Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomiukoista ei ole yhtään mitään rahaa, joten miten ihmeessä naiset voisi muka olla rahan perässä? Kyllä ne pahimmat diggerit on miehiä.
Tässä totuus.
Btw ei oikeasti varakkaat miehet pelkää rahojensa puolesta, vaan maksavat mielellään.
Ei mille tahansa naiselle.
Trendi on muuten kääntynyt. Naiset ovat muuttuneet tässä 50 vuoden aikana. Ette ole enää hintanne arvoisia samalla tavalla kuin ennen. Toki, jokunen helmi voi löytyä rikan seasta aina välillä, mutta se vaatii jatkuvaa siilivöintiä. Sen ajan voi käyttää paremminkin kun on menestyvä mies.
Nainen ajattelee vain rahaa, mutta mies pohtii naisen hintaa. 😆
Miten jaksatte länkyttää ketjukaupalla samaa sontaa? Palstavajakkeja ilmeisesti koko joukko.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta tuo nyt on ihan täyttä puppua väittää etteikö abortilla olisi "mitään riskejä". Abortilla on paljonkin riskejä, niin henkisiä kuin fyysisiä.
Asioita voinee kritisoida ilmankin että puhuu ihan täyttä puuta heinää.
Ei tuo naisvihakiimainen kykene mihinkään asialliseen. Eikä hänellä ole koskaan mitään asiallista sanottavaa. Surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat huolissaan siitä, että naiset vievät heidän rahansa, niin miksi he ylipäänsä seurustelevat muiden kuin varakkaiden naisten kanssa?
Ja hyvät naiset, sadannen kerran: opiskelkaa itsellenne hyvä ammatti ja hankkikaa itsellenne omat tulot. Suojatkaa omaisuutenne lokkimiehiltä. Oma tupa, oma lupa.
Ovatko miehet huolissaan? Ne jotka ovat eivät varmaan seurustele aivan kenen tahansa kanssa. Tiesitkö muuten että miehet ovat useimmiten sinkkuja sekä korkeimmassa, että matalimmassa tulodesiilissä. Mitä se sinusta sanoo? Ja muistutus: naisten käytöksestä puhuminen ei ole itkemistä vaan asiasta keskustelua. Kun naiset puhuvat vaikka "inceleistä" , he eivät itke niiden perään.
Mitä opiskeluun tulee: samaa mieltä! Tehdää naiset jotain tällä pallolla älkääkä odottako että yhteiskunta hoitaa kaiken puolestanne. Rahat on loppu joten niin on
No siksi me ei enää synnytetä, koska sillon ei päästäis sinne töihin tienaamaan kun mies ei hoida omaa osuuttaan. Eli tehdään tässä koko ajan (tai ollaan tekemättä tässä tapauksessa, kun ei tehdä lapsia).
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen about tuollainen mies, parisuhteessa tosin. Elämme sillä tasolla mihin vaimon palkalla pääsee. Ei ole minulle mikään ongelma.
Ulkomailla joutuu sit reissaamaan yksin, mutta ollaan rehellisiä, seuraa saisi kyllä jos sitä kaipaa.
Voihan sinun vaimollasikin olla seuraa sinun ulkomaanmatkojen aikana.
Ei sillä kropalla
Joku toinen voi vaimoasi arvostaa, vaikka sinä et. Ja toivon, että joku muu hänet saa. Et ansaitse ketään naista tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on rahan perässä. Kaksi kertaa jo mennyt suhde poikki kun olen alkanut puhua avioehdosta naimisiin mennessä.
M56Puhut avioehdosta, koska olet itse rahan perässä. Haluat, että nainen kustantaa yksin perheen lystin ja sä istut Roope Ankkana rahojes päällä. 😇
Aivan, hänen rahojensa.
Jos hän olisi naisen rahojen perässä, tilanne olisi toinen, vai mitä?
Tilanne mutkistuu, jos hänestä tulee isä. Moni mies tekee sen, että olettaa naisen hoitavan ja maksavan hänen jälkeläisensä kustannukset yksin.
Kyllä, mies hyväksikäyttää silloin naista taloudellisesti.
Niinkö? onko lähtettä tuolle sinun väitteellesi
Onko ne käenpoikaset isättömiä? Ja olikos faktaa omalle väitteelles, että 85% lapsista olis valehdeltu kuuluvan eri isälle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomiukoista ei ole yhtään mitään rahaa, joten miten ihmeessä naiset voisi muka olla rahan perässä? Kyllä ne pahimmat diggerit on miehiä.
Tässä totuus.
Btw ei oikeasti varakkaat miehet pelkää rahojensa puolesta, vaan maksavat mielellään.
Ei mille tahansa naiselle.
Trendi on muuten kääntynyt. Naiset ovat muuttuneet tässä 50 vuoden aikana. Ette ole enää hintanne arvoisia samalla tavalla kuin ennen. Toki, jokunen helmi voi löytyä rikan seasta aina välillä, mutta se vaatii jatkuvaa siilivöintiä. Sen ajan voi käyttää paremminkin kun on menestyvä mies.
