Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen tuliaislahjan keksisitte tälläiselle naisihmiselle?

Vierailija
04.05.2025 |

Eli olen ostamassa tuliaisia perheelle ja sukulaksille ja olen ostanut jonkun tavara asian jokaiselle mutta eräälle naiselle en keksi mitään. Hän on vanhempi, melkeinpä 70v, aika tarkka luonteeltaan,  ei juo alkoholia eikä käytä meikkejä yms .herkkä iho joten en osaa mitään kosmetiikka yms tuotetta ostaa. Lisäksi on just nyt laihdutuskuurilla joten mitään suklaata ei voi myöskään. Kahvia vien jo muuten mutta keksittekö jotain muuta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos että tarkensit tämän naisen olevan myös ihminen

Vierailija
2/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ostaa tuliaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruuanlaitosta kiinnostunut? Vie jotain kauniisti pakattuja mausteita.

Vierailija
4/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruuanlaitosta kiinnostunut? Vie jotain kauniisti pakattuja mausteita.

Ei ole :S 

Vierailija
5/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kauniisti pakattu luomu saippua yms

Vierailija
6/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildosta ovat kaikki naiset yleensä ilahtuneet. Muuta viemistä en ole keksinyt yhdellekään naiselle.

Vierailija
7/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie serviettejä ja kynttilä

Vierailija
8/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen budjetti tämän henkilön tuliaiselle on, onko matkatavaroissa vielä kuinka tilaa laukun mittojen ja painon puolesta?

Vierailija
9/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kukkakimppu.

Vierailija
10/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja hunajaa, oliiviöljyä, viherkasvi

Vierailija
11/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku matkoilta tuliaisia, vai mitä tuliaisia? En tuo matkoilta kenellekään mitään tuliaisia koskaan. 

Jos menen yökylään, mökkivierailulle tai iltaa viettämään, vien jotain syömistä tai viinipullon, tilanteesta riippuen.

Vierailija
12/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen budjetti tämän henkilön tuliaiselle on, onko matkatavaroissa vielä kuinka tilaa laukun mittojen ja painon puolesta?

Joku 15.e . Mahdollisimman pienikokoinen olisi hyvä!

Vierailija
13/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herkkä iho niin lahjakortti kosmetologille.

Vierailija
14/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminoitu BMI-taulukko

Vierailija
15/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostatko ulkomaanmatkalta tuliaisia koko suvulle ? Ei kai kukaan halua mitään turistikrääsää jonkun ulkomaanmatkalta ? Jos sinulla joku käy kastelemassa kukkia loman aikana niin hänelle voi viedä viinipullon ja hyvää suklaata.

Vierailija
16/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?

Vierailija
17/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku oikeasti matkoilta muille tuliaisia? En tuo tuliaisia kuin max lapsille karkkia. Joskus joku toivoi jotain tuotteita ulkomailta, varsinkin ennen nettikauppoja, sanoin näillekin, että en ole menossa shoppailemaan vaan lomailemaan. En ymmärrä muutenkaan miksi lomalla shoppaillaan, ihan ajanhukkaa.

Vierailija
18/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?

Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...

Vierailija
19/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku oikeasti matkoilta muille tuliaisia? En tuo tuliaisia kuin max lapsille karkkia. Joskus joku toivoi jotain tuotteita ulkomailta, varsinkin ennen nettikauppoja, sanoin näillekin, että en ole menossa shoppailemaan vaan lomailemaan. En ymmärrä muutenkaan miksi lomalla shoppaillaan, ihan ajanhukkaa.

Ostaa.

Vierailija
20/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...

Taidat olla shoppailuholisti ja työnnät niitä pikkuostoksiasi sitten jokaisen sukulaisen ja kaverin vaivoiksi.