Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.
Tämä on taas näitä juttuja, että tältä se varmaan näyttää kun lukee keskustelua tarpeeksi yksisilmäisessä hurmoksessa. Täällä on kyllä on tehty suunnilleen joka sivulla selväksi, että etenkin tuloihin liittyvät vaatimukset ovat varsinkin moraalin kannalta ehdottoman oikeutettuja ja oikeamielisiä ja kaikki vastaväitteet ja eriävät kannat ovat ehdottoman moraalittomia ja väärämielisiä. Jos nyt tälle linjalle lähdetään.
Se on kato naisten logiikka.
Tietenkin tuloja on järkevää vaatia, pitäähän molempien maksaa omansa (ja jos mies maksaa enemmän, se johtuu vain siitä että miehet tienaavat enemmän)
Samalla kukaan ei vaadi mitään tuloja, tietenkään. Ei nainen ole materialistinen meikkeineen, koruineen ja kertakäyttövaatteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on tilastofakta. Mitä järkeä väitellä tilastoa vastaan?
Mikä tilasto sanoo, että naiset ovat aina vain rahan perässä? Miehillä paremmat tulot. Miehet enemmän yksityisillä töissä. Hehän sen rahan perässä ovat. Tällä logiikalla.
Onko joku väittänyt, että kaikki ihmiset ovat rahan perässä? Ne ovat, jotka edellyttät toiselta tuloja. Kaikki eivät toki edellytä.
Tässä ketjussa useampi kommentti, jossa sanotaan että kaikki naiset ja aina.
Se ei ole rahan perässä olemista, että toivoo puolisolla olevan myös tuloja. Hassu ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei rdelleenkään ole mitään ahneutta, laskelmointia tai esineellistämistä, jos toivoo kumppanin pystyvä maksamaan peruselämisen itselleen?"
Öh? Mitä se sitten muka on, jos se ei ole laskelmointia? Tuohan on itse asiassa esimerkki nimenomaan laskelmoinnista.
Ja lopeta nyt tuo esittäminen, että kyse olisi toiveesta. Kun kyse ei selvästikään ole toiveesta, vaan keskustelusta tulee harvinaisen selvästi ilmi, että kyse on todellakin vaatimuksesta. Se on täysin eri asia kuin toive.
No on ilmeisesti ihmisiä, joilla ei ole mitään vaatimuksia tai toiveita toisen ihmisen suhteen, mutta nämä harvemmin myöskään ketään saavat. Ainakaan pysyvästi. Suurimmalla osalla ihmisiä on kriteerit. Miehilläkin.
Monet tyhjätaskutkin ovat parisuhteissa. Ja jos on sellaisen kanssa ollut, ja kokemukset ovat huonot, on täydellisen ymmärrettävää, ettei samaan jamaan
Olet väärässä, harvat tyhjätaskut ovat parisuhteissa (miehistä). Se on naisten etuoikeus.
Tämän kertoo tilastot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään rahan perässä parisuhteeseen mennyttä naista. Luulen, että some on aiheuttanut sen, että amerikkalainen konservatiivisuus on lyönyt läpi miesten keskuudessa ja he kuvittelevat olevansa jotenkin naisia parempia. Tai ainakin tänne kirjoittelevien palstapappojen mielestä.
Niinkö?
Se alkaa tällä: mies maksaa treffit tai toisia treffejä ei tule.
Hyvin tiedät, että noin ei ajattele kuin harvat naiset.
Hyvin tiedän että tuo on ajattelussa edelleen valtavirtaa. Se on kaiken lähtökohta.
Hyvin moni nainen ei treffaile tuntemattomia miehiä. Treffit voi sopia niin, että kummallekaan ei tule maksettavaa, jos se on tärkeää.
Jolloin toisia treffejä ei tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekä te ole parisuhteessa, ei tarvitse esittää.
Kuinka harhainen ja tyhmä pitää ihmisen olla, kun kuvittelee, että kukaan täällä kirjoittavista naisista ei ole parisuhteessa?
Niin, miksi ihmeessä miehiä vihaavat emakot eivät ole parisuhteessa...
Miten sä voi oikeasti olla noin sekaisin? Mitä sä oikein vedät? Miten voi lukea mun viestin noin päin persettä?
Ei, tässäkään ketjussa ei ole kaikki naiset miehiä vihaavia emakkoja. Kyllä, täällä on useita naisia jotka ovat parisuhteessa. Mä itse en ole, mutta en myöskään ole miehiä vihaava emakko. Sun kaltaisia ihmisiä mä kuitenkin vihaan on sun sukupuoli mikä tahansa.
"Täällä kyllä haukutaan kaikki miehet, ei mitään pientä vähemmistöä vaan jokainen mies.
Se että olet netissä ketjuissa missä naiset rinkirunkkaavat miehiä haukkuen osoittaa mikä olet. Ei se että rakastat isääsi ja väität sinulla olevan lapsia.
JOS se pitäisi paikkansa, säälisin poikaasi. Ei varmasti ole helppoa olla miesvihaajan, joka toivoo että olisi saanut tyttären, poikalapsi."
Täällä sinäkin mammana miehiä vihaamassa! Sinun logiikallasi.
Mut tää tyyppi on oikeasti sairas. Kukaan normi ei tuollaista päästele. Ei edes ajatrele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Nää palstavenkulat kääntävät mustankin valkoiseksi. Tai itseasiassa toisin päin. Syyttävät naisia parisuhteissa rahanahneiksi, kun naisilla on omat tulot ja toivovat miehiltä samaa.
Jos naisella ei ole tuloja, näiden mukaan nainen valitsee miehen vain rahan takia.
"Niin, mitäpä väestöntutkimuslaitoksen tutkijat tietäisivät."
No sinä et nyt kuitenkaan selvästi sellainen ole, kun tietämättömyytesi on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Katsos kun se ei ole sattumaa että tilastokeskuksen mukaan naiset ovat parisuhteessa enemmän tienaavien miesten kanssa (tai ovat ilman parisuhdetta)
Kyllä, poikkeuksia löytyy joten nyt puhumme siitä kuinka kansakunta toimii.
Voit verrata va
"Kultapieni, en minä niitä tutkimuksia tee ja tulkiset."
Et selkeästi tee, mutta kovasti kuvittelet tulkitsevasi.
Kyllä minä lähtisin hyvin mielelläni minua kiinnostavan miehen kanssa ilmaiskonserttiin tai taidenäyttelyyn. Jos treffeillä mies alkaa kiinnostaa vieläkin enemmän, todellakin kysyn haluaako hän nähdä uudestaan. Jos treffeillä huomaan ettemme ole sopivia toisillemme, mietin miten olinkin niin väärässä eikä toisia treffejä tule.
Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai naiset saavat olla yksin. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Täällä vain valitetaan päivästä toiseen miten hyviä miehiä ei löydy, vaan kaikki ovat järjestäänsä paskoja. Missään nimessä rahalla ei kuulemma ole tekemistä asian kanssa, mutta samassa lauseessa kuitenkin tehdään selväksi, että kyllä miehellä silti tuloja pitää olla. Onhan se vähän naurettavaa ja asiasta pitääkin irvailla.
Tässä ketjussa en ole huomannut kenenkään tuollaisesta valittavan. Muita ketjuja aiheesta olen nähnyt. Niissä poikkeuksetta ollut "miksi tavismies ei naisille kelpaa" ym. muuta valivalivalitusta. Tosin näistäkin osa on trollausmielessä tehty. Aloitukset eivät aina ole aitoja, mutta kommentit paljastavat joidenkin aatteet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole ajan henki, että nuoret naiset etsii elättäjää, provide man? Sitähän on toitotettu iltapskaa myöten. Ei kai he köyhää miestä etsi, koska hänellä ei ole pätäkkää, hynää, mania kustantaa haluttua helppoa elämää. Lisäksi kova sana on tietysti sugar daddyt, monen nuoren naisen unelma. Eli ovatko naiset rahan perässä siis? Aika moni taitaa olla.
Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää palstavenkulat kääntävät mustankin valkoiseksi. Tai itseasiassa toisin päin. Syyttävät naisia parisuhteissa rahanahneiksi, kun naisilla on omat tulot ja toivovat miehiltä samaa.
Jos naisella ei ole tuloja, näiden mukaan nainen valitse
"Niin, mitäpä väestöntutkimuslaitoksen tutkijat tietäisivät."
No sinä et nyt kuitenkaan selvästi sellainen ole, kun tietämättömyytesi on tuota luokkaa.
