Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi loukkaannut stringeistä/bikineistä? Todellinen syy on tässä...

Vierailija
26.07.2025 |

Sinulla ei ole päätösvaltaa kenenkään toisen ihmisen kehoon ja vaatteisiin vaikka kuinka toivoisit ja tai polkisit jalkaa maahan kiukkuisesti.

Kysymys onkin miksi paljas iho järkyttää?

Onko tosiaan niin että kun muut naiset saavat huomiota vähissä vaatteissa, siitä tulee itselle inhottava olo koska ei koe itseään niin halutuksi, joten tämä huono itsetuntoasia projisoidaan muihin ihmisiin: "vika on heissä, ei minussa."

Oletko ajatellut että käytös on kuin koulukiusaajalla jotka haukkuivat koulussa toisia vaatteiden perusteella?

Näihin itsetunto-ongelmiin kannattaisi hankkia apua.

Kommentit (820)

Vierailija
1/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.

Vierailija
2/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.

Miksi et tykkää katsella. Sehän on vaan paljasta ihoa?

(eri)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
4/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

On kiusallista nähdä liikaa. Siitä tulee olo, että on luvattomasti tirkistelemässä jonkun intiimialueita.

Vierailija
5/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

Oletko sä oikeasti noin tyhmä, vai esitätkö vain?

Vierailija
6/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on kohteliasta muita kohtaan pukeutua asiallisesti. Paljas pylly julkisella paikalla on loukkaavaa. En järkyty, mutta koen epäkohteliaana. Tunne on ällötys, ei järkytys. 

Vierailija
7/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asia ole ikinä noin helppo. Et sinä ole mikään muista erillinen yksikkösi tai susilapsi, joka tekee omat tulkintansa.

Vierailija
8/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

Perseen näyttäminen koetaan maailmanlaajuisesti loukkaukseksi. Se on ihoa, mutta sitä pidetään loukkaavana ja räävittömänä koska se on yleisesti hyvin intiimi alue johon liittyy yksityisiä elintoimintoja ja likaa. Ja sen alueen paljastaminen toisille liittyy yleensä joko seksuaalisuuteen tai toisen loukkaamiseen käyttäytymällä huonosti ja julkeasti. Tuntuu oudolta että pitää selittää tällainenkin nykyaikana ihmisille.

(eri)

Vierailija
9/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on kohteliasta muita kohtaan pukeutua asiallisesti. Paljas pylly julkisella paikalla on loukkaavaa. En järkyty, mutta koen epäkohteliaana. Tunne on ällötys, ei järkytys. 

Et taida tulla ajatelleeksi, että esimerkiksi pitkät farkut olivat kauan aikaa asiaton vaatekappale, erityisesti naisilla.

Vierailija
10/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole päätösvaltaa. Sen sijaan minulla voi olla, ja onkin, mielipide siitä, millainen vaatetus on mautonta ja sopimatonta.

Vierailija
11/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En halua huomioita miehiltä niin miten niin muka olen toisille kateellinen? 

Vierailija
12/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei pyöri sinun mukaasi. Pysy kotona. 

Vierailija
13/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen enkä myöskään tykkää katselle liian vähissä pukineissa olevia miehiä, ovat sitten keholtaan millaisia adoniksia tahansa. 

Vierailija
14/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi puutut siihen, miten muut naiset pukeutuvat?

Vierailija
15/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perseen näyttäminen koetaan maailmanlaajuisesti loukkaukseksi."

Nyt tuli niin pollea väite, että vaatisi melkein tieteellistä lähteistystä ja selventämistä, tarkoitatko "perseen näyttämisellä" esimerkiksi kaikkea huonon maun mukaista pukeutumista vai mitä?

Vierailija
16/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toimit kuten koulukiusaaja joka arvostelee toisten vaatteita. "Kohtelias" olisit, jos arvostaisit toisten oikeutta omaan kehoon mutta et arvosta vaan vaadit että maailma pyörii sinun napasi ympärillä. Sinun ällötyksesi on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Kaikki eivät koe ällötystä kuten sinä.

Vierailija
17/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta miksi sinä puutut siihen, mitä ihmiset ajattelevat? Eikö ihmisillä ole vapaus ajatella ihan mitä haluavat?

Vierailija
18/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, näin on.

Vierailija
19/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomat ihmiset julkisella paikalla = alkeellisetkaan tavat eivät ole hallussa. 

Next.

Vierailija
20/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta miksi sinä puutut siihen, mitä ihmiset ajattelevat? Eikö ihmisillä ole vapaus ajatella ihan mitä haluavat?

Ei koskaan. Ihminen on aina rajallinen myös ajattelultaan.