Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei rdelleenkään ole mitään ahneutta, laskelmointia tai esineellistämistä, jos toivoo kumppanin pystyvä maksamaan peruselämisen itselleen?"
Öh? Mitä se sitten muka on, jos se ei ole laskelmointia? Tuohan on itse asiassa esimerkki nimenomaan laskelmoinnista.
Ja lopeta nyt tuo esittäminen, että kyse olisi toiveesta. Kun kyse ei selvästikään ole toiveesta, vaan keskustelusta tulee harvinaisen selvästi ilmi, että kyse on todellakin vaatimuksesta. Se on täysin eri asia kuin toive.
No on ilmeisesti ihmisiä, joilla ei ole mitään vaatimuksia tai toiveita toisen ihmisen suhteen, mutta nämä harvemmin myöskään ketään saavat. Ainakaan pysyvästi. Suurimmalla osalla ihmisiä on kriteerit. Miehilläkin.
Monet tyhjätaskutkin ovat parisuhteissa. Ja jos on sellaisen kanssa ollut, ja kokemukset ovat huonot, on
"Olet väärässä, harvat tyhjätaskut ovat parisuhteissa (miehistä). Se on naisten etuoikeus.
Tämän kertoo tilastot."
Tässä taas pistämätön tulkinta tilastoista. Koska naiset ansaitsevat vähemmän, he ovat tyhjätaskuja. Kyllä miehen "logiikka" täällä kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten kohdalla on satavarmasti defenssimekanismi. On kivempi ajatella että naiset ei huoli koska mulla ei ole rahaa, eikä sitä oikeata syytä monen kohdalla että naiset ei huoli koska olen täysin kusipää ja pidän naisia esineinä :D
Onneksi nainen, tuo jalustalla palvottavana oleva Vulva on aina täydellinen, virheetön ja moitteeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei rdelleenkään ole mitään ahneutta, laskelmointia tai esineellistämistä, jos toivoo kumppanin pystyvä maksamaan peruselämisen itselleen?"
Öh? Mitä se sitten muka on, jos se ei ole laskelmointia? Tuohan on itse asiassa esimerkki nimenomaan laskelmoinnista.
Ja lopeta nyt tuo esittäminen, että kyse olisi toiveesta. Kun kyse ei selvästikään ole toiveesta, vaan keskustelusta tulee harvinaisen selvästi ilmi, että kyse on todellakin vaatimuksesta. Se on täysin eri asia kuin toive.
No on ilmeisesti ihmisiä, joilla ei ole mitään vaatimuksia tai toiveita toisen ihmisen suhteen, mutta nämä harvemmin myöskään ketään saavat. Ainakaan pysyvästi. Suurimmalla osalla ihmisiä on kriteerit. Miehilläkin.
Monet tyhjätaskutkin ovat parisuhteissa. Ja jos on s
"Olet väärässä, harvat tyhjätaskut ovat parisuhteissa (miehistä). Se on naisten etuoikeus.
Tämän kertoo tilastot."
Tässä taas pistämätön tulkinta tilastoista. Koska naiset ansaitsevat vähemmän, he ovat tyhjätaskuja. Kyllä miehen "logiikka" täällä kukoistaa.
Tää tulee nyt pelkälle naiselle yllätyksenä, mutta tilastoissa on "tulodesiilit"
Uskoisitko, on jotain muutakin kun miljonääri ja varaton. TIEDÄN! Ei ollut Pretty Womanissa mitään mainintaa siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten kohdalla on satavarmasti defenssimekanismi. On kivempi ajatella että naiset ei huoli koska mulla ei ole rahaa, eikä sitä oikeata syytä monen kohdalla että naiset ei huoli koska olen täysin kusipää ja pidän naisia esineinä :D
Onneksi nainen, tuo jalustalla palvottavana oleva Vulva on aina täydellinen, virheetön ja moitteeton.
Missä olen niin sanonut? Se sisälukutaito...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lähtisin hyvin mielelläni minua kiinnostavan miehen kanssa ilmaiskonserttiin tai taidenäyttelyyn. Jos treffeillä mies alkaa kiinnostaa vieläkin enemmän, todellakin kysyn haluaako hän nähdä uudestaan. Jos treffeillä huomaan ettemme ole sopivia toisillemme, mietin miten olinkin niin väärässä eikä toisia treffejä tule.
Voi kuule. Kyllä olet nyt väärässä. Palstamiehet tietävät, että naista treffeillä kiinnostaa vain se, kuinka kalliin kahvin ja kakun se mies tarjoaa. Ja sitten kun se mies on tarjonnut riittävän kalliin, haluaa nainen toisillekin treffeille ihan vaan sen kalliin ruuan takia. Miksi tää mies haluaisi toisille treffeille tällaisen naisen kanssa, onkin sit jo mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla.
Niin, lehdethän eivät kirjoita mistään mitään, mitä ei tapahdu aina ja kaikkien ihmisten osalta. Jos kerran ovat tällaista kirjoittaneet, tarkoittaa se sitten sitä, että tällaisia me kaikki naiset olemme. Aina. Ja siis kaikki miehet haluavat olla provide-miehiä ja sugar dadejä kaikki. Siis ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori?
Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...
Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.
Naisen logiikka...
En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu pelkäävän vaan kovin tuntuvat kiinnostuneilta. Sitä vaan mietin kun miehet itse aina kertovat että naisessa niitä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: nuoruus ja ulkonäkö, ja kun kumpaakaan ei minulla ole, n
En itse etsi kuin +-5 vuoden haarukalla niin vaikea sanoa olisiko nuoremmissakin kiinnostusta.
Mutta vieläkään et vastannut. Kerro nyt miehen näkökulmasta että mikä nelikymppisessä naisessa kiinnostaa koska nuoruus ja kauneus se ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla.
Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.
Miehiä vihaavien naisten logiikka:
Kun nainen esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se on niin harvinainen että siitä tehdään jut
Miten noissa toinen esitetään negatiivisessa valossa?
Lehti tekee jutun miehestä joka haluaisi parisuhteen: kaikki miehet ovat inceleitä jotka vaativat naista ja itkevät julkisuudessa yksinäisyyttään.
Naisesta sama juttu onkin sitten että tässä nyt esitellään harvinaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olen niin sanonut? Se sisälukutaito...
Puhut vain miehistä, et ihmisistä. Haluat saada miehet näyttämään huonommilta kuin naiset (mitä he epäilemättä ovatkin papereissasi)
Vihaat miehiä, mikä sen myöntämisessä on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Nää palstavenkulat kääntävät mustankin valkoiseksi. Tai itseasiassa toisin päin. Syyttävät naisia parisuhteissa rahanahneiksi, kun naisilla on omat tulot ja toivovat miehiltä samaa.
Jos n
"Heidän tekstejään sinä kieltäydyt uskomasta koska Sinun Kuplasi sanoo jotain toista"
Ei ole täällä ollut ensimmäistäkään heidän tekstiään. Vain sinun tulkintaa tilastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lähtisin hyvin mielelläni minua kiinnostavan miehen kanssa ilmaiskonserttiin tai taidenäyttelyyn. Jos treffeillä mies alkaa kiinnostaa vieläkin enemmän, todellakin kysyn haluaako hän nähdä uudestaan. Jos treffeillä huomaan ettemme ole sopivia toisillemme, mietin miten olinkin niin väärässä eikä toisia treffejä tule.
Voi kuule. Kyllä olet nyt väärässä. Palstamiehet tietävät, että naista treffeillä kiinnostaa vain se, kuinka kalliin kahvin ja kakun se mies tarjoaa. Ja sitten kun se mies on tarjonnut riittävän kalliin, haluaa nainen toisillekin treffeille ihan vaan sen kalliin ruuan takia. Miksi tää mies haluaisi toisille treffeille tällaisen naisen kanssa, onkin sit jo mysteeri.
Onko se mysteeri? Edelleen vaikka tässäkin ketjussa asiaa on käsitelty??
Miehet tietää että nainen on maksullinen. Ei ole toisenlaisia naisia joten joko treffailet maksullisia tai olet ilman.
Jotku ovat niin typeriä että valitsevat maksamisen. Heillä toki on siihen oikeus
Vierailija kirjoitti:
"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."
Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.
"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."
Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.
Miten ne omat menot pienenee, jos seukkaa jonkun kanssa? Jos muutetaan yhteen, usein molempien menot pienenee, kun asumiskulut jaetaan. Jos tulee lapsia, molempien menot kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Nää palstavenkulat kääntävät mustankin valkoiseksi. Tai itseasiassa toisin päin. Syyttävät naisia parisuhteissa rahanahneiksi, kun naisilla on omat tulo
"Heidän tekstejään sinä kieltäydyt uskomasta koska Sinun Kuplasi sanoo jotain toista"
Ei ole täällä ollut ensimmäistäkään heidän tekstiään. Vain sinun tulkintaa tilastoista.
Pahoittelut, en ole esimerkiksi Osmo Kontula joten tulkinta ei ole minun.
Loppujen lopuksi hyvin harva nainen on suoraan rahan perässä. Sitten seuraa se klassinen mutta. Nainen yleensä haluaa, että miehellä on raha-asioiden suhteen peruspalikat hallussa. Tarkoittaen että voidaan yhdessä tehdäkin jotain ja ilman että naisen tarvitsee aina maksaa. Kiva jos voidaan mennä joskus ravintolaan, reissuun ja että on vaikka auto alla jos tarvitsee lähteä Pori Jazzeilla käväsemään. Varsinaisesti rahaa enemmän naisille merkitsee se, että mies on edes jollain tavalla intohimoinen sitä omaa työtään ja ammattiaan kohtaan. Jos joka päivä pitää kuunnella, kun miestä vituttaa lähteä sinne varaston aamuvuoroon ja katsella kun pienestäkin nenän niiskautuksesta jäädään saikulle, niin siinä kärsii se tietynlainen miehekkyys. Ja usein intohimoisemmin työhönsä vain suhtautuvat ne, ketkä ovat edes himpun verran siinä menestyneet. Siitä ehkä syntyy illuusio, että nainen tykkää miehistä kenellä on rahaa.
No koska miehille on syntynyt tuo illuusio, että naisia kiinnostelee lähinnä vain se raha, niin sitten yksi jos toinen mies sitä koittaa naisille vakuuttaa. Ihan tavallisia töitä tekevät ja tavallista peruspalkkaa saavat miehet koittavat leveillä naisen edessä mitä ihmeellisimmin, vain osoittaakseen että heillä olisi muka paljon rahaa. Se on tällainen rahakukko ilmiö, missä kukon sulkien pörhistelyn sijaan koitetaan pörhistellä seteleillä. Joihinkin naisiin se tehoaa, mutta suurimpaan osaan taas ei. Suurimmalle osalle tuo rahalla leveily näyttäytyy ärsyttävänä ja osin siitäkin syystä, että nainen sisimmässään tietää ettei mies ole mikään oikeasti rikas. Hän tajuaa kyllä, että vaikka olisi kuinka putkimies, tekisi pitkää päivää ja olisi oma firma, niin ei se mies mikään Miki Kuusi kuitenkaan ole. Että olisi vain "normaalisti" ja lopettaisi esittämisen.
Miten mä sitten itse olen miehenä tämän ratkaissut? Kuulun itse hyvätuloisiin kyllä, mutta juu en ole miljonääri minäkään. No olemalla ihan normaali ja tekemättä rahasta tosiaan mitään juttua. Se ei ole koskaan mikään kärki, millä koitan iskeä yhtäkään naista. En vie ekoilla treffeillä ketään illalliselle, mutta en tee siitäkään numeroa että maksan kahvilaostokset jos siellä tavataan. En tarjoudu hakemaan naista autollani, vain näyttääkseni muka vaivihkaa, että millaisella sitä ajetaan. Ja jos nainen sanoo ravintolaillan päätteeksi, että hän maksaa omansa, niin siinä kohtaa annan maksaa. Jos ei sano, niin toki kuittaan laskun. Koska rahaa ei ole miljonääriksi asti, en ala sellaista esittämään. Se ei ole se mun kärki ja paras puoli. Enkä toisaalta edes haluaisi naista, joka olisi kiinnostunut lähinnä vain rahasta. Eihän hän silloin varsinaisesti ole ihastunut minuun, vaan niihin seteleihin.
The Captain is always right - I'm the Captain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä erittäin hyvin tienaavana naisena musta tuntuu että aika moni mies on rahan perässä. Nuoruutta tai kauneutta mulla ei ole enää tarjota mutta ei tunnu haittaavan. No, annetaan miehille vähän armoa. Ehkä niitä kiinnostaa mun hyvä huumori?
Tässä taas esimerkki kvanttimiehestä...
Mies samaan aikaan pelkää naista sen suurien tulojen vuoksi eikä halua seurustella sen kanssa, ja on naisen rahan perässä etsien elättäjää.
Naisen logiikka...
En nyt ihan ymmärrä missä sanoin että miehet pelkäävät minua? Eivät tunnu pelkäävän vaan kovin tuntuvat kiinnostuneilta. Sitä vaan mietin kun miehet itse aina kertovat että naisessa niitä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: nuoruu
En itse etsi kuin +-5 vuoden haarukalla niin vaikea sanoa olisiko nuoremmissakin kiinnostusta.
Mutta vieläkään et vastannut. Kerro nyt miehen näkökulmasta että mikä nelikymppisessä naisessa kiinnostaa koska nuoruus ja kauneus se ei ainakaan ole.
Turha alkaa pelaamaan pulushakkia miehiä vihaavan spermaviemärin kanssa, olet jo ennakkoon päättänyt mitä se ei ole joten millään kertomisellani ei tule olemaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.
Miehiä vihaavien naisten logiikka:
Kun nainen esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se on niin harvinainen että siitä tehdään juttu.
Kun mies esitetään mediassa negatiiv
Missä noin on kukaan sanonut, paitsi sinä nyt?
Mielestäni näissä provide ja sugar daddy -jutuissa mitään hyvää ei kerro näistä naisista eikä miehistä. En voisi ikinä kunnioittaa mietä, joka ostaa naisen seuraa.
Mutta kun et, 622, vaan osaa lukea palstaa. Noinhan se on, mutta eihän tässä missään tapauksessa ole tietenkään rahasta kyse, vaan aivan muista jutuista. Lue tarkemmin.
Se johtuu puhtaasti siittä että naiset on rahan perässä. Yksikään nainen ei suostu miehen kanssa parisuhteeseen jos ei pääse hyötymään miehen tuloista. Tunnetko yhtään koti isää jossa nainen mahdollistaa omalla paikallaan että mies voi jättäytyä pois työelämästä ja tunnetko yhtään koti äitiä jossa mies mahdollistaa omilla tuloillaan sen että nainen voi jättäytyä pois työelämästä
Minkä ihmeen takia kukaan viitsii todistella yhtään mitään tuolle aggressivisesti kirjoittelevalle ukkelille? Olkoon kuvitelmissaan.
Näin, katsos kun naiset itse aina kertovat kuinka he päätyvät rikkaampien kanssa suhteisiin koska miesten itsetunto ei kestä varakasta naista.
Kerro nyt vielä että ne miehet jotka ovat sinusta kiinnostuneita ovat ainakin 10v nuorempia, saadaan bingo täyteen