Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On miehiä jotka haluavat jakaa ruokakaupan kuitin sentilleen, sitten on miehiä jotka sanovat: lennetään etelään mun piikkiin

Vierailija
03.08.2025 |

Kumman miehen kohtelua sinä naisena todella haluat? 

Kommentit (349)

Vierailija
181/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain? 

Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti. 

Eihän tässä kysymys ollutkaan siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi omasta halusta. 

Ei niin, tässä oli kyse lokkeilevista ja tunnepihtaavista miehistä jotka eivät ansaitse minkäänlaista suhdetta. 

-eri, aiheeseen kyllästynyt

Uskon, että olet kyllästynyt. Minäkin kyllästyisin, jos yks kaks pitäisi osallistua menoihin

Vierailija
182/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen neuloo harrastuksena, hänen ei kannata neuloa miehelle edes tämän pyynnöstä mitään, koska nainen voi myydä neulomukset ja saada niistä rahaa. Tai nainen voi säästää rahaa antamalla ne jollekin lahjaksi, niin ei tarvitse ostaa lahjaa.

Niin mikä tässä on ongelma?

tuo neumisasia oli aika erikoinen, jos teet sitä harrastukseksi toisen pyytämättä, niin uhriudutaan 

Niin, mies voi ostaa tarvitsemansa villasukat kaupasta tai myyjäisistä. Rahalla saa, ilmaiseksi ei.

Jos tarvii ja haluaa villasukat niin kyllä. Ei tarvitse vuotta kuunnella, miten niiden eteen uhrauduttiiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on kiva saada rakkaalta vaikka lahja ja tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Mä oletan että monella miehellä on sama. Eikö teistä muka ole kiva jos nainen vaikka yllättää teidät jollain? 

Kyllä mun mies ainakin tuntuu tykkäävän siitä jos mä yllätän hänet jollain. Viimeksi yllätin ostamalla hänelle uuden golf-mailan jota oli pitkään katsellut. Kovin ilahtuneelta ainakin vaikutti. 

Eihän tässä kysymys ollutkaan siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi omasta halusta. 

Onko tota noin vaikea ymmärtää vai onko niin että sä et ikinä omasta halustasi haluais koskaan ostaa sille puolisollesi yhtään mitään lahjoja.

Ja toiseksi onko sinusta reilua että jos asutaan avo- tai avioliitossa ja lapsiakin jo 2-3 kpl eli aika perusvahvasti yhteinen talous ja perhe. Mutta sun mielestäs sen avo- /aviovaimon pitäis niillä ehkä kovinkin paljon pienemmillä tuloillansa osallistua suhteessa yhtä paljon kuin sinäkin. Eli sinä maksat palkastasi/tuloistasi suhteessa vähemmän kuin vähempituloinen puolisosi. Ja se on mielestäsi ihan ok.

Entäs jos sinä olisitkin se pienempituloinen ja ansaitsisit vain 40% naisen tuloihin nähden mutta kaikki menot tulisi naisen mielestä jakaa puoliksi.  Olisko näin päin reilua sun mielestä?? 

Vierailija
184/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen neuloo harrastuksena, hänen ei kannata neuloa miehelle edes tämän pyynnöstä mitään, koska nainen voi myydä neulomukset ja saada niistä rahaa. Tai nainen voi säästää rahaa antamalla ne jollekin lahjaksi, niin ei tarvitse ostaa lahjaa.

tuo neumisasia oli aika erikoinen, jos teet sitä harrastukseksi toisen pyytämättä, niin uhriudutaan 

Esimerkiksi kävi vallan hyvin pihistä miehestä, joka otti huomionosoitukset vastaan, mutta ei itse huomioinut toista. On niitä miehiäkin, jotka lokkeilevat tilaisuuden tulle . Vain naisten lokkeilusta tehdään iso numero. 

Vierailija
185/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies voi ostaa tarvitsemansa villasukat kaupasta tai myyjäisistä. Rahalla saa, ilmaiseksi ei.

