Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on tilastofakta. Mitä järkeä väitellä tilastoa vastaan?
Mikä tilasto sanoo, että naiset ovat aina vain rahan perässä? Miehillä paremmat tulot. Miehet enemmän yksityisillä töissä. Hehän sen rahan perässä ovat. Tällä logiikalla.
Onko joku väittänyt, että kaikki ihmiset ovat rahan perässä? Ne ovat, jotka edellyttät toiselta tuloja. Kaikki eivät toki edellytä.
Tässä ketjussa useampi kommentti, jossa sanotaan että kaikki naiset ja aina.
Se ei ole rahan perässä olemista, että toivoo puolisolla olevan myös tuloja. Hassu ajatus.
Totta kai se on rahan perässä olemista, jos tuloja vaaditaan. Vaatimushan kertoo sen jo itsessään. Muuten sellaista vaatimusta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisille raha ja status on tärkeintä. Onneksi rupsahtavat eivätkä voi enää lässyttää sitä mä haluan olla vain kaveri paskaansa. Loppuelämä menee tonkkaviinin ja kissojen kanssa. Älä sääli niitä.
Tuoko on mielestäsi uhkaus? Tonkkaviini ja kissat kuulostavat oikein mukavalta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotain Amerikan apinointia. Suomessa naiset elättävät ihan itse itsensä. Ja täytyyhän naisettomilla miehillä olla jokin tekosyy purkaa naisvihaansa.
Väestöntutkimus kuitenkin kertoo miten asiat ovat, naiset eivät vain pidä siitä mutta voi voi...
Ei, naiset eivät pidä siitä, että on olemassa mm. selittämätön palkkaero miesten hyväksi...
Kultapieni, ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.
Naisen euro on 102snt
"Selittämätön palkkaero tarkoittaa sukupuolten välistä eroa palkoissa, kun vertaillaan samassa tehtävässä, samalla koulutuksella ja kokemuksella olevia miehiä ja naisi
"Siinä vaiheessa kun kyseessä on sukupuolten väliset erot uravalintojen suhteen...
voi luoja teitä naisia"
Voi luoja sinua!! Kannattaisi lukea kommentti, jota kommentoit!
Selittämätön palkkaero on se, joka on samalla alalla samalla koulutuksella ja kokemuksella. Ymmärrätkö?? No ei se mitään. Eihän kaikilta voi kaikkea vaatia.
Ei siinä ole mitään häpeällistä että naiset suosivat varakkaita miehiä. Se on yksi ominaisuus muiden joukossa ja tulee ihan esihistoriasta: nainen pyrkii takaamaan jälkikasvulleen mahdollisuuden elää. Siksi mahdollisimman paljon resursseja tarjoavat miehet ovat kiinnostavampia kuin muut.
Miehen tehtävä on tarjota resursseja, ei viedä niitä naiselta.
Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotain Amerikan apinointia. Suomessa naiset elättävät ihan itse itsensä. Ja täytyyhän naisettomilla miehillä olla jokin tekosyy purkaa naisvihaansa.
Väestöntutkimus kuitenkin kertoo miten asiat ovat, naiset eivät vain pidä siitä mutta voi voi...
Ei, naiset eivät pidä siitä, että on olemassa mm. selittämätön palkkaero miesten hyväksi...
Kultapieni, ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.
Naisen euro on 102snt
"Selittämätön palkkaero tarkoittaa sukupuolten välistä eroa palkoissa, kun vertaillaan samassa tehtävässä, samalla k
Voi luoja sinua!! Kannattaisi lukea kommentti, jota kommentoit!
Selittämätön palkkaero on se, joka on samalla alalla samalla koulutuksella ja kokemuksella. Ymmärrätkö?? No ei se mitään. Eihän kaikilta voi kaikkea vaatia.
Nyt sun kannattaa itse lukea mihin kommentoin, tuo on suora lainaus siitä.
Ymmärrätkö?? No ei se mitään, olethan vain nainen.
"Otahan silmä käteesi ja laske INCEL-sanojen määrä."
Jos on incel, niin sitten on. Nainenkin voi olla. Naisen kehittämä koko termi, kuvaamaan tän naisen tilannetta. En silti tässä ketjussa ole huomannut tätä pahemmin käytettävän. Tällähän miehet lähinnä haukkuu naisia.
Miesten haukkumista sioiksi en sinänsä ymmärrä. Sika on eläin, aika hieno sellainen. Mutta tässä ketjussa sitäkään si ole näkynyt. Tuo yksi jankkaa aina siitä tutkielmasta, joka on tehty naistenhuone keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.
Niinkö?
Se alkaa tällä: mies maksaa treffit tai toisia treffejä ei tule.
No eihän miehet mitään maksa. Ainakaan palstamiehet. Tästä on ollut paljon keskustelua. Etteivät maksa. Koska se olis osoitus naisten ahneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori?
Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...
Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.
Naisen logiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.
Niinkö?
Se alkaa tällä: mies maksaa treffit tai toisia treffejä ei tule.
No eihän miehet mitään maksa. Ainakaan palstamiehet. Tästä on ollut paljon keskustelua. Etteivät maksa. Koska se olis osoitus naisten ahneudesta.
Eli vaadit maksua.
Kiitos, kaikilla on hintansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...
Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.
Naisen logiikka...
En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu pelkäävän vaan kovin tuntuvat kiinnostuneilta. Sitä vaan mietin kun miehet itse aina kertovat että naisessa niitä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: nuoruus ja ulkonäkö, ja kun kumpaakaan ei minulla ole, niin mikä niitä sitten minussa kiinnostaa?
"Ulis onkin tunnettu naisviha-alusta.
Myönnät siis että tämä vauva.fi on täyttä miesvihan levittämistä?
Kiitos, virkistävä rehellisyyttä."
Taas todella omituista tulkintaa. Missään ei kukaan sanonut, että vauva.fi olis ulista vastaava. Tuossa puhuit "naistenhuoneesta". Se ei ole vauvalla.
Minulle on aivan yksi ja sama, mitä joku jossain kuvittelee tai olettaa. Ei kannattaisi toistenkaan päätänsä vaivata kaikenlaisilla turhilla olettamuksilla. Nyt on hyvä sää, joten kannattaa lähteä ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan yksi ja sama, mitä joku jossain kuvittelee tai olettaa. Ei kannattaisi toistenkaan päätänsä vaivata kaikenlaisilla turhilla olettamuksilla. Nyt on hyvä sää, joten kannattaa lähteä ulkoilemaan.
Tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä päivän tarina? Olisi mielenkiintoista tietää, että mikä on epäuskottavaa... Sekö, että elätin miehiä ja kyllästyin siihen vai se että olen hyvin toimeentuleva asianajaja??"
Niin mutku sun juttu ei sovi näiden pösilöiden agendaan!! He lukevat tilastoja ja kuvittelevat tajuavansa jotain. Jos tilastojen mukaan miehet keskimäärin ansaitsevat enemmän, heidän tulkinta on se, et kukaan nainen ei ansaitse mitään.
Yrität vain häpäistä koska tiedät viestien olevan totta. Oikeastaan aika söpöä tuollainen käytös, kovin naisellista.
Mutta siis realistisesti tuo juristi vain alleviivaa väitettä: hän kertoo kuinka joskus joutui maksamaan miehen kuluja ja se ei ollut ok. Hän siis vaatii jatkossa miestä maksamaan tai on mielummin ilman.
Mistä ketjussa olikaan kyse?
Teidän tilastotulkinnat ovat tuubaa, ihan itse itsenne häpäisette.
Sinusta on siis rahan ahneutta, jos ei halua maksaa toisen elämää? Asia selvä. Tämähän koskee siis myös kaikkia miehiä, jotka valittavat samasta asiasta naisien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä juttuja, että tältä se varmaan näyttää kun lukee keskustelua tarpeeksi yksisilmäisessä hurmoksessa. Täällä on kyllä on tehty suunnilleen joka sivulla selväksi, että etenkin tuloihin liittyvät vaatimukset ovat varsinkin moraalin kannalta ehdottoman oikeutettuja ja oikeamielisiä ja kaikki vastaväitteet ja eriävät kannat ovat ehdottoman moraalittomia ja väärämielisiä. Jos nyt tälle linjalle lähdetään.
Tässäpä hyvä esimerkki hurmoksesta lukemisen suhteen😂
Ei täällä, 616, ole kukaan vaatinut maksamaan kenenkään elämää. Ihan sun omista harhoista kyse.
Joidenkin miesten kohdalla on satavarmasti defenssimekanismi. On kivempi ajatella että naiset ei huoli koska mulla ei ole rahaa, eikä sitä oikeata syytä monen kohdalla että naiset ei huoli koska olen täysin kusipää ja pidän naisia esineinä :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kerta kaikkiaan käsitä, että ovat kiinnostavia omana itsenään.
Niin ja aina voi ottaa lainaa, jos palkka estää naisen saannin.
Palstamammat: "Emme tiedä miestemme tuloja, emmekä ammatteja, koska me ei toudellakaan olla miestemme rahojen perässä! Emme edes ensitreffeillä kyselleet miesten ammatteja tai tuloja, kun karauttivat avomersuilla paikalle!"
Myös palstamammat: "Tiedämme poikiemme ja näiden kavereiden, sekä poikien vaimojen tulot hyvinkin tarkkaan!"