Miksi niin moni nainen ei PÄRJÄÄ ilman miestä
On oltava mies, huonokin, ja syy on usein en pärjää yksin. Ei ole autoa, ei rahantuojaa. Mikä helvetti naisia vaivaa? Moni on "kaverisuhteessa" .missä kaikki tietää että mies juoksee vieraissa? Mikä ihme saa naiset jäämään saati olemaan pärjäämättä
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Pärjään erinomaisesti ilman miestä.
Olin pitkään naimisissa. Mies kävi elätti perhettä vain sen ajan kun olin pienten lasten kanssa kotona. Eron jälkeen mies ei pärjännyt ilman naista vaan pariutui heti uudestaan.
Tämä on se totuus. Kun naisen terveys, talous ja onnellisuus ovat huonompia parisuhteessa kuin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on luotu miestä varten. Raamatusta tämäkin selviää.
Ovatkos miehet vai naiset kirjoittaneet nämä Raamattuun valitut teksit? Ovatko Isä Jumala ja hänen Poikansa miehiä vai naisia?
Uskotko muuten kirjaimellisesti luomiskertomukseen puhuvine käärmeineen, ja että Kaikkivaltias Jumala olisi laittanut mahtavimman enkeleistään kiusaamaan Eevaa? Tämä hyvä ja armelias? Ai niin, onko nainen luotu miehen kylkiluusta ja miten kuvaan sopivat muut ihmislajit kuin Homo sapiens?
Puoliso elättää minut ja hänen ansioillaan meille on hankittu talo, auto ja hulppeat säästöt. Mökki on hankittu osittain minun varoillani. Puoliso sanoi kerran, että mitään näistä ei meillä olisi, jos minä en olisi ollut hänen puolisonsa. Olen siis ollut merkittävässä asemassa hankkimassa meille hyvä taloudellinen elämä. Siksikö se mies viihtyy aina kotona minun seurassani vai lieneekö ihan aitoa ja oikeata rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.
Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.
Miksi alapeukut? Onko teistä oikein, et mies maksaa monta tonnia, vaikka uusi aviomies jo kuvioissa?
USAssa pelkkä päivähoito on useita tonneja kuussa, samoin kaikki muut lapseen liittyvät kulut pilvissä ja koulutusta vartenkin pitäisi olla säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkkunainen joka pärjää yksin omakotitalossa. Olen töissä josta saan palkkaa ja mulla on oma auto. En koskaan alkaisi yhdenkään miehen kanssa parisuhteeseen sen vuoksi, että olisi vain joku. Hyi helvetti. Olisi ahdistavaa olla väkisin jonkun kanssa.
N46
Samoin. Jos kohdalle sattuu mies jonka ottamisesta minun elämänlaatuni paranisi...muutoinhan se olisi rasite. 😁😁😁
"Itsenäinen nainen" on myytti, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.
Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.
Miksi alapeukut? Onko teistä oikein, et mies maksaa monta tonnia, vaikka uusi aviomies jo kuvioissa?
USAssa pelkkä päivähoito on useita tonneja kuussa, samoin kaikki muut lapseen liittyvät kulut pilvissä ja koulutusta vartenkin pitäisi olla säästöjä.
Meidän tuttavaperheissä äidit ovat olleet kotona siihen saakka, kun lapset ovat tulleet siihen ikään, että pärjäävät itsekseen, mutta eivät ole vielä lähteneet kotoa. Ei se USAn elämä noin synkältä ja yksioikoiselta näytä kuitenkaan. Asioita voi hoitaa monella tavalla. Usein perheet löytävät itselleen sen sopivan tavan mennä elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USAssa pelkkä päivähoito on useita tonneja kuussa, samoin kaikki muut lapseen liittyvät kulut pilvissä ja koulutusta vartenkin p
No kyseisen lapsen äiti käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USAssa pelkkä päivähoito on useita tonneja kuussa, samoin kaikki muut lapseen liittyvät kulut pilvissä ja koulutusta vartenkin p
Miten tämä poistaa sen, että esim. päivähoito ja koulutus ovat USAssa tuhottoman kalliita?
Miksi niin moni mies on ap:n lailla tyhmä?
Mulla on yleisen mielipiteen mukaan "huono mies", koska on rikkonut luottamuksen pahasti ja moneen kertaan. Muulla tavoin mies on hyvä, ja yhteiselo pääasiassa mukavaa.
Ollaan siis yhdessä, koska plussia on enemmän kuin miinuksia. Pärjäisin yksinkin, mutta miksi pitäisi, kun ei ole pakko?
En tiedä varmaksi, mutta syitä löytyy. Itse tunnen kaksikin naista, joilla ei ole ajokorttiakaan, miehensä sitten näitä kuskailevat...
Yksin pärjää paremmin. 15-vuotta jo yksin asunut ja rahaa jää enemmän säästöön, kun ei tarvitse ostella hienoja pihvejä joka kauppakerta tai limukoita, tai alkoholia. Miehet on yleensä huonoja rahan käytössä ja rahaa haaskataan 10 000 euroa autoihin. Ei mitään järkeä, kun halvallakin saa. Ei enää ikinä avoliittoa, eikä kyllä miestäkään ole ollut 15-vuoteen, vaikka onhan noita ollut tuossa jalkoissa ruinaamassa, mutta en lämpeä. Näin hyvä, eikä kukaan kontrolloi - näitäkin miehiä riittää.
Ensin miehet ruinaa lähelle soidinmenoineen.
Menee pari kuukautta eikä mun seura enää olekkaan niin eksoottista. Sitten alkaa se vähättely ja seuraan hakeutuminen... Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Nainen ottaa aina sen pahimman pettäjä jännämiehen.
Mulla on kaveri, joka siirtyy aina lennossa seuraavaan suhteeseen. Oikeasti, kun ero tulee, niin max viikossa on uusi mies hommattuna. Hän kelpuuttaa joka ikisen miehen, jonka kanssa käy treffeillä. Toki osaa valkata siten, että ihan kunnollisia normimiehiä ovat, mutta itse on vaikea ymmärtää, kuinka jokaisen kanssa voi tuntua sitä jotakin. Suhteet myös vakiintuu heti, eli aletaan viettää tiiviisti kaikki vapaa-aika yhdessä.
Nyt varmaan joku rasistinen intto Yliksellä kun normiurpoja ei näy. Vai onko Purralla tiedotustilaisuus?