tyyliin.
Pari kertaa kuukaudessa.
Se ihme on vielä näkemättä, että mies nuolisi minut loppuun asti ilman, että haluaisi itse mitään.
Ottaisin vaikka joka päivä, jos mulla olisi mies. Eipä ole ollut tarjokkaita moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Aika homoo
That's the way you like it.
Varmaan joku 10v sitten, enkä tosiaan saastuta itseäni miehen alapääeritteillä ilman "vastapalvelusta". Ja se olisi aika kallis vastapalvelus sitten, viimeisimmälle vongatulle seksipalvelukselle taisin laittaa hinnaksi 5 miljoonaa euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vaikka joka päivä, jos mulla olisi mies. Eipä ole ollut tarjokkaita moneen vuoteen.
Mee kadunkulmaan polvilleen suu auki ja kieli ulos. Kyllä sä sinne aika nopeesti saat imeskeltävää.
Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta ja suihin on ottanut kaksi kertaa. Ei todellakaan lasti lähtenyt. Enpä minäkään hänen römpsäänsä jaksa enää lipittää kun tämä on tämmöistä. Kerran kuussa velvoite panot ja se on siinä.
Haaveilen koko ajan seksistä, runkkausta ja maksullisia pahimpaan tuskaan
Vierailija kirjoitti:
En usko että nykyinen tai aiemmat naisystäväni ovat paljoa nuoleskelleet pilluja, joten minun ei tarvitse imeskellä miesten kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta ja suihin on ottanut kaksi kertaa. Ei todellakaan lasti lähtenyt. Enpä minäkään hänen römpsäänsä jaksa enää lipittää kun tämä on tämmöistä. Kerran kuussa velvoite panot ja se on siinä.
Tuollaisia miehet on, valitsevat vaimon johon eivät ole tyytyväisiä ja hautovat kostoa lopunikäänsä kuitenkaan eroamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että nykyinen tai aiemmat naisystäväni ovat paljoa nuoleskelleet pilluja, joten minun ei tarvitse imeskellä miesten kulleja.
Joo ei sun pakko ole... vaikka mieles tekee kuitenkin 😘
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 10v sitten, enkä tosiaan saastuta itseäni miehen alapääeritteillä ilman "vastapalvelusta". Ja se olisi aika kallis vastapalvelus sitten, viimeisimmälle vongatulle seksipalvelukselle taisin laittaa hinnaksi 5 miljoonaa euroa.
Käykö 1500 e ?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa? Yleensähän sentään edes seurusteluaikana sentään imeskellään innolla ja imut loppuu sitten siihen kun pappi on sanonut aamen, asuntolainapaperit allekirjoitettu ja lapset puskettu maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kuukaudessa.
Se ihme on vielä näkemättä, että mies nuolisi minut loppuun asti ilman, että haluaisi itse mitään.
TÄMÄ. Sehän sitä aitoa rakkautta olisi, jos mies antaisi ilman että on pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa? Yleensähän sentään edes seurusteluaikana sentään imeskellään innolla ja imut loppuu sitten siihen kun pappi on sanonut aamen, asuntolainapaperit allekirjoitettu ja lapset puskettu maailmaan.
Näin on. Tuo mies on joku nyhverö, joka on mennyt naimisiin koska ei muutakaan naista saisi. Edelleenkin naimisissa koska saa sentään vaimoltaan tuon velvoitepanon.
Pari tuntia sitten
M39