Jos tarvii ja haluaa villasukat niin kyllä. Ei tarvitse vuotta kuunnella, miten niiden eteen uhrauduttiiin

Ei uhriuduttu vaan oletettiin turhia. Ei kannata olettaa toisenkin olevan antelias, jos olet itse antelias. 

Kannattaa viisastua vahingosta ja heivata pihit mäkeen elämästä niin jo helpottaa.

On sitten jatkossa antelias toiselle anteliaalle, joka sen oikeasti ansaitsee. 

Vierailija
186/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, tässä oli kyse lokkeilevista ja tunnepihtaavista miehistä jotka eivät ansaitse minkäänlaista suhdetta. 

-eri, aiheeseen kyllästynyt

Uskon, että olet kyllästynyt. Minäkin kyllästyisin, jos yks k

Olet vain riitelemässä. Onko pennit jo laskettu tasan. 

Vierailija
187/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin eteläänlennättäjän kanssa. Mä olen yhden sentinlaskijamiehen kanssa avioliitossa ollut ja tulin pahasti taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Pitkän pennin maksoin tyhmyydesyöni. 

Vierailija
188/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti puheet yhteisestä taloustilistä  ja kulujen jakamisesta ei saa yläpeukkuja, mutta omat harrastukset kutomisista lähtien on yks kaks niin suuri asia, että sitä kannatetaan.. 

mites sitten miehen harrastukset, osallistutaanko niihinkin sitten yhteisesti vai toimiiko tää vain toiseen suuntaan?

Vierailija
189/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua on turha jatkaa. Osa miehistä ja naisistakin on tottuneet naisen maksavan kaikki kulut puoliksi ja tekevän siihen lisäksi vielä monen moista ilmaista askaretta, saamatta minkäänlaista huomaavaisuutta elämäänsä miehen tunnelokkeillessa. Ei kiitti. Joka ei ymmärrä vastavuoroisuutta, ei kuulu elämääni ja minulla on onneksi valta valita, ketä elämääni kuuluu. Pihit eivät kuulu elämääni, antelias kun olen. 

Vierailija
190/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tota noin vaikea ymmärtää vai onko niin että sä et ikinä omasta halustasi haluais koskaan ostaa sille puolisollesi yhtään mitään lahjoja.

Ja toiseksi onko sinusta reilua että jos asutaan avo- tai avioliitossa ja lapsiakin jo 2-3 kpl eli aika perusvahvasti yhteinen talous ja perh

Edelleenkään kysymys ei ole siitä, mitä sinä teet omilla rahoillasi. 

koko ajan on ollut kysymys talouden yhteisten menojen jakamisesta puoliksi. Kumpikin osapuoli tekee sitten omillaan rahoillaan ihan niin paljon kuin haluaa, toinen kutoo, toinen tuo vaikka niitä kukkia 

Vierailija
191/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20v yhdessä. Alusta asti yhteiset rahat eli ihan sama kumpi maksaa kun se on yhteinen potti. Kun toinen pienempituloinen, toinen maksaa. Ja toisin päin. Hurjalta se tuntui silloin kun olin vielä opiskelija ja hän työelämässä. Mutta vuosien varrella vaihdellut. 

Vierailija
192/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ottaisin sen jälkimmäisen. Maksan toki omat menoni, mutta reilu/tarjoava mies ei ole huonokaan. Samoin voisin ostaa miehelle vastaavasti aina jotain kivaa.

Vierailija
193/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan suurinpiirtein yhteisetkulut puoliksi. Tähän kuuluu dödöt, lehdet yms muut pikkujutut, mitä nyt voi kaupasta joskus tarttua mukaan. Omia menoja on sitten vaatteet ja omat harrastukset, vaikka ostelen kyllä miehelle vaatteita rahoillani, mikäli jotain kivaa sattuu osumaan silmään. Yhteiseltä tililtä menee vain laina ja vastike, koska ei haluttu maksaa ylimääräisistä pankkikorteista. Helppoa, kun on suurinpiirtein samat tulot, ei rahasta puutetta ja molemmilla järkevä suhtautuminen rahaan.

Vierailija
194/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Jaamme kulut suunnilleen puoliksi, maksamme omat jutut itse. Emme laske senttejä. Sellainen diili sopii molemmille.

Ilmaisia lounaita ei ole. Jossain vaiheessa Etelän matkat pitäisi maksaa jotenkin takaisin.

Senttejä syynäävä kumppani olisi rasittava. 

Mitenniin pitäisi maksaa takaisin? Jos mies sanoo että tarjoaa niin eihän se laina ole.

Kuinkas monta kertaa olet sanonut miehelle, ett sinä tarjoat?

Miten se mihinkään liittyy? Jos mies tarjoaa, se ei ole laina. Siitä oli puhe.

Vierailija
195/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassusti puheet yhteisestä taloustilistä  ja kulujen jakamisesta ei saa yläpeukkuja, mutta omat harrastukset kutomisista lähtien on yks kaks niin suuri asia, että sitä kannatetaan.. 

mites sitten miehen harrastukset, osallistutaanko niihinkin sitten yhteisesti vai toimiiko tää vain toiseen suuntaan?

Ex tienasi triplat minuun nähden ja suurin osa palkastaan meni autoharrastukseensa. Olin tuolloin osa-aikaisena, maksoin kaikesta muusta puolet, mutta vanhoihin autoihin ja niiden osiin ei olisi kyllä rahani riittäneet.

Eipä tarvitse tuota onneksi nykyään pähkäillä kun asun sinkkuna yksin ja tienaankin enemmän.

Kuulostaa kyllä siltä, että parempi on asua erillään. Itse en ole enää muuttamassa kenenkään kanssa yhteen ja tuskin koskaan enää seurustelenkaan. 

Vierailija
196/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tuo jälkimmäinen miestyyppi pitää naista esineenä ja ajattelee matkaa sijoituksena.

Vierailija
197/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Roboimurit ja tinder. 

Tinderissäkö on miehille naisia ihan valita asti?

On. Vai. Istä sä luulet, et ne sen seuran löytää?

Kummasti täältä saa lukea, miten naiset saa tuhansia tykkäyksiä ja miehet korkeintaan kaksi koko vuoden aikana. Kiva kuulla, että se ei ole totta.

Jos olet huomannut, niin tykkäyksiä voi antaa miten paljon haluaa, mutta mitä livenä tapahtuu on ihan eri asia. 

Livenä kun heterot pariutuu, niin siinä löytää puolison sekä mies että nainen. Että molemmille flaksi käy tasa-arvoisesti. 

Vierailija
198/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ilmaissiivoojan ja seksiä. Itse naisena en halua enää parisuhdetta. 

Roboimurit ja tinder. 

Tinderissäkö on miehille naisia ihan valita asti?

On. Vai. Istä sä luulet, et ne sen seuran löytää?

Kummasti täältä saa lukea, miten naiset saa tuhansia tykkäyksiä ja miehet korkeintaan kaksi koko vuoden aikana. Kiva kuulla, että se ei ole totta.

Jos olet huomannut, niin tykkäyksiä voi antaa miten paljon haluaa, mutta mitä livenä tapahtuu on ihan eri asia. 

Sitäpaitsi suurin osa niistä tykkäyksistä tulee ulkomailta, kuten intiasta ja pakistanista.

Vierailija
199/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläänlennättäjän. Tosiasiassa aika vähän on oikeasti varakkaita miehiä, jotka näin pystyvät toimimaan.

Tai no, kai osa laittaa ennemmin tonnin haisemaan maksullisiin kuin omaan tavistylleröön. Omilla rahoillaan toki tekevät mitä mielivät. 

Vierailija
200/349 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua saa hemmotella. Mutta ilman olettamusta, että saa jotain takaisin. Jos vilpittömästi haluaa viedä mut matkalle, ihanaa.