Miksi loukkaannut stringeistä/bikineistä? Todellinen syy on tässä...
Sinulla ei ole päätösvaltaa kenenkään toisen ihmisen kehoon ja vaatteisiin vaikka kuinka toivoisit ja tai polkisit jalkaa maahan kiukkuisesti.
Kysymys onkin miksi paljas iho järkyttää?
Onko tosiaan niin että kun muut naiset saavat huomiota vähissä vaatteissa, siitä tulee itselle inhottava olo koska ei koe itseään niin halutuksi, joten tämä huono itsetuntoasia projisoidaan muihin ihmisiin: "vika on heissä, ei minussa."
Oletko ajatellut että käytös on kuin koulukiusaajalla jotka haukkuivat koulussa toisia vaatteiden perusteella?
Näihin itsetunto-ongelmiin kannattaisi hankkia apua.
Kommentit (820)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.
No katso muualle sitten.
Vaikea katsoa, kun nämä paljastelijat lähtevät sinne rannalle juuri siksi, että kaikki näkisivät sen ruman perseensä. Tungetaan sitä ihmisten naamalle ja pyllistellään eri asennoissa toisten edessä.
eri
Miksi naamasi on niin kiinni jonkun perseessä, ettet pysty katsomaan muualle kuin sinne perseeseen? Pidä normaali etäisyys toisista ihmisistä.
Siksi, että se joku tunkee sen perseensä minun naamani eteen. Jos katson muualle, on se perse pian siinä suunnassa. Ja minä pitäisinkin etäisyyden, mutta minkä minä sille voin, jos joku stringibikinihoro parkkeeraa pyyhkeensä suoraan minun eteeni?
Vierailija kirjoitti:
Naisten sisäinen moraalinvartija nousee esiin ja se on sitten seliteltävä naismaisesti kaikin erilaisin tavoin, paitsi sillä ainoalla, oikealla syyllä. Olen edelleen syvästi huvittunut naiseuden erilaisista vivahteista.
Tämä tyhjä tyhjänpäiväinen lässytys on puhdasta naisvihaa, yksipuolista ja puolueellista stringimenekinedistystuputusta (myyjäkö olet?) kehnosti verhoiltuna "naisten oikeuksiin", jotka stringipakkomiellejankuttajabimbon mielestä toteutuvat vain ja ainoastaan julkisilla paikoillakin se ihanan esteettinen ja huippukäytännöllinen ohut nirunaru percevaossa kivasti hangaten.
Piti oikein avata keskustelu otsikon vuoksi, kun halusin tietää, että kuka loukkaantuu jostain bikineistä, tai että mitä tämä ylipäätään tarkoittaa. Olipa typerä otsikko.
En ole ikinä loukkaantunut (en fyysisesti, en henkisesti) siitä, että jollain ap:n kaltaisilla tai muilla ihmisillä olisi tietynlaiset alushousut tai bikinit. Miten ihmeessä se minua liikuttaisi?
Onko ap, sinulle joku tullut sanomaan, että on loukkaantunut, kun sinun perspakarasi vilkkuu? Vai mistä tämä tällainen ajatus on itänyt? Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä keskustelussa hassuinta on se, että on olemassa hyvin vahva naisten kulttuuri, jossa kielletään täysin se, että seksikkäällä pukeutumisella pyrittäisiin tavoittelemaan miesten katseita. En siis sano, että kaikki naiset ovat tätä mieltä, ja toisaalta osa ei varmaankaan kunnolla edes tajua oman pukeutumisensa vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen (en ehkä oikein itsekään tajunnut nuorena). Kuitenkaan pakarat paljastaviin housuihin pukeutumiselle ei ole mitään muuta syytä kuin katsokaa mun persettä.
Joo ja kun kaikki naiset eivät edes ole heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä keskustelussa hassuinta on se, että on olemassa hyvin vahva naisten kulttuuri, jossa kielletään täysin se, että seksikkäällä pukeutumisella pyrittäisiin tavoittelemaan miesten katseita. En siis sano, että kaikki naiset ovat tätä mieltä, ja toisaalta osa ei varmaankaan kunnolla edes tajua oman pukeutumisensa vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen (en ehkä oikein itsekään tajunnut nuorena). Kuitenkaan pakarat paljastaviin housuihin pukeutumiselle ei ole mitään muuta syytä kuin katsokaa mun persettä.
Olisko joku ikään liittyvä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.
No katso muualle sitten.
Vaikea katsoa, kun nämä paljastelijat lähtevät sinne rannalle juuri siksi, että kaikki näkisivät sen ruman perseensä. Tungetaan sitä ihmisten naamalle ja pyllistellään eri asennoissa toisten edessä.
eri
Miksi naamasi on niin kiinni jonkun perseessä, ettet pysty katsomaan muualle kuin sinne perseeseen? Pidä normaali etäisyys toisista ihmisistä.
Siksi, että se joku tunkee sen perseensä minun naamani eteen. Jos katson muualle, on se perse pian siinä suunnassa. Ja minä
Näin ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei pyöri sinun mukaasi. Pysy kotona.
Sinun mukaasiko se sitten pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei pyöri sinun mukaasi. Pysy kotona.
Sinun mukaasiko se sitten pyörii?
Jos kysymys on siitä, kenen mukaan maailma pyörii, niin ainakaan sen ei pitäisi pyöriä niiden mukaan, jotka eivät siedä muita kuin oman peilikuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kun kaikki naiset eivät edes ole heteroita.
