Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on rahan perässä. Kaksi kertaa jo mennyt suhde poikki kun olen alkanut puhua avioehdosta naimisiin mennessä.
M56Puhut avioehdosta, koska olet itse rahan perässä. Haluat, että nainen kustantaa yksin perheen lystin ja sä istut Roope Ankkana rahojes päällä. 😇
Aivan, hänen rahojensa.
Jos hän olisi naisen rahojen perässä, tilanne olisi toinen, vai mitä?
Tilanne mutkistuu, jos hänestä tulee isä. Moni mies tekee sen, että olettaa naisen hoitavan ja maksavan hänen jälkeläisensä kustannukset yksin.
Kyllä, mies hyväksikäyttää silloin naista taloudellisesti.
Paljon on näitä tapauksia, joissa pari eroaa ja n
Samalla elintasolla? Älähän nyt viitsi. Se 200 neliön kämppä muuttuu kaupungin vuokrakämppään epämääräisellä seudulla. Sen takia nainen oli alunperin miehen kanssa.
Jos vaatii tuloja, on rahan perässä. Tuohan kertoo sen aukottomasti. Eikä tässä ole kyse sukupuolesta. Koskee yhtä lailla miehiä ja naisia.
###
voi pientä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on rahan perässä. Kaksi kertaa jo mennyt suhde poikki kun olen alkanut puhua avioehdosta naimisiin mennessä.
M56Puhut avioehdosta, koska olet itse rahan perässä. Haluat, että nainen kustantaa yksin perheen lystin ja sä istut Roope Ankkana rahojes päällä. 😇
Aivan, hänen rahojensa.
Jos hän olisi naisen rahojen perässä, tilanne olisi toinen, vai mitä?
Tilanne mutkistuu, jos hänestä tulee isä. Moni mies tekee sen, että olettaa naisen hoitavan ja maksavan hänen jälkeläisensä kustannukset yksin.
Kyllä, mies hyväksikäyttää silloin naista taloudellisesti.
"Niinkö? onko lähtettä tuolle sinun väitteellesi?
Tiesitkö muuten ettei se useinkaan ole miehen lapsi ja kustannus ensinkään! Jopa 85% suomalaisista lapsista on ns. käenpoikasia."
Harhainen palstalla, onpa yllättävää. Huvittavaa, et kyselet lähteiden perään, kun itse viljelet tietoisesti täysin perättömiä lukuja. Aloitit aikoinaan 65 prosentista. Näinkö tuo kasvaa vielä täysin sataan??
Viljelenkö? Leikitään hetki että viljelen...
Miksi se on sallittu vain naisille miesvihaa levittäessä? Miksi et puutu muiden harhaisiin väitteisiin?
Koska vihaat miehiä, sepä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.
Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.
Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin.
Tästä tulisi puhua enemmän. Naiset on aivopesty rakkauspotaskalla. Suhteessa pitää olla fiksu eikä luottaa rakkauteen, mikä on suurimmaksi osaksi sosiaalistettu osaksi
"Totta, nainen tosin on se joka ottaa eron lähes poikkeuksetta. Suurin todennäköisyys sille on kun mies jää työttömäksi ja tulotaso putoaa."
Tästä sinulla on varmaan tutkimusnäyttöä. Ja nimenomaan tosta syystä. Et kyse ei missään nimessä ole esim. alkoholismi, mihin osa masentuneista työttömistä sortuu.
Toki, aivan kuten naisilla on tutkimusnäyttöä kaikkiin heidän väitteisiinsä. :)
En ole rahan perässä!! Köyhän ja rahattoman miehen kanssa ei ole vain kemiaa tulevaisuutta niin jatkoa ei voi tulla. Arvot on vain niin erilaiset kun vaadin että minuun käytetään rahaa mutta en siltikään ole rahan perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
Siinä on taidettu tehdä sopimus, josta kaikki osapuolet ovat tietoisia. :)
Miehellä ei valitettavasti ole veto-oikeutta jos on käynyt vaikka julkisella luovuttamassa sukusoluja.
Onneksi
Juu juu kyllä on pulaa miesten sukusoluista. Voi meitä naisraukkoja, kuin meidän nyt käy??
https://felicitas.mehilainen.fi/ajankohtaista/siittioiden-luovutusten-m…
Tuore tutkimus: Siittiöiden luovuttajista on huutava pula, vaikka lähes puolet miehistä olisi valmis harkitsemaan luovuttamista
Vuonna 2019 siittiöiden luovutuksia kirjattiin Suomessa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan 139 kappaletta. Vuonna 2018, 177 kappaletta ja vuonna 2017, 227 kappaletta. Kyseessä voi olla trendin sijaan myös kausivaihtelusta, joka huolestuttaa Felicitas Mehiläisen lapsettomuuslääkäri Kati Härköstä.
Monia arveluttaa velvollisuudet tulevaa lasta kohtaan, vaikka Suomen lain mukaan siittiöiden luovutus ei velvoita isyyden tunnustamiseen tai velvollisuuksiin. Sukusolujen luovuttajat on kuitenkin rekisteröitävä, ja lapsi saa 18 vuotta täytettyään halutessaan tietää siittiöiden luovuttajan henkilötiedot.
Vastaavaa tekstiä löytyy ihan googlaamalla aika monesta lähteestä, jos THL & Mehiläisen lapsettomuuslääkärit ei kelpaa sinunlle (tiedäthän heitä paremmin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
Siinä on taidettu tehdä sopimus, josta kaikki osapuolet ovat tietoisia. :)
Miehellä ei valitettavasti ole veto-oikeutta jos on käynyt vaikka julkisella luovuttamassa sukusoluja.
Onneksi
Spermanluovuttajia kaivataan kipeästi ympäri Suomen.
Tarvitsijoita on erittäin paljon. Tällä hetkellä siittiöhoitoon pääsyä joutuu meillä odottamaan hieman yli vuoden, lisääntymislääketieteen yksikön osastonylilääkäri Hanna Savolainen-Peltonen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.
Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.
Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin.
Tästä tulisi puhua enemmän. Naiset on aivopesty rakkauspotaskalla. Suhteessa pitää olla fiksu eikä luottaa rakkauteen, mikä on suurimmaksi osaksi sosiaalistettu osaksi yhteiskuntajärjestelmää. Puolet pareista eroaa ja
Mies kyllä pystyy maksamaan oman osuutensa ansiosidonnaisella päivärahallaan. Jos ei meinaa riittää, niin karsii väliaikaisesti omia menojaan kunnes saa uuden työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulisi puhua enemmän. Naiset on aivopesty rakkauspotaskalla. Suhteessa pitää olla fiksu eikä luottaa rakkauteen, mikä on suurimmaksi osaksi sosiaalistettu osaksi
Mies kyllä pystyy maksamaan oman osuutensa ansiosidonnaisella päivärahallaan. Jos ei meinaa riittää, niin karsii väliaikaisesti omia menojaan kunnes saa uuden työpaikan.
Valitettavasti ei riitä naisille, nainen kun ei omasta elintasostaan luovu ja naisen menot ovat miehen menoja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on jo tullut avioerojen piikki on rakennustyöläisiä on irtisanottu mm. konkurssien vuoksi.
Niin se naisen rakkaus näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen about tuollainen mies, parisuhteessa tosin. Elämme sillä tasolla mihin vaimon palkalla pääsee. Ei ole minulle mikään ongelma.
Ulkomailla joutuu sit reissaamaan yksin, mutta ollaan rehellisiä, seuraa saisi kyllä jos sitä kaipaa.
Voihan sinun vaimollasikin olla seuraa sinun ulkomaanmatkojen aikana.
Ei sillä kropalla
Mikis roikut parisuhteessa, joka ei anna sinulle mitään ja jossa et edes viihdy vaimosi seurassa? Oletko masokisti?
Miksi teet päätelmiä parisuhteeni laadusta?
Et halua matkoille vaimosi kanssa ja pidät häntä niin rumana, että hän ei kelpaa kenellekään
Eihän vaimosi maksa mitään sivusuhteesta vaan irtoseksistä. Ei rattopojat katso asiakkaan ulkonäköä, ne tekee mitä maksava asiakas pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen about tuollainen mies, parisuhteessa tosin. Elämme sillä tasolla mihin vaimon palkalla pääsee. Ei ole minulle mikään ongelma.
Ulkomailla joutuu sit reissaamaan yksin, mutta ollaan rehellisiä, seuraa saisi kyllä jos sitä kaipaa.
Voihan sinun vaimollasikin olla seuraa sinun ulkomaanmatkojen aikana.
Ei sillä kropalla
Mikis roikut parisuhteessa, joka ei anna sinulle mitään ja jossa et edes viihdy vaimosi seurassa? Oletko masokisti?
Miksi teet päätelmiä parisuhteeni laadusta?
Et halua matkoille vaimosi kanssa ja pidät hä
Eihän vaimosi maksa mitään sivusuhteesta vaan irtoseksistä. Ei rattopojat katso asiakkaan ulkonäköä, ne tekee mitä maksava asiakas pyytää.
Sinä joudut maksamaan saadaksesi miehen, mutta älä yleistä että muut tekisivät samaa
Mitä opimme tästä ketjusta? Miehet ovat erittäin tarkkoja rahoistaan, ja käyttävät mielellään naisen rahoja omaksi hyväkseen. Miehille raha merkitsee kaikkea, eli arvoa toisten miesten silmissä. Tämän vuoksi moni mies yrittää tehdä naiseen vaikutuksen autoillaan ja asunnoillaan ynnä muilla. Jos naiset eivät toimi samoin, miehet halveksivat heitä yksinkertaisina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä opimme tästä ketjusta? Miehet ovat erittäin tarkkoja rahoistaan, ja käyttävät mielellään naisen rahoja omaksi hyväkseen. Miehille raha merkitsee kaikkea, eli arvoa toisten miesten silmissä. Tämän vuoksi moni mies yrittää tehdä naiseen vaikutuksen autoillaan ja asunnoillaan ynnä muilla. Jos naiset eivät toimi samoin, miehet halveksivat heitä yksinkertaisina.
Opitko tuon tästä ketjusta?
Mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Puhutko muuten itsestäsi monikossa vai kerrotko naisten suulla vähän faktoja?
Suomessa on jo tullut avioerojen piikki on rakennustyöläisiä on irtisanottu mm. konkurssien vuoksi.
Rakennusala on aina ollut suhdanneherkkä, lomautukset ja irtisanomiset on sääntö eikä poikkeus. Jokainen raksamiehen puolison tietää tuon.
Missään ei muuten rekisteröidä avioeron syytä, joten luulet omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennusala on aina ollut suhdanneherkkä, lomautukset ja irtisanomiset on sääntö eikä poikkeus. Jokainen raksamiehen puolison tietää tuon.
Missään ei muuten rekisteröidä avioeron syytä, joten luulet omiasi.
Asioita kuitenkin selvitetään.
Tiedäthän, esimerkiksi kyselyt.
Haastava konsepti pelkälle naiselle, tiedän. Muistele vaikkapa sitä "kuinka moni mies hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan". Sellaistakaan tietoa ei rekisteröidä missään. Miten tuollainen tieto kuitenkin tuli?
Joku taho on tehnyt kyselytutkimuksen ja sen tulokset on julkaistu. Mutta laita ihmeessä linkki tutkimukseen, jossa on kysytty avioeron syitä. Virallisista rekitereistä sellaista tietoa ei löydy. Missään ei myöskään kysytä ja rekisteröidä avoerojen syitä saati seurustelun loppumisen syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomiukoista ei ole yhtään mitään rahaa, joten miten ihmeessä naiset voisi muka olla rahan perässä? Kyllä ne pahimmat diggerit on miehiä.
Tästä huomaa suomalaisen naisen ymmärryksen tason.
Se että on rahan perässä tarkoittaa suhteellista varallisuutta ja sen potentiaalia. Naiset haluavat miehen kustannuksella paremman elintason, ei maailman parasta. He puolestaan eivät ole valmiita nostamaan huonommin tienaavan miehen elintasoa samalla tavalla, vaan heidän tulee olla ne joka saa hyödyn.
Eli kun nainen on mieluummin yksin, kuin vähemmän ansaitsevan kanssa, hän on rahojen perässä. Tällaista logiikkaa palstatorvelta.
Kyllä.
Ei ole valmis itse laittamaan rahaa tiskiin. Huolisi kyllä m
Eli on aivan sama, kummalla tavalla nainen tekee. 😂
Miksi ihmeessä vänkäätte palstavajakin kanssa? Jos hän on sitä mieltä, että (kaikki) naiset ovat ainoastaan rahanahneita paskiaisia, niin olkoon. Ketä kiinnostaa, mitä hän ajattelee tai on ajattelematta?
Maapallo on jo valmiiksi pahasti ylikansoitettu. Keinohedelmöitys pitäisi kieltää kokonaan.