Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."
Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.
"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."
Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.
Eli otat vastaan yhteiskunnalta selvää setelirahaa. Ja minä kun jo ehdin kiinnostua, että olet upporikas öljymiljonääri jo kolmannessa polvessa, mutta sitten tulin ajatelleeksi, että kun et mitään tee, niin et varmaan ole edes siitä lastentekoa simuloivasta toiminnasta kiinnostunut. Eli juu, ei kiitos.
Eli jotain huvia saisi siitä nurkissa venyvästä ihmisestä sentään olla.
Käytän kyllä elämäni kaikkeen hauskaan ja mukavaan, mutta ai
Ai jaa, ensin väitit, ettet tee mitään. Niin ne miesten puheet muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu. Olen tapaillut paria sangen varakasta miestä (en yhtaikaa). Kummastakaan en tiennyt heti, että ovat varakkaita. Mutta kyllä ystäväpiirini (naiset) sen toi esiin aika äkkiä. "Kai sä tiedät, että sillä miehellä on paljon rahaa. Pidä kiinni". Olen jostain syystä kohdannut näitä rahamiehiä ihan sattumalta. Olin naimisissakin sellaisen kanssa, onnettomana.
Olen aika pienituloinen, mutta ihan sama onko mies varakas. Kuhan tulee toimeen omillaan. Nykyinen pidempiaikainen miesystävä myös varakas, ja perintöä tulossa paljon. Eletään ihan normi elämää. Mies maksaa jotain enemmän, mutta asutaan omissa asunnoissa ja maksellaan omat asumiskulumne ja laskumme. Hän haluais
Mistä sä tuon tapailun tähän vedit? Tuo alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti pitkäaikaisesta miesystävästä eli siis seurustelukumppanista. Parisuhde jossa asutaan eri asunnoissa. Älä ala määrittelemään toisten parisuhteita.
Parisuhde ja seurustelua voi olla myös erillään asuessa. Kummallista jos ei aikuinen ihminen tuota tajua.
En tuhlaa, 762, aikaani mihinkään tylsiin ja ikäviin juttuihin, mitkä sä varmaan käsität tekemisenä. Kuten työhön ja aikataulujen ja rahan orjana olemiseen. Tykkään ryypiskellä, tupakoida, käyttää huumeita ja viettää pitkiä iltoja. Eli mukavaa ja hauskaa elämää ja odotan myös naisen priorisoivan samaa. Töissäkin voi käydä jos jää aikaa, mutta se ei saa olla mukavan elämän esteenä. Jos siitä meinaa muodostua este yhteiselolle ja hyvälle elämälle, sitten ollaan menemättä töihin eikä niin, että siirretään hyvää elämää myöhemmäksi. Jos ei kelpaa, nainen saa vapaasti vaihtaa johonkin tylsään tosikkoon.
Vierailija kirjoitti:
En tuhlaa, 762, aikaani mihinkään tylsiin ja ikäviin juttuihin, mitkä sä varmaan käsität tekemisenä. Kuten työhön ja aikataulujen ja rahan orjana olemiseen. Tykkään ryypiskellä, tupakoida, käyttää huumeita ja viettää pitkiä iltoja. Eli mukavaa ja hauskaa elämää ja odotan myös naisen priorisoivan samaa. Töissäkin voi käydä jos jää aikaa, mutta se ei saa olla mukavan elämän esteenä. Jos siitä meinaa muodostua este yhteiselolle ja hyvälle elämälle, sitten ollaan menemättä töihin eikä niin, että siirretään hyvää elämää myöhemmäksi. Jos ei kelpaa, nainen saa vapaasti vaihtaa johonkin tylsään tosikkoon.
Millä rahalla sä ryypiskelet ja käytät huumeita? Pakko sunkin on olla rahan perään, että pystyt noita ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla sä ryypiskelet ja käytät huumeita? Pakko sunkin on olla rahan perään, että pystyt noita ostamaan.
Kelasta saa rahat. Ruokaan ei kannata tuhlata, sitä jaetaan ilmaiseksikin. Suorilla vaihdoilla myös onnistuu, ei aina rahaa tarvita.
Parempi olisi jos raha kriminalisoitaisiin kokonaan, mutta nyt siltä ei valitettavasti voi kokonaan välttyä. Välttelen sitä kuitenkin parhaani mukaan.
Liikun selvästi väärissä piireissä. Kaikki tuntemani naiset ovat elättäneet itsensä ja enemmilti lapsensakin. Ihan vaikka olisivat olleet äitiyslomalla.
Missä ne anteliaat ja varakkaat miehet luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu puhtaasti siittä että naiset on rahan perässä. Yksikään nainen ei suostu miehen kanssa parisuhteeseen jos ei pääse hyötymään miehen tuloista. Tunnetko yhtään koti isää jossa nainen mahdollistaa omalla paikallaan että mies voi jättäytyä pois työelämästä ja tunnetko yhtään koti äitiä jossa mies mahdollistaa omilla tuloillaan sen että nainen voi jättäytyä pois työelämästä
Täh? Missä maailmassa elät? Minun tuttavapiirissäni on ollut naisamiraali, jonka mies oli koti-isä, naiskirurgi, jonka mies oli koti-isä, ja naishammaslääkäri, jonka mies oli kotona. Ja lukemattomia naisia, jotka ovat olleet vuoden tai puoli vuotta yksin vastuussa taloudesta äitiysloman jälkeen kun mies on jäänyt vuorostaan kotiin. Sehän on akateemisissa piireissä nykyään normi.