Edelleen suurin osa on ja siksi se, että seksikkäällä pukeutumisella haetasn juuri miesten katseita, pitää paukkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap pohtii sekoja. En pidä paljastelusta, enkä ihmisistä, jotka esim stringeillä eivät kunnioita muiden ihmisten rauhaa olla näkemättä irvokkaita pukeutumisia. SIKSI.
Sinulla on ongelma koska et arvosta muiden naisten vapautta omaan kehoonsa ja haluat heikentää naisten oikeuksia jotta sinun tunteitasi ei loukata. Sinun mielensäpahoitus on enemmän suojeltava asia kuin naisten oikeudet. Tuo on niin itsekästä ja ylimielistä mutta valitettavasti et sitä itse huomaa koska oletat että muut ihmiset pyörii sinun pillisi mukaan. Sori, et ole maailman keskipiste.
Mitä oikeuksia? Olen itse joutunut itsensäpaljastajan uhriksi parikin kertaa jo hyvin nuorena. En pahoittanut mieltäni, mutta en koe olevani itsekäs ja ylimielinen jos en haluaisi kokea tuota enää. En y
Onko sinun mielestäsi stringbikinit uimarannalla sama asia kuin itsensä paljastelija pusikosta?
Kyllä, jos paljas intiimialue läväytetään toisten silmien eteen yllättäen ja pyytämättä niin uhrille tilanne on ihan sama. Tänä kesänä olin puistossa lukemassa kirjaa, ja joku nainen tuli noin metrin päähän minusta ja käänsi paljaan persereikänsä minuun päin. Pois katsominen ei poista sitä että on jo sen persereiän nähnyt.
Ymmärrän kyllä halun olla lähes alasti uimarannalla. Itse vaan menisin silloin vähän syrjemmäksi enkä pyllistelisi muita päin persreikä vilkkuen. Käyttäisin pyyhettä jos joudun menemään läheltä muita jne. Mutta useimmat eivät toimi näin, ja tulee mieleen että motiivi on sama kuin itsensäpaljastajalla. Ei anna tyydytystä paljastella omalla rantapyyhkeellä syrjemmässä muista vaan jostain syystä ne vieraat silmät tarvitaan ympärille.
Näillä säillä koko kaupunki tuntuu olevan kuin yksi suuri strippibaari, mutta mikäs siinä, säästöähän se vaan on kun ei nuo edes tippejä ole ruinaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein avata keskustelu otsikon vuoksi, kun halusin tietää, että kuka loukkaantuu jostain bikineistä, tai että mitä tämä ylipäätään tarkoittaa. Olipa typerä otsikko.
En ole ikinä loukkaantunut (en fyysisesti, en henkisesti) siitä, että jollain ap:n kaltaisilla tai muilla ihmisillä olisi tietynlaiset alushousut tai bikinit. Miten ihmeessä se minua liikuttaisi?
Onko ap, sinulle joku tullut sanomaan, että on loukkaantunut, kun sinun perspakarasi vilkkuu? Vai mistä tämä tällainen ajatus on itänyt? Kummallista.
Sama täällä. En edes katso ketään pitkään kun mielestäni tuijottajalle ei ole käytöstapoja.
Itsellä kyllä tulee mieleen että pakarat esillä on pintamuotia ja käyttäjä ehkä myös pinnallinen. Voin olla väärässä.
No jos se perse on vain ihoa, miksi et käännä niitä stringejä toisinpäin niin, että se nirunaru on etupuolella? Ihoahan sielläkin vain on, eikö? :D :D :D
Paheksujat ovat tekopyhiä hyväksyessään esimerkiksi pitkälahkeiset farkut. Ne olivat eläimellisten mustien miesten työvaate, jos kysyt asiaa 1930-luvulla syntyneeltä maalla eläneeltä suomalaisnaiselta.
Ongelmaksi paheksujalle muodostuu juuri suuri valikoivuus ja kokonaiskuvan puute. Koronarokotteen kieltäjä ja kreationisti operoivat aivan samoin.
Kaikki tämä olisi vältettävissä suuremmalla koulutuksella ja tasokkaammalla koulutuksella. Siinä usein käy niin, että ihminen asettuukin kannattamaan erilaisuuden vapautta. Ja vastaavasti luopuu esimerkiksi kristillisesti motivoituneista poteroistaan.
Kristinuskossa on hyviäkin ajatuksia ja sisältöjä, mutta haitaksi se tulee, jos se muodostuu suoranaiseksi tulpaksi tieteen ja sivistyksen tielle. Tällaisesta on jo huolestuttavia esimerkkejä mm. Yhdysvalloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katso muualle sitten.
eri
Siksi, että se joku tunkee sen perseensä minun naamani eteen. Jos katson m
Näin ei tapahtunut.
Valitettavasti tapahtui. Ja haluaisin saada näkymän jo pois muististani.
Mulle on aivan sama miten ihmiset pukeutuu. Kannattaa mennä sellasiin paikkoihin uimaan, missä on omaa rauhaa. Problem solved! En tajua tätä suomalaisten ulinaa, kesä on lyhyt.
Jos joku ahdistelee perseellään, kannattaa tehdä rikosilmoitus. Epäilen kyllä, että kyse on enemmänkin kuvitelmista.
Vierailija kirjoitti:
No jos se perse on vain ihoa, miksi et käännä niitä stringejä toisinpäin niin, että se nirunaru on etupuolella? Ihoahan sielläkin vain on, eikö? :D :D :D
Koska saa valita itse, mitä paljastaa.
Nuo perseensä esittelijät ovat kuin punapersepaviaaneja, jotka vetävät kunnon viidakkotanssishowta toisten edessä saadakseen parhaimman puolison.
Ihminen (tai jotkut heistä) ovat palanneet juurilleen.