Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
1321/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olis kannattanut "antaa" heti loman alussa niin olisi tunnelma ollut ihan toisenlainen.

Vierailija
1322/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ex suostui seksiin korkeintaan kerran kuukaudessa. "

Ja tuossahan avainsana on juuri tuo "suostui". Harva mies haluaa olla suhteessa jossa nainen aina joskus vain suostuu seksiin kun tietää että muuten on kulunut liian pitkä aika. Ihan kuten nainenkin, mieskin haluaa olla haluttu. Jos ei tunne itseään halutuksi naisensa silmissä niin kyllä siinä alkaa itsetunto rapistua aika nopeasti ja sitä myötä tulee kaikenlaista muutakin kitkaa siihen suhteeseen.

Harva suhde loppuu lopulta vain siihen seksin puutteeseen vaan niihin parisuhteen henkisen puolen vaikutuksiin joita seksittömyydellä siihen suhteeseen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteesta tulee valtataistelu tyyliin "minä en tee mitä sinä haluat ennen kuin sinä teet mitä minä haluan" niin ollaan jo tilanteessa jossa harvoin käy hyvin. Kun kumpikin lukkiutuu tuohon samaan niin ulospääsyä ei vain ole.

Vierailija
1324/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että kaikki kirjoitukset joissa ymmärretään miehen halua seksiin saa alapeukkua.

Ja kaikki kirjoitukset joissa naisen oikeutta olla "antamatta" miehelleen saa yläpeukkua.

Oikeastiko suurin osa naisista ei halua miestään?

Vierailija
1325/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toiset ymmärtää naisen seksuaalisuudesta sen, et ei tartte kuin antaa, niin mies on tyytyväinen. Toiset taas sen, et kun nainenKIN haluaa, molemmat ovat tyytyväisiä.

Jos ja kun haluaan. Mutta kuka täyspäinen alkaa odottelemaan joka kerta niitä oikeita fiiliksiä.

Onneksi naisia on erilaisia, eikä pelkästään teitä fiilispanijoita.

Eli naisen pitäis vaan antaa, oli fiilistä tai ei? Onneks kaikki miehet eivät ole tuollaisia tunteettomia ääliöitä.

Ei tietenkään pidä. Oletko täysi pässi?

Mutta onhan se nyt miehestä aika kivaa, jos nainen joskus pyytää esim. panemaan. Tietän tiedän, että sulle tää ei sovi nyt eikä tulevaisuudessakaan. Sä saat hakea niitä omia fiiliksiäsi ihan miten haluat.

Ja varmaan moni nainen ehdotteleeki. Kun on hyvä fiilis ja halu. Minä en ole ap, turhaan minulle kiukuttelet.

Vierailija
1326/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten kukaan voisi haluta seksiä ihmisen kanssa joka käytöksellään viestii ettei kaipaa toisen seuraa muuten. 

En ymmärrä, miten kukaan voisi haluta mennä marjaan ja soutelemaan ihmisen kanssa, joka käytöksellään viestii, ettei kaipaa toisen seuraa muuten. 

Mut ap haluaisi miehensä seuraa. 

Sinne marjaan ym. ja sit vielä seksiäkin. Onpas se ap nyt paha.

Vierailija
1327/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kivaa on jos mies näyttää halunsa minua kohtaan. Ei tietenkään joka päivä tätä tapahdu jos sex on säännöllistä. Mutta jos jonkun vaimo ei anna "vonkaaminen" on siinä tapauksessa tod näk joka päiväistä NIIN KAUAN kuin vaimo antaa.

Minä näytän kuuluvan siihen nais- promilleen joka nauttii sex istä.

Mutta siihen marjastamiseen ja souteluun ei minunkaan mieheni taivu. Mutta en minäkään katsele tallissa kun hän hinkkaa moottoripyöräänsä vaikka sinne joskus seuraa haluaisikin.

Mistä käsitys, ettei naiset yleisesti nauti seksistä? Suurin osa ei tietenkään miten tahansa milloin tahansa ja fiiliksestä riippumatta. Mutta hyvästä seksistä kylläkin.

Vierailija
1328/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli naisen pitäis vaan antaa, oli fiilistä tai ei? "

Ei mutta nainen voisi miettiä miksi ei ole fiilistä hoitaa itselle rakkaan ja tärkeän ihmisen normaaleja tarpeita parisuhteessa.

Ymmärrän oikein hyvin että ei ole kiva harrastaa seksiä jos se on pelkkää pakkopullaa. Mutta kysymys onkin että miksi se on pakkopullaa jos tähdet ja kuu eivät ole juuri sen naisen kannalta oikeassa asennossa? On normaalia tehdä parisuhteessa asioita jotka ilahduttavat toista ja yleensä siitä saa itsekin iloa kun näkee miten toinen ilahtuu. Mutta  jostain syystä seksi onkin asia jossa ei mitenkään ole mahdolista saada iloa siitä että toinen saa nautintoa. Miksi?

Miten ihmeessä kukaan voi kuvitella, että seksi on verrannollinen johonkin muuhun mukavaan puuhaan? Voin tehdä mieheni iloksi hyvän illallisen. Tai ostaa yllärinä hänen lempiviskiä. Näillä ilahduttavilla teoilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Seksi toimenpiteenä ei ole mikään palvelus. Todella omituinen ja jopa sairas ajatus. Alkaa kuulosta pussien tyhjentämiseltä. Ammattilainen voi sen tehdä. Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelua. Ei vain seksiä, joka hoidetaan pois alta.

Vierailija
1329/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kivaa on jos mies näyttää halunsa minua kohtaan. Ei tietenkään joka päivä tätä tapahdu jos sex on säännöllistä. Mutta jos jonkun vaimo ei anna "vonkaaminen" on siinä tapauksessa tod näk joka päiväistä NIIN KAUAN kuin vaimo antaa.

Mutta siihen marjastamiseen ja souteluun ei minunkaan mieheni taivu. Mutta en minäkään katsele tallissa kun hän hinkkaa moottoripyöräänsä vaikka sinne joskus seuraa haluaisikin.

Mistä käsitys, ettei naiset yleisesti nauti seksistä? Suurin osa ei tietenkään miten tahansa milloin tahansa ja fiiliksestä riippumatta. Mutta hyvästä seksistä kylläkin.

No, ihan tutkitusti naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Tästä tulee se käsitys, etteivät naiset yleisesti ottaen nauti seksistä.

https://yle.fi/a/74-20121009

Vierailija
1330/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tavallisista miehistä on nuorena ja vielä kehittyvänä miehenalkuna ollut tilantessa jossa seksin saantia on kontrolloinut naiset. Eli nainen on päättänyt että joku poika/mies kelpaa hänelle ja saa seksiä. Siitä jää isolle osalle miehistä alitajuinen tunne siitä että seksi on se suurin hyväksynnän osoitus jonka hän voi miehenä saada. Hän kelpaa naiselle miehenä kun nainen on valmis seksiin hänen kanssaan.

Ja kääntäen tästä seuraa se että jos nainen sitten joskus myöhemmin parisuhteessa haluaa kovin harvoin tai nihkeästi seksiä, mies kokee syvällä sisimmässään että ei enää kelpaa naisellensa miehenä. Hän on vain kaveri kuten oli vain kaveri silloin nuorenakin jos seksiä ei herunut. Se on aika iso ja musertava tunne jota miesten on vaikea käsitellä ja kestää. 

En sano että naisten pitäisi antaa väkisin mutta hieman ymmärrystä miesten sielunelämästä voisi yrittää saada ennen kuin vain leimaa mie

No iso osa naisista ei saa seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Nuorenakaan. Naisilla on myös halunsa ja itsetunto todella herkässä liittyen seksiin. Naisilla myös tarve tulla hyväksytyksi ja nimenomaan omana itsenään, ei vain jonain jota voi panna. Itseasiassa omanarvontunto on todella metkittävässä osassa. Antautumalla vain toisen tarpeiden tähden voi tehdä todella halvan olon. Siksi se tunne on niin tärkeä. Se tunne, että on tärkeä ja haluttu muutenkin, kuin seksiä varten.

Vierailija
1331/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n olis kannattanut "antaa" heti loman alussa niin olisi tunnelma ollut ihan toisenlainen.

Eli vaikka ei halunnut? Vastentahtoisesti. Jassoo.

Vierailija
1332/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että kaikki kirjoitukset joissa ymmärretään miehen halua seksiin saa alapeukkua.

Ja kaikki kirjoitukset joissa naisen oikeutta olla "antamatta" miehelleen saa yläpeukkua.

Et oikeasti tiedä, mikä saa peukuttamaan mihinkin suuntaan. Typerää tehdä siitä tulkintoja.

Vierailija
1333/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ihan tutkitusti naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Tästä tulee se käsitys, etteivät nais

Niin, naisille se laatu taitaa olla tärkeämpää, kuin pelkkä suoritus. Ja laadulla tässä en tarkoita taaskaan teknistä suoritusta. 

