Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?

Vierailija
25.07.2025 |

Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua  nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.

Kommentit (1070)

Vierailija
801/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ravintolasta saa hyvää ruokaa?

https://www.ravintolalia.fi/

Kävin tuolla aika vasta. Oli hyvää ja kohtuuhintainenkin. 

https://maps.app.goo.gl/JCC1irFVDP1W1biZ9

Parhaimmat pizzat, mitä olen koskaan maistanut!

Puhe oli hyvästä RUOASTA, ei mistään ygälätystä eli pizzasta.

-eri-

Vierailija
802/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan sama kun naiset alkaisi valittaan miehille, että miksi sä meet tänään kalaan kun naapurin Ville oli kalassa eilen, miksi sun pitää matkia sitä? Miksi pelaat tuota suosittua tietokonepeliä ja matkit muita? Ja miksi juot olutta ja katsot lätkää niin kuin muutkin miehet...

Niin, joidenkin miesten, tai ainakin tämän yhden, mielestä he ovat oman elämänsä kulkijoita, jämptejä miehiä, ja naisten harrastukset motiivit niihin on tyhmiä Kotkotuksia. 

Perinteistä misogyniaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viikonloppuna elokuvan, valitsin sen sillä perusteella että se oli saanut hyvät arvostelut ja Oscar-ehdokkuudenkin... Olen nyt varmaan pinnallinen?

Vierailija
804/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ei ole rahaa tehdä sitä 

2. Eivät osaa keskustella asioista, joten heille se on ruoan mättämistä suuhun mahdollisimman nopeasti ja pois.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
805/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että sen takia etteivät tunne oloaan siellä mukavaksi. Ehkä syrjäytyneenä ei osaa enää käyttäytyä tuollaisilla paikoilla niin pistää kiusallisesti silmään 🤔

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
806/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Lihavat ja huonokuntoiset palsta"miehet" ovat parhaimmillaan suljetuissa tiloissa, joissa ei ole paljoa ihmisiä. Peräkammarin hiljaiset äidin pojat, eivät ole tottuneet tämän ajan menoihin.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
807/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ei ole rahaa tehdä sitä 

2. Eivät osaa keskustella asioista, joten heille se on ruoan mättämistä suuhun mahdollisimman nopeasti ja pois.

#miesvihanäkyväksi

Missä tuossa on miesvihaa? Tuohan on kohdistettu vain siihen ryhmään miehiä joka murjottaa naisten matkustelusta? Monet miehethän myös pitävät matkustelusta. Naisille jotka muejottavat toisten matkailusta toimii aivan sama kommentti. 

Vierailija
808/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.

Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.

T. Itsekin kokki

Tiedätkö mikä tuossa on ainoa yhdistävä tekijä - sinä ja sinun naismakusi. Katsoisin siis ensimmäisenä peiliin miksi kiinnostut tuollaisista naisista :D

Sanoitko noin aloittajalle? Et? Miksi et?

Vierailija
809/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on persaukisia ja/tai pihejä.

Jos itse ei raaski rahaa käyttää esim kahvilassa niin sitten se on hyvä puolustuskeino omille aivoille että turhaahan se onkin, siellä käyvät ihmiset ovat tyhmiä ja minä fiksu. Vaikka syy tosiaan oikeasti on se, että ei ole rahaa. Jos rahaa olisi reilusti niin sitten varmasti hekin kahviloissa kävisivät, rahankäytön kynnys yleensä kun laskee sitä mukaa mitä enemmän sitä on. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
810/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.

Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.

T. Itsekin kokki

Tiedätkö mikä tuossa on ainoa yhdistävä tekijä - sinä ja sinun naismakusi. Katsoisin siis ensimmäisenä peiliin miksi kiinnostut tuollaisista naisista :D

Sanoitko noin aloittajalle? Et? Miksi et?

Varmaankin koska ap puhuu matkustamisesta suuttuvista palstamiehistä, ja jos täällä joskus pyörii niin heitä on vaikea välttää. He eivät ole ap:n valitsemaa seuraa. 

Vierailija
811/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viikonloppuna elokuvan, valitsin sen sillä perusteella että se oli saanut hyvät arvostelut ja Oscar-ehdokkuudenkin... Olen nyt varmaan pinnallinen?

Mun mies näki kuvia kun kaveri oli kiivennyt Saanalle ja kyseli että mentäisiinkö mekin... Pinnallinen mies mulla?

Katsoi myös telkusta sitä Summit-ohjelmaa ja haluaa nyt samoihin maisemiin...

Vierailija
812/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukiset vihaa kaikkea mistä joutuu maksamaan. Tai sit ei uskalleta jonkun sosiaalisen paniikin takia ihmisten ilmoille.

Naiset ei itse maksa edes treffejä joten...

Vierailija
813/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaaaas haussa vahvistusta sille että miehet ovat tyhmiä ja muutenkin huonoja kaikessa.

Miten profiloisit tällaisia juttuja tarvitsevan ihmisen?

Miesvihaa.

Jokainen suomalainen nainen on täynnä sitä

Vierailija
814/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaaaas haussa vahvistusta sille että miehet ovat tyhmiä ja muutenkin huonoja kaikessa.

Miten profiloisit tällaisia juttuja tarvitsevan ihmisen?

Tässähän miehellä onkin erinomainen tilaisuus perustella, miksi uusien kokemusten ja elämysten etsiminen olisi muka tyhmää. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
815/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.

Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan. 

Keissä naisissa tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa?

Teissä palstanaisissa

Aivan kaikissa naisissa

Päätä sä, ethän sinä puutu miesten yleistämiseen, miksi puutut naisten?

Vierailija
816/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.

Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan. 

Keissä naisissa tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa?

Niissä, joiden kanssa olen ollut suhteessa.

Muovisia ei lasketa.

#spermaviemäritnäkyväksi

Vierailija
817/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että sen takia etteivät tunne oloaan siellä mukavaksi. Ehkä syrjäytyneenä ei osaa enää käyttäytyä tuollaisilla paikoilla niin pistää kiusallisesti silmään 🤔

#miesvihanäkyväksi

Yhäkin, miten tuo on miesvihaa? Suurin osa miehistä ei ole syrjäytyneitä ja jopa viihtyvät ravintoloissa. Syrjäytyneelle varmasti ravintolassa olo on omituista ja jopa vaikeaa. Tuo kommentti ei mitenkään osu kaikkiin miehiin, vaan siihen hyvin pieneen osaan miehistä jotka suuttuvat siitä että joku pitää matkustelusta. 

Vierailija
818/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa ihmislaji nimeltään palstamies? Vai mihin ap viittaa? 

Eri. Palstalle kirjoittavat miehet. Onko tuo selvennys tarpeeksi yksinkertainen?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
819/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei ole muuta paikkaa kuin Pihtipudas, eikä tarvi mitään ravintoloita, äiti laittaa ruokaa. Mopolla pääsee kyllä aina naapuriin asti, jos äiti antaa rahaa polttoaineeseen. t. Ville 34 v., Pihtipudas.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
820/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä he eivät vihaisi?

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän