Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen ei PÄRJÄÄ ilman miestä

Vierailija
28.07.2025 |

On oltava mies, huonokin, ja syy on usein en pärjää yksin. Ei ole autoa, ei rahantuojaa. Mikä helvetti naisia vaivaa? Moni on "kaverisuhteessa" .missä kaikki tietää että mies juoksee vieraissa? Mikä ihme saa naiset jäämään saati olemaan pärjäämättä

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on sitä patukkaa jota nainen tarvitsee.

Minulla on patukoita yöpöydän laatikossa.,jotka takaa varman nautinnon...

Vierailija
42/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei tuo rahaa naiselle. Moni mies jättää elatusmaksutkin maksamatta ja siitä kärsivät lapset, ne tytöt ja pojat.

Niin, miksi sen pitää olla aima mies, joka maksaa naiselle verottomat tulonsiirrot, eli elarit, vaikka olisi 50/50 -vanhemmuus? Naiset on loisia.

Ei se aina ole mies, mutta toki silloin jos nainen asuu niiden lasten kanssa ja maksaa elämisen. Sinusta omista lapsista huolehtiminen on väärin? Huh... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen käsitys? Ei vastaa mun havaintoja. 

Ei minunkaan.

Jos asia olisi kuten ap väittää, täällä vinkuisivat naiset 24/7 vaatimassa, että miesten on huolittava heidät ja velvollisuus toimittaa kikkeliä kotiin, koska he ovat tehneet kaiken oikein.

Näinhän ei ole.

"Miksi ei tavallinen nainen kelpaa??"😭😭😭

Vierailija
44/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.

Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.

Vierailija
45/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa kyllä munkin havaintoja. Olen joskus jopa muutaman muijan kanssa ajautunut keskusteluun asiasta ja ovat asian ihan avoimesti myöntäneet. Aika usein kyse on ollut matkustamisesta, lomamatkailusta tai yksinkertaisesti liikkumisesta paikasta toiseen. Eivät ilmeisesti osaa suunnitella matkaa, tehdä tarvittavia varauksia eivätkä liikkua paikoissa, joissa eivät ole aikaisemmin käyneet. Ennestään tuttuihin paikkoihin osaavat mennä.

Yksi kuusikymppinen, entinen esihenkilöni, totesi kerran, että eipä tulisi hänenkään elämästä yhtään mitään ilman miestä. En muista enää mistä tuolloin juttelimme, mutta olin ihan sivulauseenomaisesti maininnut äitini olleen sitä naistyyppiä, joka ei selvinnyt mistään ilman miestä, johon tämä uranainen reagoi näin. Vähän hämmennyin. Kerran yksi tutuntuttuni oli tehnyt yksin ulkomaanmatkan miestensä sukulaisten luo ja paluumatkalla oli tullut lentojen vaihtoihin jokin muutos, josta hänen oli täytynyt ky

Mitähän v*ttua nyt? Miehet ulisee sitä, miten sinkkunaiset tykkää vaan matkustella ja lipittää viiniä. Jotenkin tuntuu, että mies ei taida kyetä nostamaan persettään sohvasta kun taas naiset menee ja tekee.

Vierailija
47/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on harhaluulo. Satisfyer (klitoriskiihotin, ei patukka) hoitaa homman paremmin kuin kukaan mies, ilman sivuvaikutuksia kuten:

Kuseminen seisten (myös) vessan matolle

Kuorsaaminen ja piereskely

Haiseminen

Loisiminen, rahan, tavaroiden ja autokyytien ym palvelusten pummaaminen

Sättiminen ja pahoinpitely

Irtaimiston klähmiminen likaisilla käsillä

Tilan ja energian vieminen

Vierailija
48/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20136515?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Siimä sulle naisia jotka ulisee miehen perään

Vierailija
49/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun havaintoja kyllä vastaa.

Jaa. Kuitenkin  mies on se, joka pariutuu uudelleen monesti jo, ennen kuin se edellinen vaimo on siunattu edes hautaan tai eroaa vain siinä kohtaa, kun uusi on jo katsottuna. 

Mies ei pärjää ilman naista, kun ei viitsi tehdä ruokaa  ja jopa vaatehuolto on täyttä hepreaa. moni mies ei osaa edes alkeellisempia elämäntaitoja. Jos ei ole naista pitämässä huolta, ei ymmärretä siivota, eikä muutenkaan hoitaa kotia, vaan eletään liassa ja paskassa, likaisissa vaatteissa  ja syödään roiskeläppiä. 

Jotkut miehet ei osaa edes kahvia/perunoita keittää. Nainen passaa ja hoitaa terveen miehen. Aika avuttomia on moet miehet, eivät pärjää yhtään ilman naista. Naisissa näitä on vähemmän. 

Ja valitettavasti läheskään kaikki miehet ei elätä edes itseään saatika sitten naista/perhettään. 

Miehissä on enemmän täysin kouluttamattomia ja syrjäytyneitä ja jos ei äiti ole pitämässä huolta  aikamiespojasta niin ihan hukassa ovat. 

Vierailija
50/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin päin, että lapset asuu isän luona ja nainen maksaa lasten elatusavun isän tilille. Usassa mies voi maksaa elatusapua myös entiselle vaimolleen, meillä naisen pitää tulla toimeen.omillaan.

Ystävättäreni teki näin. Maksoi elatusapua. Oli kovatuloisempi kuin poikiensa isä. Jätti pojat isälle. Oli itse reissutöissä.

Vierailija
51/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan.

Jos asia olisi kuten ap väittää, täällä vinkuisivat naiset 24/7 vaatimassa, että miesten on huolittava heidät ja velvollisuus toimittaa kikkeliä kotiin, koska he ovat tehneet kaiken oikein.

Näinhän ei ole.

"Miksi ei tavallinen nainen kelpaa??"😭😭😭

"Kyllä miesten pitää antaa meille kilteillekin naisille tilaisuus tai perkele tulen ja raizkaan/tapan senkin miesh**rat!" 😭😭😭

Vierailija
52/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjään myös hyvin ilman miestä enkä sellaista ole hakenut. Taloudellisesti tulen toimeen paremmin ilman miestä, eipähän tarvitse miestä elättää. Siihen minulla ei olisi varaa.

Jep. Ja tähän päälle veetuilut milloin mistäkin, löhöilyt sohvalla ja marinat aina samasta ruuasta niin todelkakin ei kiitos. Ja se kaljan lipittäminen vielä lisäksi. Ainoa harrastus.

Mihinkään ei voida mennä yhdessä tai jos mennäänkin, on se kivireen perässä vetämistä.

Vierailija
53/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usan systeemi on aivan outo. Veljeni vaimo halusi erota, ja nyt veljeni maksaa isot summat kunnes lapset on 18v. Exällä on jo uusi mies ja oma työ, mutta silti saa monta tonnia veljeltäni per kuukausi... Vähän jäänne.

Minkä siität, sen elätät. Taidatte olla melko vähäjärkinen suku.

Vierailija
54/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen (siis nisäkäslaji, ei pelkkä sukupuoli) on yhteisöllinen laumaeläin. Uusien valtauskontojen (kristinusko, islam) laumat alkoivat kutistua perheyksiköiksi joista kristinusko toi tänne ydinperhemallin, johon liittyi tiiviisti myös muut sukulaiset.

Nykyinen länsimaalainen individualistinen elämäntapa on ihmiskunnan historiassa silmänräpäyksen pituinen jakso. Ensin perheyksikössä alkoi lapsiluku pienentyä ja sen jälkeen sukulaisyhteydet muuttua etäisemmäksi. Esim. vielä milleniaaleilla on vielä pääsääntöisesti kokemus paljon arjessa mukana olleista isovanhemmista.

Ihmiset sukupuolesta riippumatta pärjäävät tai ovat pärjäämättä yksin, mutta se ei ole ihmiselle lajityypillistä käytöstä.

Yhteisö ei ole sama kuin parisuhde. Naisilla on iso tuttavapiiri ja hyvät verkostot ilman miestäkin.

Miehiä tällaiset ei kiinnosta ja niinpä he er

Ei tietenkään ole, mutta parisuhde muodostaa yhteisön ja ihmiselle luontainen yhteisö koostuu eri sukupuolista. Nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessämme tavanomaisin tapa muodostaa yhteisö on muodostaa perheyksikkö.

Eikä tuota miesten pärjäämättömyyttä tarvitse odotella. Näkyyhän se kaikissa tilastoissa, että elämä ilman parisuhdetta (kyllä, tässä yhteydessä juurikin parisuhdetta) heikentää miehen elämänlaatua kaikin tavoin. Naiset sosiaalisesti taitavampana sukupuolena nivovat perheyksikköön myös muita ihmissuhteita ja tämän johdosta naisen verkostot eivät ole riippuvaisia perheyksikön ehjänä pysymisestä.

Vierailija
55/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän miehet ylemmyydessään luulee, mutta totuuus on se, että suurin osa naisista ei saa tuosta patukasta juurikaan iloa. Naisten orgasmin saanti yhdynnässä on lähes olematon .  Oman käden kautta se onnistuu lähes kaikilta naisilta. 

Eipä se jaksa kauaa kiinnostaa, jos koskaan et siitä leikistä juuri mitään saa. Leikki joka loppuu kerta toisensa jälkeen pettymykseen ei kauaa jaksa innostaa.  Sama se sitten on hoidella itse itsensä, eikä siinä sitten miestä niihin hommiin tarvita ollenkaan. 

En yhtään ihmettele, että moni nainen valitsee kumppanikseen nykyään naisen. 

Vierailija
56/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia elatusmaksuja ei makseta missään universumissa ellei ole monimiljonääri. Lasten elatusvastuu on lasten vanhemmilla riippumatta siitä ovatko he yhdessä vai eivät. 

Vierailija
57/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se ei pärjää ilman naista?

Moni mies rakentaa koko egonsa sen statuksen varaan, että hänellä on nainen. Näyttelyesine, trofee, jokin millä päihittää muut luuserimiehet.

Ne harvat naiset, jotka ei muka pärjää  on tahallaan omaksuneet toksisen avuttoman roolin: "Yhyy en osaa ostaa autoa, yhyy en saa tauluja seinään, yhyy en osaa kytkeä valaisinta sokeripalasn yhyy."

Ne vetoaa tällä typerien miesten vaistoon esittää miesroolia, jossa "heikko ja avuton  nainen pelastetaan" ahdingosta. 

Nää miehet ei edes tajua kusetusta vaan ovat lapsellisen ylpeitä siitä sokeripalajutusta, jonka apinakin oppii kun opettaa. Ja jonka se nainen osaa.

Vierailija
58/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin. Aivankuin liitot olisi jokin pakko.

Miehet on tarpeettomia, tehneet laiskuudellaan ja vittumaisuudellaan itsensä turhiksi.

N60

Tähän ei lisättävää.

Vierailija
59/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä oon ainaki aina pärjänny yksin 😃

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
60/97 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pärjään ilman miestä. Toki olisi ihana löytää hyvä mies, mutta kun ei niitä juurikaan ole. 

Kokoan ihan itse Ikean huonekaluni :D. Joskus vähän ovi vinksallaan, mutta omin pikku kätösin olen tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi