Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun rahoista veljet ole koskaan kyselleet tai olleet kiinnostuneita. Sen sijaan naiset useammankin kerran elämän aikana olleet kiinnostuneita rahatilanteestani ja lainailleet rahaa. M33
Poikani, joka on hyvässä ammatissa ihan hyvä tuloinen keskustelee hyvin avoimesti kavereidensa kanssa palkoistaan. Vertailevat tulojaan liittyen koulutukseen ja valtio vs. yksityinen. Kaikki ovat myös naimisissa ja alkaneet seurustella nykyisten vaimojen kanssa hyvin nuorina, ennen uria (eivät kaikki mut hyvin moni.
Osalla näitä vaimoja tulot nykyään paremmat, kuin miehillään. Siis tilanteessa, missä lapsia ei vielä ole tai lapset ihan pieniä vielä.
Itsellä se tilanne, että kyllästyin miesten elättämiseen. Sinkkuna nyt yli 10 vuotta.
En tiedä, olenko joku pummimagneetti vai mistä kyse, kun aina päädyin tilanteeseen, että minun rahoilla elettiin tai vähintäänkin lainattiin rahaa, joita ei maksettu koskaan takaisin. Pois lukien yksi exäni (erottu 15 v sitten), joka aina maksoi takaisin. Onkin ollut jo vuosikaudet paras kaverini.
Huolimatta asianajajana työskentelystäni, niin perusluonteeni on kiltti ja luottavainen ihmisiä kohtaan yksityiselämässäni. Tätä sitten hyödynnetty siinä määrin, että totesin NYT RIITTÄÄ. Siksi sinkkuna tuo yli 10 v. Raha alkoi riittämään. Ostin kaksi vuotta sitten 212 000 euroa maksavan asunnon. Yksin. Jos olisin seurustellut, niin ei olisi varaa ollut. Lainaa enää jäljellä alle 51k ja se hoituu 4 vuodessa.
Sitten täällä miehet parkuu siitä, että nainen kysyy ammattia. Totta hemmetissä kysyn, sillä en enää ikinä aio p
Päivän tarina. Kyllä tuonkin joku torvelo varmasti uskoo, niin hyvin sopii agendaan.
Mikä päivän tarina? Olisi mielenkiintoista tietää, että mikä on epäuskottavaa... Sekö, että elätin miehiä ja kyllästyin siihen vai se että olen hyvin toimeentuleva asianajaja??
En pysty todistamaan palstalla miesten rahojenkäyttöä. Pahoittelen.
En myöskään saa kertoa palstalla asianajotoimistoni nimeä... Olen monesti yrittänyt.. Menee poistoon. Mutta toimistoni sijaitsee Sörnäisissä ja on perustettu kesällä 2006. Joten löytyy pienellä etsimisellä.
Jotenkin mielenkiintoista on se, että miehet luulevat, ainakin tällä palstalla, että miehet automaattisesti tienaa enemmän ja ovat jotenkin pätevämpiä.
Itse olen oikiksesta valmistunut v. 1997 ja siitä lähtien elättänyt itseni. Niin ja ne miehetkin.
Myönnän, että olisi kiva löytää kumppani. Mutta ei ikinä enää minun lompakolle eikä koskaan yhteenmuuttoa. Kokemusteni vuoksi olen aika kyllästynyt. Tottakai kysyn mieheltä, mitä tekee työkseen edellä mainituista syistä. Työtöntä en ikinä ottaisi enää. Minulle ei ole merkitystä miehen koulutuksella tai ammatilla. Kunhan vaan itse elättää itsensä. Tukien varassa olevaa en ikinä huoli.
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Koska se on tilastofakta. Mitä järkeä väitellä tilastoa vastaan?
Mikä tilasto sanoo, että naiset ovat aina vain rahan perässä? Miehillä paremmat tulot. Miehet enemmän yksityisillä töissä. Hehän sen rahan perässä ovat. Tällä logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun rahoista veljet ole koskaan kyselleet tai olleet kiinnostuneita. Sen sijaan naiset useammankin kerran elämän aikana olleet kiinnostuneita rahatilanteestani ja lainailleet rahaa. M33
Poikani, joka on hyvässä ammatissa ihan hyvä tuloinen keskustelee hyvin avoimesti kavereidensa kanssa palkoistaan. Vertailevat tulojaan liittyen koulutukseen ja valtio vs. yksityinen. Kaikki ovat myös naimisissa ja alkaneet seurustella nykyisten vaimojen kanssa hyvin nuorina, ennen uria (eivät kaikki mut hyvin moni.
Osalla näitä vaimoja tulot nykyään paremmat, kuin miehillään. Siis tilanteessa, missä lapsia ei vielä ole tai lapset ihan pieniä vielä.
Tämä on totta koska luemme sen netistä.
Ja tietysti poika kertoo äidilleen kaverinsa vaimon palkan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilasto sanoo, että naiset ovat aina vain rahan perässä? Miehillä paremmat tulot. Miehet enemmän yksityisillä töissä. Hehän sen rahan perässä ovat. Tällä logiikalla.
Ihanan mustavalkoinen ja kärjistävä. No, eipä pelkältä naiselta voi tuon enempää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nähdäkseni tietynlaista projisointia. Yleensä näin sanovat miehet etsivät itse kumppania pinnallisin kriteerein, pyrkien löytämään naisen, joka nostaisi heidän statustaan muiden miesten silmissä mahdollisimman paljon. He eivät näe naisia ihmisinä, eivätkä ole heistä kiinnostuneita ihmisinä. He eivät myöskään mieti kumppaninetsinnässä yhteensopivuutta, vaan lähestyvät toistuvasti naisia, jotka ovat aivan erilaisia kuin he itse ovat, eri ikäluokkaa, eri elämänvaiheessa ja joiden kanssa heillä ei ylipäänsä ole juuri mitään yhteistä. Kun tästä sitten loogisesti seuraa toistuva torjutuksi tuleminen, alkaa tämä naisten haukkuminen mm. rahan perässä oleviksi. Taustalla on vääristynyt, vahva oikeutuksen tunne: ajatellaan, että maailma on velkaa kauniin, nuoren tyttöystävän.
Maailmahan on täynnä naisia, jotka eivät ole millään tavoin rahan tai muun materialistisen ja p
"Se mitä yhteistä sillä lentoemolla joka metsästää Kallessa lääkäriä, tai ohjelmakoordinaattorilla (ent. messuemäntä) joka hakee lentokapteenia onkaan... no jätetään se teidän seliteltäväksi."
Otoksesi on siis Kallen asiakaskunta? Ja siellä lentoemot ym. Oletko pitkään käynyt Kallessa kokeilemassa siipiäsi näiden naisten parissa, esiintynyt lentäjänä tai lääkärinä ja sit ootkin saanut pakit, kun käynyt ilmi, ettet ole kumpikaan? Eli paljon näitä on? Mikä prosenttiosuus kaikista Kallen asiakkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töistä yleensä odotetaan palkkaa.
Nainen odottaa palkkaa myös parisuhteessa.
Muista maksaa verot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Katsos kun se ei ole sattumaa että tilastokeskuksen mukaan naiset ovat parisuhteessa enemmän tienaavien miesten kanssa (tai ovat ilman parisuhdetta)
Kyllä, poikkeuksia löytyy joten nyt puhumme siitä kuinka kansakunta toimii.
Voit verrata vaikkapa siihen, että nyt puhutaan ilmastosta, ei tämän päivän säästä. Jos tuo vertaus vaikka help
Vain päävikainen ihminen käyttää sanaa porsiminen kun kyse ihmisistä. Olet kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja yksityisellä töissä. Hoitolalla yksityisellä tienaa pääsääntöisesti huonommin kuin julkisella puolella. Miehet hoitoalalla tienaa saman verran kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä.
Katsos kun se ei ole sattumaa että tilastokeskuksen mukaan naiset ovat parisuhteessa enemmän tienaavien miesten kanssa (tai ovat ilman parisuhdetta)
Voit verrata vaikkapa siihen, että nyt puhutaan ilmastosta, ei tämän päivän säästä. Jos tuo vertaus vaikka help
"Kun tilastokeskus kertoo että tuloerot ovat merkittäviä, kyse ei ole senteistä.
Mitäs jos kouluttautuisitte oikein ja tienaisitte, ottakaa se vähemmän ansaitseva mies.
Ai ei käy koska "ette koe että olisi mitään yhteistä enää"
Niin..."
Mitähän nyt yrität selittää? Se merkittäväksi eroksi on ilmoitettu muutama satanen. Ja meistä nyt ketjussa olevista aika moni on parisuhteessa. Pitäiskö meidän kaikkien nyt ottaa ero ja hankkia jostain se vähempituloinen sinun mieliksesi? Voi hyvää päivää teidän miesten (palsta-) kanssa.
Koska mies joka ei tee rahaa, ei yllä tasolleni. Eli on siis tyhmä. Seurustelen vain tasoisteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotain Amerikan apinointia. Suomessa naiset elättävät ihan itse itsensä. Ja täytyyhän naisettomilla miehillä olla jokin tekosyy purkaa naisvihaansa.
Väestöntutkimus kuitenkin kertoo miten asiat ovat, naiset eivät vain pidä siitä mutta voi voi...
Ei, naiset eivät pidä siitä, että on olemassa mm. selittämätön palkkaero miesten hyväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kerta kaikkiaan käsitä, että ovat kiinnostavia omana itsenään.
Tämä !
No, ne ovatkin erimiehiä, joiden itsetunto on riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehetkö eivät ole samalla tavalla ja vielä enemmän rahan perään?
Miksi miehet sitten esim käyvät töissä?
Onko joku väittänyt ettei ole? Kyllä on paljon myös pinnallisia ja ahneita miehiä, jotka juoksevat vain rahan perässä ja ei kiinnosta nainen jota ei tienaaminen kiinnosta. Yhtä alhaista toimintaa se silti on eikä tee siitä yhtään sen ylevämpääm
Voisko nyt ihan todeta, että on miehiä ja naisia, eli ihmisiä, jotka ovat rahan perässä. Ilman sukupuolen erottelua. Silti kaikki eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nähdäkseni tietynlaista projisointia. Yleensä näin sanovat miehet etsivät itse kumppania pinnallisin kriteerein, pyrkien löytämään naisen, joka nostaisi heidän statustaan muiden miesten silmissä mahdollisimman paljon. He eivät näe naisia ihmisinä, eivätkä ole heistä kiinnostuneita ihmisinä. He eivät myöskään mieti kumppaninetsinnässä yhteensopivuutta, vaan lähestyvät toistuvasti naisia, jotka ovat aivan erilaisia kuin he itse ovat, eri ikäluokkaa, eri elämänvaiheessa ja joiden kanssa heillä ei ylipäänsä ole juuri mitään yhteistä. Kun tästä sitten loogisesti seuraa toistuva torjutuksi tuleminen, alkaa tämä naisten haukkuminen mm. rahan perässä oleviksi. Taustalla on vääristynyt, vahva oikeutuksen tunne: ajatellaan, että maailma on velkaa kauniin, nuoren tyttöystävän.
Maailmahan on täynnä naisia, jotka eivät ole
"Se mitä yhteistä sillä lentoemolla joka metsästää Kallessa lääkäriä, tai ohjelmakoordinaattorilla (ent. messuemäntä) joka hakee lentokapteenia onkaan... no jätetään se teidän seliteltäväksi."
Otoksesi on siis Kallen asiakaskunta? Ja siellä lentoemot ym. Oletko pitkään käynyt Kallessa kokeilemassa siipiäsi näiden naisten parissa, esiintynyt lentäjänä tai lääkärinä ja sit ootkin saanut pakit, kun käynyt ilmi, ettet ole kumpikaan? Eli paljon näitä on? Mikä prosenttiosuus kaikista Kallen asiakkaista?
Sä et selvästikään tiedä Helsingin ravintolaskenestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit verrata vaikkapa siihen, että nyt puhutaan ilmastosta, ei tä
Vain päävikainen ihminen käyttää sanaa porsiminen kun kyse ihmisistä. Olet kuvottava.
Palstalla käytetään miehestä termejä "sika" ja "incel"
Mitä olet mieltä naisten päävikaisuudesta, vai onko tuo taas kerran sitä parempaa kielenkäyttöä kun uhrina on toinen sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olettamus, se on varma tietoa.
Ainoa varma asia on se että jokainen ihminen maan päällä on rahan perään. Eri asia on sitten että kenen rahan perään. Ei automaattisesti miehen jonka haluaa puolisoksi. Suurin osa naisista haluaa itse tienata rahansa mutta yleensä mies joka ei suostu osallistumaan mihinkään yhteisesti hankittuun, väittää että nainen on hänen rahojensa perään. Eli siinä tapauksessa mies onkin oikeastaan naisen rahojen perään.
Puhu vain omasta puolestasi. Itse vihaan rahaan.
Tämä rahakysymys on puhuttanut meidä perhettä viime aikoina. On muutama asunto ja kesämökki. Ei siis mitään maltaita, mutta omaisuutta josta on pidettävä huoli. Ja se maksaa. Ja aiheuttaa huolta. Jos se raha ei koko ajan kasaannu, eli lisäänny, se ahdistaa. Nopeasti tulee pelko, että kaiken menettää.
Ei raha ja omistaminen tee elämästä huoletonta. Se näyttää siltä niiden mielestä, joilla on rahasta pulaa. Se on myös ahdistavaa. Paras tilanne on heillä, joilla rahaa tulee sopivasti, että elää. Sen verran säästössä, ettei pikku kuprut syökse tuhoon. Kaikki sen yli tai alle, aiheuttaa huolta ja vie huomiota tärkeistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit verrata vaikkapa siihen, että nyt puhutaan ilmastosta, ei tä
"Kun tilastokeskus kertoo että tuloerot ovat merkittäviä, kyse ei ole senteistä.
Mitäs jos kouluttautuisitte oikein ja tienaisitte, ottakaa se vähemmän ansaitseva mies.
Ai ei käy koska "ette koe että olisi mitään yhteistä enää"
Niin..."
Mitähän nyt yrität selittää? Se merkittäväksi eroksi on ilmoitettu muutama satanen. Ja meistä nyt ketjussa olevista aika moni on parisuhteessa. Pitäiskö meidän kaikkien nyt ottaa ero ja hankkia jostain se vähempituloinen sinun mieliksesi? Voi hyvää päivää teidän miesten (palsta-) kanssa.
Se ei ole muutama satanen :)
Ettekä te ole parisuhteessa, ei tarvitse esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit verrata va
Huoh. Ei ole oikein noidenkaan sanojen käyttö. Kuten ei ole oikein se, että sä käytät sanaa porsiminen kun kyse ihmisistä. Vastenmielistä touhua tuollainen, mutta ethän sä tätä tajua etkä lopeta.
Vilkaise seiskaa
Viimeisin uutinen Tukiaisesta kertoo kuinka miehen oltava hänen elättäjä ja lomamatkojen rahoittaja
Sitten nämä Belorfit sun muut tunnetut Gold diggerit
Provider on monelle itsekäs haave, sinnikkäämmät tekevät töitä sen eteen että voivat elää omavaraisena vailla työntekoa tulevaisuudessa