Vierailija
1334/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oikeasti tiedä, mikä saa peukuttamaan mihinkin suuntaan. Typerää tehdä siitä tulkintoja.

Teen tulkintoja sen mukaan mikä on kirjoituksen väittämä tai olettama ja muiden ihmisten painama ylös tai alas nuoli kirjpituksen kohdalla

. Oletan että ylös tarkoittaa olen samaa mieltä ja alas että eri mieltä. Että semmoisia tulkintoja teen

Eri asia jos jotkut painelee mitä sattuu. 

Vierailija
1335/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset tarpeet.

Toinen haluaa useammin , toinen harvemmin.

Ei tällainen suhde toimi.

Mies ei koe olevansa haluttu jos joutuu toistuvasti kohdata kylmän seinän ja se kuluttaa.

Erotkaa ja etsikää ihmiset joissa tarpeet kohtaavat.

Vierailija
1336/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ihan tutkitusti naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Tästä tulee se käsitys, etteivät nais

Niin, naiset eivät halua seksiä, joka on vain alta pois hoidettava palvelus. Sitä hyvää seksiä haluavat lähes kaikki.

Vierailija
1337/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tulkintoja sen mukaan mikä on kirjoituksen väittämä tai olettama ja muiden ihmisten painama ylös tai alas nuoli kirjpituksen kohdalla

. Oletan että ylös tarkoittaa olen samaa mieltä ja alas että eri mieltä. Että semmoisia tulkintoja teen

Eri asia jos jotkut painelee mitä sattuu. 

Yhden lauseen väittämissä tuo toimii. Pidemmissä ei.

Vierailija
1338/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä. Eikö teillä viimeistään siinä vaiheessa halut herää, kun vaan alatte puuhiin? Mulla ainakin alkaa tehdä mieli heti, kun ollaan lähekkäin. En kyllä lähtis ennemmin kalaan tms:D Just tässä yks yö heräsin siihen, kun mies alkoi hyväillä, niin sekunnissa olin valmis täydestä unesta touhuihin. Suhteessa on moni asia pielessä, jos ei sitä toista ihmistä halua siinä mielessä.

Vierailija
1339/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä. Eikö teillä viimeistään siinä vaiheessa halut herää, kun vaan alatte puuhiin? Mulla ainakin alkaa tehdä mieli heti, kun ollaan lähekkäin. En kyllä lähtis ennemmin kalaan tms:D Just tässä yks yö heräsin siihen, kun mies alkoi hyväillä, niin sekunnissa olin valmis täydestä unesta touhuihin. Suhteessa on moni asia pielessä, jos ei sitä toista ihmistä halua siinä mielessä.

Niin varmaan onkin. Jos toivoo miehestä seuraa erilaisiin arkisiin puuhiin ja mies ei halua osallistua/viettää aikaa vaimonsa kanssa, on vaimolla paha mieli ja siten ongelma. Miehen mielestä ongelma on seksittömyys. Eli toiveet ja todellisuus eivät kohtaa. Näin apn tapauksessa ja monen monen muun pariskunnan elämässä.

En tiedä, onko kaltaisiasi paljon, jotka haluavat seksiä seksin vuoksi, väleistä huolimatta. 

Monen pariskunnan yhteinen elämä alkaa sillai, et yhdessä tehdään monenlaista ja seksiäkin on. Kun arki tulee kuvioihin (tai lapset) tulee esille se todellinen luonto. Silloin toinen (ehkä mies) ei olekaan liinnostunut puuhailemaan kaiken näköistä ja toinen (ehkä nainen) ei olekaan niin innostunut seksistä. Jos juttu loppuu näiden syiden takia, voi löytää uuden kumppanin, jonka kanssa se alku taas vaikuttaa niiin hyvältä.

Vierailija
1340/1396 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan onkin. Jos toivoo miehestä seuraa erilaisiin arkisiin puuhiin ja mies ei halua osallistua/viettää aikaa vaimonsa ka

No meillä on kyllä hyvät välit muutenkin eli seksi ei ole vain seksiä. Tosin me ollaan alusta asti tehty niinpäin, että ensin harrastetaan seksiä ja sitten tehdään jotain muuta yhdessä. Että mua ei ole tarvinnut ensin lämmitellä jollain muulla tekemisellä. Seksin jälkeen ollaan esimerkiksi tehty yhdessä remonttihommia yms. Ja sitten vielä remonttihommien jälkeenkin on touhuiltu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän