Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suuri ero on sinun ja miehesi syömisten välillä?

Vierailija
07.04.2024 |

Siis ruokamäärissä, syömiskerroissa jne. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä harmittaa, kun mies voi huoletta syödä huomattavasti enemmän. 

Vierailija
2/43 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöm roskaruokaa ja olen läski, mies syö lihaa ja on timmissä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään suunnilleen yhtä paljon ja usein tavallista ruokaa, mutta mies syö sokeria paljon enemmän, laittaa esim. kahviin ja puuroon vaikka kuinka paljon ja syö pullaa yms. mistä itse en välitä. 

Vierailija
4/43 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies syö enemmän, koska on isokokoisempi kuin minä. Muuten syödään samaa ruokaa pääasiassa.

Vierailija
5/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon, mies ei paljon mitään. No mies syö useammin päivässä jos syö ollenkaan, sekä pullaa ja karkkia.

Minä syön yleensä vain kerran päivässä.

Mies kyllä valittaa kun syön roskaruokaa ja "läskiä" kuulemma. Ja haukkuu välillä läskiksi. Ja saattaa siitä yhdestä syömiskerrastanikin sanoa "ja taas se syö...".

Vierailija
6/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kasvissyöjä, minä en. Hän syö useammin kuin minä. Minä syös enemmän makeaa kuin hän.

Vierailija
7/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään yllättävän samoja määriä. Painan 25 kiloa miestäni vähemmän. En tajua.

Vierailija
8/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aika sama, mutta mies syö isompia annoksia. Minä kuitenkin painan 40 kg enemmän kuin mies. Kumpikaan ei harrasta liikuntaa ja on istumatyö.

Vierailija
9/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö enemmän makeisia, jäätelöä, leipää, makkaraa ja lihaa kuin minä. 

Minä syön enemmän kasviksia, enkä lainkaan makeisia tai jäätelöä.

Mieheni on normaalipainoinen ja minä normaalipainon ja ylipainon rajalla seilaava. Kasvikset kai lihottaa enemmän kuin liha. 😅

Vierailija
10/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kommentoin, että vaimo syö huomattavasti enemmän. On kyllä myös ylipainoinen. Tuntuu, että sen pitää koko ajan saada jotain syödä. En jaksa edes puhua hänen kanssaan asiasta, koska suuttuu.

Vierailija
11/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kahdesti päivässä vhh ruokaa, lisäksi aamukahvi ja iltatee ilman syömisiä. Mies syö kolme kertaa (kahdesti päivässä minun tekemääni vhh ruokaa) ja napostelee lisäksi pitkin iltaa karkkia, sipsiä, jäätelöä. Viikonloppuisin mies korvaa lähes kaikki ateriat alkoholilla, eli on siis perjantaista sunnuntaihin kännissä ja syö vain jos sattuu olemaan tolpillaan silloin kun keittiössä on ruokaa esillä. 

Vierailija
12/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön määrällisesti enemmän ja useammin. Olen kasvissyöjä, mies on sekasyöjä. Mi olen meistä alipianoinen, miehellä on jonkin verran ylipainoa kertynyt vuosien varrella, ei nyt vielä onneksi pahasti. 

Eli eroaa hyvin paljon ja helppouden vuoksi tehdään molemmat omat ruokamme. 

Vierailija
13/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso, että erosin. Mies vaati kaikkia lihakastikkeita tmv isotöisiä ja kalliita ruokia joka päivä. Itse en välitä kuin kanan ja kalkkunan lihasta korkeintasn pari krt.kuukaudessa. Mies taas halusi sianlihaa joka päivä. Kaikki oli syömisissämme täysin vastakkain. Miksi helv#issä kokkaisin ja käyttäisin rahoja ruokaan, jota en itse edes syönyt.  

Vierailija
14/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö töissä, lapset koulussa ja kotona illalla lämpimän ruoan salaatin kera, iltapalaksi hedelmä tai juuresdippi. Minä syön vasta kun kaikki ovat menneet nukkumaan koska hävettää. Sipsejä, irtsareita, limua, kaupan valmispullaa tai halpoja kuivakakkuja.

Vierailija
15/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samoja syödään, mies enemmän, mutta minä olen sitten napostelija, tänäänkin pensamustikoita kourallinen ja juuri äsken kymmenkunta luumutomaattia ihan ohi mennen, kun käväisin jääkaapilla.

Vierailija
16/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö paljon isompia annoksia ja käyttää valtavasti suolaa eikä juurikaan syö kasviksia. Laittaa teehen viisi lusikallista sokeria. Itse juon mustaa kahvia ja syön yleensä suolaa vältellen ja kasvispainotteisesti, joskin myös pullaa ja karkkia kuluu viikoittain. Olemme molemmat normaalipainoisia, mutta mies 10 cm pidempi.

Vierailija
17/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran iso, että erosin. Mies vaati kaikkia lihakastikkeita tmv isotöisiä ja kalliita ruokia joka päivä. Itse en välitä kuin kanan ja kalkkunan lihasta korkeintasn pari krt.kuukaudessa. Mies taas halusi sianlihaa joka päivä. Kaikki oli syömisissämme täysin vastakkain. Miksi helv#issä kokkaisin ja käyttäisin rahoja ruokaan, jota en itse edes syönyt.  

No en olisi minäkään ostanut miehelle kalliita lihoja. Meillä oli omat rahat ja talous. Tykkään tosin kokata että olisin voinut hänelle ja hänen lapselleen kyllä ruokaa tehdä, mutta miehen olisi pitänyt kaupassa käydä ostamassa muutakin kuin Atrian valmispitsoja. Eli Nääh, söin itse ostamani salaatteja (joita mies ja lapsi ei halunnut) ja mies oli kotona syömättä ja lapsi söi mikroleipää ja paahtoleipää.

Vierailija
18/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en olisi minäkään ostanut miehelle kalliita lihoja. Meillä oli omat rahat ja talous. Tykkään tosin kokata että olisin voinut hänelle ja hänen lapselleen kyllä ruokaa tehdä, mutta miehen olisi pitänyt kaupassa käydä ostamassa muutakin kuin Atrian valmispitsoja. Eli Nääh, söin itse ostamani salaatteja (joita mies ja lapsi ei halunnut) ja mies oli kotona syömättä ja lapsi söi mikroleipää ja paahtoleipää.

Lisään vielä, että lapsi oli siis miehen lapsi, ja minä tapailin miestä muutaman kuukauden. Mies ei juonut kuin kaljaa ja kokista ja lapsi kokista ja mehua. Maitoa tai vettä ei siis käytetty perheessä, eikä mitään kasviksia. Ainoastaan paahtoleipää ja mikropitsaa. Miehellä oli valtavat herkkukätköt joita salaa mussutti öisin. Vein aina kylään mennessä muovipussillisen ruokaa, joista aluksi tein aina miehelle ja lapselle jotain liharuokaa (itse en syö lihaa). Lopulta kyllästyin ja toin mukanani vain salaatteja, hedelmiä ja kasviksia joita pilkoin aina esille tarjolle kaikille.

Vierailija
19/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää luettavaa. Ei ihme että voidaan huonosti.tsiisus.

Vierailija
20/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin suuri. Jossain vaiheessa söimme suunnilleen yhtä paljon ja seurauksena painokin oli melko lähellä, vaikka olen yli 10 cm lyhyempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän