Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Tasan ei mene nallekarkit eikä halut ja saamisetkaan. Itse olen mallia aina ja heti valmis, en tarvitse mitään lämmittelyjä, ja saan helposti muutaman minuutin yhdynnässä niin paljon vaivaa tai aikaakaan ei tarvitse käyttää. Mutta kun mies ei jaksa tai kykene niin ilman sitten ollaan. Kyllähän se kaikki puuhastelu ja yhteinen harrastaminen jne on ihan mukavaa sekin mutta olis kyllä kiva jos sais seksiäkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että kaikki kirjoitukset joissa ymmärretään miehen halua seksiin saa alapeukkua.
Ja kaikki kirjoitukset joissa naisen oikeutta olla "antamatta" miehelleen saa yläpeukkua.
Oikeastiko suurin osa naisista ei halua miestään?
Mä en kanssa ymmärrä. Eikö teillä viimeistään siinä vaiheessa halut herää, kun vaan alatte puuhiin? Mulla ainakin alkaa tehdä mieli heti, kun ollaan lähekkäin. En kyllä lähtis ennemmin kalaan tms:D Just tässä yks yö heräsin siihen, kun mies alkoi hyväillä, niin sekunnissa olin valmis täydestä unesta touhuihin. Suhteessa on moni asia pielessä, jos ei sitä toista ihmistä halua siinä mielessä.
Niin varmaan onkin. Jos toi
"Meillä on ihan sama. Ja niin sen pitää ollakin. Mutta tästä ketjusta opin, että olen todella poikkeava, minulla on liikaa testosteronia ja ties mitä.
Ei ole normaalia haluta miestään ja haluta seksiä tämän kanssa, ihan siinä arjessa. Seksi vaatii kirjoittajien mielestä hirveästi lämmittelyä, romantiikkaa ja esivalmisteluja."
Niin, teidän välit ovat kunnossa. Teette kaikkea yhdessä. Hienoa. Noin sen toivoo moni muukin olevan.
Kaikkien välit eivät ole kunnossa. Kaikki eivät puuhaile remontteja yhdessä ym. Erikoista, et kun on halut itsellä kohdillaan, ei voi ymmärtää sellaista, jolla ei näin ole. Eivät kaikki miehetkään ole valmiita aina seksiin, vaikka tilaisuus olisi. Monet naiset kärsivät tästä.
"Miten ihmeessä kukaan voi kuvitella, että seksi on verrannollinen johonkin muuhun mukavaan puuhaan? "
No koska se on. Seksi ei ole mitään ylimaallista ja kaikesta muusta elämästä irrallista puuhaa jota eivät koske mitkään muun elämän lainalaisuudet. Ei vaikka tällaista kuvaa on varsinkin naisille usein toitotettu. Seksi on kahden ihmisen välistä puuhaa siinä kuin muutkin.
"Voin tehdä mieheni iloksi hyvän illallisen. Tai ostaa yllärinä hänen lempiviskiä. Näillä ilahduttavilla teoilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Seksi toimenpiteenä ei ole mikään palvelus."
Missaat nyt sen pointin. Kun aidosti ja oikeasti haluaa ilahduttaa toista, kyse ei ole vain palvelus vaan asia josta saa itsekin antamisen iloa. Ihan kuten vaikka kun ostaa lapsella mieluisen joululahjan niin paras palkinto on kun näkee sen lapsen ilon kun saa sen.
"Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelua. Ei vain seksiä, joka hoidetaan pois alta."
Kuten sanoin, tässä on juuri se rakkaudellinen ja emotionaalinen puoli kun sen vain niin näkee. Tietenkin jos ei halua nähdä niin se on eri asia. Mutta asian voi myös nähdä ja kokea niin.
""Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelua. Ei vain seksiä, joka hoidetaan pois alta."
Seksille ei ole olemassa mitään standardisoituja vaatimuksia. Seksi saa olla juuri sellaista kun se sille pariskunnalle sopii. Ja yhdellä kerralla yhdenlaista ja toisella kerralla toisenlaista. Joskus saa hoidella enemmän toisen akuutit tarpeet nopeasti pois, toiselle kertaa rakastella pitkän kaavan mukaan niin että rakkaus vain leiskuu. Joskus panna ronskisti, toisella kerralla hiplata hellästi.
