Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
721/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."

Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.

"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."

Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.

Miten ne omat menot pienenee, jos seukkaa jonkun kanssa? Jos muutetaan yhteen, usein molempien menot pienenee, kun asumiskulut jaetaan. Jos tulee lapsia, molempien menot kasvaa. 

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Omat me

"Mutta hän ei olisi miehesi jos ei toisi 70% talouden varallisuudesta käyttöösi"

Juu ei tuo. Ihan omia rahoja käytän, kun käytän. Mistä näitä aivovammoja putkahtelee? Miesten nettisivusroiltako?

Jossain Aasian kulttuureissa on tapana miehen antaa tilipussi vaimolle. Joissain kotirouvakulttuureissa mies kustantaa naisen elämän. Meillä Suomessa ei ole tällaisia tapoja yleisesti.

Et ole kuullut vaatimusta että menot maksetaan suhteessa tuloihin?

Ja mitä sä edes kommentoit, et ole parisuhteessa joten tietysti käytät vain omia rahojasi

Vierailija
722/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näkisin että aiheeseen voi tuoda positiivisemman kulman. Sen sijaan että sanotaan naisten olevan rahan perässä, voi sanoa myös että nainen luonnostaan tuntee olonsa turvalliseksi miehen kanssa joka haluaa pitää huolta ja tarjota resurssit mahdollista perhettä varten, ihan biologisesti luonnollinen asia siinä missä sekin että miehet yleensä fyysisesti vahvempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsekin puhut suhteesta... joten kyllä, ketju käsittelee rahanahneutta parisuhteen näkökannasta.

Mutta aloit pojuttelemaan, tyypillistä miehiä vihaaville spermaviemäreille."

Tyttö, kulta, muru, rakas, sviemäri, huor a...tässä ketjussa. Mut POJU, ei herramakiesus kuin pahoja naiset ovat suustaan😂

Vierailija
724/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt 703 viitsi. Kyse on siitä, että sä et asiaa hyväksyisi, jos se ei haluaisi käydä töissä tienaamassa ja siten samalla mahdollistaisi sulle enemmän löysää rahaa. Todellakin vaadit, vaikka yritätkin ohittaa asian naurettavalla saivartelulla.

Kommentoit ehkä väärään kommenttiin. Mut edelleen, minä en määrää mieheni tekemisiä, eikä hän minun. Surullista, jos itse olet ollut puolisosi käskyläinen. Meillä ei kumpikaan ole.

Vierailija
725/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppalaisissa vanhemman kulttuurin maissa varallisuus avaa ovet tapahtumiin ja sellaiseen seuraan, jossa miestä arvostetaan ja vapaat naiset on korkeatasoisia ja sivistyneitä, myös yleensä varakkaita itsekin. Suomessa saa korkeintaan kimppuunsa oman elämänsä julkkiksen, jonka minäkuva on vääristynyt jo vuosia sitten ja uutta elättäjää itselle ja lapsille kaivataan. 

Hei, rajat on auki. Sinne vaan Eurooppaan arvostusta saamaan. Heippa🤗

Vierailija
726/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näkisin että aiheeseen voi tuoda positiivisemman kulman. Sen sijaan että sanotaan naisten olevan rahan perässä, voi sanoa myös että nainen luonnostaan tuntee olonsa turvalliseksi miehen kanssa joka haluaa pitää huolta ja tarjota resurssit mahdollista perhettä varten, ihan biologisesti luonnollinen asia siinä missä sekin että miehet yleensä fyysisesti vahvempia. 

Kirjoitin jo tuon, se sai nuolia alaspäin.

Naiset eivät pidä siitä että miehet kommentoivat millaisia naiset (miesten omien kokemusten mukaan) ovat.

Samaan aikaan naiset pitävät oikeuden haukkua miehet yleisesti jo yhden miehen käytöksen perusteella.

Sellaisia nämä suomalaiset naiset ovat.

Vierailija
727/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt 703 viitsi. Kyse on siitä, että sä et asiaa hyväksyisi, jos se ei haluaisi käydä töissä tienaamassa ja siten samalla mahdollistaisi sulle enemmän löysää rahaa. Todellakin vaadit, vaikka yritätkin ohittaa asian naurettavalla saivartelulla.

Kommentoit ehkä väärään kommenttiin. Mut edelleen, minä en määrää mieheni tekemisiä, eikä hän minun. Surullista, jos itse olet ollut puolisosi käskyläinen. Meillä ei kumpikaan ole.

Ei ole mistään tällaisesta kyse. Olet näköjään vain niin idari, että et ymmärrä alkuunkaan mitä tällä tarkoitettiin.

Vierailija
728/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten jännä juttu. Olen tapaillut paria sangen varakasta miestä (en yhtaikaa). Kummastakaan en tiennyt heti, että ovat varakkaita. Mutta kyllä ystäväpiirini (naiset) sen toi esiin aika äkkiä. "Kai sä tiedät, että sillä miehellä on paljon rahaa. Pidä kiinni". Olen jostain syystä kohdannut näitä rahamiehiä ihan sattumalta. Olin naimisissakin sellaisen kanssa, onnettomana.

Olen aika pienituloinen, mutta ihan sama onko mies varakas. Kuhan tulee toimeen omillaan. Nykyinen pidempiaikainen miesystävä myös varakas, ja perintöä tulossa paljon. Eletään ihan normi elämää. Mies maksaa jotain enemmän, mutta asutaan omissa asunnoissa ja maksellaan omat asumiskulumne ja laskumme. Hän haluaisi naimisiin, mutta minä en mene naimisiin. Haluan pitää oman talouteni ihan omanani. Ollaankin kyllä jo 50+.

Vierailija
729/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä juttu. Olen tapaillut paria sangen varakasta miestä (en yhtaikaa). Kummastakaan en tiennyt heti, että ovat varakkaita. Mutta kyllä ystäväpiirini (naiset) sen toi esiin aika äkkiä. "Kai sä tiedät, että sillä miehellä on paljon rahaa. Pidä kiinni". Olen jostain syystä kohdannut näitä rahamiehiä ihan sattumalta. Olin naimisissakin sellaisen kanssa, onnettomana.

Olen aika pienituloinen, mutta ihan sama onko mies varakas. Kuhan tulee toimeen omillaan. Nykyinen pidempiaikainen miesystävä myös varakas, ja perintöä tulossa paljon. Eletään ihan normi elämää. Mies maksaa jotain enemmän, mutta asutaan omissa asunnoissa ja maksellaan omat asumiskulumne ja laskumme. Hän haluaisi naimisiin, mutta minä en mene naimisiin. Haluan pitää oman talouteni ihan omanani. Ollaankin kyllä jo 50+.

Niin et seurustele, tapailet jotain varakasta miestä

Vierailija
730/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä, käy nussittavana miehen kustantamilla matkoilla.

Vierailija
731/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä määrittelet toisen suhdetta? Et pysty ottamaan vastaan mitään mikä ei tue omaa narratiiviä? Elä sitten väitä että näkemyksesi "perustuvat omaan kokemukseen", kun muuntelee totuutta mielesi mukaan. 

Vierailija
732/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.

Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.

Eli otat vastaan yhteiskunnalta selvää setelirahaa. Ja minä kun jo ehdin kiinnostua, että olet upporikas öljymiljonääri jo kolmannessa polvessa, mutta sitten tulin ajatelleeksi, että kun et mitään tee, niin et varmaan ole edes siitä lastentekoa simuloivasta toiminnasta kiinnostunut. Eli juu, ei kiitos.

Eli jotain huvia saisi siitä nurkissa venyvästä ihmisestä sentään olla.

Vierailija
733/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä määrittelet toisen suhdetta? Et pysty ottamaan vastaan mitään mikä ei tue omaa narratiiviä? Elä sitten väitä että näkemyksesi "perustuvat omaan kokemukseen", kun muuntelee totuutta mielesi mukaan. 

Asuvat eri osoitteissa ja maksaa omat kulunsa. Mä teen niin kavereiden kanssa.

Tosin joo, lapsena oli jotain sopimuksia et ollaan besuja

Vierailija
734/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta jo iso määrä papereita kirjoitettu, että naiset alitajuisesti kokevat miehen statuksen ja ulkonäön tärkeimmiksi ominaisuuksi paria valitessaan. Ääneen lausutut.preferenssit ja se minkälaisen narratiivin toiminnastaan itselleen kutoo on taas eri asia.

Eli eivät naiset ole tietoisesti "rahan perässä".  He vain pitävät seksuaalisesti houkuttelevina miehiä, joilla sattuu olemaan rahaa( kuuluisuutta tms)

Minut miehenä on kuitenkin vastaavalla tavalla biologisesti viritetty paneksimaan jokaisen tiimalasivartaloisen 22 vuotiaan kanssa aina jos siihen vain on mahdollisuus.

Pöljäähän sitä kumpaakaan sukupuolta on syyllistää asioista, joihin heillä ei henkilökohtaisesti ole osaa tai arpaa.

Sama asia kun vihoittelisi koiralle, kun se tykkää kuseksia postilaatikoihin. 

Vierailija
735/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pienituloinen, mutta ihan sama onko mies varakas. Kuhan tulee toimeen omillaan. Nykyinen pidempiaikainen miesystävä myös varakas, ja perintöä tulossa paljon. Eletään ihan normi elämää. Mies maksaa jotain enemmän, mutta asutaan omissa asunnoissa ja maksellaan omat asumiskulumne ja laskumme. Hän haluaisi naimisiin, mutta minä en mene naimisiin. Haluan pitää oman talouteni ihan omanani. Ollaankin kyllä

Oletko oikeasti noin vajaa? Se, että asutaan eri osoitteissa ja maksetaan omat kulut EI tarkoita sitä, että ei seurusteltaisi. Miksi helkutissa kaikkien pitäisi asua yhdessä? Ja hetikö sitä pitäisi yhteen muuttaa? Äly hoi taas.

Vierailija
736/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli otat vastaan yhteiskunnalta selvää setelirahaa. Ja minä kun jo ehdin kiinnostua, että olet upporikas öljymiljonääri jo kolmannessa polvessa, mutta sitten tulin ajatelleeksi, että kun et mitään tee, niin et varmaan ole edes siitä lastentekoa simuloivasta toiminnasta kiinnostunut. Eli juu, ei kiitos.

Eli jotain huvia saisi siitä nurkissa venyvästä ihmisestä sentään olla.

Käytän kyllä elämäni kaikkeen hauskaan ja mukavaan, mutta aina siitä vain nipotettiin ja nalkutettiin ja vaadittiin, et se aika pitäisikin alkaa käyttämään kaikkiin tylsiin ja ikäviin juttuihin. Niinpä tiet erosivat muutamankin nalkuttajan kanssa. Se niistä yleistyksistäsi.

Vierailija
737/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitä sä edes kommentoit, et ole parisuhteessa joten tietysti käytät vain omia rahojasi"

Ou snäp, nyt pistit pahan. Voi ei. Oon ihan änkkänä...

Vierailija
738/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pidä siitä että miehet kommentoivat millaisia naiset (miesten omien kokemusten mukaan) ovat.

Samaan aikaan naiset pitävät oikeuden haukkua miehet yleisesti jo yhden miehen käytöksen perusteella.

Hei voit hyvin elää ilman meitä. Ei tartte edes keskustella. Senkun poistut ketjusta...

Vierailija
739/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei voit hyvin elää ilman meitä. Ei tartte edes keskustella. Senkun poistut ketjusta...

Ne näkemykset ja kokemukset asiasta, jotka eivät sua miellytä, eivät siis ole toivottavia?

Vierailija
740/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne palstalle hakeutuu näitä naisvihaheppuja?? Kauhea tarve saada huomiota. Pakko vääristellä ihan kaikki. Jotenkin ihan sairas mielenmaisema joillakin.