Isät, oppikaa tästä ajoissa. Isä, äiti ja pikkulapsi syömässä ulkona
Isä kantaa oman ruokatarjottimensa, kun äiti valitsee lapselle ruokaa toiselle tarjottimelle hoitotaukku olkapäällään. Kävelemään oppinut lapsi roikkuu hameenhelmasta kädellään ja äiti kantaa tarjotinta. Lapsi saa itkuisen väsymys-nälkä raivarin, kun ovat pöydässä. Isä alkaa syömään omaa ruokaansa ja sanoo, että toiset ruokailijat eivät varmasti pidä lapsen itkusta. Äiti sanoo, että hän itsekään ei ole syönyt sitten aamupalan ja käskee isää vahtimaan lasta, jotta hänkin saisi ruokaa. Äiti tulee takaisin oman ruokansa kanssa. Äiti syö itse ja saa lapsen syömään JA ÄITI ON VARMASTI JO EHTINYT AJATTELEMAAN, ETTÄ KUN LAPSI ON VÄHÄN ISOMPI, NIIN HÄN EROAA ITSEKKÄÄSTÄ ISÄSTÄ, JOKA EI OSAA REAGOIDA LAPSENSA TARPEISIIN OMA-ALOITTEISESTI, EIKÄ HUOMIOI VAIMOAAN.
Kommentit (398)
Älä yleistä yhtä paskaisää kaikkiin isiin.
Eihän sitä tiedä jos isä vaikka maksaa 100% perheen kuluista. Tai jopa 150% niin että nainenkin saa jotain voittoa! No tuo vaimolle vittuilu on kyllä varma merkki siitä, että ero tulee heti kun on sopiva hetki
Näistä tulee mieleen, että entä jos se mies on vaikka sen naisen veli? Ei ne sukulaisuussuhteet sentään otsassa lue.
Perheestä unelmoivan naisen elämän tärkein valinta on tulevien lastensa isän valinta. Olkaa siis naiset tarkkana! Huono valinta heikentää elämänlaatua ja vähentää onnellisuutta enemmän kuin köyhyys tai mikään muu muuttuja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä jos isä vaikka maksaa 100% perheen kuluista. Tai jopa 150% niin että nainenkin saa jotain voittoa! No tuo vaimolle vittuilu on kyllä varma merkki siitä, että ero tulee heti kun on sopiva hetki
Eli isän rahat ja äidin lapset? Eiköhän se raskaus, synnytys ja imetys kokonaisuutena kompensoi aika helkkarin monta kusista lounasta.
Mikä on hoitolaukku ja miksi se pitää olla mukana ruokaa hakiessa?
Tätä kummastelee mummoikäinen, jonka kaikki omat lapset ovat jo aikuisia, mutta lapsenlapsia ei ole. Eikä minulla ollut kovin usein hametta vaan farkkuihin pukeuduin, kun lapset olivat pieniä. Ei roikkuneet lapset hameenhelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Perheestä unelmoivan naisen elämän tärkein valinta on tulevien lastensa isän valinta. Olkaa siis naiset tarkkana! Huono valinta heikentää elämänlaatua ja vähentää onnellisuutta enemmän kuin köyhyys tai mikään muu muuttuja elämässä.
Jos ottaa vaan siemenen niin ei tule ongelmia nurkkiin kuseksivasta testohirviöstä.
Isä ei vaikuttanut vittuilevalta, vaan lähinnä typerykseltä, kun oli tosissaan huomauttaessaan itkusta. Kun äiti haki ruokaa, hän kutsui itseään lapselle isäksi ja äitiä äidiksi, jotden tiedän, että olivat perhe.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli isän rahat ja äidin lapset? Eiköhän se raskaus, synnytys ja imetys kokonaisuutena kompensoi aika helkkarin monta kusista lounasta.
Niin no kohdunvuokrauksen hinta on 30 000+ kehitysmaissa ja esim. uk:ssa 200 000. Siihen päälle imetys ja äidinmaito, lapsen hoito, ym.
Vierailija kirjoitti:
Isä ei vaikuttanut vittuilevalta, vaan lähinnä typerykseltä, kun oli tosissaan huomauttaessaan itkusta. Kun äiti haki ruokaa, hän kutsui itseään lapselle isäksi ja äitiä äidiksi, jotden tiedän, että olivat perhe.
ap
Kyllä voi vittuilla typeryyttäänkin.
Ruoan jälkeen äiti lähti vaihtamaan taaperolle vaippaa. Hoitolaukussa on yleensä vaihtovaatteita, vaippoja yms. Isot pointsit siitä, että eivät ottaneet rattaita sisälle, vaan äiti koki olevansa riittävän vahva liikkumaan lapsen kanssa ilman niitä.
ap
Väsynyttä provoa, mutta älkää menkö häiritsemään muita ihmisiä sinappitykkienne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää, että ei maksa. Ja vaikka sattuisi maksamaan, niin ei se tarkoita, että on ostanut itselleen pieniä orjatonttuja, joille voi vttuilla.
Jo tuo itkuinen väsymysnälkäraivari kertoo, ettei kys. perheessä ole homma hallussa. Ero tulisi joka tapauksessa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ostaa vaimo ja lapsi, jos niitä ei halua?
Mihin joku itse kävelevä pentu tarvitsee hoitolaukkua?
Sellainen satu tällä kertaa. Vai että hameenhelma oikein. Onpas romanttista. Uhriutuva hoitolaukkua ja lapsen ruokatarjotinta kantava äityli.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä yhtä paskaisää kaikkiin isiin.
Eiköhän koko juttu ollut mielisairaan emakon kuvitelmaa.
Tästä on aikaa jo n. 18 v, mutta vieläkin muistuu mieleeni äitienpäivälounas ravintolassa kahden pienen lapsen kanssa.Minulla molemmat lapset sylissä ja syötin toista. Mies söi ruokansa ja alkoi kyllästyneen näköisenä odotella, että enkö kohta ole valmis, kun en ollut vielä aloittanutkaan ruokaani. Lopulta sähähdin miehelle, että vosiko pilkkoa pihvini, niin saisin sen syötyä pelkällä haarukalla. Mies pilkkoi.
Kun tätä olen muistellut (kyllä) myöhemmin, mies on kysynyt, miksi en pyytänyt häntä ottamaan lapsia syliin, syöttämään heitä tms. No en todellakaan pyytänyt kun olin niin raivoissani. Kyllä pitää itse tajuta!
Korjaan hoitolaukku