Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
1121/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se on siitäkin huolimatta naisvihaa, että on tasan samaa mieltä, on kyseessä mies tai nainen, ja tuo asian selkeästi ilmi.

No naisvihaan voi syyllistyä naiset siinä kuin miehetkin. Kannattamalla perinteisiä arvoja, esim. joissa naisten tulee olla hiljaisia, kilttejä ja mielisteleviä. Toisenlaiset naiset ovat pahasta ja vääriä.

Niin siis niillä naisilla on oikeus valita, mutta ne voivat valita "väärin" ?

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kun

"Mutta täällä sä olet avustamassa valheiden levittämistä miehistä... se osoittaa sun miesvihasi"

Sinä olet täällä synnyttämässä miesvihaa. Aktiivisesti kommentoimalla ikäviä kommenttejä. Aamusta alkaen...Sinuun kohdistuva halveksunta ei koske muita miehiä. Vain sinua. 

Ups, meni henkilökohtaiseksi. No voi, sori siitä.

Missä ketjuissa olenkaan kommentoimassa ja millaisiin viesteihin vastailen?

Pohdi asiaa niin kauan kuin on tarpeen, saa pyytää apua.

Vierailija
1122/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat aina vain rahan perässä. 

Täällä miehet valittavat apn yleistämisestä, ja sit puklailevat tällaisia "totuuksia".

Taisi olla jopa oma viestisi, jotta pääset uhriutumaan ja haukkumaan miehet.

Ei mun tartte trollailla. Te teette sen itse. Näköjään tuollaistakin harrastat, kun kerran tuli mieleen minua epäillä. 

Minua on epäilty asiasta joten opin sun kaltaisilta että sitä harrastetaan aktiivisesti piireissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, en tiedä yhtäkään status-työssä olevaa sinkkumiestä. Tosin tiedän piilorikkaita henkilöitä joilla on oikeasti jo rahaa mutta he näyttävät huonosti tienaavilta huonolla habituksellaan.

Kun miehellä on selkeästi erottuva rahamiehen habitus, naiset itse tekevät aloitteita ja pyrkivät tutustumaan ja pääsemään treffeille. Tämä osviittaa nuorten aikuismiesten merkkivaate-hysterian partavesineen. Trikki jolla mimmit saadaan haksahtamaan treffeille vaikka homma meneekin credit-kortilla kunnes piippaa kassakone.

Tavisperusmiehen tarvitsee sitten paikata rahan vajetta supliikilla, kipinällä ja huumorintajulla eli taidolla viihdyttää naista.

Vierailija
1124/1124 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vaatimattomasta perheestä, mutta en vieroksu yhtään syödä kalliissa ravintolassa. Ostan myös laadukkaita vaatteita. Olen sitä mieltä, että ihminen voi muuttaa tottumuksiaan varallisuuden mukaan. Nyt olen omillani toimeentuleva leski enkä säästele yhtään ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi