Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
641/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin miesten kohdalla on satavarmasti defenssimekanismi. On kivempi ajatella että naiset ei huoli koska mulla ei ole rahaa, eikä sitä oikeata syytä monen kohdalla että naiset ei huoli koska olen täysin kusipää ja pidän naisia esineinä :D

Onneksi nainen, tuo jalustalla palvottavana oleva Vulva on aina täydellinen, virheetön ja moitteeton.

Missä olen niin sanonut? Se sisälukutaito...

Puhut vain miehistä, et ihmisistä. Haluat saada miehet näyttämään huonommilta kuin naiset (mitä he epäilemättä ovatkin papereissasi)

Vihaat miehiä, mikä sen myöntämisessä on vaikeaa?

En vihaa miehiä, tiedän paljon ihania ja kunnollisia miehiä kuten oma puoliso, ystävät ja oma isä :) Se että toteaa että jotkut miehet puhuvat skeidaa naisista defenssinä jolla välttää katsomasta omaa käytöstään peiliin, ei tee siitä vihapuhetta. Ihan sama koskee joitakin naisiakin mutta se ei ollut tämän keskustelun aiheena.

Vierailija
642/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."

Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.

"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."

Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.

Miten ne omat menot pienenee, jos seukkaa jonkun kanssa? Jos muutetaan yhteen, usein molempien menot pienenee, kun asumiskulut jaetaan. Jos tulee lapsia, molempien menot kasvaa. 

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Omat menosi pienenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.

Tämä on taas näitä juttuja, että tältä se varmaan näyttää kun lukee keskustelua tarpeeksi yksisilmäisessä hurmoksessa. Täällä on kyllä on tehty suunnilleen joka sivulla selväksi, että etenkin tuloihin liittyvät vaatimukset ovat varsinkin moraalin kannalta ehdottoman oikeutettuja ja oikeamielisiä ja kaikki vastaväitteet ja eriävät kannat ovat ehdottoman moraalittomia ja väärämielisiä. Jos nyt tälle linjalle lähdetään.

Se on kato naisten logiikka.

Tietenkin tuloja on järkevää vaatia, pitäähän mo

Se että nainen vaatii miestä maksamaan enemmän vain sen takia että mies tienaa enemmän on juuri tuota rahan perässä olemista....

Vierailija
644/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla. 

Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.

Miehiä vihaavien naisten logiikka:

Kun nainen esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se on niin harvinainen että siitä tehdään jut

Missä noin on kukaan sanonut, paitsi sinä nyt?

Mielestäni näissä provide ja sugar daddy -jutuissa mitään hyvää ei kerro näistä naisista eikä miehistä. En voisi ikinä kunnioittaa mietä, joka ostaa naisen seuraa.

Tällä palstalla ja mediassa. Aina ja kaikkialla.

Ota vaikka kaksi juttua sinkuista jotka etsivät parisuhdetta. Toinen kertoo traagisen tarinan naisesta joka ei löydä riittävän hyvää miestä itselleen ja hänen kohtalonaan on jäädä yksin (miesten paskuuden vuoksi) ja toinen kertoo kuinka Incel haluaa naisen jota se ei TODELLAKAAN ansaitse ja narratiivi jatkuu miesten yksinäisyysepidemian ruotimiseen kertoen että se on miesten paskuuden syytä.

Voin kertoa että suomalaisesta mediakentästä löydät helposti artikkelit jotka ovat jopa saman naisen kirjoittamia.

Vierailija
645/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulis onkin tunnettu naisviha-alusta.

Myönnät siis että tämä vauva.fi on täyttä miesvihan levittämistä?

Kiitos, virkistävä rehellisyyttä."

Taas todella omituista tulkintaa. Missään ei kukaan sanonut, että vauva.fi olis ulista vastaava. Tuossa puhuit "naistenhuoneesta". Se ei ole vauvalla.

Tämä on näitä ylilaudan ulisioita, älä niistä välitä. Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin eihän missään ole edes sanottu sitä että naiset ei saisi miehiä vihata eikö yhtään naista ole koskaan tuomittu edes miesten vihaamisesta

Vierailija
646/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin miesten kohdalla on satavarmasti defenssimekanismi. On kivempi ajatella että naiset ei huoli koska mulla ei ole rahaa, eikä sitä oikeata syytä monen kohdalla että naiset ei huoli koska olen täysin kusipää ja pidän naisia esineinä :D

Onneksi nainen, tuo jalustalla palvottavana oleva Vulva on aina täydellinen, virheetön ja moitteeton.

Missä olen niin sanonut? Se sisälukutaito...

Puhut vain miehistä, et ihmisistä. Haluat saada miehet näyttämään huonommilta kuin naiset (mitä he epäilemättä ovatkin papereissasi)

Vihaat miehiä, mikä sen myöntämisessä on vaikeaa?

En vihaa miehiä, tiedän paljon ihania ja kunnollisia miehiä kuten oma puol

Kyllä, vihaat miehiä. Selittelysi on samaa tasoa kuin väkivaltaisella punaniskalla joka hakkaa vaimoaan ja tytärtään... ei se tietenkään vihaa naisia, onhan se naimisissakin...

Vierailija
647/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun rahoista veljet ole koskaan kyselleet tai olleet kiinnostuneita. Sen sijaan naiset useammankin kerran elämän aikana olleet kiinnostuneita rahatilanteestani ja lainailleet rahaa. M33

Poikani, joka on hyvässä ammatissa ihan hyvä tuloinen keskustelee hyvin avoimesti kavereidensa kanssa palkoistaan. Vertailevat tulojaan liittyen koulutukseen ja valtio vs. yksityinen. Kaikki ovat myös naimisissa ja alkaneet seurustella nykyisten vaimojen kanssa hyvin nuorina, ennen uria (eivät kaikki mut hyvin moni.

Osalla  näitä vaimoja tulot nykyään paremmat, kuin miehillään. Siis tilanteessa, missä lapsia ei vielä ole tai lapset ihan pieniä vielä.

Palstamammat: "Emme tiedä miestemme tuloja, emmekä ammatteja,

"Palstamammat: "Emme tiedä miestemme tuloja, emmekä ammatteja, koska me ei toudellakaan olla miestemme rahojen perässä! Emme edes ensitreffeillä kyselleet miesten ammatteja tai tuloja, kun karauttivat avomersuilla paikalle!"

Myös palstamammat: "Tiedämme poikiemme ja näiden kavereiden, sekä poikien vaimojen tulot hyvinkin tarkkaan!""

Uutinen sinulle: emme ole yksi ja sama henkilö. Joku ei tiedä miehensä palkka, joku toinen tietää. Viimeistään siinä vaiheessa, kun yhteistä asuntolainaa otetaan. Meitä on monta eri-ikäistä naista tässäkin ketjussa. Voisitko uskoa??

En minä tiedä lasteni kavereiden palkkoja. Tiedän, että he keskustelevat niistä. Pohtivat omia uravalintojaan ja punnitsevat työn laatua suhteessa palkkaan. Ja työn vaikutusta mahdolliseen perheeseen. Nämä ovat siis fiksuja nuoria aikuisia. Heillä on arvoja. Ja näistä poikani kertoo. Miksi helvetissä minua edes kiinnostaisi kunkin palkka? Sinulla taitaa olla se päähänpinttymä rahasta.

Vierailija
648/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille raha ja status on tärkeintä. Onneksi rupsahtavat eivätkä voi enää lässyttää sitä mä haluan olla vain kaveri paskaansa. Loppuelämä menee tonkkaviinin ja kissojen kanssa. Älä sääli niitä.

Tuoko on mielestäsi uhkaus? Tonkkaviini ja kissat kuulostavat oikein mukavalta 😊

Joo, nykyään saa ihan kohtuullisen  makuisia tonkkaviinejä! Minä ottaisin kyllä mieluummin koiran. Mut kai sekin käy rupsahtaneelle.

Vierailija
649/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menevät yliopistoon, tutkinnot suoritettuaan rikastuvat. 

Naimalla rikkaan jääkiekkoilijan😉

Vierailija
650/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulis onkin tunnettu naisviha-alusta.

Myönnät siis että tämä vauva.fi on täyttä miesvihan levittämistä?

Kiitos, virkistävä rehellisyyttä."

Taas todella omituista tulkintaa. Missään ei kukaan sanonut, että vauva.fi olis ulista vastaava. Tuossa puhuit "naistenhuoneesta". Se ei ole vauvalla.

Tämä on näitä ylilaudan ulisioita, älä niistä välitä. Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin eihän missään ole edes sanottu sitä että naiset ei saisi miehiä vihata eikö yhtään naista ole koskaan tuomittu edes miesten vihaamisesta

Ei ole tuomittu, Valerie Solanaskin sai suitsutusta virkistävistä mielipiteistään aikalaisiltaan, aivan kuten Saara Särmä saa tänäpäivänä,

Vierailija
651/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jotain Amerikan apinointia. Suomessa naiset elättävät ihan itse itsensä. Ja täytyyhän naisettomilla miehillä olla jokin tekosyy purkaa naisvihaansa.

Väestöntutkimus kuitenkin kertoo miten asiat ovat, naiset eivät vain pidä siitä mutta voi voi...

Ei, naiset eivät pidä siitä, että on olemassa mm. selittämätön palkkaero miesten  hyväksi...

Kultapieni, ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.

Naisen euro on 102snt

"Selittämätön palkkaero tarkoittaa sukupuolten välistä eroa palkois

"Nyt sun kannattaa itse lukea mihin kommentoin, tuo on suora lainaus siitä.

