Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
"Mutta älä viitsi sönköttää ettetkö lähtisi miehen matkaan samalla minuutilla jos tilaisuus tulisi."
Riippuu mitä tarkoitat tuolla. Viettäisinkö aikaa hänen kanssaan? Totta hitossa. Harrastaisinko seksiä? En missään nimessä. 🤷 Mä olen edelleen aseksuaali. Se, että sinä lykkäisit vaikka siskoasi jos hän vinkkaisi silmää, ei tee meistä muista samanlaisia.
"en ole kiinnostunut miehen rahoista"
tähän pitää vielä kommentoida. Jos raha minua motivoisi, suuntaisin katseeni Strolliin.
Se on tosi vahvassa tuo usko että jokainen nainen arvottaa rahan niin korkealle kuin väität. Ehkä olisi syytä vähentää Belorfin ja muiden kullankaivajien someseuraamista, niin se ei olisi sun koko maailmankuva. Tässä reaalimaailmassa kun on muitakin arvoja, vaikka sillä rahalla on sentään se arvo, että sillä saa katon päänsä päälle ja ruokaa pöytään.
Vierailija kirjoitti:
tähän pitää vielä kommentoida. Jos raha minua motivoisi, suuntaisin katseeni Strolliin.
Se on tosi vahvassa tuo usko että jokainen nainen arvottaa rahan niin korkealle kuin väität. Ehkä olisi syytä vähentää Belorfin ja muiden kullankaivajien someseuraamista, niin se ei olisi sun koko maailmankuva. Tässä reaalimaailmassa kun on muitakin arvoja, vaikka sillä rahalla on sentään se arvo, että sillä saa katon päänsä päälle ja ruokaa pöytään.
Naisten käytös kertoo kyllä kuinka korkealle arvotatte rahan ja miehen rahansaantipotentiaalin.
Älä turhaan yritä kääntää sitä miehiin.
Onpas outoja kirjoituksia täällä, no toiset naiset ovat rahan perään ja toiset eivät ja toiset miehet ovat kauneuden perään ja toiset eivät, ei kai tuossa mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa, kun jotkut miehet kuvittelee, että suomalaisen duunarin palkkatuloilla elätetään nainen ja perhe. :D Suurimmassa osassa parisuhteita ja perheitä naiset maksaa yhtälailla talouden menoja koska he käyvät myös töissä. Ei riittäisi tavallisten duunarimiesten palkat.
Aivan helposti pystyy elättämään. Muutama ulkomaankeikka vuodessa riittää. Välillä voi olla myös ansiosidonnaisella ja silläkin elättää perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa, kun jotkut miehet kuvittelee, että suomalaisen duunarin palkkatuloilla elätetään nainen ja perhe. :D Suurimmassa osassa parisuhteita ja perheitä naiset maksaa yhtälailla talouden menoja koska he käyvät myös töissä. Ei riittäisi tavallisten duunarimiesten palkat.
Aivan helposti pystyy elättämään. Muutama ulkomaankeikka vuodessa riittää. Välillä voi olla myös ansiosidonnaisella ja silläkin elättää perheen.
Äly hoi taas. Suurin osa duunareista ei tee mitään ulkomaankeikkoja. Nyt on kyse tavallisista duunareista jotka menee täällä Suomessa työpaikalle. Niin miehet kuin naiset. Haloo taas.
Komeiden miesten olettamus on just että joku on rahan perässä pelkästään, komeuden ja nainen tekee heti lapsen. Tai nainen on pettäjä, ei voi luottaa ja jokapaikanhöylä. Ellei ole laiha neitsyt joka käy ammattikorkean ja on iso perhe tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten käytös kertoo kyllä kuinka korkealle arvotatte rahan ja miehen rahansaantipotentiaalin.
Älä turhaan yritä kääntää sitä miehiin.
Niin kertookin. Ja se kertoo minusta ja muista kaltaisistani, että en ole koskaan ollut niin rahan perään että olisin sillä kiinnostunut miehestä. Osaan käydä tienaamassa omat rahani. Ei me olla mitään yksisarvisia - kiitos feminismin, meillä on oma tili ja omat rahat.
Se, että pidät kiinni tuosta näkemyksestäsi kuin hukkuva pelastuslautasta, kertoo vain ja ainoastaan sinusta.
Itse te haukutte köyhiä ja sitten naiset haluavat hyvätuloisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tällaisia otsikoita löytyy Suomen isoimmista lehdistä, niin kyllähän se pistää miettimään, että rahan perässä moni nainen juoksee:
"Nainen, näin maksimoit saamasi rahat eron koittaessa. Katso juristin täsmävinkit." (IL 3.8.)
Samasta jutusta: Juristi paljastaa myös joidenkin miesten käyttämän härskin kikan jolla he yrittävät piilottaa rahojaan.
Minkä perässä nuo miehet juoksevat?
Ja, lapsi on aikuisena vihainen, kun isä ei maksanut elatusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse te haukutte köyhiä ja sitten naiset haluavat hyvätuloisen miehen.
Kaikkien pitää matkustaa ulkomaille ja olla kesämökit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Miksi naispuoliset sairaanhoitajat "rakastuvat" mieslääkäreihin, ja alkavat seurustella sekä menevät naimisiin? Sairaanhoitajan palkka on noin puolet siitä mitä lääkäri saa kuukaudessa.
Samoin yrityksissä, joissa johtajana on kauppatieteen maisteri tai ekonomi tai diplomi-insinööri, niin yrityksen naispuoliset työntekijät, joilla on merkonomin koulutus takanaan, hakeutuvat tai paremminkin tuppautuvat näiden ylemmissä sosiaaliluokissa olevien ihmisten lähelle?
Vierailija kirjoitti:
Se on ansa. Äitini käytti samaa tekniikkaa halutessaan suosia sisarustani niin, että voi samalla pitää itseään reiluna ja tasapuolisena. Hän kertoi, mitä aikoo antaa sisarukselle, vaikka auton, syytti minua ahneeksi ja odotti, että minä julistaudun epäahneeksi, jolloin en tarvitse autoa, koska olisi ahnetta haluta sellainen. Näin voitiin tyytyväisesti ostaa sisarukselle auto, jättää minut ilman, ja paistatella siinä hyvyydessä ja reiluudessa, mitä tämä edusti. Kun minustakin se oli ihan tasapuolista, eikö vaan, koska minä en ole ahne.
Samalla tavalla naisia alistetaan taloudellisesti väittämällä, että he muka olisivat miehen rahojen perään. Sitten epäahneet ja hyveelliset naiset kiltisti maksavat perheen ruoat ja lasten menot ja puolet laskuista, asunto on miehen koska mies käy töissä eikä ole perhevapailla, ja avioehto varmistaa että asunto pysyy yksin miehellä erotilanteessa. Näin nainen on todistanut, ettei ole rahan perään. Tosi
samoin kun minä vaadin perintöäni, ennakkoon perinnöksi sisarelle annettujen asioiden huomioimista, olin "ahne".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kokevat vain ne miehet, joilla ei ole mitään muuta tavoittelemisen arvoista. Eli ei ulkonäköä, luonnetta, jne.
No empä tiedä. Oma kokemus naisten kanssa asumisesta on se, että ovat lähinnä ilon pilaavia pirttihirmuja. Koko ajan asettamassa rajoituksia ja jopa kieltoja, vaatimassa sitä ja tätä ja yrittävät pakottaa kaikkia paskoja juttuja mitkä ei voisi vähempää kiinnostaa. En nyt alkaisi suoraan syyttelemään miestä, jos ei kiinnosta.
Niin prinsessamiehet ottaa rajoittamisena, kieltoina ja vaatimuksina sen, että nainen haluaa miehenkin osallistuvan kodin siivoamiseen, lasten kasvattamiseen jne. Aikuiset todelliset miehet osallistuu ilman pyytämistä kaikkeen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.
Koska miesten "elättäjä ja suojelija" - profiili on pelkkä myytti ja mies hyötyy heterosuhteesta oikeasti aina enemmän. Maksaisitte edes, mutta ei. Puoliksi pitää maksaa. Hohhoijaa.
Miehistä on tullut naisia ja naisista miehiä. Siksi miehet eivät enää kiinnosta naisia. Pärjäävät paremmin omillaan.
Palstan ulinoista päätellen, suurin osa jämäukoista on juuri niitä kehityksen kelkasta tipahtaneita vanhanaikaisia juntteja, jotka korostavat sukupuolirooleja. Nämä eivät sopeudu nykyaikaiseen yhteiskuntaan, jossa pidetään isyyslomia, maksetaan puoliksi, naisetkin saa tykätä seksistä ja miehetkin tiskaa ja pyykkää.
Kyllä näistä tunkkaisia 50-luvun sukupuolirooleja ihailevista miehistä on pikemminkin ylitarjontaa, ja kokkaavat ja vaippaa vaihtavat modernit miehet viedään käsistä.
Miesten näkökannasta punatukkaisia kananpersemallin leikanneita naisista on ylitarjontaa, naiselliset naiset viedään käsistä.
Nyt voimmekin pohtia miksi pitäisi harmittaa kummankaan osapuolen puolesta? Naiset eivät saa haluamaansa, miehet eivät saa haluamaansa. Ainoastaan nainen voi edes saada lapsia, joten se on heiltä pois. Isästä ei koskaan ole täyttä varmuutta.
Täällä ja muuallakin "somekeskusteluissa" todettu miten se on naiseen "koodattu" alitajuinen, biologinen juttu, joten miksi ei oletettaisi? Tietysti sitä perustellaan milloin milläkin, jotta se ei kuullostaisi rahan perään olemiselta.
Siksi kannattaakin ottaa rahakas nainen, niin todennäköisyys sille, että on puhtaasti rahan perässä, pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kokevat vain ne miehet, joilla ei ole mitään muuta tavoittelemisen arvoista. Eli ei ulkonäköä, luonnetta, jne.
No empä tiedä. Oma kokemus naisten kanssa asumisesta on se, että ovat lähinnä ilon pilaavia pirttihirmuja. Koko ajan asettamassa rajoituksia ja jopa kieltoja, vaatimassa sitä ja tätä ja yrittävät pakottaa kaikkia paskoja juttuja mitkä ei voisi vähempää kiinnostaa. En nyt alkaisi suoraan syyttelemään miestä, jos ei kiinnosta.
Niin prinsessamiehet ottaa rajoittamisena, kieltoina ja vaatimuksina sen, että nainen haluaa miehenkin osallistuvan kodin siivoamiseen, lasten kasvattamiseen jne. Aikuiset todelliset miehet osallistuu ilman pyytämistä kaikkeen tähän.
Aikuiset, todelliset naiset hoitavat itse lapset ja kodin, eivätkä tarvitse miehen apua tuollaisten triviaalien juttujen hoitamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos Fernando ja Marko tappelisivat sinusta, tiedämme kaikki ketä sinä ja ystävättäresi toivoisitte voittajaksi.
Vinkki: se ei ole Marko."
Okei, miksi oletat että pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää siihen, että alkaisin suhteeseen huippu-urheilijan kanssa, jonka koko elämä on rakennettu uran ja treenin ympärille? Siksikö koska se tukee sinun narratiiviä? Minä olen laiska ihminen, minulla on formuloiden lisäksi hyvin vähän yhteistä Alonson kanssa, ja siinäkin hän elää sitä, minä sohvaperunoin. Ota huomioon, että hänen ollessa jo keski-ikäinen, minäkään en ole enää ihan teinityttö joka ei tajua elämän realiteeteistä mitään. Jos sinä elät fantasiamaailmassa jossa pelkkä piparin saaminen riittää, se ei tarkoita että koko muu maailma noudattaisi samaa kaavaa.
Jos he todella "tappelisivat minusta" (miten naurettavaa ajatellakin tuollaista skenaariota)
"Mutta älä viitsi sönköttää ettetkö lähtisi miehen matkaan samalla minuutilla jos tilaisuus tulisi.
Helppo tuo on kirjoittaa."
Voi hyvänen aika taas. Varmaan moni lähtisikin tämän tai vaikka kenen matkaan. Silti ei kaikki, eikä edes suuri osa. Kuin typerä kommentti. Sinäkin lähtisit ihan varmaan tukiaisen matkaan. Et rahojen takia, mut pääsisit seiskaan. Ihan varmasti. Lähtisit. Varma tieto. Noin. Nyt se on todistettu.
Ja tämä kertoo kaiken kaikista miehistä. Eiks ni.
Eri
Tuo on ihan väestöntutkijoiden näkemys asiaan.
Mutta minkäs teet, mies ei saa parisuhteeseen paremmin tienaavaa naista koska nainen ei sellaiseen ryhdy. Naisen pitää olla se joka hyötyy taloudellisesti.
Ehkäpä tilanne muuttuu kun alatte tienaamaan enemmän ihan kunnolla. Nythän keskituloiset jäävät ilman miestä ja masuasukkia ;D Saman soisi kaikille.