Millaisen tuliaislahjan keksisitte tälläiselle naisihmiselle?
Eli olen ostamassa tuliaisia perheelle ja sukulaksille ja olen ostanut jonkun tavara asian jokaiselle mutta eräälle naiselle en keksi mitään. Hän on vanhempi, melkeinpä 70v, aika tarkka luonteeltaan, ei juo alkoholia eikä käytä meikkejä yms .herkkä iho joten en osaa mitään kosmetiikka yms tuotetta ostaa. Lisäksi on just nyt laihdutuskuurilla joten mitään suklaata ei voi myöskään. Kahvia vien jo muuten mutta keksittekö jotain muuta?
Kommentit (24)
Onko ruuanlaitosta kiinnostunut? Vie jotain kauniisti pakattuja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko ruuanlaitosta kiinnostunut? Vie jotain kauniisti pakattuja mausteita.
Ei ole :S
Dildosta ovat kaikki naiset yleensä ilahtuneet. Muuta viemistä en ole keksinyt yhdellekään naiselle.
Minkälainen budjetti tämän henkilön tuliaiselle on, onko matkatavaroissa vielä kuinka tilaa laukun mittojen ja painon puolesta?
Niinku matkoilta tuliaisia, vai mitä tuliaisia? En tuo matkoilta kenellekään mitään tuliaisia koskaan.
Jos menen yökylään, mökkivierailulle tai iltaa viettämään, vien jotain syömistä tai viinipullon, tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen budjetti tämän henkilön tuliaiselle on, onko matkatavaroissa vielä kuinka tilaa laukun mittojen ja painon puolesta?
Joku 15.e . Mahdollisimman pienikokoinen olisi hyvä!
Siis ostatko ulkomaanmatkalta tuliaisia koko suvulle ? Ei kai kukaan halua mitään turistikrääsää jonkun ulkomaanmatkalta ? Jos sinulla joku käy kastelemassa kukkia loman aikana niin hänelle voi viedä viinipullon ja hyvää suklaata.
Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?
Ostaako joku oikeasti matkoilta muille tuliaisia? En tuo tuliaisia kuin max lapsille karkkia. Joskus joku toivoi jotain tuotteita ulkomailta, varsinkin ennen nettikauppoja, sanoin näillekin, että en ole menossa shoppailemaan vaan lomailemaan. En ymmärrä muutenkaan miksi lomalla shoppaillaan, ihan ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?
Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti matkoilta muille tuliaisia? En tuo tuliaisia kuin max lapsille karkkia. Joskus joku toivoi jotain tuotteita ulkomailta, varsinkin ennen nettikauppoja, sanoin näillekin, että en ole menossa shoppailemaan vaan lomailemaan. En ymmärrä muutenkaan miksi lomalla shoppaillaan, ihan ajanhukkaa.
Ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...
Taidat olla shoppailuholisti ja työnnät niitä pikkuostoksiasi sitten jokaisen sukulaisen ja kaverin vaivoiksi.
kiitos että tarkensit tämän naisen olevan myös ihminen