Jos Helsingissä joku mies kerran harrastaa rannalla olevien naisten luvatta kuvaamista niin häntäkin saa varmaam kuvata?
Että jos rannalla näkee miehen tähtäämässä kameralla tuntemattomia naisia, häntä saa varmaan myös kuvata? Ehkä jopa niin että zoomataan erityisesti takapuolta ja lihaksia ja julkaistaan video jollain homofoorumilla?
Kommentit (328)
Ei saa ketään yksittäistä ihmistä kuvata, hänhän kuvaa vain yleismaisemaa, ei ketään yksittäistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ketään yksittäistä ihmistä kuvata, hänhän kuvaa vain yleismaisemaa, ei ketään yksittäistä ihmistä.
Minä sain lehtiuutisesta käsityksen että ei kuvaa yleismaisemaa.
Kyllä voi kuvata, kehoitan kaikkia rannalla olevia naisia kerääntymään yhteen ja kuvaamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa maisemaa jossa jotkut ihmiset sattuu olemaan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kävelee tarkoituksella tiettyjen (naisten) läheltä (jalkopään puolelta) ja kääntyilee heidän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa alaviistoon, enimmäkseen hiekkaa ja rantapyyhkeitä (ja ihmisiä niillä). Hieno maisema.
Kylläpä ottaa naisille koville, kun joku heitä kuvaa😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitten kuvaa silloin kun ihmiset ei ole edessä?
Saa toki. Siitä vaan kuvaamaan ja samalla asiantuntevaa arvostelua kropastaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ottaa naisille koville, kun joku heitä kuvaa😁
Toivottavasti joku iso mahdollisesti väkivaltainen homo kuvaa joskus sinua runkkumateriaaliksi niin tiedät miksi ottaa koville.
Ei tosiaan näytä Avaran Luonnon kuvaamiselta.
Tottakai saa. Miksei näin jo tehdä??
Voisi perustaa ihan sivuston jossa tikistelijöiden kuvat ovat esillä?!
Ei kannata kuvata ko henkilöä, hän on niin pahan näköinen, että kamera särkyy.
En ymmärrä. Väki menee narubikineissä rannalle, koska mä voin ja sitten itketään, kun joku katsoo ja kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ei ole ok, ei ole naistenkaan kuvaaminen.
Ap
Olisipa mahtavaa, kun kymmenet naiset seuraisivat Tomia kameroiden kanssa ja zoomailisivat haaroväliin. Someen livestreamia ja kunnon gay-hashtagit 🥰
Jos tuo ei ole ok, ei ole naistenkaan kuvaaminen.
Ap