Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?
Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.
Kommentit (1070)
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä miesvihaa syrjäytyneiltä jämänaisilta.
Lol miehen hauras ego ottanut hittiä ja sen kuulee ulinasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa mies, joka ei halua käydä ravintolassa syömässä vaan vaatii kotiruokaa, mutta ei itse sitä tee vaan odottaa ruokaa suu auki kuin linnunpoika. Menköön äidilleen syömään.
Mutta kelpaako miehen valmistama ruoka, vai asetatko sille ehtoja?
Tuo ravintolaelämyksestä puhuva jatkaa että tietenkään ei tarkoita etteikö ravintolassa voi syödä vaikka perinteistä pizzaa ja nauttia siitä hyvällä omallatunnolla, tai etteikö vaikka kotona hitaasti kypsyttämällä tehty hirvipaisti ole todella hyvää sekin. Nämä on vaan täysin erilaisia, eri tilanteisiin tarkoitettuja. Kaikissa omat puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa mies, joka ei halua käydä ravintolassa syömässä vaan vaatii kotiruokaa, mutta ei itse sitä tee vaan odottaa ruokaa suu auki kuin linnunpoika. Menköön äidilleen syömään.
Ok. Kukaan ei kysynyt.
Illallinen 50€. Ei tavoita resuperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä.
Ravintolassa maksaa lepohetkestä. Siitä että kerrankin joku muu tekee ne ruokaostokset, kokkaa ja pesee tiskitkin. Kun tietää että siellä kotona vuorossa olet vain sinä. Asiaa harvemmin muuttaa se oletko sinkku vai et, mutta miehen olemassaolo lisää varmasti työmäärää, eikä ainoastaan keittiövuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En edes puhunut mistään fine diningista. Ravintoloita kun löytyy jokalähtöön. Yleensä itse otan pokebowl tyylisiä täyteläisiä salaatteja. Runsaasti kasviksia. Joka väittää että kodin makaronilaatikkohöttö on terveellisempää, puhuu paskaa."
Se ei kyllä ole minun ongelmani jos sinä et osaa kotona tehdä muuta kuin makaronilaatikkohöttöä. Selitttä toki vähän kommenttejasi.
Minä en tee. Mutta sinä hehkutit että kodin makaroni on terveellisempää kuin ravintolassa syöminen. Paskaa siis jauhat.
Minä en puhunut makaronista tai makaronilaatikosta mitään, se oli ihan oma älynväläyksesi joten oli luonnollista olettaa että se perustuu omaan kokemukseen. Enkä jauha myöskään paskaa, sekin taitaa olla pikemminkin sinulle ominaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tämä aihe tästä oman keittiönsä huippukokista nyt käsitelty? Saat aivan vapaasti kokkailla omassa keittiössäsi mitä haluat ja pitää sitä oman elämäsi luksuksena. Ei ole keneltäkään muulta pois. Ravintolassa käyvät joille se on nautinto käykööt ravintoloissa, ja ihminen jolle se on nautinto kokata omassa keittiössä hyvistä raaka-aineista, jatkakoot kokkaanista.
😚 Toki, kommenttini koski otsikkoa jossa ihmeteltiin miksi jotkut eivät pidä kahviloista, ravintoloista ja matkustelusta. Itse pidän niistä kaikista, mutta en tosiaan usein maksa jostain epähygieenisen takatilan kahvilan pakasteleivoksesta joka ei edes ole hyvää. Kyllä sitä luksusta saa joissain ravintoloissa ja matkustelemalla, mutta kieltämättä on kivaa kun omassa keittiössä saa jopa parempaa kuin joistain :) Ravintolat on oikein kivoja välillä, kurja vaan miten taso heikentynyt. Kiva tietty jo
Eikö sinun paikkakunnalla ole yhtään leipomoa, jonka yhteydessä on kahvila? Onpa se ankeaa persläpi. Sinne ei kannata matkustaa.
Anna kun arvaan näin naisena, ap asuu pk-seudulla, äänestää vihreitä tai kokoomusta, lukee lifestyleoppaita, maaret kalliota (vai mikä olikaan) ja seuraa "vaikuttajia" ja julkkiksia somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pienisieluisia hifistelijöitä, joiden elämän päämäärä on tehdä muut naiset kateelliseksi. Mihinkään muuhun näistä ap:n esittämistä vaihtoehdoista ei olekaan. Onnea valitsemallenne tielle, älkää sotkeko miehiä mukaan tähän luonnonvarojen haaskuuseen.
Sinä miehenä olet pikkusieluinen ankeuttaja ja se joka on kateellinen, ei muut naiset. Naiset elää itselleen ja jakaa elämän ilot rakkaimpiensa (usein muiden naisten) kanssa. Sinä taas elät vain vihataksesi naisia kollektiivisesti. Kuka onkaan väärässä?
Kuole sydäriin, pelle.
Kiitos naisellisesta rakkaudestasi. Olen otettu lempeydestäsi ja elämänilostasi.
Kaikkea turhaa hössötystä pitääkin vihata.
Koska ap olet väärässä. A en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmisillä on niin kauhea hinku syömään ja ravintolaan, koska B se ruoka on pahaa ja C miksi ihmeessä jos haluaa seurustella ja jutella jostain kaverin kanssa tai vaikka jonkun deitin niin pitää hakeutua niin ahdistavaan paikkaan, jossa se mahdollisimman huonosti onnistuu. D sen kyllä huomaa jo usen sen deitin profiilista että juoma maistuu ja sekös joku on turn off. Älä siis koskaan ainakaan laita siitä juomastasi kuvaa tinder profiiliisi tai siitä hetkestä kun olet syömässä. Näillä saat ruksin heti. Haluan että naisen kanssa olisi jotain hauskaa, eikä tuollaista tylsää nysväämistä. Moni nainen on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, jos se ei mitään ranskalaisia ja nakkeja. Minulle riittää hyvin alkusalaatti, pääruoka ja joku kiva jälkkäri. Ja että mies hoitaa myös pöydän kattamisen ja keittiön siivouksen jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdot: mies joka tekee ruokaa. Ja siivoaa sotkut. Ei ruokamyrkytystä kiitos. Syömäkelpoista ja plussaa jos terveellistä.
Rima on todella matala mutta harva mies sen ylittää.
Tämä taitaa nyt taas olla sen ööh syökö joku vieläkin hörhön aloitus uudella kulmalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ravintolaelämyksestä puhuva jatkaa että tietenkään ei tarkoita etteikö ravintolassa voi syödä vaikka perinteistä pizzaa ja nauttia siitä hyvällä omallatunnolla, tai etteikö vaikka kotona hitaasti kypsyttämällä tehty hirvipaisti ole todella hyvää sekin. Nämä on vaan täysin erilaisia, eri tilanteisiin tarkoitettuja. Kaikissa omat puolensa.
Hirvipaisti, hyi helvetti. 🤣Mummonmuusi ja kalapuikotkin on herkullisempi ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap olet väärässä. A en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmisillä on niin kauhea hinku syömään ja ravintolaan, koska B se ruoka on pahaa ja C miksi ihmeessä jos haluaa seurustella ja jutella jostain kaverin kanssa tai vaikka jonkun deitin niin pitää hakeutua niin ahdistavaan paikkaan, jossa se mahdollisimman huonosti onnistuu. D sen kyllä huomaa jo usen sen deitin profiilista että juoma maistuu ja sekös joku on turn off. Älä siis koskaan ainakaan laita siitä juomastasi kuvaa tinder profiiliisi tai siitä hetkestä kun olet syömässä. Näillä saat ruksin heti. Haluan että naisen kanssa olisi jotain hauskaa, eikä tuollaista tylsää nysväämistä. Moni nainen on tylsä.
Kuinka hyvä olet laittamaan ruokaa? Kerro vaikka kolme bravuuriasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä.
Ravintolassa maksaa lepohetkestä. Siitä että kerrankin joku muu tekee ne ruokaostokset, kokkaa ja pesee tiskitkin. Kun tietää että siellä kotona vuorossa olet vain sinä. Asiaa harvemmin muuttaa se oletko sinkku vai et, mutta miehen olemassaolo lisää varmasti työmäärää, eikä ainoastaan keittiövuorossa.
Ot mutta ruoanlaittoa harrastava mies on suuri onni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdot: mies joka tekee ruokaa. Ja siivoaa sotkut. Ei ruokamyrkytystä kiitos. Syömäkelpoista ja plussaa jos terveellistä.
Rima on todella matala mutta harva mies sen ylittää.
Oletkos miehen löytänyt?
Siis mitä terveellisempää joku väittää makaronilaatikon olevan? Salaattiruoanko? Ettei nyt vaan laitettu sanoja jonkun suuhun palstamaiseen tapaan. Taas!
Täällä kuvitellaan mitä joku sanoi... ja pidetään sitä totena.
-eri