Ymmärrätkö?? No ei se mitään, olethan vain nainen"

Kun aiheena on selittämätön palkkaero, siihen ei liity uravalinta. Sinä väitit, ettei sellaista ole. Mutta se on todellisuutta. Erikoista, ettei mies tällaista tajua. No, onhan teitäkin moneen junaan.

Vierailija
652/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jotain Amerikan apinointia. Suomessa naiset elättävät ihan itse itsensä. Ja täytyyhän naisettomilla miehillä olla jokin tekosyy purkaa naisvihaansa.

Väestöntutkimus kuitenkin kertoo miten asiat ovat, naiset eivät vain pidä siitä mutta voi voi...

Ei, naiset eivät pidä siitä, että on olemassa mm. selittämätön palkkaero miesten  hyväksi...

Kultapieni, ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.

Naisen euro on 102snt

"Selittämätön pal

"Nyt sun kannattaa itse lukea mihin kommentoin, tuo on suora lainaus siitä.

Ymmärrätkö?? No ei se mitään, olethan vain nainen"

Kun aiheena on selittämätön palkkaero, siihen ei liity uravalinta. Sinä väitit, ettei sellaista ole. Mutta se on todellisuutta. Erikoista, ettei mies tällaista tajua. No, onhan teitäkin moneen junaan.

Koita nyt tyttö lukea se viesti mitä kommentoin  :)

Vierailija
653/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori? 

Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...

Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.

Naisen logiikka...

Niin, kun me naiset olemme kaikki yks ja sama, samoin te miehet. Aina ja kaikessa.

Vierailija
654/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.

Niinkö?

Se alkaa tällä: mies maksaa treffit tai toisia treffejä ei tule.

No eihän miehet mitään maksa. Ainakaan palstamiehet. Tästä on ollut paljon keskustelua. Etteivät maksa. Koska se olis osoitus naisten ahneudesta.

Eli vaadit maksua.

Kiitos, kaikilla on hintansa

Ihan sama mitä vaadin, palstanies ei maksa. Saan vaatia ihan itekseni. 

Tosin olis hassua näin naimisissa olevana lähteä treffeille jonkun randomtyypin kanssa. Vaikka hän maksais mitä.

Vierailija
655/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori? 

Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.

Naisen logiikka...

Niin, kun me naiset olemme kaikki yks ja sama, samoin te miehet. Aina ja kaikessa.

Mitäs jos siis lopettaisitte yleistämisen. :)

Vierailija
656/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka...

En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu pelkäävän vaan kovin tuntuvat kiinnostuneilta. Sitä vaan mietin kun miehet itse aina kertovat että naisessa niitä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: nuoruus ja ulkonäkö, ja kun kumpaakaan ei minulla ole, n

"Näin, katsos kun naiset itse aina kertovat kuinka he päätyvät rikkaampien kanssa suhteisiin koska miesten itsetunto ei kestä varakasta naista."

Naiset aina...tässä tuli jo tämä bingo.

Vierailija
657/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Se alkaa tällä: mies maksaa treffit tai toisia treffejä ei tule.

No eihän miehet mitään maksa. Ainakaan palstamiehet. Tästä on ollut paljon keskustelua. Etteivät maksa. Koska se olis osoitus naisten ahneudesta.

Eli vaadit maksua.

Kiitos, kaikilla on hintansa

Ihan sama mitä vaadin, palstanies ei maksa. Saan vaatia ihan itekseni. 

Tosin olis hassua näin naimisissa olevana lähteä treffeille jonkun randomtyypin kanssa. Vaikka hän maksais mitä.

Mihin siis perustat väitteesi ettei mies maksa?

Kerro omin sanoin.

Vierailija
658/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että olet tuota mieltä. Aika harva nainen näin ajattelee. Mut kiva, jos noin paljon arvostat!!

Vierailija
659/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka...

En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu pelkäävän vaan kovin tuntuvat kiinnostuneilta. Sitä vaan mietin kun miehet itse aina kertovat että naisessa niitä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: nuoruu

"Näin, katsos kun naiset itse aina kertovat kuinka he päätyvät rikkaampien kanssa suhteisiin koska miesten itsetunto ei kestä varakasta naista."

Naiset aina...tässä tuli jo tämä bingo.

Bingo tuli jo otsikossa kun nainen väittää miesten aina olettavan naisten olevan rahan perässä.

Et kuitenkaan siihen puuttunut millään tavalla, miksi et?

Vierailija
660/1124 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että olet tuota mieltä. Aika harva nainen näin ajattelee. Mut kiva, jos noin paljon arvostat!!

Mistä tiedät että harva nainen näin ajattelee? Onko kyseessä oma mutusi vai jokin tilasto? Jos oma mutusi, miksi kerrot sitä totuutena?