Tietysti on ollut. Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelasta saa rahat. Ruokaan ei kannata tuhlata, sitä jaetaan
Huomaa, että päihteet on pehmentäneet sun aivot.
Vierailija kirjoitti:
Liikun selvästi väärissä piireissä. Kaikki tuntemani naiset ovat elättäneet itsensä ja enemmilti lapsensakin. Ihan vaikka olisivat olleet äitiyslomalla.
Tätä olen usein kans kyselly, mut eivät mokomat ilmoittaudu!
Kun tällaisia otsikoita löytyy Suomen isoimmista lehdistä, niin kyllähän se pistää miettimään, että rahan perässä moni nainen juoksee:
"Nainen, näin maksimoit saamasi rahat eron koittaessa. Katso juristin täsmävinkit." (IL 3.8.)
Vierailija kirjoitti:
Kun tällaisia otsikoita löytyy Suomen isoimmista lehdistä, niin kyllähän se pistää miettimään, että rahan perässä moni nainen juoksee:
"Nainen, näin maksimoit saamasi rahat eron koittaessa. Katso juristin täsmävinkit." (IL 3.8.)
Samasta jutusta: Juristi paljastaa myös joidenkin miesten käyttämän härskin kikan jolla he yrittävät piilottaa rahojaan.
Minkä perässä nuo miehet juoksevat?
"Ja jos Fernando ja Marko tappelisivat sinusta, tiedämme kaikki ketä sinä ja ystävättäresi toivoisitte voittajaksi.
Vinkki: se ei ole Marko."
Okei, miksi oletat että pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää siihen, että alkaisin suhteeseen huippu-urheilijan kanssa, jonka koko elämä on rakennettu uran ja treenin ympärille? Siksikö koska se tukee sinun narratiiviä? Minä olen laiska ihminen, minulla on formuloiden lisäksi hyvin vähän yhteistä Alonson kanssa, ja siinäkin hän elää sitä, minä sohvaperunoin. Ota huomioon, että hänen ollessa jo keski-ikäinen, minäkään en ole enää ihan teinityttö joka ei tajua elämän realiteeteistä mitään. Jos sinä elät fantasiamaailmassa jossa pelkkä piparin saaminen riittää, se ei tarkoita että koko muu maailma noudattaisi samaa kaavaa.
Jos he todella "tappelisivat minusta" (miten naurettavaa ajatellakin tuollaista skenaariota), siinähän tappelisivat. Olisin pettynyt molempiin, me emme ole mitään eläimiä. Ehkä sinun kannattaisi vähän astua sieltä fantasiamaailmasta todellisuuteen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta jutusta: Juristi paljastaa myös joidenkin miesten käyttämän härskin kikan jolla he yrittävät piilottaa rahojaan.
Niin siis kun tyhminä ei ole avioehtoa tehty, niin sitten koitetaan jotain edes pelastaa ahneelta exältä. Jutussa ei edes mainintaa, että jotkut miehetkin koittaisivat exältään niistää maksimirahat.
Noin kokevat vain ne miehet, joilla ei ole mitään muuta tavoittelemisen arvoista. Eli ei ulkonäköä, luonnetta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen usein kans kyselly, mut eivät mokomat ilmoittaudu!
Vähän sama kun inceli kysyisi missä ne 19v instabeibit luuraa :)
Oletko miettinyt ettet vain ole anteliaan ja varakkaan miehen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naisen ansiotulojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naisen ansiotulojen.
Ei varmastikaan koska senhän me olemme toistuvasti miesten suusta kuulleet että koulutuksella ja tuloilla ei ole mitään merkitystä kun he valitsevat puolisoa.
Hassusti eron hetkellä ja jälkeen sillä ehkä olisikin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos Fernando ja Marko tappelisivat sinusta, tiedämme kaikki ketä sinä ja ystävättäresi toivoisitte voittajaksi.
Vinkki: se ei ole Marko."
Okei, miksi oletat että pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää siihen, että alkaisin suhteeseen huippu-urheilijan kanssa, jonka koko elämä on rakennettu uran ja treenin ympärille? Siksikö koska se tukee sinun narratiiviä? Minä olen laiska ihminen, minulla on formuloiden lisäksi hyvin vähän yhteistä Alonson kanssa, ja siinäkin hän elää sitä, minä sohvaperunoin. Ota huomioon, että hänen ollessa jo keski-ikäinen, minäkään en ole enää ihan teinityttö joka ei tajua elämän realiteeteistä mitään. Jos sinä elät fantasiamaailmassa jossa pelkkä piparin saaminen riittää, se ei tarkoita että koko muu maailma noudattaisi samaa kaavaa.
Jos he todella "tappelisivat minusta" (miten naurettavaa ajatellakin tuollaista skenaariota), siinähän tappelisivat. Olisin pettynyt molempiin, me emme ole mitään eläimiä. Ehkä sinun kannattaisi vähän astua sieltä fantasiamaailmasta todellisuuteen välillä.
Sinä otit Alonson puheeksi, en minä.
Mutta älä viitsi sönköttää ettetkö lähtisi miehen matkaan samalla minuutilla jos tilaisuus tulisi.
"en ole kiinnostunut miehen rahoista"
Helppo tuo on kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin kokevat vain ne miehet, joilla ei ole mitään muuta tavoittelemisen arvoista. Eli ei ulkonäköä, luonnetta, jne.
Naisissa puolestaan ei liene nykyään mitään tavoittelemisen arvoista.
Mitä toisit parisuhteeseen jos sellainen olisi tarjolla?
Meillä kans tilanne, jossa isä jää puoleksi vuodeksi kotiin lapsen kanssa.