Nainen ajattelee vain rahaa, mutta mies pohtii naisen hintaa. 😆
Tietysti, tunnemme toisemme kuitenkin. Ei tässä keskustelussa mitään uutta ja ihmeellistä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on rahan perässä. Kaksi kertaa jo mennyt suhde poikki kun olen alkanut puhua avioehdosta naimisiin mennessä.
M56Puhut avioehdosta, koska olet itse rahan perässä. Haluat, että nainen kustantaa yksin perheen lystin ja sä istut Roope Ankkana rahojes päällä. 😇
Aivan, hänen rahojensa.
Tilanne mutkistuu, jos hänestä tulee isä. Moni mies tekee sen, että olettaa naisen hoitavan ja maksavan hänen jälkeläisensä kustannukset yksin.
Niinkö? onko lähtettä tuolle sinun väitteellesi
Käenpojan isällä on velvollisuus osallistua omien siementensä tuloksien elatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat huolissaan siitä, että naiset vievät heidän rahansa, niin miksi he ylipäänsä seurustelevat muiden kuin varakkaiden naisten kanssa?
Ja hyvät naiset, sadannen kerran: opiskelkaa itsellenne hyvä ammatti ja hankkikaa itsellenne omat tulot. Suojatkaa omaisuutenne lokkimiehiltä. Oma tupa, oma lupa.
Ovatko miehet huolissaan? Ne jotka ovat eivät varmaan seurustele aivan kenen tahansa kanssa. Tiesitkö muuten että miehet ovat useimmiten sinkkuja sekä korkeimmassa, että matalimmassa tulodesiilissä. Mitä se sinusta sanoo? Ja muistutus: naisten käytöksestä puhuminen ei ole itkemistä vaan asiasta keskustelua. Kun naiset puhuvat vaikka "inceleistä" , he eivät itke niiden perään.
Mitä opiskeluun tulee: samaa mieltä! Tehdää naiset jotain tällä pallolla älkääkä odottako että yhteiskunta hoit
No siksi me ei enää synnytetä, koska sillon ei päästäis sinne töihin tienaamaan kun mies ei hoida omaa osuuttaan. Eli tehdään tässä koko ajan (tai ollaan tekemättä tässä tapauksessa, kun ei tehdä lapsia).
No herranjestas älkää synnyttäkö. Ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, hänen rahojensa.
Käenpojan isällä on velvollisuus osallistua omien siementensä tuloksien elatukseen.
Totta, sillä siittäjällä tulisi olla elatusvelvollisuus.
Nyt nainen hakee rahaa puolisoltaan ja se on epäreilua
"No herranjestas älkää synnyttäkö. Ei ole minulta pois."
Muista pitää housut jalassa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
"Totta, sillä siittäjällä tulisi olla elatusvelvollisuus.
Nyt nainen hakee rahaa puolisoltaan ja se on epäreilua."
Jos oot noin huolissas isyydestäs niin lopeta toi valitus ja teetä se testi. Sillä se sun ongelmas ratkeaa ja oikea elättäjä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, on onnistunut tähänkin asti.
Lisäksi, tää voi tulla sulle yllärinä...
Ehkäisy on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
Siinä on taidettu tehdä sopimus, josta kaikki osapuolet ovat tietoisia. :)
Vierailija kirjoitti:
"Totta, sillä siittäjällä tulisi olla elatusvelvollisuus.
Nyt nainen hakee rahaa puolisoltaan ja se on epäreilua."
Jos oot noin huolissas isyydestäs niin lopeta toi valitus ja teetä se testi. Sillä se sun ongelmas ratkeaa ja oikea elättäjä löytyy.
Selitäs omin sanoin miten oikea elättäjä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, on onnistunut tähänkin asti.
Lisäksi, tää voi tulla sulle yllärinä...
Ehkäisy on keksitty.
Onneksi on myös kondomi ja vasektomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa mistä naiset saavat yhteiskunnan avustuksia. Aina noista sanoataan, mutta koskaan ei sanota, mitä ne ovat.
Et tiedä edes että naiset käyttävät suurimman osan julkisen sektorin rahoista?
Melkoista...
Naiset käyttävät kun miehet eivät ole raskaana ja syytävät lastenhoidon täysin naisen harteille, vaikka lapsilla on isäkin.
Naurettavaa, että olet kateellinen raskauden ja synnytyksen hoidosta ja siitä, ettette itse ota osuutta vanhemmuudesta silloin, kun sen voisitte tehdä.
Muualla maailmassa toimitaan toisella tavalla, ne pärjää oikein hyvin, jopa meitä paremmin.
Täällä naisten pitää larpata korkeakoulutettua ja sit ne menee johonkin työhön jota oikeasti ei edes tarvita. Vieläpä
Kerro nyt vielä, mitkä ovatkaan näitä turhia julkisen sektorin työpaikkoja, joissa naiset larppaa työntekoa? Sukupuolen tutkimus ja kulttuurisihteri? Muita?
Reilu ratkaisu... tietenkään nainen ei koe sitä reiluksi että mies suojaa omaisuutensa jos nainen päättää lähteä.