Miksi niin moni nainen ei PÄRJÄÄ ilman miestä
On oltava mies, huonokin, ja syy on usein en pärjää yksin. Ei ole autoa, ei rahantuojaa. Mikä helvetti naisia vaivaa? Moni on "kaverisuhteessa" .missä kaikki tietää että mies juoksee vieraissa? Mikä ihme saa naiset jäämään saati olemaan pärjäämättä
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen (siis nisäkäslaji, ei pelkkä sukupuoli) on yhteisöllinen laumaeläin. Uusien valtauskontojen (kristinusko, islam) laumat alkoivat kutistua perheyksiköiksi joista kristinusko toi tänne ydinperhemallin, johon liittyi tiiviisti myös muut sukulaiset.
Nykyinen länsimaalainen individualistinen elämäntapa on ihmiskunnan historiassa silmänräpäyksen pituinen jakso. Ensin perheyksikössä alkoi lapsiluku pienentyä ja sen jälkeen sukulaisyhteydet muuttua etäisemmäksi. Esim. vielä milleniaaleilla on vielä pääsääntöisesti kokemus paljon arjessa mukana olleista isovanhemmista.
Ihmiset sukupuolesta riippumatta pärjäävät tai ovat pärjäämättä yksin, mutta se ei ole ihmiselle lajityypillistä käytöstä.
Yhteisö ei ole sama kuin parisuhde. Naisilla on iso tuttavapiiri ja hyvät verkostot ilman miestäkin.
Esitä edes yksi validi ja reliaabeli tutkimus parisuhteen ensisijaisuudesta.
Joilla on ystäviä, niillä on parisuhde. Jolla ei ole ystäviä, ei ole parisuhdettakaan.
Ystävyyssuhteista nimittäin usein löytyy se parisuhdekin.
Riippuu naisesta. Toiset tarvitsevat 12-vuotiaasta saakka aina jonkun jossa roikkua, kaikkein surkeimmatkin retkut kelpaa. Toiset taas viihtyvät ja pärjäävät oikein hyvin, itse asiassa paremmin kuin valtaosa sinkkumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään myös hyvin ilman miestä enkä sellaista ole hakenut. Taloudellisesti tulen toimeen paremmin ilman miestä, eipähän tarvitse miestä elättää. Siihen minulla ei olisi varaa.
Jep. Ja tähän päälle veetuilut milloin mistäkin, löhöilyt sohvalla ja marinat aina samasta ruuasta niin todelkakin ei kiitos. Ja se kaljan lipittäminen vielä lisäksi. Ainoa harrastus.
Mihinkään ei voida mennä yhdessä tai jos mennäänkin, on se kivireen perässä vetämistä.
Minä olen ratkaissut tuon "kivireen perässä vetämisen" sillä, että lähden aina reissuun yksin. En jaksa miestä, joka on kuin avuton lapsi, kaikki vastuu jää joka asiassa minulle. Ollaan molemmat tyytyväisiä. Mies saa löhötä kotona ja minä saan rauhassa reissata ja rentoutua.
Otsikko on täysin harhainen.
Naiset pärjää hienosti ilman miestä. Itseasiassa paremmin kuin miehen kanssa.
Mutta lapsia ei näin synny.
Jos halutaan lapsia, on satsattava miesten heikon mielenterveyden ja oppimisvaikeuksien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on luotu miestä varten. Raamatusta tämäkin selviää.
Onhan niitä kaikenlaisia satukirjoja kirjoitettu
Bärjää bärjää. Hautaan pääsee ilmaseks.
Moni? En ole sitten lapsuuden kuullut yhdestäkään. Kuulostaa vähän siltä että tuttaviisi valikoituu tietynlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään myös hyvin ilman miestä enkä sellaista ole hakenut. Taloudellisesti tulen toimeen paremmin ilman miestä, eipähän tarvitse miestä elättää. Siihen minulla ei olisi varaa.
Jep. Ja tähän päälle veetuilut milloin mistäkin, löhöilyt sohvalla ja marinat aina samasta ruuasta niin todelkakin ei kiitos. Ja se kaljan lipittäminen vielä lisäksi. Ainoa harrastus.
Mihinkään ei voida mennä yhdessä tai jos mennäänkin, on se kivireen perässä vetämistä.
Kesätapahtumissa pistää silmään nää pariskunnat, joissa mies on kuin sitruunan syönyt, kun nainen pakotti taas ihmisten ilmoille sohvalla piereskelyn, kaljan kittaamisen ja oluen juomisen sijaan. Aina aattelen, että onneksi ei tartte olla tuollaisenkaan miehen kanssa. Muu seura on tuhannesti kivempaa.
Naisille: jättäkää noi ankeuttavat kivireet.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sitä patukkaa jota nainen tarvitsee.
Patukka joka lakkaa toimimasta just hetki ennen kuin nainen pääsee maaliin. Tai kysessä 3 sekunnin patukka jonka kyytiin ei vaan kertakaikkiaan ennätä. Tai patukka joka ei käynnisty lainkaan mut mitään vikaa ei ole.
Kumppaniksi kaikkeen tekemiseen olisi mies kiva. Elämä patukan ympärillä saamatta itse mitään ei ole tavoittelun arvoista, varsinkin kun elämä silloin sisältää sättimistä ja vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ratkaissut tuon "kivireen perässä vetämisen" sillä, että lähden aina reissuun yksin. En jaksa miestä, joka on kuin avuton lapsi, kaikki vastuu jää joka asiassa minulle. Ollaan molemmat tyytyväisiä. Mies saa löhötä kotona ja minä saan rauhassa reissata ja rentoutua.
Toivottavasti siinä miehessä on sitten jotain hyvää, minkä takia sen kanssa kannattaa ylipäätään olla. Mua ei kiihota avuttomat lapset.
Moni nainen jatkaa kulissiliitossa, koska kulissista on hyötyä monessa asiassa. Ei välttämättä halua uutta suhdetta, vaan sitten kun eroaa, elää yksin.
Meillä pitkälti sosiaaliset suhteet perustuu pareihin. Jos olet sinkku, sinua ei enää oteta mukaan pariskuntien juttuihin.
Lähinnä tästä on haittaa lasten kannalta. Lapsia ei enää kutsuta ehjien perheiden rientoihin eikä ehjien perheiden lapset lähde yksinhuoltajaperheen juttuihin. Jos sukua on vähän, tutuilla on iso merkitys. Lapset kaipaa ka ereita. Poikkeuksia varmasti on, mutta tämä taitaa olla yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.
Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.
Meinaatko, että sen uuden miehen pitäisi kasvattaa ja elättää sun veljen ipanat???? vai, että äiti sitten yksin elättää lapset, jos eroaa lasten isästä, eikä isällä sitten enää ole mitään vastuuta OMISTA lapsistaan?
Miten miesten voi olla niin vaikea ymmärtää, että ei ne lapset elä pyhällä hengellä? Eikö nämä miehet ole maksaneet lastensa elämistä , kun ovat olleet avioliitossa lpsten äidin kanssa ja heille tulee yllätyksenä, että lasten elättäminen maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on täysin harhainen.
Naiset pärjää hienosti ilman miestä. Itseasiassa paremmin kuin miehen kanssa.
Mutta lapsia ei näin synny.
Jos halutaan lapsia, on satsattava miesten heikon mielenterveyden ja oppimisvaikeuksien hoitoon.
Ja päihderiippuvuuksien ym, joilla ne yrittää itse hoitaa tunne-elämäänsä.
No, Orpon hallitus on leikannut kaikesta tästä. Ne vihaa miehiä ja suomalaisia, haluaa vain meidän rahat ja asunnotkin.
Mä olen sinkkunainen joka pärjää yksin omakotitalossa. Olen töissä josta saan palkkaa ja mulla on oma auto. En koskaan alkaisi yhdenkään miehen kanssa parisuhteeseen sen vuoksi, että olisi vain joku. Hyi helvetti. Olisi ahdistavaa olla väkisin jonkun kanssa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen jatkaa kulissiliitossa, koska kulissista on hyötyä monessa asiassa. Ei välttämättä halua uutta suhdetta, vaan sitten kun eroaa, elää yksin.
Meillä pitkälti sosiaaliset suhteet perustuu pareihin. Jos olet sinkku, sinua ei enää oteta mukaan pariskuntien juttuihin.
Lähinnä tästä on haittaa lasten kannalta. Lapsia ei enää kutsuta ehjien perheiden rientoihin eikä ehjien perheiden lapset lähde yksinhuoltajaperheen juttuihin. Jos sukua on vähän, tutuilla on iso merkitys. Lapset kaipaa ka ereita. Poikkeuksia varmasti on, mutta tämä taitaa olla yleistä.
Kuulostaa typerältä. Miksi sun tuttavapiiri on tuollainen, oletteko hihheleitä?
Ei näy incelien normaali ulinaparvi vielä ehtineen oaikalle. Heräävät vasta ip?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.
Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.
Miksi alapeukut? Onko teistä oikein, et mies maksaa monta tonnia, vaikka uusi aviomies jo kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän veljesi maksa ihan vaan omien lastensa elatuksen? Ei lasten elintason kuulu tippua vaikka vanhemmat eroavatkin, varsinkaan jos vanhemmat tienaavat paljon.
Unohdin sanoa, et lapset asuu 80% veljelläni eli maksaa elämisen suurimmaksi osaksi muutenkin. Minusta ei mene ihan reilusti, kun raha tuntuu menevän lähinnä äidin luksuslaukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on luotu miestä varten. Raamatusta tämäkin selviää.
Onhan niitä kaikenlaisia satukirjoja kirjoitettu
Pikku prinsseistä, jotka jollain urotyöllä (tän ne aina unohtaa tai kuvittelee, että urotyöksi riittää se, ettei lyö) voittaa itselleen prinsessan ja puoli valtakuntaa.
Miksi miehet on naiiveja ja uskoo 0-4-vuotiaiden satuihin?
Missä miesten urotyöt on?
Eiköhän veljesi maksa ihan vaan omien lastensa elatuksen? Ei lasten elintason kuulu tippua vaikka vanhemmat eroavatkin, varsinkaan jos vanhemmat tienaavat paljon.