En ole väittänyt olevani, kerron vain mitä he raportoivat.
Heidän tekstejään sinä kieltäydyt uskomasta koska Sinun Kuplasi sanoo jotain toista
"vastaisitko vielä näihin kysymyksiin.."
Onhan Suonessa ruokajakoja, ilmaisia ruokailua ja vaikka mitä avustuksia. Hyvin riittää tt-tuen lisäksi.
"Miehellä pitää olla tuloja, ei pärjää muuten."
Hyvä tekosyy, kun oikeasti tuloja vaaditaan siksi, että omat menot pienenee ja jää fyffeä enemmän ylimääräiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niin harvinaisia tapauksia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ihan samoin on ison ikäeron parisuhteista. Pari, joista kumpikin käy töissä ja kumpikin on suunnilleen saman ikäinen, on niin tavallinen, että se ei ylitä uutiskynnystä.
Miehiä vihaavien naisten logiikka:
Kun nainen esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se on niin harvinainen että siitä tehdään juttu.
Kun mies esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se johtuu siitä että nämä incelit ovat kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lähtisin hyvin mielelläni minua kiinnostavan miehen kanssa ilmaiskonserttiin tai taidenäyttelyyn. Jos treffeillä mies alkaa kiinnostaa vieläkin enemmän, todellakin kysyn haluaako hän nähdä uudestaan. Jos treffeillä huomaan ettemme ole sopivia toisillemme, mietin miten olinkin niin väärässä eikä toisia treffejä tule.
Mies maksaa siis vasta toiset treffit.
Ai että mikä myönnytys, yksilöltä. Loput naiset eivät toimi noin.
Tilastollisesti
Naisille raha ja status on tärkeintä. Onneksi rupsahtavat eivätkä voi enää lässyttää sitä mä haluan olla vain kaveri paskaansa. Loppuelämä menee tonkkaviinin ja kissojen kanssa. Älä sääli niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole VAIN rahan perässä. Miehet yrittää käyttää tuota lyömäaseena, kun tyttöystävät ovat valittaneet pummin lailla elämisestä ja siitä, että eivät panostusta suhteeseen vaan vaikeuttavat elämää. Heti jos nainen esittää jonkun halun tai tarpeen, syytetään itsekkääksi tai ahneeksi.
Nuorena ja köyhänä seurustelin miehen kanssa, jolla oli rahaa enemmän käytössä. Tuli tilanteita, jolloin minulla ei ollut varaa osallistua suunnitelmissa oleviin tapahtumiin. Ikinä koskaan en pyytänyt/ olettanut hänen mitään maksavan. Se ei estänyt häntä kiukuspäissään haukkuman minua, et aina odotan hänen maksavan. Kun rahaa ei minulla ollut, ei sit ollut.
Miksi et ottanut itsellesi vielä köyhempä
"Mutta mutta... kyllä naisilla on kriteerit millaiset miehet saavat lähestyä tai keneltä naiset menevät kysymään "aiotko ostaa minulle juotavaa"
Tapailun aikana se maksukyky ja -halukkuus testataan. Samalla selviää tulevaisuuden potentiaali"
No minun tapauksessa (johon aloit kommentoida) olimme seurakuntanuoria. Asuimme molemmat vielä vanhempien luona. Ei siinä todellakaan mietitty yhtään mitään varallisuutta ym.
Varmasti on naisia, joita kiehtoo miehen varallisuus myös. Se ei ole haitaksi ainakaan. Mutta hyvin harva kykenee olemaan parisuhteessa, jos vain raha kiehtoo, mut tyyppi muuten vastenmielinen.
Sit on miehiä, jotka tykkää elvistellä rahoillaan. Ja haluavat saada naisia, rahalla. Silloin kun nämä tällaiset kohtaa, on se ns. kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa siis vasta toiset treffit.
Ai että mikä myönnytys, yksilöltä. Loput naiset eivät toimi noin.
Tilastollisesti
Ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vihaavien naisten logiikka:
Kun nainen esitetään mediassa negatiivisessa valossa, se on niin harvinainen että siitä tehdään juttu.
Kun mies esitetään mediassa negatiiv
Miten noissa toinen esitetään negatiivisessa valossa?
Hyvin moni nainen ei treffaile tuntemattomia miehiä. Treffit voi sopia niin, että kummallekaan ei tule maksettavaa, jos se on tärkeää.