Jos Helsingissä joku mies kerran harrastaa rannalla olevien naisten luvatta kuvaamista niin häntäkin saa varmaam kuvata?
Että jos rannalla näkee miehen tähtäämässä kameralla tuntemattomia naisia, häntä saa varmaan myös kuvata? Ehkä jopa niin että zoomataan erityisesti takapuolta ja lihaksia ja julkaistaan video jollain homofoorumilla?
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Urpo mikä urpo
Vapaaehtoisia on netissä vaikka kuinka, lääkärikirjat lisäksi. Vaikka rannalla on ja saa olla pikkupikkubikineissä tuo on yksi ahdistelun muoto, tallentaa luvatta kuvaa ties mihin tarkoituksiinsa. Pitääkö rannat aidata ja jättää kännyt säilytykseen kun aina muutama häirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kamera näkyvästi esillä niin miksi ei voisi mennä kysymään, että mitä tai ketä kuvaat, kuvaatko jotain elokuva tms.
Koska silloin nainen esittelee koko rintavakonsa, pullistelevat nännit ja kamelinvarpaansa.
Mulla on isot nännit ja kesähelteillä on ihan mahdotonta saada niitä piiloon. Pitäis laittaa tuplatoppaukset. Voit kuvitella, kuinka kivaa se on +32 helteillä. En silti halua, että niitä julkaistaan mihinkään someen, jos ne sattuu joskus paistamaan paidasta läpi.
Olen jopa kysynyt plastiikkakirurgilta mahdollisuutta niiden pienentämiseen, koska en aina jaksaisi niiden aiheuttamaa huomiota. Valitettavasti operaatiossa niistä lähtisi suurella todennäköisyydellä tunto ja sitä en halua.
minulla on iso peffa ja pakko pysyä pois julkisilta uimarannoilta joutuisin varmaan naurun alaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa naiset tyytyväisiä, että teitä ihaillaan ja saatte huomiota miehiltä. Kun täytätte sen 40v, teistä tulee näkymättömiä nuorten mimmien rinnalla. Nykyään kaikilla on kamera mukana ja varmasti se on monellakin aktiivisena esim paidan rintataskussa eli tuo mies on vain yksi ties kuinka monesta ketkä kuvailee, kun kävelevät pitkin ja poikin. Jos noin paljon pelkää ihmisiä julkisillä paikoilla, kannattanee jäädä visusti sisään.
En halunnut nuorena huomiota, enkä nyt vanhempana. Silti perässäni on aina roikkunut pari tällaista "ihailijaa", yhä vieläkin. Se on ahdistavaa, traumaattista, ällöttävää. Nainen ei automaattisesti kaipaa ihailua tai huomioita. Naiset ovat yksilöitä. Salakuvaajat ovat vastemielisiä iilimatoja. Tuollainen kuvaaminen on yhden muodon kiusaamista, sadismia ja vainoamista. Hyvä, että tästä aiheesta puhutaan.
Tuo tyyppi käyttää luultavasti Rayban Meta -aurinkolaseja, siksi kukaan ei kiinnitä huomiota häneen.
Ette te läskit muijat edes käy tai kehtaa käydä uimarannalla! Bikinit ei ole mahtuneet teille 40 vuoteen 😆
Vierailija kirjoitti:
minulla on iso peffa ja pakko pysyä pois julkisilta uimarannoilta joutuisin varmaan naurun alaiseksi.
Laita pyllistyskuva niin voidaan arvioida!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa naiset tyytyväisiä, että teitä ihaillaan ja saatte huomiota miehiltä. Kun täytätte sen 40v, teistä tulee näkymättömiä nuorten mimmien rinnalla. Nykyään kaikilla on kamera mukana ja varmasti se on monellakin aktiivisena esim paidan rintataskussa eli tuo mies on vain yksi ties kuinka monesta ketkä kuvailee, kun kävelevät pitkin ja poikin. Jos noin paljon pelkää ihmisiä julkisillä paikoilla, kannattanee jäädä visusti sisään.
En halunnut nuorena huomiota, enkä nyt vanhempana. Silti perässäni on aina roikkunut pari tällaista "ihailijaa", yhä vieläkin. Se on ahdistavaa, traumaattista, ällöttävää. Nainen ei automaattisesti kaipaa ihailua tai huomioita. Naiset ovat yksilöitä. Salakuvaajat ovat vastemielisiä iilimatoja. Tuollainen kuvaaminen on yhden muodon kiusaamista, sadismia ja vainoamista. Hyvä, että tästä aiheesta puhutaan.
Tuo tyyppi käyttää luult
Paitsi jos huomiota antaa rikas Chad??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyppi käyttää luult
Itse haluan huomiota vain omalta mieheltä. miehet ei tajua, että naiset ovat yksilöitä. En käy yleensä rannoilla, mutta jos ostaisin nätin uimapuvun ja menisin rannalle, en halua että joku vieras mies minua kuvaa. minulla on jo oma mies ja häneltä saan tapreeksi huomiota ja ihailua. varmaan jotkut naiset voivatkin nauttia huomiosta, esim oma äitini on tälläinen, mutta kaikki eivät nauti vieraiden miesten huomiosta oli oma ikä mikä tahansa.
Ei todellakaan saa kuvata. Tuo mies on yksityishenkilö.
Vierailija kirjoitti:
"vitut" saa kuvata.
Jos on Hietsussa viddu paljaana niin saattaa kuvaan päätyä. Ja saattaa saada myös syytteen ihan siitä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut nuorena huomiota, enkä nyt vanhempana. Silti perässäni on aina roikkunut pari tällaista "ihailijaa", yhä vieläkin. Se on ahdistavaa, traumaattista, ällöttävää. Nainen ei automaattisesti kaipaa ihailua tai huomioita. Naiset ovat yksilöitä. Salakuvaajat ovat vastemielisiä iilimatoja. Tuollainen kuvaaminen on yhden muodon kiusaamista, sadismia ja vainoamista. Hyvä, että tästä aihe
Itse haluan huomiota vain omalta mieheltä. miehet ei tajua, että naiset ovat yksilöitä. En käy yleensä rannoilla, mutta jos ostaisin nätin uimapuvun ja menisin rannalle, en halua että joku vieras mies minua kuvaa. minulla on jo oma mies ja häneltä saan tapreeksi huomiota ja ihailua. varmaan jotkut naiset voivatkin nauttia huomiosta, esim oma äitini on tälläinen, mutta kaikki eivät nauti vieraiden miesten huomiosta oli oma ikä mikä tahansa.
Parasta pysyä sitten yksityisalueella vain oman miehesi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vitut" saa kuvata.
Jos on Hietsussa viddu paljaana niin saattaa kuvaan päätyä. Ja saattaa saada myös syytteen ihan siitä riippumatta.
Ahaa Juha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pyllistyskuva niin voidaan arvioida!
Ei saa kuin oma mies nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut nuorena huomiota, enkä nyt vanhempana. Silti perässäni on aina roikkunut pari tällaista "ihailijaa", yhä vieläkin. Se on ahdistavaa, traumaattista, ällöttävää. Nainen ei automaattisesti kaipaa ihailua tai huomioita. Naiset ovat yksilöitä. Salakuvaajat ovat vastemielisiä iilimatoja. Tuollainen kuvaaminen on yhden muodon kiusaamista
Niin pysynkin, paitti joskus käyn uimarannoilla istumassa ja syömässä jäätelöä :)
"Ihan oma moka jos häppärit vilkkuen olet yleisellä rannalla :D"
Jos se märkä uikkari ne isojen häppärien muodot paljastaa niin se ei tarkoita, että haluaisin niitä someen. En siis pidä mitään naruja, mutta se kangas saattaa liimautua niin, että muodot tulee joskus näkyviin. Varsinkin, jos hyppää jostain tornista veteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kamera näkyvästi esillä niin miksi ei voisi mennä kysymään, että mitä tai ketä kuvaat, kuvaatko jotain elokuva tms.
Koska silloin nainen esittelee koko rintavakonsa, pullistelevat nännit ja kamelinvarpaansa.
Tollo lässyttää.
Miksi se tirkistelijä on suomessa ja millä viisumilla? Eikö sen voi laittaa kotimatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Mulla on kapea lantio, ja joutuisin varmaan sen takia naurunalaiseksi..
Kyllä saa julkaista. Se että voidaan tunnistaa ei ole itsessään mikään kriteeri.