Mitään ehdottomia sääntöjä ei ole. Vain se että molemmille asia sopii.
Just käytiin miehen kanssa hoitamassa homma pois alta. Molemmilla oli mukavaa. Sitä ennen tehtiin aamupala yhdessä ja syötiin se yhdessä. Nyt molemmat lähteneet omiin hommiinsa, mutta illemmalla tehdään taas töitä yhdessä ja sitten saunotaan.
Nyt saatte järkyttyä sitten kunnolla: me sovimme eilen, että tänään ei ehdi, huomenna on seksiä! Hah hah! Olemme niin eri rytmissä, minä menen aikaisin nukkumaan ja hän ei. Ihan surutta voidaan sopia huominen seksipäivä. Ihan spontaania seksiä on oikeastaan aika harvoin. Mutta olemme hyvin läheisiä ja läsnä toisillemme arjessa. Paljon tehdään yhdessä ja puolet erikseen. Sopii meille.
"Ihan surutta voidaan sopia huominen seksipäivä. Ihan spontaania seksiä on oikeastaan aika harvoin."
Varmaan oikeasti hyvin tavallista. Noin meilläkin usein on. Ja jos ei aina ihan suoraan sovita niin ainakin niin että kumpikin tietää että seuraavana päivänä on tulossa sopiva rauhallinen hetki joten seksiä luultavasti silloin sitten harrastetaan.
Ja itselle myös sopii se että tietää hieman etukäteen niin silloin usein alkaa jo sopivasti "kutkuttaa" ennen kun tietää että kohta on seksiä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että kaikki kirjoitukset joissa ymmärretään miehen halua seksiin saa alapeukkua.
Ja kaikki kirjoitukset joissa naisen oikeutta olla "antamatta" miehelleen saa yläpeukkua.
Oikeastiko suurin osa naisista ei halua miestään?
Mä en kanssa ymmärrä. Eikö teillä viimeistään siinä vaiheessa halut herää, kun vaan alatte puuhiin? Mulla ainakin alkaa tehdä mieli heti, kun ollaan lähekkäin. En kyllä lähtis ennemmin kalaan tms:D Just tässä yks yö heräsin siihen, kun mies alkoi hyväillä, niin sekunnissa olin valmis täydestä unesta touhuihin. Suhteessa on moni asia pielessä, jos ei sitä toista ihmistä halua siinä mielessä.
"Mä en kanssa ymmärrä. Eikö teillä viimeistään siinä vaiheessa halut herää, kun vaan alatte puuhiin?"
Jos näin olisi, voisi kuka vaan alkaa hommiin kenen kanssa tahansa, missä tahansa. Senkun vaan alkaa...
Jos itselläsi on noin, ei yleisesti kaikilla muilla.
Seksi ei ole verrattavissa kotityöhön. Se ei ole sama, kuin joutua tekee joku ikävä toimenpide, vaikka putken avaus, jota ei haluais, mutta on pakko. Jos tätä ei ymmärrä, ei ymmärrä naisen seksuaalisuudesta tuon taivaallista.
Tosin tiedän miehiäkin, joilla sama. Haluavat sen henkisen yhteyden myös.
Jos mä olisin suhteessa naisen kanssa, johon tunnen voimakasta seksuaalista vetoa, niin kyllä mäkin todennäköisesti odottaisin innolla seksihetkiä, jos kahdestaan naisen kanssa lähdettäisiin mökille.
Eli minulle saattaisi siis käydä ihan samalla tavalla, kuin APn miehelle kävi :D
Vierailija kirjoitti:
"Miten ihmeessä kukaan voi kuvitella, että seksi on verrannollinen johonkin muuhun mukavaan puuhaan? "
No koska se on. Seksi ei ole mitään ylimaallista ja kaikesta muusta elämästä irrallista puuhaa jota eivät koske mitkään muun elämän lainalaisuudet. Ei vaikka tällaista kuvaa on varsinkin naisille usein toitotettu. Seksi on kahden ihmisen välistä puuhaa siinä kuin muutkin.
"Voin tehdä mieheni iloksi hyvän illallisen. Tai ostaa yllärinä hänen lempiviskiä. Näillä ilahduttavilla teoilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Seksi toimenpiteenä ei ole mikään palvelus."
Missaat nyt sen pointin. Kun aidosti ja oikeasti haluaa ilahduttaa toista, kyse ei ole vain palvelus vaan asia josta saa itsekin antamisen iloa. Ihan kuten vaikka kun ostaa lapsella mieluisen joululahjan niin paras palkinto on kun näkee sen lapsen ilon kun saa sen.
"Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelu
"Kuten sanoin, tässä on juuri se rakkaudellinen ja emotionaalinen puoli kun sen vain niin näkee. Tietenkin jos ei halua nähdä niin se on eri asia. Mutta asian voi myös nähdä ja kokea niin."
Niin, silloin kun on se rakkaus siinä parisuhteessa läsnä. Oliko mielestäsi apn tilanne sellainen, et rakkaudella vain olis vain antanut? Eikö tässä tapauksessa kyse ollut siitä, ettei mies ollut halukas olemaan yhtä rakkaudellinen, vaan mies halusi vain apn antavan?
Tuo on niin helppoa huudella onnellisessa parisuhteessa, kuin kaikki on helppoa. Itse et ilmeisesti ole koskaan ollut suhteessa, jossa kaikki on jossain vaiheessa mennyt huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n olis kannattanut "antaa" heti loman alussa niin olisi tunnelma ollut ihan toisenlainen.
Ketään ei voi pakottaa, saatika alistua toisen vuoksi, jotta jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
""Pariskuntien välisen seksin kuuluisi olla rakastelua. Ei vain seksiä, joka hoidetaan pois alta."
Seksille ei ole olemassa mitään standardisoituja vaatimuksia. Seksi saa olla juuri sellaista kun se sille pariskunnalle sopii. Ja yhdellä kerralla yhdenlaista ja toisella kerralla toisenlaista. Joskus saa hoidella enemmän toisen akuutit tarpeet nopeasti pois, toiselle kertaa rakastella pitkän kaavan mukaan niin että rakkaus vain leiskuu. Joskus panna ronskisti, toisella kerralla hiplata hellästi.
Mitään ehdottomia sääntöjä ei ole. Vain se että molemmille asia sopii.
Niin, apn tapauksessa aplle ei sopinut, et hoitaa vaan sen pois alta. Itsekään en kykene suoritukseen, jos ei siltä yhtään tunnu. Vastentahtoinen seksi on pahinta. Se johtaa helposti totaaliseen haluttomuuteen. Ilmeisesti osa naisista kykenee "hoitelee miehen tilanteessa kuin tilanteessa".
Vierailija kirjoitti:
Just käytiin miehen kanssa hoitamassa homma pois alta. Molemmilla oli mukavaa. Sitä ennen tehtiin aamupala yhdessä ja syötiin se yhdessä. Nyt molemmat lähteneet omiin hommiinsa, mutta illemmalla tehdään taas töitä yhdessä ja sitten saunotaan.
Nyt saatte järkyttyä sitten kunnolla: me sovimme eilen, että tänään ei ehdi, huomenna on seksiä! Hah hah! Olemme niin eri rytmissä, minä menen aikaisin nukkumaan ja hän ei. Ihan surutta voidaan sopia huominen seksipäivä. Ihan spontaania seksiä on oikeastaan aika harvoin. Mutta olemme hyvin läheisiä ja läsnä toisillemme arjessa. Paljon tehdään yhdessä ja puolet erikseen. Sopii meille.
Hienoa! Teillä hyvä välit eikä pahaa mieltä. Silloinhan tuo homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kivaa on jos mies näyttää halunsa minua kohtaan. Ei tietenkään joka päivä tätä tapahdu jos sex on säännöllistä. Mutta jos jonkun vaimo ei anna "vonkaaminen" on siinä tapauksessa tod näk joka päiväistä NIIN KAUAN kuin vaimo antaa.
Minä näytän kuuluvan siihen nais- promilleen joka nauttii sex istä.
Mutta siihen marjastamiseen ja souteluun ei minunkaan mieheni taivu. Mutta en minäkään katsele tallissa kun hän hinkkaa moottoripyöräänsä vaikka sinne joskus seuraa haluaisikin.
Mistä käsitys, ettei naiset yleisesti nauti seksistä? Suurin osa ei tietenkään miten tahansa milloin tahansa ja fiiliksestä riippumatta. Mutta hyvästä seksistä kylläkin.
No, ihan tutkitusti naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Tästä tulee se käsitys, etteivät nais
No meistä palstalaisista ei välttämättä ykskään ole tuossa tutkimuksessa ollu mukana. Minä haluan naisena enemmän seksiä kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Joko ap:n loma on ohi ja joko ero pistetty käytäntöön vai jäikö ap edelleen oleilusuhteeseen ...
21.7 ap aloittanu kirjoittamisen. Jossain vaiheessa oli ukko lähteny ja jättäny apn mökille. Missä lie nyt, ku ei oo korttia.
"Jos näin olisi, voisi kuka vaan alkaa hommiin kenen kanssa tahansa, missä tahansa. Senkun vaan alkaa..."
No ei se sitä tarkoita. Minulla halut saa heräämään se kun se oma rakas mies tulee lähelle ja alkaa minua hyväilemään. Ei se tapahdu kenen tahansa kanssa mutta hänen kanssaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen vonkaa miestä tekemään osaansa kotitöistä esim imuroimaan niin miehet valittavat nalkuttavasta akasta.
Jos mies vonkaa naiselta seksiä niin se osoittaa että nainen ei anna riittävästi seksiä miehelle. Eli naisen pitäisi ilman haluja vaan sitten hoidella mies.
Miksi miehen ei tarvi koskaan ottaaa vastuuta tekemisistään ? Tehdä osuuttaan kotitöistä. Ja huolehtia siitä että viettävät naisensa kanssa aikaa muutenkin kuin seksissä. Siis käydään yhdessä kävelyllä ja hierotaan vaikka toisen hartioita (ilman että odotetaan heti päälle maksuksi seksiä). hurmata sitä naistaan välillä niin että suhde pysyy hyvänä. Ja joo vastaan ennen kysymyksiä että kyllä naistenkin pitää huomioida miestään ja tosi usein naiset laittavat miehelle tämän lempiruokaa, hierovat hartioita ym. Mutta eikö miehet koe tuollaisia asioita huomioimisena? Itse eivät tee vastaavia asioita naiselleen?
Mun mies hieroi eilen mun hartioita ja jalkateriä. Ei pyytänyt palvelusta maksua. Nukuin vielä sohvalla ku käsi olkavarresta alaspäin kipeä ja sohvan selkänoja sopiva tuki nukkuessa. Aamulla töihin lähtiessä kävi suukon antamassa. Aamupiristykseksi oli laittanu wappiin videon, jossa Alice Cooper laulaa Birminghamin keikalla Paranoidin. Alice on mun lemppari ja niin myös BS ja Ozzy.
"Niin, silloin kun on se rakkaus siinä parisuhteessa läsnä. Oliko mielestäsi apn tilanne sellainen, et rakkaudella vain olis vain antanut? Eikö tässä tapauksessa kyse ollut siitä, ettei mies ollut halukas olemaan yhtä rakkaudellinen, vaan mies halusi vain apn antavan? "
Ap:n tapauksessa oli varmaan ongelmia jo monilla muillakin tavoilla kuin puhtaasti vain seksissä. Käsitykset siitä milloin se seksi on mahdollista olivat hyvin erilaiset ja kumpikaan ei kyennyt näkemään toisen näkökantaa.
"Tuo on niin helppoa huudella onnellisessa parisuhteessa, kuin kaikki on helppoa. Itse et ilmeisesti ole koskaan ollut suhteessa, jossa kaikki on jossain vaiheessa mennyt huonosti?"
No tarkoitus oli vain antaa uusia näkökulmia siitä miten asiat voi toimivassa parisuhteessa nähdä. Huono parisuhde voi parantua juuri niin että löydetään niiden omien lukkiutuneiden näkökantojen tilalle vähän uusia. Ja niitä voi saada myös niin että kuuntelee niitä pariskuntia jotka ovat löytäneet toimivia kompromisseja ja toimintatapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa niin tutulta.
Meillä ollaan kans ihan pienestä murjottamassa, eikä pystytä tekee yhtään mitään vaan ollaan ihan lamaantuneita.
Ja en ole mikään pihtaaja. Olisi vaan kiva kun itsekin saisi tarpeet tyydytetyksi, juuri tuolla, että mies olisi läsnä arjessa ja lomalla.
Nyt tuntuu juurikin tuolta, et miehen tarpeet on nro 1 ja sit jos viittii niin naisen.
Mistä teitä sikiää? Meillä ei edes kesäkuumalla käy mielessäkään seksi. Mies kattoo olokkarissa telekkaria, minä makaan puhelin kädessä makkarissa. Asiasta tehen tuli mies just suukon antamaan poskelle ja meni takaisin. Poikaki tuossa käväsi moikkaamassa. Kyllä tässä kelpaa.
Me just miehen kanssa tarkasteltiin pitkään. On kuuma ja tuli hiki, mutta suihkussa puhdistuu. Oli meillä seks
Tarkastelkaa rauhassa, kyllä mekin sen verran tarkasteltu, että tallessa kaikki, pelitystä ei testattu ku on niin kuuma! Ei meillä paha mieli tuu vaikka muut tekis mitä. Meillä on aikaa odottaa, että sää viilenee. Lapsetkaan enää haittona.
"Niin, apn tapauksessa aplle ei sopinut, et hoitaa vaan sen pois alta."
Kyllä mutta se aiheutti ongelmia koska se toinen olisi halunnut jotain muuta. Jolloin ap:lta taas jäi saamatta se seksi sitten myöhemmin jota hän olisi kenties halunnut ja myös hyväntuulinen mies.
Ihminen saa toki olla haluamatta mutta pitää hyväksyä että sillä on myös vaikutuksia. Ei sitä toistakaan voi pakottaa olemaan ikäänkuin asia ei ollenkaan harmittaisi. Jos harmittaa niin sitten harmittaa. Ihan kuten jos ei haluta niin silloin ei haluta.
"Itsekään en kykene suoritukseen, jos ei siltä yhtään tunnu. Vastentahtoinen seksi on pahinta. Se johtaa helposti totaaliseen haluttomuuteen. Ilmeisesti osa naisista kykenee "hoitelee miehen tilanteessa kuin tilanteessa". "
Ei vaan osa naisista ei koe sitä samalla tavalla vastentahtoiseksi vaikka ei niin kamalasti itsellä tekisikään mieli. On se halu tuottaa toiselle rakkaalle ihmiselle nautintoa. Mutta tässä ollaan siis erilaisia.
Meillä on ihan sama. Ja niin sen pitää ollakin. Mutta tästä ketjusta opin, että olen todella poikkeava, minulla on liikaa testosteronia ja ties mitä.
Ei ole normaalia haluta miestään ja haluta seksiä tämän kanssa, ihan siinä arjessa. Seksi vaatii kirjoittajien mielestä hirveästi lämmittelyä, romantiikkaa ja esivalmisteluja.
Meillä arki on myös kiireistä, mies on pitkiä päiviä töissä, minäkin usein. Seksi on se yhteinen tekeminen, mitä arjessakin ehtii, se muu yhdessäolo tulee siinä sivussa. Ei ne kummoisia juttuja ole, saunomista, ruuanlaittoa, erilaisia kodin kunnostustöitä, tai vaikka polttopuiden tekoa. Lomat on sitten erikseen, silloin on enemmän aikaa olla yhdessä ja toki aikaa lenmiskellä, minkä lapsilta pystyy.