Miksi niin moni nainen ei PÄRJÄÄ ilman miestä
On oltava mies, huonokin, ja syy on usein en pärjää yksin. Ei ole autoa, ei rahantuojaa. Mikä helvetti naisia vaivaa? Moni on "kaverisuhteessa" .missä kaikki tietää että mies juoksee vieraissa? Mikä ihme saa naiset jäämään saati olemaan pärjäämättä
Kommentit (97)
Suomalainen mies ei tuo rahaa naiselle. Moni mies jättää elatusmaksutkin maksamatta ja siitä kärsivät lapset, ne tytöt ja pojat.
Mistä moinen käsitys? Ei vastaa mun havaintoja.
Mä oon ainaki aina pärjänny yksin 😃
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei tuo rahaa naiselle. Moni mies jättää elatusmaksutkin maksamatta ja siitä kärsivät lapset, ne tytöt ja pojat.
Kyllä tuo perheelle vauraamman asunnon ym mökit ja autot.
Miksi moni nainen sitten on rahan takia ukon kanssa?
Pärjään erinomaisesti ilman miestä.
Olin pitkään naimisissa. Mies kävi elätti perhettä vain sen ajan kun olin pienten lasten kanssa kotona. Eron jälkeen mies ei pärjännyt ilman naista vaan pariutui heti uudestaan.
Heikkoja naisia. Samanlaisia miehiäkin on. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen käsitys? Ei vastaa mun havaintoja.
Minun havaintoja kyllä vastaa.
Pärjään myös hyvin ilman miestä enkä sellaista ole hakenut. Taloudellisesti tulen toimeen paremmin ilman miestä, eipähän tarvitse miestä elättää. Siihen minulla ei olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vauraampi asunto? Tarkoitatko että kaikki suomalaiset naiset ovat kotiäitejä joilla ei ole koulutusta, ammattia eikä omia tuloja? Kuinka monta koti-isää tunnet? Minä tunnen yhden. Hänen vaimonsa on lääkäri. Vaimon tuloilla heille on hankittu vauraampi asunto, mökit ja kolme autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kahden työssäkäyvän tuloilla saa ostettua paremman asunnon ja mökit sun muut. Eli MOLEMPIEN panosta tarvitaan, ei vaan sen ukon. Näin ainakin meillä ja luultavasti suurimmalla osalla tavallisista perheistä.
Lähde? Vai onko tämä vain APn mielipide.
Ai, naisellako ei voi olla omaa autoa? Nainenko ei käy ansiotöissä eikä elätä itseään ja lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset maksavat puolet kuluista, myös niistä asunnoista ja kesämökeistä. Ei niitä mies yksin pysty maksamaan.
Miksi niin moni mies ei pärjää ilman naista?
Pärjään yksin. Eron jälkeen olin yksin ja todistin ennen kaikkea itselleni (ja lapsilleni) että pärjään. Satuin sitten löytämään miehen, jota ilman toki pärjäisin mutta en halua olla. :)
Taloudellisesti en hyödy hänestä mitenkään. Molemmilla omat asunnot ja autot jne.
Anoppi ihmettelee kun sulta hoituu miesten työt. No ne miesten työt on tässä tapauksessa tyyliin lampun vaihdot, tukkeutuneen viemärin putsaukset, saunan tai takan sytytys, auton pissapojan nesteen lisäys, öljyntarkistus tms. pikku hommat, joihin ei varsinaisesti miestä tarvita, mutta jotka opettelin tekemään silloin kun elelin ilman miestä ja ennemmin teen edelleenkin itse kun alan odottelemaan miestä töistä tms. Niin ja herran jestas, reissaankin toisinaan yksinään :)
Anopin ja apen suhde on sitä, että mies istuu sohvalla ja nainen häärää keittiössä, siivoaa, pyykkää tms. Mies sitten tekee näitä kerran vuodessa tehtäviä hommia. Reissussa käydään aina yhdessä, ei erikseen. Eikä siinä mitään, se sopinee heille. Omat vanhemmat aika lailla samanlaista koulukuntaa.
Mies tekee meillä ruuat. Pelkään kuolevani nälkään ilman sitä.
Näitä on osalla, mies juokee vieraissa. Voi tietysti kysyä miksi juoksee, eikö vaimo anna
Vielä on sitä että ei voi erota, kun " mitä siitä kaikki ajattelisivat "
Samaa ihmettelen minäkin. Aivankuin liitot olisi jokin pakko.
Biologia.