Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
701/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."

Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.

"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."

Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.

Miten ne omat menot pienenee, jos seukkaa jonkun kanssa? Jos muutetaan yhteen, usein molempien menot pienenee, kun asumiskulut jaetaan. Jos tulee lapsia, molempien menot kasvaa. 

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Omat menosi pienenee.

Molempien. Koskee molempia osapuolia. Miten liittyy aiheeseen?

Ei se liity

"Ei se liitykään asiaan, että miehenkin menot pienenee samalla. Sun omat menot pienenee ja siksi sä vaaditkin ahneuksissasi mieheltä tuloja."

En vaadi. Mieheni ihan itse haluaa käydä töissä ja ansaita rahaa. Sen laatuinen rahanahne hän.

Vierailija
702/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.

Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.

Miten ne omat menot pienenee, jos seukkaa jonkun kanssa? Jos muutetaan yhteen, usein molempien menot pienenee, kun asumiskulut jaetaan. Jos tulee lapsia, molempien menot kasvaa. 

Molempien. Koskee molempia osapuolia. Miten lii

"Ei se liitykään asiaan, että miehenkin menot pienenee samalla. Sun omat menot pienenee ja siksi sä vaaditkin ahneuksissasi mieheltä tuloja."

En vaadi. Mieheni ihan itse haluaa käydä töissä ja ansaita rahaa. Sen laatuinen rahanahne hän.

Mutta hän ei olisi miehesi jos ei toisi 70% talouden varallisuudesta käyttöösi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.

Tämä on taas näitä juttuja, että tältä se varmaan näyttää kun lukee keskustelua tarpeeksi yksisilmäisessä hurmoksessa. Täällä on kyllä on tehty suunnilleen joka sivulla selväksi, että etenkin tuloihin liittyvät vaatimukset ovat varsinkin moraalin kannalta ehdottoman oikeutettuja ja oikeamielisiä ja kaikki vastaväitteet ja eriävät kannat ovat ehdottoman moraalittomia ja väärämielisiä.

"Se että nainen vaatii miestä maksamaan enemmän vain sen takia että mies tienaa enemmän on juuri tuota rahan perässä olemista..."

Pakkoko siihen on suostua? Ihan hyvin voivat molemmat elää sen vähempituloisen elintason mukaan. Harva mies siihen suostuu, jos tulonsa ovat huomattavan paljon isommat, mut ihan mahdollista se on.

Huomaatko, et edes esimerkissäsi ajattele mahdollisuutta että mies olisi se pienempi tuloinen.

Hups

Naiset paljastavat lopulta todelliset kasvonsa

Vierailija
704/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin olettamus, se on varma tietoa.

No joo, omalla tavallaan kyllä. Minäkin kaipaan tällä hetkellä rahaa, että saan ostettua ruokaa ja korjattua auton. Sen lisäksi olisi mukava maksaa laskutkin.

Mutta teenkö mitä tahansa sen takia, että saisin rahaa? No en tee, esimerkiksi en halua miestä nurkkiin pyörimään, vaikka se toisikin talouteen lisätuloja.

Koetko edustavasi valtavirtaa kun et halua miestä?

Miksi olet keskustelussa joka käsittelee parisuhteita?

Täh? Eikö täällä saa kommentoida muut, kuin parisuhteissa olevat? Mutta jos on kertonut olevansa parisuhteessa, palstamies väittää, et valehtelee. Vai onko kyse vaan yrityksestä vaientaa, kun kommentti sot

Koita nyt ymmärtää mistä tämä keskustelu on. Keskustelun aihe on se, että on naiset rahan perässä. Tähän voi ihan hyvin vastata myös sellaiset joilla ei ole parisuhdetta. Täysin eri asia kuin menkat ja synnytys.

Vierailija
705/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori? 

Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...

Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.

Naisen logiikka...

En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu

"Eli olet vain haastamassa riitaa ja vänkäämässä.

Ja ongelmana on sukupuoli

"miksi minä todistaisin miesten puolesta"

Kiitos, esittelet ketjuun osallistuvien naisten miesvihaa varsin mallikkaasti."

Omalaatuinen tulkinta taas. En vihaa miehiä yleisesti. Joitakin palstamiehiä kylläkin (viha vähän turhan voimakas ilmaisu tässä, halveksunta osuvampi). Aiheutatte sen itse. 

Vierailija
706/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua sitten tympii tuo jankutus, että kaikki naiset on miesvihaajia. En mä ainakaan vihaa yleisesti ottaen miehiä. Joitakin ihmisiä saatan vihata heidän tekojensa vuoksi ja näitä löytyy niin naisista kuin miehistä. Vihaaminen ei liity millään tavalla sukupuoleen vaan sen ihmisen tekoihin.

Niin puuduttavan tylsää tuo joidenkin jankutus. Samaan hengenvetoon he sitten itse haukkuvat naiset täysin paskoiksi. Hohhoijaa. 

Aamen

Vierailija
707/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa tietysti, onhan miehilläkin paljon kerrottavaa naisten menkkakivuista ja synnyttämisestä. Samanlaisia kokemusasiantuntijoita tekin olette."

Eli jos lainaamasi henkilö vetää rajan siihen mitä rahan eteen tekee; käy töissä tienaamassa itse omat rahansa, niin hän ei ymmärrä mistään mitään, koska ei pysy sinun käsikirjoituksessa? Hiton tytteli, pilaa sun hienon tarinan!

Vierailija
708/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapaillut satoja naisia, ja oman kokemuksen mukaan vain suomalaiset naiset ovat olleet rahan perässä.

Hahaha!!!! Mun ulkomaalaiset ystävät nimenomaan etsivät kaikenmaailman miljonäärejä. Rupsahtanuttakin ukkoa katsellaan dollarinkuvat silmissä, vaikka kuinka oksettaisi. Mutta nämä ystävät eivät olekaan Thaimaasta tai Vietnamista. 

Suomalaiset taas katsovat tyhjätaskuja, jos vaan on muusikko tai muu renttu. Ei saa olla liian kiltti. 

Vierailija
709/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua sitten tympii tuo jankutus, että kaikki naiset on miesvihaajia. En mä ainakaan vihaa yleisesti ottaen miehiä. Joitakin ihmisiä saatan vihata heidän tekojensa vuoksi ja näitä löytyy niin naisista kuin miehistä. Vihaaminen ei liity millään tavalla sukupuoleen vaan sen ihmisen tekoihin.

Niin puuduttavan tylsää tuo joidenkin jankutus. Samaan hengenvetoon he sitten itse haukkuvat naiset täysin paskoiksi. Hohhoijaa. 

Joidenkin ihmisten ainoa sisältö elämässään. Ja sitten tulevat väkisin naisten ketjuun haastamaan riitaa.

Vierailija
710/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa, kun jotkut miehet kuvittelee, että suomalaisen duunarin palkkatuloilla elätetään nainen ja perhe. :D Suurimmassa osassa parisuhteita ja perheitä naiset maksaa yhtälailla talouden menoja koska he käyvät myös töissä. Ei riittäisi tavallisten duunarimiesten palkat.

Vierailija
711/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsekin puhut suhteesta... joten kyllä, ketju käsittelee rahanahneutta parisuhteen näkökannasta.

Mutta aloit pojuttelemaan, tyypillistä miehiä vihaaville spermaviemäreille."

Puhuin myös autosta, ruoasta ja laskuista, joten ketju on suunnattu suoraan autonomistajille jotka käyttävät ruokaa elääkseen ja maksavat laskunsa.

Ja satun olemaan aseksuaali neitsyt, joka on suurin syy sille miksi en halua suhdetta, sinä sensijaan kutsuit minua "spermaviemäriksi" joka kuvaa neutraalia suhtautumista naisiin? 😁

Vierailija
712/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt 703 viitsi. Kyse on siitä, että sä et asiaa hyväksyisi, jos se ei haluaisi käydä töissä tienaamassa ja siten samalla mahdollistaisi sulle enemmän löysää rahaa. Todellakin vaadit, vaikka yritätkin ohittaa asian naurettavalla saivartelulla.

Vierailija
713/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt 703 viitsi. Kyse on siitä, että sä et asiaa hyväksyisi, jos se ei haluaisi käydä töissä tienaamassa ja siten samalla mahdollistaisi sulle enemmän löysää rahaa. Todellakin vaadit, vaikka yritätkin ohittaa asian naurettavalla saivartelulla.

Sähän tässä olet se ikävä ihminen kun koko ajan haluat vääntää toisten sanoja ja laittaa sanoja suuhun. Mene nyt oikeasti kasvamaan aikuiseksi ja koita päästä yli tuosta sun katkeruudesta. Ei ole normaalia käytöstä tuo sun jatkuva toisten ihmisten teilaaminen ja omien harhojen väittäminen tosiasioiksi. 

- Eri

Vierailija
714/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, täällähän on taas tämä tapaus, jolla on spermaviemäri korviensa välissä. Ei kannata ryhtyä väittelemään tuon tapauksen kanssa, sillä hänellä on paljon ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
715/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisissa vanhemman kulttuurin maissa varallisuus avaa ovet tapahtumiin ja sellaiseen seuraan, jossa miestä arvostetaan ja vapaat naiset on korkeatasoisia ja sivistyneitä, myös yleensä varakkaita itsekin. Suomessa saa korkeintaan kimppuunsa oman elämänsä julkkiksen, jonka minäkuva on vääristynyt jo vuosia sitten ja uutta elättäjää itselle ja lapsille kaivataan. 

Vierailija
716/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, täällähän on taas tämä tapaus, jolla on spermaviemäri korviensa välissä. Ei kannata ryhtyä väittelemään tuon tapauksen kanssa, sillä hänellä on paljon ongelmia itsensä kanssa.

Haluaisi selvästi itse niin kovasti olla miesten hyväksi käyttämä spermaviemäri ja siksi kuvittelee, että myös naiset on spermaviemäreitä. En ymmärrä miksi ei vain mene johonkin homojen sivustolle tyrkyttämään persettään, kyllä kairaajia löytyy jonoksi asti. Ei tarvitsisi sen jälkeen kiukutella täällä ja lietsoa naisvihaa.

Vierailija
717/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin olettamus, se on varma tietoa.

No joo, omalla tavallaan kyllä. Minäkin kaipaan tällä hetkellä rahaa, että saan ostettua ruokaa ja korjattua auton. Sen lisäksi olisi mukava maksaa laskutkin.

Mutta teenkö mitä tahansa sen takia, että saisin rahaa? No en tee, esimerkiksi en halua miestä nurkkiin pyörimään, vaikka se toisikin talouteen lisätuloja.

Koetko edustavasi valtavirtaa kun et halua miestä?

Miksi olet keskustelussa joka käsittelee parisuhteita?

Täh? Eikö täällä saa kommentoida muut, kuin parisuhteissa olevat? Mutta jos on kertonut olevansa parisuhteessa, palstamies väittää, et valehtelee. Vai onko kyse vaan yrityksestä vaientaa, kun kommentti sot

"Saa tietysti, onhan miehilläkin paljon kerrottavaa naisten menkkakivuista ja synnyttämisestä. Samanlaisia kokemusasiantuntijoita tekin olette."

Otsikossa väite naisten rahanahneudesta. Siihen vastaa nainen. Miten muka ei ole relevantti kommentoija??

Miehet kommentoivat paljonkin naisten menkkavaivoja palstalla. Usein halveksuvasti. 

Vierailija
718/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla. 

Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.

Olet oikeassa. Eipä näy juttuja tavispareista, jotka viettää tavallista, hyvää elämää. Inhottaa ihan miten näissä roskalehdissä oikein mainostetaan ja maalataan niin mahtavaa ja upeaa kuvaa siitä, miten joku vanha ukko sponssaa nuorta naista, ostaa kallista krääsää ja kaikki toimiin mahtavan helposti. Tosiasiassa en tiedä ihmisarvoa alentavampaa, kun olla jonkun lompsan varassa, jonkun jonka kanssa ei taatusti olisi muuten  kuin paksun lompakon takia. Toisaalta olen käsittänyt näistä provide wife jutuista, että moni kokee työelämän tällä hetkellä niin raskaaksi ja kuluttavaksi, että jäisi mieluummin ns kotirouvaksi. Sen ymmärrän täysin, jos suhde muuten rakastava ja tasapainoinen. Työelämä on tänä päivänä liian kuluttavaa monelle herkälle ihmiselle. 

Vierailija
719/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta hän ei olisi miehesi jos ei toisi 70% talouden varallisuudesta käyttöösi"

Juu ei tuo. Ihan omia rahoja käytän, kun käytän. Mistä näitä aivovammoja putkahtelee? Miesten nettisivusroiltako?

Jossain Aasian kulttuureissa on tapana miehen antaa tilipussi vaimolle. Joissain kotirouvakulttuureissa mies kustantaa naisen elämän. Meillä Suomessa ei ole tällaisia tapoja yleisesti.

Vierailija
720/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.

Tämä on taas näitä juttuja, että tältä se varmaan näyttää kun lukee keskustelua tarpeeksi yksisilmäisessä hurmoksessa. Täällä on kyllä on tehty suunnilleen joka sivulla selväksi, että etenkin tuloihin liittyvät vaatimukset ovat varsinkin moraalin kannalta ehdottoman oikeutettuja ja oikeamielisiä ja kaikki vastaväitteet ja eriävät kannat

"Naiset paljastavat lopulta todelliset kasvonsa"

Niin, paitsi et se oli mies joka oletti miehen ansaitsevan enemmän. Omassa esimerkissään.