Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isät, oppikaa tästä ajoissa. Isä, äiti ja pikkulapsi syömässä ulkona

Vierailija
28.07.2025 |

Isä kantaa oman ruokatarjottimensa, kun äiti valitsee lapselle ruokaa toiselle tarjottimelle hoitotaukku olkapäällään. Kävelemään oppinut lapsi roikkuu hameenhelmasta kädellään ja äiti kantaa tarjotinta. Lapsi saa itkuisen väsymys-nälkä raivarin, kun ovat pöydässä. Isä alkaa syömään omaa ruokaansa ja sanoo, että toiset ruokailijat eivät  varmasti pidä lapsen itkusta. Äiti sanoo, että hän itsekään ei ole syönyt sitten aamupalan ja käskee isää vahtimaan lasta, jotta hänkin saisi ruokaa. Äiti tulee takaisin oman ruokansa kanssa. Äiti syö itse ja saa lapsen syömään JA ÄITI ON VARMASTI JO EHTINYT AJATTELEMAAN, ETTÄ KUN LAPSI ON VÄHÄN ISOMPI, NIIN HÄN EROAA ITSEKKÄÄSTÄ ISÄSTÄ, JOKA EI OSAA REAGOIDA LAPSENSA TARPEISIIN OMA-ALOITTEISESTI, EIKÄ HUOMIOI VAIMOAAN.

Kommentit (398)

Vierailija
241/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eräässä lasten ns Puuhamaassa. Mieheni, minä, 4v lapsemme sekä sisareni miehensä kanssa.

Huomasimme eräässä vaiheessa mieheni häipyneen jonnekin.  Ihmettelimme minne lähti mitään sanomatta. Kun häntä ei ilmaantunut, päätimme lähteä syömään, kun lapsellakin oli jo nälkä. Jo jonossa huomasimme mieheni istuvan kaikessa rauhassa ruokailemassa!

Eikä ollut ainoa tempaus tältä tollerolta. 

Vierailija
242/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme eräässä lasten ns Puuhamaassa. Mieheni, minä, 4v lapsemme sekä sisareni miehensä kanssa.

Huomasimme eräässä vaiheessa mieheni häipyneen jonnekin.  Ihmettelimme minne lähti mitään sanomatta. Kun häntä ei ilmaantunut, päätimme lähteä syömään, kun lapsellakin oli jo nälkä. Jo jonossa huomasimme mieheni istuvan kaikessa rauhassa ruokailemassa!

No sehän oli ihan selvä juttu. Ei kestänyt teidän seuraanne. Joku Puuhamaa on muutenkin viimeinen paikka mihin ihminen haluaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän oli ihan selvä juttu. Ei kestänyt teidän seuraanne. Joku Puuhamaa on muutenkin viimeinen paikka mihin ihminen haluaa mennä.

Eikö mies osaa avata suutaan ja sanoa, ettei kestä oman perheensä seuraa? Meillä nimittäin menee paremmin lasten kanssa sen jälkeen kun mies vihdoinkin sai sanottua totuuden. Eipä tarvitse raahata sitä riippakiveä enää mukana. 

Vierailija
244/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhät pylväshallit. Oppikaa ajoissa tästä 🤣😅🤣😅🤣😅, siellä mestariopettaja yrittää kouluttaa isät tavoille. Sinun juttusi ei meitä muuta meitä yhtään koska tyhmä on se joka tän uskoo. Terveisin isä joka tuli juuri perheen kanssa syömästä Ravintola Astorista ja hyvin syötiin. Mukana vaimo, 3 v kaksostytöt ja 5 v tyttönen ja 6 v poika. Kukaan ei kyylännyt ja kaikki sujui hyvin, lapsille vaimo haki ensin ruokaa, sitten kävi vaimo itselleen ja sen jälkeen minä hain itselleni. Helpompaa kun heinänteko. Nyt on tovi huilittu ruokailun jälkeen ja matka jatkuu (8 hengen autolla) kohti pohjoista ja sieltä Norjaan. Juu, ihan koko perheen kesken kesälomareissulla ollaan ja tullaan vielä matkan aikana käymään monessa paikassa syömässä. Tervetuloa vaan kyttäämään jos perässä pysyt.

Eikö Astorissa enää ole pöytiintarjoilua? Ennen oli, lounas tuotiin pöytä

Paskaa laskettelee ukko-rukka.

Pöytiin on tarjoilu.

Vierailija
245/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Auttaisitko kulta, sanoisi normaali nainen."

Miksi se ylipäätään on muka joku naisen homma, johon naisen pitää rukoilla APUA, kun sen pitäisi olla uatomaattisesti sen miehen oma homma, jonka hoitaa ihan ilman muuta.

Vierailija
246/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikan  Ei ole Puuhamaa. 

Kyllä hän itse ehdotti paikkaa!

Taisipa kolahtaa. Ja hyvä niin !!

Vierailija
247/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ylipäätään on muka joku naisen homma, johon naisen pitää rukoilla APUA, kun sen pitäisi olla uatomaattisesti sen miehen oma homma, jonka hoitaa ihan ilman muuta.

Lapsi on naisen projekti. Vasta jos mies on nimenomaan halunnut lasta, sitten hoitakoon sen.

Vierailija
248/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VÅITE:Tuon ikäisten ruokailusta vastaa vanhemmat. JA 3-6- vuoden kokemuksella tietää jo mitä lapset syövät mielellään ja uusia makuja pitää opetella.

VASTAUS:Kaikkien suositusten vastaista toimintaa, edesauttaa syömishäiriöiden laukeamista.

JATKO:Keskustelu lähti tilanteesta, jossa lapset eivät saa olla valitsemansa syömisiään edes buffetissa ja pakko on maistaa sitä mitä vanhemmat määrää.

kopsasin pari lausetta kun eivät näy ketjuna.

Tottahan toki saavat EDES buffetissa valita. (Mistä tuo kirjoittamasi -edes- tuli)  Mutta äiti/isä ohjaa ottamaan ensin oikeata ruokaa  ja sen jälkeen valitaan jälkiruoka.

Kyseinen isä kirjoitti että äiti hakee lasten ruoat, lapset odottaa pöydässä ja sitten pitää maistaa uusia äidin valitsemia makuja. Se oli lähtökohta.

Täy

No niin...tässä siis näköjään vastattiin ihan eri kirjoituksiin.

Antaa olla...erilaisia perheitä, miehiä, äitejä ja tapoja.

Vierailija
249/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on naisen projekti. Vasta jos mies on nimenomaan halunnut lasta, sitten hoitakoon sen.

Mies haluaa lasta aina kun harjoittaa suojaamatonta seksiä.

Vierailija
250/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ihan pskoja miehiä valinneet puolisoksi...

Vierailija
251/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on aikaa jo n. 18 v, mutta vieläkin muistuu mieleeni äitienpäivälounas ravintolassa kahden pienen lapsen kanssa.Minulla molemmat lapset sylissä ja syötin toista. Mies söi ruokansa ja alkoi kyllästyneen näköisenä odotella, että enkö kohta ole valmis, kun en ollut vielä aloittanutkaan ruokaani. Lopulta sähähdin miehelle, että vosiko pilkkoa pihvini, niin saisin sen syötyä pelkällä haarukalla. Mies pilkkoi. 

Kun tätä olen muistellut (kyllä) myöhemmin, mies on kysynyt, miksi en pyytänyt häntä ottamaan lapsia syliin, syöttämään heitä tms. No en todellakaan pyytänyt kun olin niin raivoissani. Kyllä pitää itse tajuta!

Naisissa on tyyppivika, luulevat miesten olevan ajatustenlukijoita.

Vierailija
252/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on aikaa jo n. 18 v, mutta vieläkin muistuu mieleeni äitienpäivälounas ravintolassa kahden pienen lapsen kanssa.Minulla molemmat lapset sylissä ja syötin toista. Mies söi ruokansa ja alkoi kyllästyneen näköisenä odotella, että enkö kohta ole valmis, kun en ollut vielä aloittanutkaan ruokaani. Lopulta sähähdin miehelle, että vosiko pilkkoa pihvini, niin saisin sen syötyä pelkällä haarukalla. Mies pilkkoi. 

Kun tätä olen muistellut (kyllä) myöhemmin, mies on kysynyt, miksi en pyytänyt häntä ottamaan lapsia syliin, syöttämään heitä tms. No en todellakaan pyytänyt kun olin niin raivoissani. Kyllä pitää itse tajuta!

Ei tuo sitä vaadi, vaan normaalin aikuisen käytöstä. Siis että osaa toimia, ilman että joku holhoaa.

Vierailija
253/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan hoitolaukku

Osta ennemmin uusi.

Vierailija
254/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te ihan pskoja miehiä valinneet puolisoksi...

Näinpä. Ei voi kuin ihmetellä joidenkin naisten miesmakua

Vierailija
255/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sitä vaadi, vaan normaalin aikuisen käytöstä. Siis että osaa toimia, ilman että jok

Tässä kiteytyy hyvin sanonta siitä, että tytöt aikuistuvat nopeammin kuin pojat. Tytöt ja naiset tajuavat, että elämässä pitää tehdä tiettyjä asioita. Pojille ja miehille se pitää vääntää rautalangasta. 

Vierailija
256/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuukuus iski tähän, jo ennestään 50kg ylipainoiseen isään!  

Halusi vaivihkaa käydä syömässä, säästyisipä sekin raha lapsen ja vaimon osalta!  Sitten palata muina miehinä toisten seuraan!

Vierailija
257/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen akkojen some-thread, tykkää valittaa miehistä

Vierailija
258/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä unohdeta sitä reissuun lähtemisen valmistatumista. Nainen suunnittelee, hankkii ja pakkaa lasten kamppeet matkaa varten sekä siinä sivussa omansa. Mies nakkaa laukkuun omat kamat 5 min.ennen ovesta ulos astumista.

Vierailija
259/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun on lapsen syntymäpäivät. Isät eivät osallistu. Tai kun on koulun myyjäiset. Isät eivät osallistu. Lapsen harrastukseen kuskaaminen. Isää ei kiinnosta. Lapsen päiväkodin tai koulun juhlat/vanhempain vartti/yms. Eipä isää näy.

Miksi ulkoistat itsesi perheesi elämästä?

En yleistä kaikkiin isiin. Nykyään moni nuori isä ottaa paikkansa tasa-arvoisena vanhempana.

Vierailija
260/398 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan  käymälässä tai perhehoitohuoneessa. lapset voivat myös tahria puseronsa jne. kosteuspyyhkeitä naamalle. ja vaipat vaihdetaan. siistiydytään. myös äiti punaa huulensa ja siistiytyy. kädet pestään jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme